Ga naar inhoud

Lin84 : 2 november 2018 : Dr. Hupkens : MFIV : Herstel 16 december in Radboud


Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

even een update.

Ik mocht gisterenavond gelukkig naar huis. Ik voelde me de hele dag niet zo goed, veel pijn en lage bloeddruk. Maar eind van de middag begon in toch op te knappen. Ze hebben het balletje toen bij mij gelegd, ik mocht nog een nachtje blijven maar als ik graag naar huis wilde kon dat ook.

 

Naar huis is natuurlijk op dat moment het enige wat je wilt, en voelde me “goed” genoeg.

Vannacht toch redelijk geslapen.

Heb alleen pijn bij de plekken waar de drains de huid in gaan.

Maar ja dat is even niet anders.

Er komt gelukkig nauwelijks vocht uit, een goed teken. Hoop dat ik snel ben verlost van die dingen!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Lin84 zei:

Goedemorgen,

 

even een update.

Ik mocht gisterenavond gelukkig naar huis. Ik voelde me de hele dag niet zo goed, veel pijn en lage bloeddruk. Maar eind van de middag begon in toch op te knappen. Ze hebben het balletje toen bij mij gelegd, ik mocht nog een nachtje blijven maar als ik graag naar huis wilde kon dat ook.

 

Naar huis is natuurlijk op dat moment het enige wat je wilt, en voelde me “goed” genoeg.

Vannacht toch redelijk geslapen.

Heb alleen pijn bij de plekken waar de drains de huid in gaan.

Maar ja dat is even niet anders.

Er komt gelukkig nauwelijks vocht uit, een goed teken. Hoop dat ik snel ben verlost van die dingen!

 

Liefs

SUper meid!!

Fijn dat je begint op te knappen! 

Hebben ze gezegd wanneer de drains eruit mogen? En wanneer moet je weer op controle?

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, vind je het goed als ik een officieel operatieverslagtopic hiervan maak? Dan kunnen anderen ook zien hoe Hupkens gehandeld heeft en hoe tevreden je straks waarschijnlijk over je boobs bent :)
Moet je me alleen even de operatiedatum doorgeven (en dan zet ik de hersteldatum er ook even bij als je dat goed vindt) en de kliniek waar je in eerste instantie geopereerd bent.

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie

 

Dat is goed hoor, ik ben de eerste keer geopereerd op 2 nov in MFIV Vlaardingen. En nu laatste keer in het Radboud, beide door dr Hupkens.

 

Dr Hupkens heeft gezegd dat de drains er ongeveer 1 week in moeten blijven zitten, ik houdt hem

iedere dag op de hoogte mbt de productie van het wondvocht, en hoe het verder gaat.

ik hoop dat ze er dit weekend wel uit mogen. Wat een ondingen zijn dat!

Maar ja alles voor een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

het gaat een stuk beter inmiddels.

afgelopen zondag zijn de drains verwijderd. Hier heb jk toch 2 weken mee gelopen omdat ik toch nog wel wat vocht verlies had.

De hechtingen mogen er aankomende vrijdag uit.

Verder moet ik mijn energiepeil nog opbouwen. 2x narcose in 6 weken tijd is niet gezond lijkt mij.

Ik merk ook dat ik psychisch het 1 en ander op een rijtje moet krijgen, het heeft toch veel indruk op me gemaakt, en had/heb veel schuldgevoel naar mijn gezin en werk.

Er moest weer een hoop geregel worden voor de kinderen en hond etc. Gelukkig heeft mijn man 1 week na de operatie zorgverlof kunnen krijgen op zijn werk, wat echt heel fijn was. 

Maar toch ga je nadenken van “ is dit het allemaal wel waard geweest” en waar ben ik aan begonnen.

 

Maar ik denk over een tijdje als alles weer goed gaat en alles is genezen etc kan ik vast blij zijn met het resultaat.

 

lief dat jullie allemaal mee leven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.