Ga naar inhoud

Lin84 : 2 november 2018 : Dr. Hupkens : MFIV : Herstel 16 december in Radboud


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik ben al enige tijd hier op het forum aan het meelezen, en heb er heel veel aan gehad.

Maar nu wil ik toch even jullie mening/visie.

 

ik heb 5.5 week geleden een borstvergroting gehad. Herstel ging eigenlijk heel erg goed de 1e 4 weken.

2 weken p.o hebben ze de knoopjes van de hechtingen er uit gehaald, het zag er eigenlijk allemaal wel goed uit alleen bij beide uiteindes waar de knoopjes zaten was het iets geïrriteerd. Ik kreeg toen het advies mee om het 's avonds te laten luchten/drogen zonder bh aan.

er vormen eigenlijk snel goede korstjes.

2 weken later (4 weken p.o) voelde ik 's middags opeens dat mijn bh aan beide kanten nat was.

Ik ben gaan kijken en nu zag ik dat er uit beide littekens druppeltjes wondvocht kwam. De gaatjes waren echt niet groter dan een speldenknop.

Hier schrok ik erg van en heb gelijk de kliniek gebeld, hier vroeg ze of mijn borsten rood/warm waren en of ik koorts had.

Dit was allemaal niet het geval, maar ze wilde me toch graag even zien. Maar aangezien de kliniek 1,5 uur rijden is gaven ze aan dat ik evt ook naar de huisarts zou kunnen gaan.

 

Dus naar de huisarts, en die zag eigenlijk geen reden tot ongerustheid en vond het er verder ook niet ontstoken ofzo uitzien.

Het zou vanzelf dicht moeten gaan, wel in de gaten houden als het zou gaan veranderen.

 

Nu ben ik 2 weken verder en het is nog steeds niet dicht, de ene dag lekt de linkerborst en de andere dag de rechterborst en soms beide.

Ik word er een beetje gefrustreerd van omdat het maar niet stopt.

 

Ik heb de kliniek nog steeds niet gebeld omdat ik  waarschijnlijk toch moet langskomen en daarvoor 1,5 uur in de auto heen en 1,5 terug moet zitten voor misschien maar 10 min binnen. Omdat ik denk dat hun er ook niet veel aan kunnen doen en het toch vanzelf dicht moet groeien.

Maar eigenlijk is het toch niet normaal of wel?

 

Ik rook niet, leef verder gezond. Dus dat kan de genezing ook niet in de weg staan.

 

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden, en misschien is het gewoon geduld wat ik moet opbrengen..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Lin84 zei:

Hoi allemaal,

 

Ik ben al enige tijd hier op het forum aan het meelezen, en heb er heel veel aan gehad.

Maar nu wil ik toch even jullie mening/visie.

 

ik heb 5.5 week geleden een borstvergroting gehad. Herstel ging eigenlijk heel erg goed de 1e 4 weken.

2 weken p.o hebben ze de knoopjes van de hechtingen er uit gehaald, het zag er eigenlijk allemaal wel goed uit alleen bij beide uiteindes waar de knoopjes zaten was het iets geïrriteerd. Ik kreeg toen het advies mee om het 's avonds te laten luchten/drogen zonder bh aan.

er vormen eigenlijk snel goede korstjes.

2 weken later (4 weken p.o) voelde ik 's middags opeens dat mijn bh aan beide kanten nat was.

Ik ben gaan kijken en nu zag ik dat er uit beide littekens druppeltjes wondvocht kwam. De gaatjes waren echt niet groter dan een speldenknop.

Hier schrok ik erg van en heb gelijk de kliniek gebeld, hier vroeg ze of mijn borsten rood/warm waren en of ik koorts had.

Dit was allemaal niet het geval, maar ze wilde me toch graag even zien. Maar aangezien de kliniek 1,5 uur rijden is gaven ze aan dat ik evt ook naar de huisarts zou kunnen gaan.

 

Dus naar de huisarts, en die zag eigenlijk geen reden tot ongerustheid en vond het er verder ook niet ontstoken ofzo uitzien.

Het zou vanzelf dicht moeten gaan, wel in de gaten houden als het zou gaan veranderen.

 

Nu ben ik 2 weken verder en het is nog steeds niet dicht, de ene dag lekt de linkerborst en de andere dag de rechterborst en soms beide.

Ik word er een beetje gefrustreerd van omdat het maar niet stopt.

 

Ik heb de kliniek nog steeds niet gebeld omdat ik  waarschijnlijk toch moet langskomen en daarvoor 1,5 uur in de auto heen en 1,5 terug moet zitten voor misschien maar 10 min binnen. Omdat ik denk dat hun er ook niet veel aan kunnen doen en het toch vanzelf dicht moet groeien.

Maar eigenlijk is het toch niet normaal of wel?

 

Ik rook niet, leef verder gezond. Dus dat kan de genezing ook niet in de weg staan.

 

Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden, en misschien is het gewoon geduld wat ik moet opbrengen..

 

Hey meid

 

Ik snap dat het heel vervelend is om voor 10 minuutjes controle anderhalf uur naar je kliniek te moeten rijden, maar als je al zo lang wondvocht lekt, lijkt het me langzamerhand toch wel belangrijk dat je pc er eens naar kijkt. Als het blijft sudderen is dat niet handig. 

Hij kan eens goed kijken of er draadjes zitten die niet willen oplossen of dat het handig is om toch antibiotica voor te schrijven voor een weekje. 

Liever dat dan dat er toch een infectie gaat optreden en je daarna verder van huis bent. 

 

Wie is jouw pc? Je moet wel even kijken dat je door je eigen pc gezien wordt als je een afspraak maakt. Niet dat een assistente even kijkt en het ritje idd een beetje voor niks was. 

 

Wij kunnen geen medisch advies geven hier, in dit soort gevallen moet je echt even je pc laten kijken. Een huisarts weet te weinig van borstvergrotingen om een goed oordeel te kunnen vellen, helaas. Hoe goed ze misschien ook in wondzorg zijn, ik zou hier altijd een pc naar laten kijken

 

xxx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, best_boobie zei:

Hey meid

 

Ik snap dat het heel vervelend is om voor 10 minuutjes controle anderhalf uur naar je kliniek te moeten rijden, maar als je al zo lang wondvocht lekt, lijkt het me langzamerhand toch wel belangrijk dat je pc er eens naar kijkt. Als het blijft sudderen is dat niet handig. 

Hij kan eens goed kijken of er draadjes zitten die niet willen oplossen of dat het handig is om toch antibiotica voor te schrijven voor een weekje. 

Liever dat dan dat er toch een infectie gaat optreden en je daarna verder van huis bent. 

 

Wie is jouw pc? Je moet wel even kijken dat je door je eigen pc gezien wordt als je een afspraak maakt. Niet dat een assistente even kijkt en het ritje idd een beetje voor niks was. 

 

Wij kunnen geen medisch advies geven hier, in dit soort gevallen moet je echt even je pc laten kijken. Een huisarts weet te weinig van borstvergrotingen om een goed oordeel te kunnen vellen, helaas. Hoe goed ze misschien ook in wondzorg zijn, ik zou hier altijd een pc naar laten kijken

 

xxx BB

 

Dank je voor je antwoord!

 

ik ben geopereerd door Dr Hupkens. Ik ga morgen maar eens bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dr Hupkens gisteren telefonisch gesproken, en hij wilt me toch graag zien. Hij vroeg wel of ik koorts en/of pijn had. Aangezien dit niet het geval is kan ik zondag bij hem terecht en had het niet echt spoed. Ik moet wel aan de bel trekken als dag veranderd. 

En heel fijn ik mag bij hem in het Radboud komen. Lekker dichtbij voor mij dus heel blij mee.

Aan de ene kant ben ik nu opgelucht omdat er naar gekeken gaat worden aan de andere kant ben ik bang, bang voor wat het kan zijn. Ben zo bang dat het niet goed zit en ik misschien opnieuw geopereerd moet worden. Maar ja dat zijn allemaal doemsenario’s. We wachten het wel even af.  

Voor nu heeft hij me het advies gegeven om er betadinezalf op te doen en een grote wondpleister.

Ik laat zondag wel weer even wat weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lin84 zei:

Ik heb dr Hupkens gisteren telefonisch gesproken, en hij wilt me toch graag zien. Hij vroeg wel of ik koorts en/of pijn had. Aangezien dit niet het geval is kan ik zondag bij hem terecht en had het niet echt spoed. Ik moet wel aan de bel trekken als dag veranderd. 

En heel fijn ik mag bij hem in het Radboud komen. Lekker dichtbij voor mij dus heel blij mee.

Aan de ene kant ben ik nu opgelucht omdat er naar gekeken gaat worden aan de andere kant ben ik bang, bang voor wat het kan zijn. Ben zo bang dat het niet goed zit en ik misschien opnieuw geopereerd moet worden. Maar ja dat zijn allemaal doemsenario’s. We wachten het wel even af.  

Voor nu heeft hij me het advies gegeven om er betadinezalf op te doen en een grote wondpleister.

Ik laat zondag wel weer even wat weten.

 

Heel goed!! En Hupkens is een goeie pc, dus hij zal het daarna ook mee in de gaten houden :35: (neem ik aan)

Succes!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anoniempie zei:

Dr. Hupkens is echt een hele fijne arts! Heb zelf ook een complicatie gehad en hij heeft zo goed voor mij gezorgd, ik zou je echt geen zorgen maken met hem als arts. Ik heb onwijs veel aan hem gehad en voel me nu steeds beter! Succes zondag!

Ik heb je verhaal gelezen ja wat een verhaal!

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb zeker vertrouwen in Dr Hupkens, ben gewoon heel bang voor wat hij gaat zeggen. 

Het komt nu gewoon niet uit allemaal( maar ja wanneer wel?)

Ik hoop echt dat ik niet opnieuw onder het mes hoef. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin84 nu gaat het echt super goed, ben nu echt heel blij met hoe het eruit ziet. Bikini gepast en die zit echt perfect :) heb echt precies de maat waar ik om had gevraagd. Bij de kliniek heb ik een klacht ingediend dus ik ben benieuwd wat ik daarvan te horen ga krijgen.

en inderdaad, het komt nooit uit. Ik heb net een nieuwe baan en zou na Mn herstel beginnen.. kon er gelijk weer 3 weken herstel bij rekenen :(

ik denk het niet als er alleen vocht uit komt. Ben wel heel benieuwd wat ze uiteindelijk zeggen. Wel goed dat je bij Hupkens zelf op controle gaat want die assistentes daar die snappen er allemaal niks van, als je bij gabriels bent iig

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anoniempie

wat fijn dat het zo goed gaat nu, een hele opluchting zeker? Ja ik ben ook via DG geopereerd. Ik belde dus 2 weken geleden met het verhaal dat mijn borsten wondvocht lekte, of ik langs kon komen. Ja dat kan wel alleen het is voor mij een heel stuk rijden. Oh ja ga maar naar de huisarts was t antwoord. Ze hebben ook niet gevraagd naar foto’s of verdere uitleg van mij. Dus heb in de tussentijd 2 keer bij de huisarts geweest. Ze hebben mij vanuit DG ook niet meer gebeld om te vragen hoe het was afgelopen bij de huisarts of hoe het nu gaat. Echt slecht. Heb hun ook niet meer gebeld omdat ik er geen vertrouwen in heb. Dus heb rechtstreeks naar dr Hupkens gebeld en dat was geen probleem, mag hem altijd bellen of appen in de tussentijd. 

 

Maar ik begrijp dus dat jij na de operatie opnieuw hebt moeten herstellen? 

Oh ik hoop echt dat t bij mij mee valt, heb 2 kinderen rondlopen en een baan waar ze mij rond deze kerstperiode nu echt niet kunnen missen.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin84 ja een enorme opluchting, de nazorg bij dg is idd echt enorm slecht zodra je een complicatie krijgt. Ik was ook in het begin goed te spreken over dg, de dag na je operatie netjes gebeld worden etc. Dat lees je ook in de meeste recensies. Tot je wat krijgt. Ik ben benieuwd of ik überhaupt nog een reactie krijg op mijn klacht. Ik had idd ook alles via hupkens zelf geregeld omdat ik ook geen vertrouwen meer heb in hun. Die assistentes hebben er niet voor geleerd dus die nacontrole stelt niks voor want het is geen controle. Alleen even pleisters verwijderen knoopjes van de hechtingen los knippen? en zeggen dat alles goed zit. Daarna kun je weer gaan. Toevallig had ik hupkens gister nog een bericht gestuurd met een groot compliment voor zijn werk en dat hij elke dag contact met mij heeft gehad ondanks de enorm drukke baan die hij heeft. Echt een super lief antwoord terug gehad ook.

ik moest inderdaad vanaf het begin herstellen, beide implantaten zijn vervangen en alles is schoon gespoeld. Heb ook echt een nieuw pasje etc. 

Na de eerste operatie had ik echt totaal geen pijn en sliep ik goed, ik kon echt alles gewoon. Na de 2e operatie had ik de eerste dag echt moeite met Mn broek omhoog krijgen. Verder ook geen last gehad. Mag alleen weer 6 weken (extra) niet tillen en 7 weken niet sporten/zwemmen etc op advies van hupkens. Ook 7 weken mijn bh dragen. Dus uiteindelijk 9 weken niets kunnen doen.

 

ik denk dat het bij jou wel goed zit als het alleen niet dicht wil en verder niet ontstoken is. Bij mij was Mn linker borst donker paars, super hard en opgezwollen alsof hij elk moment uit elkaar kon knallen, terwijl mijn rechter borst al wat gezakt was. Na een tijdje zat er echt wel dik 2 cupmaten verschil tussen beide borsten.

 

laat je weten hoe het is afgelopen? Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk was!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

vanmorgen bij dr Hupkens geweest en moet helaas weer geopereerd worden. Vanavond al om 18:00 melden. Gelukkig ook in de Radboud. Hij wilt het zekere voor het onzekere nemen en toch alles goed schoonmaken en spoelen, en ook nieuwe implantaten er in.

Heel misschien krijg ik ook voor een paar dagen een drain er in.

Het is zo’n grote teleurstelling voor mij en moest ook echt even huilen. 

Dr Hupkens was heel meelevend en heeft me echt gerustgesteld dat het goed gaat komen.

Ik moet het nu maar gewoon laten gebeuren.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lin84 zei:

Hoi dames,

 

vanmorgen bij dr Hupkens geweest en moet helaas weer geopereerd worden. Vanavond al om 18:00 melden. Gelukkig ook in de Radboud. Hij wilt het zekere voor het onzekere nemen en toch alles goed schoonmaken en spoelen, en ook nieuwe implantaten er in.

Heel misschien krijg ik ook voor een paar dagen een drain er in.

Het is zo’n grote teleurstelling voor mij en moest ook echt even huilen. 

Dr Hupkens was heel meelevend en heeft me echt gerustgesteld dat het goed gaat komen.

Ik moet het nu maar gewoon laten gebeuren.

Xxx

Ooh meid wat vind ik dit spijtig voor jou! Maar liever zo snel dan dagen/weken in onzekerheid te moeten leven! Heel veel succes en sterkte toegewenst!! Dikke kus 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Lin84 zei:

Hoi dames,

 

vanmorgen bij dr Hupkens geweest en moet helaas weer geopereerd worden. Vanavond al om 18:00 melden. Gelukkig ook in de Radboud. Hij wilt het zekere voor het onzekere nemen en toch alles goed schoonmaken en spoelen, en ook nieuwe implantaten er in.

Heel misschien krijg ik ook voor een paar dagen een drain er in.

Het is zo’n grote teleurstelling voor mij en moest ook echt even huilen. 

Dr Hupkens was heel meelevend en heeft me echt gerustgesteld dat het goed gaat komen.

Ik moet het nu maar gewoon laten gebeuren.

Xxx

Jeetje meid, wat een enorme teleurstelling!!

 

en wat een enorme prutsers om je door te sturen naar de huisarts!!! Hadden ze je eerder laten komen, was het misschien met een ab kuurtje goed gekomen!! 

Gelukkig heb je rechtstreeks contact gezocht met Hupkens en is hij gewoon een hele goede arts. Hij neemt nu geen risico, wat echt voor hem spreekt. Hoe erg het ook voor jou is nu :(

 

Heel veel succes straks!!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie Geen idee, misschien is het ook wel een beetje mijn eigen schuld dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken.  Ik wilde het zelf de rijd geven om te genezen.

ik merkte ook aan zijn reactie dat hij schrok van hoe de littekens er uit zagen, hij zei niks maar zijn blik zei genoeg.

Ik zit nu dus ook aam de antibiotica uit voorzorg voor een week.

ik vraag me alleen af hoe lang ik nu weer moet herstellen, hij gaf zelf aan ongeveer 1/1,5 week. Ik heb een baan waar ze me nu rond deze drukke kerstperiode niet kunnen missen. Dus hoop dat ik snel weer op de bene ben.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lin84 zei:

Hoi dames,

 

vanmorgen bij dr Hupkens geweest en moet helaas weer geopereerd worden. Vanavond al om 18:00 melden. Gelukkig ook in de Radboud. Hij wilt het zekere voor het onzekere nemen en toch alles goed schoonmaken en spoelen, en ook nieuwe implantaten er in.

Heel misschien krijg ik ook voor een paar dagen een drain er in.

Het is zo’n grote teleurstelling voor mij en moest ook echt even huilen. 

Dr Hupkens was heel meelevend en heeft me echt gerustgesteld dat het goed gaat komen.

Ik moet het nu maar gewoon laten gebeuren.

Xxx

Jee wat rot.. zelf heb ik weken (6!)rondgelopen en getobt met een wondje. Jou scenario was ook mijn grote angst.

Kun je mij vertellen waarom je geopereerd word? Heb je meer klachten dan het wondje? Waarom niet antibiotica en wondverzorging? 

En beide borsten? 

Sorry voor de vragen maar ben echt benieuwd. 

Vaak laten ze je tobben en afwachten dus wel fijn dat er ingegrepen wordt.

Maar ik snap heel goed dat je verdrietig  bent, dit wil je niet.

Alles weer van vooraf aan bah!

sterkte meid! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jesssi

 

Ik had 2 weken nadat de hechtingen waren verwijderd opeens veel wondvocht uit beide borsten.

En doordat dat al 2 weken druppelt en soms echt stroomde, blijft de wond vochtig en kan het niet dichtgaan. Er zit dus in de pocket veel wondvocht en misschien wel een bacterie en daarom wilt hij de wond en ook de pocket schoonmaken.

hij twijfelde nog wel, maar omdat ik er al zo lang mee loop denkt hij niet meer dat dit vanzelf geneest.

maar ik had niet 1 wondje maar meerdere over de hele lengte van het litteken. Ze leken oppervlakkig, dat is ook wat de huisarts mij vertelde. Maar uit die ‘gaatjes’ kwam er wondvocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lin84 zei:

@Jesssi

 

Ik had 2 weken nadat de hechtingen waren verwijderd opeens veel wondvocht uit beide borsten.

En doordat dat al 2 weken druppelt en soms echt stroomde, blijft de wond vochtig en kan het niet dichtgaan. Er zit dus in de pocket veel wondvocht en misschien wel een bacterie en daarom wilt hij de wond en ook de pocket schoonmaken.

hij twijfelde nog wel, maar omdat ik er al zo lang mee loop denkt hij niet meer dat dit vanzelf geneest.

maar ik had niet 1 wondje maar meerdere over de hele lengte van het litteken. Ze leken oppervlakkig, dat is ook wat de huisarts mij vertelde. Maar uit die ‘gaatjes’ kwam er wondvocht.

Echt super balen joh.. bij mij ging het wel dicht maar ook steeds

weer open en ook pus..waarschijnlijk de oploshechtingen die naar buiten kwamen.

 

Ook idd pas na twee weken.

Maar kleine beetjes. Ik heb 6 weken lang twee keer per dag gespoeld en betadine gebruikt en gaasjes erop..Dat is ook waardeloos. Dan ben je er de

hele dag mee bezig en de angst blijft.

Een operatie is natuurlijk echt helemaal niet leuk, maar dan ben je er wel meteen goed vanaf.

Zekere voor het onzekere.

Sterkte en laat je horen hoe het gegaan is? Knuffel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Lin84 zei:

@best_boobie Geen idee, misschien is het ook wel een beetje mijn eigen schuld dat ik niet eerder aan de bel heb getrokken.  Ik wilde het zelf de rijd geven om te genezen.

ik merkte ook aan zijn reactie dat hij schrok van hoe de littekens er uit zagen, hij zei niks maar zijn blik zei genoeg.

Ik zit nu dus ook aam de antibiotica uit voorzorg voor een week.

ik vraag me alleen af hoe lang ik nu weer moet herstellen, hij gaf zelf aan ongeveer 1/1,5 week. Ik heb een baan waar ze me nu rond deze drukke kerstperiode niet kunnen missen. Dus hoop dat ik snel weer op de bene ben.

 

xxx

Nee niet jezelf de schuld gaan geven meid.. Ze hadden er gewoon op moeten staan destijds dat je gezien werd door een pc, en je niet moeten aanbieden dat je ook wel naar de huisarts kon gaan. 
Het heeft natuurlijk weinig nut om daar nu nog iets van te zeggen, en je moet vooral jezelf niet de schuld gaan geven. Je hebt nu gehandeld en dus is het goed, toch? 
Het is enorm balen dat je nu op je werk gemist moet worden, maar meid, je herstel gaat voor!! Dit is een complicatie en dus ben je ziek.... Het is niet leuk, maar wel even noodzakelijk om goed te herstellen. Als er een een ontsteking/bacterie zit, dan is het belangrijk om genoeg rust te nemen om je lichaam de kans te geven te herstellen daarvan. 

Heel veel succes straks meid, en echt niet doen, jezelf de schuld geven :53:
Dat Hupkens schrok, zal er waarschijnlijk mee te maken hebben dat je meerdere gaatjes had.. Vraag me af of die gaatjes donker van kleur zijn?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte @Lin84 met het vervolg van je traject.

En :71: met je herstel. Nu op de goede manier.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen allemaal!

 

ik ben gisterenavond om 22:00 uur geopereerd. Er was een spoedgeval binnen gekomen, en dat gaat voor natuurlijk. Daardoor heb ik wel vannacht in het ziekenhuis moeten blijven. Ik had erg veel pijn toen ik wakker werd waarschijnlijk door de drains die er inzitten. Dr Hupkens kwam nog bij me en vertelde me dat alles goed was verlopen en er geen pus of infectie te zien was gelukkig. 

Nu even afwachten of ik straks naar huis mag want heb een lage bloeddruk die maar niet stijgt. 

Wel heel fijn zo die controle, dat is in een kliniek wel anders natuurlijk.

Nu moet ik iedere dag met dr Hupkens contact houden over hoeveel wondvocht er uit komt via de drains, aan de hand daarvan kan hij bepalen wanneer ze er uit mogen.

Pijn is nu beter te doen, ben een beetje wappie van de oxycodon.

 

Nu hopen op een flot en goed herstel.

 

bedankt allemaal voor jullie lieve berichtjes en medeleven, doet me goed!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb je het achter de rug nu en kun je gaan herstellen en gelukkig is er geen infectie gevonden! 

Heel veel succes en denk even lekker alleen maar aan jezelf en neem je tijd om te genezen ..:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lin84 fijn dat de operatie goed is verlopen! Bij mij hebben de drains er uiteindelijk 7,5 dag in gezeten. Geeft wel een veilig gevoel die drains. Best spannend als ze er uiteindelijk uit moeten, hoe verritant het ook is, ze gaven mij toch een beetje een gevoel van veiligheid haha! Hoop dat je snel hersteld en er weinig last van hebt! En natuurlijk snel naar huis mag! Sterkte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.