Dolfijn

Dolfijn : 22 maart 2011 : Dr. Heintz : AZ Sint-Lucas in Gent

Recommended Posts

Hey dolfijn,

Heb even gekeken en normaal moet je nu wel toegang hebben naar mijn foto's. Ze staan nu gewoon bij mijn gallerij... Ik ben van een E naar voorlopig een B gegaan. Ik had zelf naar een c gevraagd. Maar blijkbaar veranderen je borsten nog gedurende 6maand dus ik ga uiteindelijk uitkomen op een c volgens hem...

Gr. Sanka

Hey Dolfijn

Ik denk dat het allemaal een beetje afhangt van bij welk ziekenfonds en welke mutualiteit je bent aangesloten. Ik heb maandag mijn brief van de pc binnen gedaan en dezelfde week nog zat er vrijdag al een brief in de bus dat de aanvraag was goedgekeurd, ik ben ook helemaal niet opgeroepen geweest of zo.

En inderdaad, kleren kopen is een heeeeeeeeel pak leuker nu

hey Kitte,

ja dat zou wel kunnen bij mij (bond moyson) is er een tijd verlopen.

en ben ik moeten gaan.

Nu zonder probleem is het goed gekeurd geweest dat niet .

Ja, ik verlang ook al eer ik dan nieuwe kleren zal kunnen kopen,

nu 2w na mijn BVK is het pasen dus zal het nog niet voor dan zijn .

maar ja, wel tegen de zomer dan.

groetjes.

Prutseke

Hey Sanka

Bedankt dat ik je foto's mocht bekijken. Het ziet er wel pijnlijk uit, maar toch wel héééééél erg geslaagd vind ik!!! Echt heel mooi! Dat is de cupmaat die ik ook wil

Wellicht dat de borst hem nog een beetje moet "zetten" en daardoor pas na 6 maand de uiteindelijke maat zal weergeven?

Heb je nu nog veel pijn? Geneest het allemaal goed?

Wie verzorgt er eigenlijk de wonden, eens je terug thuis bent? Moet of kan je dit zelf doen?

Morgenvroeg mag ik op consultatie... ben zo benieuwd en eigenlijk ook wel een beetje zenuwachtig...

Groetjes

Dolfijn

Hey Kitte en Prutseke

Ik zal morgen wellicht die brief van de pc meekrijgen? (eerste consultatie)

Maar met of zonder ziekenfonds... ik ga er toch mee door hoor! Ik heb nu de beslissing genomen en ik wil het ècht!!!

Groetjes

Dolfijn

@ prutske:

Raar eigenlijk dan, dat jij wel op controle moest en dat er een tijdje over is gegaan, want ik ben nl ook aangesloten bij bond moyson. Mssn pikken ze er dan gewoon af en toe iemand uit. Maar gelukkig voor jou is de goedkeuring dan toch ook zonder problemen toegekend.

Ik had geluk met de periode (ook wel een beetje uitgerekend

) Ik ben eind november geopereerd, en de dokter had gezegd dat ik na een maand ongeveer zou mogen gaan kijken voor nieuwe lingerie, juist in de soldenperiode dus ;)Pasen zal bij jou idd waarschijnlijk nog wat vroeg zijn he

@dolfijn:

we zullen morgenvroeg aan je denken hoor

dat je ook wel een beetje zenuwachtig bent is wel normaal, ik had dat ook, die eerste keer daar in de wachtzaal,... Maar uiteindelijk is het echt nergens voor nodig. De dokter stelt je zo op je gemak

groetjes

Hey Dolfijn,

Ja normaal wel dat je de brief zal meekrijgen,

Bij mijn eerste consultatie heeft hij alles genoteerd en dan de brief opgemaakt

maar heb hem maar een week nadien thuisgestuurd gekregen van de pc.

Nu ik heb hem dan binnen gedaan, maar ja, waarom zouden ze dit niet goedkeuren.

en heb je een hospitalitatieverzekering. Die kan er ook nog intussen komen.

alle beetjes helpen he, en je hebt gelijk.

ik had ook mijn beslissing genomen en zet volledig door nu.

want ik wil ook van die pijnen vanaf.

groetjes

Prutseke.

Hallo Kitte,

Ja, ik ben op controle moeten gaan, maar ja, er is inderdaad een tijd overgegaan.

op 28dec 2010 heb ik de brief binnen gedaan; daar ik op 11/01 nog niets had gehoord heb ik dan contact met hen opgenomen.

er was teveel werk en zo stonden ze wat achter, dan ben ik de 19de mogen gaan en hij zei direckt dat het oke was

nu ja, het zou kunnen dat het verschillend is , ofwel is het per kantoor anders.

dat zou ook kunnen, van mij was het kantoor Roeselare!

Ben wel blij dat het oke was en verlang enorm naar 8 april al.

Tel nu de dagen enorm af hoor.

Groetjes.

Hey allemaal,

Fijn dat jullie allemaal zo lief zijn èn meevoelen, meedenken,... super !!!

Ja, ik heb ook een hospitalisatieverzekering. Dus dat moet ik nog even navragen, maar als het ziekenfonds akkoord gaat, zal de hospitalisatieverzekering ook wellicht geen bezwaar maken?

Ja, natuurlijk, hetgeen kan terugbetaald worden, is zeker meegenomen!

Ben ook bij Bond Moyson... dus ik hou jullie zeker op de hoogte hoe het bij mij verloopt (duimen dat het de snelle manier is)

Groetjes

Dolfijn

hey dolfijn,

sorry dat ik nog niet eerder op je topic gereageerd heb! proficiat met je beslissing! ik ga mijn bvk ook bij dr Heintz laten doen, maar waarschijnlijk in de zomervakantie omdat ik nog studeer en dus niet zomaar tijdens het academiejaar kan... Hou ons op de hoogte en succes bij de consultatie!

Dolfijn,

Heel veel succes met je consultatie vandaag... Geniet ervan...

Gr. Sanka

Hey kitte,

Heb jij eventueel foto's van je bvk? Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet....

Gr. Sanka

Hallo allemaal,

Vandaag is echt wel mijn geluksdag!!!

Hopelijk blijft het zo !

Ben deze morgen op eerste consultatie geweest. Dr. Heintz is inderdaad iemand die je onmiddellijk gerust stelt. Na even gekeken te hebben, gaf hij ons een duidelijk beeld van wat er zou moeten gebeuren, alle vragen besproken, ...

Mijn borsten zijn ook niet gelijk (ene is groter dan de andere) en ze vallen nogal breed uit naar buiten. Dus zal er ook nog aan de zijkanten wat weefsel moeten weggezogen worden.

Hij wou zelfs al een VOORLOPIGE datum vastprikken in zijn agenda voor de operatie: dinsdag 22 maart ! (mijn man had grapje gemaakt over het feit dat ik het nu beslist had, en het plots niet snel genoeg meer kon gaan). Maar we moeten dus nog even wachten op het resultaat van het ziekenfonds.

Ik heb dus ook "de brief" voor het ziekenfonds meegekregen. We zijn dan na de consultatie onmiddellijk naar het ziekenfonds doorgereden om de brief af te geven. Omdat ik hier al een paar verhalen van lange wachttijden gelezen had, heb ik de brief persoonlijk aan de bediende aan het loket afgegeven. Die bediende deed de brief open... en ik DACHT "Waarom moet jij nu zo nieuwsgierig zijn? Deze is wel voor de adviserend geneesheer!"

Maar die man was zo vriendelijk... "mevrouw, kom woensdagmorgen om 9u naar hier, en ik zorg dat de dokter u tussen 2 visites tussen neemt. Dan is de brief onmiddellijk bij de juiste persoon, en moet u niet zitten wachten op een afspraak." Super !!! Ik zal dus woensdag zeker op tijd daar zijn!!!

Amaai... wat een dagje! Deze valentijn kan alvast niet meer stuk!

Ik hou jullie woensdag zeker verder op de hoogte!!!

Veel liefs en ook voor jullie allemaal nog een happy valentine's day

,

Dolfijn

Hey Dolfijn,

leuk dat het meegevallen is je eerste consultatie.

en ook leuk dat je al naar de adviserende geneesheer kan.

Daar nu nog goed nieuws en als je voorlopige datum dan nog openstaat

zou het nog kunnen dat u een 2w voor mij de operatie zou kunnen doorgaan.

Wel leuk dat je alles goed hebt beleeft.

Het zijn toch grote beslissingen he.

Nu van mij zijn mijn borsten ook niet gelijk hoor, rechts is ze 8.5cm groter

dan links dus zit er van mij een groot verschil in he.

Nu dit alles zal ook samen met mijn BVK weggewerkt worden.

grt en veel succes woensdag.

Prutseke.

Wauw dolfijn! Fantastisch nieuws.... Proficiat!

22maart is niet meer zo veraf.... Het zal snel gaan....

Gr sanka