Ga naar inhoud

joppe : 23 november 2018 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, 23 November heb ik een borstvergroting laten doen door dokter Pieter Hupkens in het MFIV Vlaardingen. Vooraf een afspraak bij Diana Gabriels gehad. Ze adviseerde mij een prothese van 420 of 460 ml. Ik heb altijd een C cup gehad maar door de 2 zwangerschappen waren mijn borsten niet meer gevuld en ze waren wat groter geworden. Om het echt mooi op te vullen zou ik een voor mij gevoel een grote prothese krijgen, ik zou naar een E cup gaan. Dit vooral omdat ik anders het "sac in a bag" effect zou krijgen. Het zag er bij het passen echt super mooi uit. Maar de vraag of het niet te groot was bleef.

Daarna op gesprek bij dr. Hupkens. Een vriendelijke man maar hij stelde wel voor om mijn tepel te verplaatsen. Diana had me hier al voor gewaarschuwd en zei dat ik dat niet moest doen met het oog op het resultaat wat ik wilde bereiken. Een natuurlijke borst die er goed uitziet.

Ik zei dat ik de tepelverplaatsing niet zag zitten en dat was verder goed. Hij wilde het alleen even duidelijk maken hoe het verschil in resultaat zou zijn. Hij bestelde de Nagor 420 en 460 protheses en die lagen klaar toen ik 23 November aankwam. Tussendoor nog 2x Diana zelf gebeld en ik ben erg gerustgesteld over mijn keuze, de 460 ml prothese.

Na inschrijving moest ik even in de nette wachtruimte wachten en werd daarna meegenomen naar een klein kamertje waar ik mijn kleding in een kastje op kon bergen. Blauw schort ,blauw haarkapje en blauwe slofjes aan. De assistente nam me mee naar een ruimte waar ik op een bed kon gaan zitten of liggen. De anesthesist kwam nog even mijn gegevens controleren en daarna kwam Dr. Hupkens mijn borsten aftekenen. Ik kreeg een heerlijke warme grote handdoek om me warm te houden.

Na een aantal minuten kon ik meelopen naar de operatiekamer, alles zag er erg netjes en schoon uit. 4 Mensen stonden op me te wachten. Weer controle van mijn gegevens. Ze stelden zich netjes voor en nadat ik was gaan liggen werd de bloeddrukmeter aangesloten en een infuus geprikt. Even een kapje op mijn mond en ik was weg.

Een klein uurtje later werd ik wakker op de uitslaapkamer. Een warme blazer blies warme lucht onder de dekens. Vriendelijke mensen. Ik was nog erg suf, kreeg wat te eten en te drinken en na 2 uur kon ik naar huis. Voorschriften kreeg ik mee voor de medicijnen.

De bochten en de hobbels in de weg moesten we wel ontwijken, het was erg gevoelig maar deed geen pijn. Thuis de pijnstillers genomen en het ging goed als ik rustig aan deed. Buigen door de knieën en heel voorzichtig opstaan. Dat was de eerste dagen denk ik nog wel het rotste gevoel. Opstaan. Het leek alsof de protheses dan naar boven schoten en weer terug. De borsten waren flink gezwollen en 2 kleine hechtingen te zien. Ik ben de dag na de operatie gebeld om te vragen hoe het met me ging. De week erna op controle.

Ik had een Carefix BH Anna bij de kliniek aangeschaft en ik heb er thuis gelijk nog een bijbesteld. De borsten jeukten op een gegeven moment wel. 

Nu na 3 weken irriteert de stof en heb met vlagen erg veel jeuk en hele warme borsten en tepels. De zwelling is afgenomen. Ik wissel af met de Marena recovery bh en de Anita Care Prothese bh Clara. Een voorsluiting vind ik zelf wel erg prettig.

Op dit moment gaat het goed en ben ik erg blij met de maat. Het past bij mijn lijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @joppe

Gefeliciteerd met je boobs!!
En thanks voor het delen van je ervaring! Hupkens is een goede pc, dus goede keuze :)

Ik heb je topictitel even aangepast, zodat ie lijkt op de andere titels. In dit topic kun je al je eventuele updates ook plaatsen, dan blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :35: 

Een goed herstel verder gewenst!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.