Ga naar inhoud

Ann1997 : 4 maart 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

@Bemeltje

Bij mij is er gekozen voor twee verschillende implantaten omdat ik vooraf al een verschil had in grootte. 
Mijn tepels stonden niet op gelijke hoogte - Dit heb ik ook niet laten veranderen tijdens de operatie; 
Alsook was mijn borstplooi niet gelijk en daarbovenop dan nog het verschil in volume. 
 

Je kunt misschien zelf tijdens het tweede consult eens laten vallen of het eventueel beter zou zijn om twee verschillende implantaten te krijgen? Volgens mij had hij ergens bij mij ook gezegd dat mijn borstbeen langs 1 kant meer naar voor zou staan en zijn we daarom ook gaan kijken naar een demi en full. Maar hier ben ik zelf al niet meer zeker over.

 

De foto's van mijn voorsituatie ben ik al ergens kwijt geraakt :D Maar ik wil je altijd wel een foto sturen van hoe ze er nu uit zien. 
Ik ben er zeer tevreden mee, ik heb nu een maat 75D (bij Hunkemoller). Naar mijn gevoel zien ze er kleiner uit en mochten ze wel groter.
Bij de laatste controle had Dr. Verdonck een foto van hoe het er voor uit zag en door dat te zien ben ik wel heel blij met hoe ze nu zijn,. 

Groter had ook niet gekund zonder striemen te krijgen.

Volledig symmetrisch zijn ze ook niet maar hier stoor ik mij niet echt aan; als ik van Moeder Natuur grote borsten had gekregen waren ze waarschijnlijk ook niet perfect en symmetrisch :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ann1997 

Ja zo denk ik dus ook. Als ik geen borstvergroting had gewild waren ze waarschijnlijk ook niet perfect geweest. En mijn ogen/oren/wenkbrauwen etc. Zijn ook allemaal verschillend van elkaar (logisch :p) 

 

Verdonck zei bij mij zelf al dat hij niet voor twee verschillende groottes zou gaan omdat dat de asymmetrie zou kunnen vergroten. Maar ik ga het tweede consult eens wat meer erop in. Bij mij ligt het dus ook meer aan de botstructuur. 

 

Je klinkt iig happy! Ben wel benieuwd hoe het er uit ziet 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.