Guest booty Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 weet iemand dit wat is nou beter om het via de borstplooi of via de tepel te laten doen? hoor het allebei vaak alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 hoi hoi,dat is voor iedereen verschillend. wanneer je niet al te grote tepels hebt gaat het vaak via de borstplooi..liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest booty Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 oke dus het is niet speciaal beter. ik heb het namelijk liever via de borstplooi. bedankt voor je reactie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Carola Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 niet specifiek beter, ik wilde het niet via me tepel en gelukkig kon dit ook niet.was bang dat me tepels ongevoelig zouden blijven. toch is dit niet zo maar goed je hebt toch gedachtes.en qua littekens is het via de borstplooi zichtbaarder, alhoewel alleen in het begin, want je borsten gaan er overheen hangen.dus tja.. wanneer je twijfels hebt zal ik even bellen met je PC.Liefs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest suffie Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Ik wilde jist wel graag via tepelhof omdat je het litteken dan helemaal niet ziet. Ik geloof dat het ook te maken heeft met de grootte van de prothese. Als ik een grotere prothese had gewild had het niet gekund (de opening is daar dan te kleinvoor) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest booty Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 okeej het is dus heel persoonlijk. nou ik hoor het allemaal nog wel hoe of wat, dat je dan geen litteken ziet heb je gelijk in. maar ben bang dat me tepel los laat hihi zal vast nie gebeuren maar dat zit er in me hoofd.. bedankt voor de reacties xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dydy Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 hoi booty,bij mij gaan ze het via de tepel maar als ik dit niet wou deed ze het ook via de borstplooi, mijn nicht heeft nu 1 jaar haar BV via de tepel en je ziet er totaal niets meer van.greets dydy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amidi Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Ik zou het absoluut niet via mijn tepel willen.als je ook op borstenforum .nl kijkt ( als die werkt ), bijna alle vrouwen die complicaties krijgen hebben de prothese via de tepel gekregen.ik heb het idee dat je daardoor meer risico loopt en sneller ontstekingen kunt krijgen, met alle gevolgen van dien.iedereen die ik ken die super tevreden is, hebben het allemaal via de borstplooi laten doen.ik ook, en je ziet de littekens bijna niet. ik spreek uiteraard voor mezelf, ik ben erg blij dat ik het via de borstplooi heb laten doen.groetjes,amidi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emma Posted May 13, 2009 Share Posted May 13, 2009 Hoi hoi,Ik heb het via mijn tepel gedaan.Ben er echt heel erg tevreden over.Je moet wel een minimale tepel hebben en volgens mij ook maar protheses tot 400cc.Ik geloof niet dat je daardoor meer risico hebt op complicaties.Maar ieder heeft zijn eigen voorkeur en dat moet je dan ook doen!!gr Emma Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest amidi Posted May 14, 2009 Share Posted May 14, 2009 dat klopt, en je moet je er goed bij voelen. zo heeft iedereen een andere voorkeur...... ik hoop gewoon dat iedereen net zo blij is als ik ben met mijn nieuwe borsten, dan is het allemaal goed....... liefs, amidi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lin Posted May 22, 2009 Share Posted May 22, 2009 Bij mij is het via de tepel gedaan.. ik ben nu 8 weken verder, van het litteken is nog maar weinig te zien. (dat is tevens ook t enige voordeel) Voor ieder een voorkeur natuurlijk, maar als ik het over zou kunnen doen zou ik voor de borstplooi gaan met drainages.. Ik heb na mijn operatie veel problemen gehad en nu een infectie met de mogelijkheid dat het implantaat er uit moet. Ben voor een second opinion geweest en zit nu weer 10 dagen aan een antibiotica-kuur, in de hoop dat ie toch mag blijven zitten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts