Ga naar inhoud

Dr. Hupkens! Pc is aanrader, kliniek Gabriels niet!!


Anoniempie

Aanbevolen berichten

Zoals sommigen weten ben ik geopereerd bij diana gabriëls door dr. Hupkens. Over de kliniek ben ik absoluut niet te spreken. Over dr. Hupkens ben ik zéér te spreken. Wauw. Wat een onwijs fijne en begripvolle arts is dit. Ik ben zo blij dat ondanks mijn HELE slechte ervaring bij diana, ik zon fijne arts heb(gehad). Waar het personeel van de kliniek, en de dochter van diana mij elke keer hebben wijs gemaakt dat alles wel goed zat en ik mij geen zorgen hoefde te maken heeft dr. Hupkens na het zien van mijn foto’s direct actie ondernomen.

 

gister mijn nacontrole gehad en het er nog even met dr. Hupkens over gehad. Blijkbaar toen ik contact had opgenomen met de kliniek dat ik mij zorgen maakte, is er nooit contact opgenomen met dr. Hupkens. Ze hebben mij gewoon simpel verteld dat het goed zat, wat niet zo was.

dr. Hupkens heeft nooit foto’s van mij ontvangen. Pas bij de 3e keer contact met de kliniek, heeft de kliniek hem gevraagd om contact met mij op te nemen.. waarschijnlijk omdat ze moe van mijn telefoontjes werden. Hij heeft direct contact met mij opgenomen. Dr. Hupkens was erg geschrokken van de situatie en gaat ze hier zeker op aanspreken dat die écht niet kan.

 

ik ben 2 keer geopereerd ivm een complicatie. Na de 2e operatie heb ik elke dag van de week contact gehad met dr. Hupkens. Hij heeft alles zo duidelijk uitgelegd en mij zo gerust gesteld dat hij voor mij ging zorgen dat alles goed kwam. Zelfs tot in de late uurtjes kon ik contact met hem opnemen en heeft alle vragen beantwoord. 

 

In het begin lijkt het een aparte man, maar nu ik wat langer contact met hem heb vind ik het echt een hele prettige man die veel te goed is voor een kliniek zoals die van diana.

 

Ga niet bij diana Gabriels! Dr. Hupkens werkt ook in het radboud in Nijmegen. Hier ben ik de 2e keer geopereerd. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een soortgelijke situatie als jou, ook bij dr Hupkens.. super fijne man! Ik ben ook voor de 2e keer geopereerd ivm een vochtophoping na 4 weken. Daarna ook dagelijks contact met hem gehad wat mij echt een goed gevoel gaf.

 De slechte ervaring met de kliniek heb ik niet, toen mijn wondje iets open ging staan lieten ze mij gelijk komen en lieten het gelijk beoordelen door een andere arts. Later nogmaals gebeld toen mijn borst ineens heel dik en pijnlijk werd en gelijk een afspraak met dr Hupkens gemaakt. De volgende dag werd ik geopereerd. 

De controles worden door iemand gedaan zonder medische achtergrond. Dit zou wel anders moeten in mijn ogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.