Ga naar inhoud

Clubs voor gold en platinum members


best_boobie

Aanbevolen berichten

Dames, er zijn weer clubs :43: 

Zoals bij de omschrijving van de abonnementen reeds vermeld werd, zijn deze pas beschikbaar vanaf een gold membership. Helaas is het voor ons (nog) niet mogelijk om deze bij een ander abonnement aan te bieden. Dit ivm de kosten die het voor het forum meebrengt, om dit soort functies aan te bieden. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor. 

In het verleden is gebleken dat meiden het erg gezellig hadden in deze clubs, die ingedeeld worden naar operatiedatum en maand van operatie. 

Ik heb wel regels moeten opstellen, zodat het overzichtelijk (houd ik van zoals misschien wel bekend ;) ) blijft en iedere neus een beetje in dezelfde richting wijst. 

Zijn er vragen, schroom dan niet mij een pb te sturen!

 

xx BB

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik zit nog heeeeel erg in dubio.. 

Aangezien de clubs alleen 'open' staan voor de gold en platinum members, is het maar een selecte groep die eraan kan deelnemen. Ik heb enkele verzoeken gezien van bronze en silver members, maar kan deze niet toelaten.. Er zijn weinig aanmeldingen van gold en platinum members.. Dus ik zit erg in dubio hoeveel animo ervoor is :)

Zodra ik meer weet, en er is genoeg animo, zal ik zeker een maart-club aanmaken @Cielo :35: 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Francisca91 zei:

@best_boobie Hoe vind ik de clubs op de mobiele website? Als het goed is heb ik een verzoek voor de januari club gedaan maar kan nergens meer iets vinden ? of ben ik gewoon zo kippig?? Ik ben als het goed is wel een gold member 

Je bent idd gold member, en je hebt idd een verzoek ingediend. Je verzoek is echter tot nu toe het enige verzoek, dus ik was eigenlijk nog aan het wachten op meer verzoeken om te zien of het zich loont :P 

Als je op je gsm rechtsboven op de streepjes klikt, zie je in het rijtje 'clubs' staan. Daar moet je op klikken en dan wijst het zich vanzelf.. Anders hoor ik het :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Francisca91 zei:

@best_boobie haha gezellig een club in mn eentje ??

 

dankjewel! Xx

:45: ja.... daarom dus nog niks mee gedaan. :P

 

1 uur geleden, Adnil zei:

Ik wist niet van het bestaan van deze clubs. Wat leuk.  Ik heb ook een verzoek voor januari ingediend dus dan zijn we in elk geval samen @Francisca91. Ik wordt wel pas 29 januari geopereerd maar dat is ook januari?

Nou weet je wat, ga ik jullie twee al de regels toesturen. 

Dan zitten jullie al met zn tweetjes in de club en nu hopen dat een meer meiden in de club willen :35: 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 11 months later...

Even een voorstel. Kijk maar of t wat is. Ik heb zelf een gold abonnement zodat ik in zo'n club kan omdat het me fijn lijkt om met anderen samen af te tellen naar de operatie toe en er na ook het herstel e.d. te bespreken. Nu zag ik dat er veel clubs zijn die maar 3 leden hebben.

Is het een idee dat er dan maanden (of bijv per jaargetijden) samen gevoegd worden zodat er wel een club kan komen, omdat er iets meer animo is?

Ik zou het jammer vinden als er geen zou zijn door te weinig animo. Het is voor mij nog vroeg, maar ik word in juli geopereerd en zou een zomer-2020-clubje bijv. een prima idee vinden. Ik tel nu al af haha. Maar mss hebben anderen dit ook met met een voorjaars- / lenteclubje. Het is maar een idee om het weer iets meer leven in te blazen. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Whisper zei:

Even een voorstel. Kijk maar of t wat is. Ik heb zelf een gold abonnement zodat ik in zo'n club kan omdat het me fijn lijkt om met anderen samen af te tellen naar de operatie toe en er na ook het herstel e.d. te bespreken. Nu zag ik dat er veel clubs zijn die maar 3 leden hebben.

Is het een idee dat er dan maanden (of bijv per jaargetijden) samen gevoegd worden zodat er wel een club kan komen, omdat er iets meer animo is?

Ik zou het jammer vinden als er geen zou zijn door te weinig animo. Het is voor mij nog vroeg, maar ik word in juli geopereerd en zou een zomer-2020-clubje bijv. een prima idee vinden. Ik tel nu al af haha. Maar mss hebben anderen dit ook met met een voorjaars- / lenteclubje. Het is maar een idee om het weer iets meer leven in te blazen. ?

We zouden er een poll van kunnen maken.... Ik vind het wel een goed voorstel eigenlijk. Dan maken we de groepen wat groter, 4 per jaar, ook nog makkelijker voor mij, want ik hoef er maar 4 te maken :P 

 

Heb meteen een poll aangemaakt:


 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hoiiii, ik had een club aangemaakt voor Oktober, November en December geopereerd gaan worden. Ik kan hem alleen nergens meer terug vinden. Doe ik iets fout? Of moet hij nog goed gekeurd worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.