Ga naar inhoud

Sasa612 : 28 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Op 28 december word ik  geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben 31 jaar, moeder van twee kleine kinderen mijn voorsituatie is een lege b. Ik krijg 425cc cpg331 mentor siliconen de anatomische. Mijn pinch was 3 cm en heb een borst weidde van 13.5. Ik ben erg benieuwd of er nog meer dames zijn die door dezelfde arts behandeld zijn/ worden en een beetje dezelfde situatie hebben. Ik heb al vanaf dat ik borsten kreeg mij borsten niet mooi gevonden. Door de zwangerschappen veel sporten afvallen aankomen afvallen aankomen is het allemaal niet beter op geworden. Na veel research en verschillende consults kwam ik bij dr van der Weij. Ik vind zijn werk erg natuurlijk. Dat is wel waar ik voor ga. Op dit forum heb ik Kim leren kennen en wij worden op dezelfde dag geopereerd. Dat is super fijn! Ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sasa612 zei:

Hoi allemaal,

 

Op 28 december word ik  geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben 31 jaar, moeder van twee kleine kinderen mijn voorsituatie is een lege b. Ik krijg 425cc cpg331 mentor siliconen de anatomische. Mijn pinch was 3 cm en heb een borst weidde van 13.5. Ik ben erg benieuwd of er nog meer dames zijn die door dezelfde arts behandeld zijn/ worden en een beetje dezelfde situatie hebben. Ik heb al vanaf dat ik borsten kreeg mij borsten niet mooi gevonden. Door de zwangerschappen veel sporten afvallen aankomen afvallen aankomen is het allemaal niet beter op geworden. Na veel research en verschillende consults kwam ik bij dr van der Weij. Ik vind zijn werk erg natuurlijk. Dat is wel waar ik voor ga. Op dit forum heb ik Kim leren kennen en wij worden op dezelfde dag geopereerd. Dat is super fijn! Ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes! 

Hoi hoi,

gefeliciteerd met je datum en wat goed dat je het gaat doen!

Ik ben 12 weken geleden door hem geopereerd en 340 anatomisch voor de spier gekregen.

Hij is een hele fijne arts en maakt mooie natuurlijk ogende borsten vind ik!

Ik heb ook veel contact met Kim @Kim2018 gehad, leuk beide op dezelfde dag! 

Suc6 met aftellen! Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Jesssi zei:

Hoi hoi,

gefeliciteerd met je datum en wat goed dat je het gaat doen!

Ik ben 12 weken geleden door hem geopereerd en 340 anatomisch voor de spier gekregen.

Hij is een hele fijne arts en maakt mooie natuurlijk ogende borsten vind ik!

Ik heb ook veel contact met Kim @Kim2018 gehad, leuk beide op dezelfde dag! 

Suc6 met aftellen! Liefs 

Fijn dat je tevreden bent! Dat is geruststellend! Wil je mij toevoegen aan je album? Had je veel pijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, oussie23 zei:

Hi! Ik ben morgen aan de beurt bij van der Weij, 230 voor de spier anatomisch!!!

 

ik zal je laten weten hoe het is gegaan! Op dit moment ben ik vooral zenuwachtig!

Hoi omg dat is snel! Super spannend! Ja hou me op de hoogte ? veel succes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sasa612 zei:

Fijn dat je tevreden bent! Dat is geruststellend! Wil je mij toevoegen aan je album? Had je veel pijn? 

Hoi, nog even de beloofde aanvulling :)

Pijn is mij heel erg meegevallen, drie dagen paracetamol en thats it.

Dag 4/5/6 vond ik het pittigst ivm het opzwellen en de druk dan van de Bh.

En de conditie was ruk, duurde wel twee weken maar ja.. het is een operatie natuurlijk dus ook best

logisch ;)

 

Verder goed te doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Jesssi zei:

Hoi, nog even de beloofde aanvulling :)

Pijn is mij heel erg meegevallen, drie dagen paracetamol en thats it.

Dag 4/5/6 vond ik het pittigst ivm het opzwellen en de druk dan van de Bh.

En de conditie was ruk, duurde wel twee weken maar ja.. het is een operatie natuurlijk dus ook best

logisch ;)

 

Verder goed te doen! 

Thanks voor de aanvulling :) ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jesssi zei:

Hoi hoi,

gefeliciteerd met je datum en wat goed dat je het gaat doen!

Ik ben 12 weken geleden door hem geopereerd en 340 anatomisch voor de spier gekregen.

Hij is een hele fijne arts en maakt mooie natuurlijk ogende borsten vind ik!

Ik heb ook veel contact met Kim @Kim2018 gehad, leuk beide op dezelfde dag! 

Suc6 met aftellen! Liefs 

En heel veel aan jou en je ervaringen gehad @Jesssi! Dank je wel! Ook mede daardoor dat ik nu zo rustig ben en het gewoon over me heen laat komen. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sasa612 zei:

Hoi allemaal,

 

Op 28 december word ik  geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben 31 jaar, moeder van twee kleine kinderen mijn voorsituatie is een lege b. Ik krijg 425cc cpg331 mentor siliconen de anatomische. Mijn pinch was 3 cm en heb een borst weidde van 13.5. Ik ben erg benieuwd of er nog meer dames zijn die door dezelfde arts behandeld zijn/ worden en een beetje dezelfde situatie hebben. Ik heb al vanaf dat ik borsten kreeg mij borsten niet mooi gevonden. Door de zwangerschappen veel sporten afvallen aankomen afvallen aankomen is het allemaal niet beter op geworden. Na veel research en verschillende consults kwam ik bij dr van der Weij. Ik vind zijn werk erg natuurlijk. Dat is wel waar ik voor ga. Op dit forum heb ik Kim leren kennen en wij worden op dezelfde dag geopereerd. Dat is super fijn! Ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes! 

We gaan er voor Sasa612!!!! Kijk er erg naar uit. Misschien kruisen we elkaar in de gang (word ik heen gerold en jij terug of omgekeerd ?). We schrijven! Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, oussie23 zei:

Hi! Ik ben morgen aan de beurt bij van der Weij, 230 voor de spier anatomisch!!!

 

ik zal je laten weten hoe het is gegaan! Op dit moment ben ik vooral zenuwachtig!

Komt goed Oussie23! Hoop dat je lekker slaapt en vol energie aan het herstel kan beginnen! Veel succes morgen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2018 om 10:27, Sasa612 zei:

Hoi allemaal,

 

Op 28 december word ik  geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave kliniek Amsterdam. Ik ben 31 jaar, moeder van twee kleine kinderen mijn voorsituatie is een lege b. Ik krijg 425cc cpg331 mentor siliconen de anatomische. Mijn pinch was 3 cm en heb een borst weidde van 13.5. Ik ben erg benieuwd of er nog meer dames zijn die door dezelfde arts behandeld zijn/ worden en een beetje dezelfde situatie hebben. Ik heb al vanaf dat ik borsten kreeg mij borsten niet mooi gevonden. Door de zwangerschappen veel sporten afvallen aankomen afvallen aankomen is het allemaal niet beter op geworden. Na veel research en verschillende consults kwam ik bij dr van der Weij. Ik vind zijn werk erg natuurlijk. Dat is wel waar ik voor ga. Op dit forum heb ik Kim leren kennen en wij worden op dezelfde dag geopereerd. Dat is super fijn! Ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes! 

Hoi allemaal,

daar ben ik weer. Ik moest om 13.00 uur aanwezig zijn. Bij de receptie mocht ik meteen de formulieren invullen. Om 13.30 werd ik opgehaald door de zuster. Daar legde ze wat dingen uit en mocht ik het blauwe jasje aan. Om 14.30 kwam de arts om af te tekenen en kort daarna mocht ik mee naar de o.k. Ik mocht mijn onderbroek en sokken aanhouden tijdens de operatie en kreeg een lekker warm dekentje op. De anesthesisten waren super aardig en vrolijk. Toen ik wakker werd stonden er een paar zusters om heen die heel lief waren. De pijn viel

super erg mee en om 18.00 uur zaten mijn man en in de auto naar huis. Mijn kindjes waren bij mn ouders en de jongste mocht bij hun logeren. Dat was super fijn. Vannacht ging oké, had niet veel pijn, alleen rugpijn van het op mijn rug liggen. Vandaag even kort gedoucht en lekker chillen op de bank. Ik ben blij dat ik het goed geregeld heb met mijn jongens, want ik kan vrij weinig. Verder ben ik super blij met het resultaat. Het is super mooi geworden. Voor het eerst heb ik echte borsten. ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sasa612 zei:

Hoi allemaal,

daar ben ik weer. Ik moest om 13.00 uur aanwezig zijn. Bij de receptie mocht ik meteen de formulieren invullen. Om 13.30 werd ik opgehaald door de zuster. Daar legde ze wat dingen uit en mocht ik het blauwe jasje aan. Om 14.30 kwam de arts om af te tekenen en kort daarna mocht ik mee naar de o.k. Ik mocht mijn onderbroek en sokken aanhouden tijdens de operatie en kreeg een lekker warm dekentje op. De anesthesisten waren super aardig en vrolijk. Toen ik wakker werd stonden er een paar zusters om heen die heel lief waren. De pijn viel

super erg mee en om 18.00 uur zaten mijn man en in de auto naar huis. Mijn kindjes waren bij mn ouders en de jongste mocht bij hun logeren. Dat was super fijn. Vannacht ging oké, had niet veel pijn, alleen rugpijn van het op mijn rug liggen. Vandaag even kort gedoucht en lekker chillen op de bank. Ik ben blij dat ik het goed geregeld heb met mijn jongens, want ik kan vrij weinig. Verder ben ik super blij met het resultaat. Het is super mooi geworden. Voor het eerst heb ik echte borsten. ??

Gefeliciteerd! Lekker bijkomen meis!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Sasa! Wat fijn om jouw ervaringen te lezen. Ik word op 14 Februari door dr. van der Weij geopereerd en ben heel nieuwsgierig naar jouw foto's! Zou je mij misschien kunnen toevoegen aan je album? Groetjes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-1-2019 om 10:37, Delicate zei:

Hoi Sasa! Wat fijn om jouw ervaringen te lezen. Ik word op 14 Februari door dr. van der Weij geopereerd en ben heel nieuwsgierig naar jouw foto's! Zou je mij misschien kunnen toevoegen aan je album? Groetjes! xx

Hoi ik ga binnenkort er foto’s op zetten en zal je zeker toevoegen. Spannend nog een paar dagen maar! Je wordt vast verliefd op je nieuwe borsten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sasa612 zei:

Hoi ik ga binnenkort er foto’s op zetten en zal je zeker toevoegen. Spannend nog een paar dagen maar! Je wordt vast verliefd op je nieuwe borsten ;)

Oooh ik ben echt heeel nieuwsgierig!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.