Ga naar inhoud

Laura20 : 18 januari 2019 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal! Ik ben Laura, 20 jaar en kom van Antwerpen. Al sinds mijn 16 jaar zit ik te denken aan een borstvergroting. Dit is natuurlijk nog heel jong, ik weet het, en het bleef altijd maar bij een droom omdat ik dacht dat die onzekerheid wel weg ging gaan of dat mijn borsten nog zouden komen. Nu dat ik 20 ben heb ik nog steeds bijna niets. Ik weet dat er veel vrouwen zijn die daar geen probleem mee zouden hebben, maar bij mij beïnvloedt het echt mijn leven. Ik heb nu ook 1 jaar een vriend en die zit er totaal niets mee in dat ik kleine borsten heb, maar ikzelf schaam me altijd zohard als ik naakt rondloop bij hem. Ook als ik mezelf in de spiegel bekijk voel ik me echt niet vrouwelijk. We hebben echt een super goede relatie maar mijn onzekerheid heeft er vaak een negatief effect op. Ik zou het dus niet doen omdat hij dat niet mooi vindt, maar omdat ik me zo slecht voel en vrouwelijker wil voelen. 

 

Ik wist dat een bv een optie was, maar dacht dat mijn ouders enz mij daar nooit in zouden begrijpen. Ik praatte er dus nooit over, en tegelijkertijd zat ik soms dagen te wenen in mijn kamer. Uiteindelijk heb ik beslist om dit te vertellen aan mijn ouders. Ze begrepen mij echt en stelden zelf voor dat als ik er iets aan wou laten doen, dat ze mij daarin zou steunen. Ik was zo gelukkig, gewoon om te weten dat de optie om een bv te laten doen dus echt wel bestaat. 

 

Ik ben nu op dit forum uitgekomen bij heel veel goede recensies over Dr. Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ik heb mezelf lid gemaakt op dit forum omdat ik benieuwd ben naar voor/na foto’s van zijn werk. Dit omdat ik nergens foto’s kan vinden op het internet... Ik ben van plan om op consultatie te gaan over een week, kijk er echt zo hard naar uit! 

 

Momenteel heb ik interesse in de motiva ergonomix, omdat dit blijkbaar het meest natuurlijke resultaat geeft. Maar natuurlijk kan ik dat pas beslissen op de consultatie, net zoals het aantal cc’s. Dus dames, als jullie mij wat ervaringen zouden willen delen, of mij zouden willen toevoegen aan jullie album of foto’s in prive zouden willen sturen met eventueel info van maat, merk protheses... zou mij enorm helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

Ik herken me heel goed in jouw verhaal en heb om dezelfde reden twee weken geleden bij BV gehad (ben zelf 21 jaar oud). Ik ben zelf niet geopereerd door dokter Verdonck, maar je kan rechtsboven zoeken op zijn naam en zo topics lezen en foto's zien van meiden die door dezelfde arts geopereerd zijn.

 

Heel veel succes met je keuze alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rtx bedankt voor je reactie! Om een of andere reden (mss omdat ik net nieuw ben) kan ik nergens foto’s bekijken... ook niet van mensen wiens album openbaar is. Er komt altijd ‘er is hier nog niets’. Misschien omdat ik zelf nog niets gepost heb? Wat heb jij laten plaatsen en zou je mij mss willen toevoegen aan je album? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet volgens mij eerst een aantal (stuk of 5) reacties hebben geplaatst voor je foto's kunt bekijken. Weet het niet zeker hoor, maar zoiets dacht ik. Anders even je welkomstbericht checken, misschien dat het daarin staat.

 

Ik zal je iig toevoegen. Ik heb 350cc rond dual plane gekregen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik ben zelf afgelopen vrijdag geopereerd door Dr Verdonck. Ik kreeg de motiva progressive plus 275cc. 

Voor mijn consultatie had ik ook altijd de ergonomix in gedachten, maar omdat ik vooral volume onderaan in de borst had en zo goed als geen volume bovenin ben ik gegaan voor de progressive plus. 

Dr Verdonck stelt je echt direct op je gemak, het is een heel aangename man!

Voorlopig gaat mn herstel wel redelijk goed. Echt pijn heb ik niet, voornamelijk druk en zeker snachts, maar dit is blijkbaar wel normaal. 

Ik wens je veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jd_94 dankje voor je reactie! Heb inderdaad al wel meer gelezen dat in zo’n situaties die progressive plus beter is. Ben al benieuwd wat dr Verdonck mij gaat aanraden. Die progressive plus, is dat eigenlijk een ronde prothese of anatomisch? Ik veronderstel rond dan? Ben nog niet zo goed mee met al die soorten vormen enz, omdat ik op dit forum zoveel verschillende soorten zie haha. En hoeveel cc heb je genomen? Je mag mij ook altijd toevoegen aan je album of foto’s doorsturen vanaf dit mogelijk is (als je wilt)! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Laura20 zei:

@Jd_94 dankje voor je reactie! Heb inderdaad al wel meer gelezen dat in zo’n situaties die progressive plus beter is. Ben al benieuwd wat dr Verdonck mij gaat aanraden. Die progressive plus, is dat eigenlijk een ronde prothese of anatomisch? Ik veronderstel rond dan? Ben nog niet zo goed mee met al die soorten vormen enz, omdat ik op dit forum zoveel verschillende soorten zie haha. En hoeveel cc heb je genomen? Je mag mij ook altijd toevoegen aan je album of foto’s doorsturen vanaf dit mogelijk is (als je wilt)! 

Progressive plus zijn ronde prothesen met een stevigere gel dan de ergonomix waardoor die niet die druppelvorm aannemen. Ik heb 275cc gekregen, wat mij een 75D zou moeten geven, mijn voorsituatie was een 75B. Fotos heb ik (nog) niet. Weet ook nog niet of ik fotos zal posten hierop :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Jd_94 zei:

Progressive plus zijn ronde prothesen met een stevigere gel dan de ergonomix waardoor die niet die druppelvorm aannemen. Ik heb 275cc gekregen, wat mij een 75D zou moeten geven, mijn voorsituatie was een 75B. Fotos heb ik (nog) niet. Weet ook nog niet of ik fotos zal posten hierop :)  

Oh oke, dat begrijp ik zeker! Moest je toch nog beslissen om er wel foto’s van te delen, laat het me dan maar weten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Laura20

Wat goed dat je hebt besloten een bv te laten doen.

Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat je daar echt geen spijt van gaat krijgen en dat je je na de herstelperiode heel happy gaat voelen met je mooie nieuwe cupmaat .

Ik heb geen album omdat ik er niet achter sta dat mijn borsten op het wereld wijde web belanden maar ben maandag 5 november geholpen. 

Ik heb een wissel gehad van voor de spier naar dual plane en beide keren is het me enorm meegevallen ..

 

Veel plezier met je zoektocht, je zult hier een schat aan informatie vinden, veel ondersteuning en nog veel meer oprechte ervaringen door meiden die voor hun ingreep staan of die al gehad hebben ..

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2018 om 16:40, Laura20 zei:

@Jd_94 dankje voor je reactie! Heb inderdaad al wel meer gelezen dat in zo’n situaties die progressive plus beter is. Ben al benieuwd wat dr Verdonck mij gaat aanraden. Die progressive plus, is dat eigenlijk een ronde prothese of anatomisch? Ik veronderstel rond dan? Ben nog niet zo goed mee met al die soorten vormen enz, omdat ik op dit forum zoveel verschillende soorten zie haha. En hoeveel cc heb je genomen? Je mag mij ook altijd toevoegen aan je album of foto’s doorsturen vanaf dit mogelijk is (als je wilt)! 

Verdonck doet alleen rond! 

 

Overigens neemt rond ook altijd een druppelvorm aan in de lichaam. Anders zouden het van die ronde opgeplakte schijven zijn ;) 

Die gel is soepel dus als je zo’n prothese vasthoud en kantelt dan zie je dat de gel wat verschuift. De progressive plus heeft een minder elastische gel als de ergonomix. Dat geeft dus een iets anders (wellicht voller) resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2018 om 16:40, Laura20 zei:

Consultatie bij Dr Verdonck staat ondertussen gepland op 6 december. Blijkbaar is hij met verlof eind november. 

Aan vandaar. Hij zei tegen mij ook dat hij er niet zou zijn bij verwijderen van de draadjes. Je kunt trouwens nu in mijn album ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi allemaal, 

 

Vandaag ben ik voor het eerst op consultatie geweest bij Dr. Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ik heb verschillende pasvormen mogen passen en de tweede vond ik er het beste uit zien. De derde leek meteen een groot verschil. Nu blijkt dat de tweede prothese 250cc was en de derde 275cc. Ikzelf had op voorhand (na veel foto's op te zoeken enz) in mijn hoofd dat ik tussen de 275cc en de 320cc zou willen. Ook heb ik besloten met Verdonck om de motiva ergonomix full te nemen, omdat ik redelijk smal ben. Na wat opzoekwerk ivm de afmetingen zie ik dat tussen 255cc en 275cc maar 1 mm verschil zit. Ik ben nu heel hard aan het twijfelen, omdat 275 wel wat te groot leek met het passen maar ik lees heel vaak dat het verschil amper zichtbaar is... Ik ben 1.65m groot en weeg 59 kg. Momenteel zit ik op een grote A/kleine B zei Dr. Verdonck. Heeft er iemand raad voor mij of met dezelfde twijfels gezeten? Als jullie foto's ofzo hebben, mogen jullie die ook altijd delen met mij.

 

Alvast bedankt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2018 om 11:13, Laura20 zei:

Hoi allemaal, 

 

Vandaag ben ik voor het eerst op consultatie geweest bij Dr. Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ik heb verschillende pasvormen mogen passen en de tweede vond ik er het beste uit zien. De derde leek meteen een groot verschil. Nu blijkt dat de tweede prothese 250cc was en de derde 275cc. Ikzelf had op voorhand (na veel foto's op te zoeken enz) in mijn hoofd dat ik tussen de 275cc en de 320cc zou willen. Ook heb ik besloten met Verdonck om de motiva ergonomix full te nemen, omdat ik redelijk smal ben. Na wat opzoekwerk ivm de afmetingen zie ik dat tussen 255cc en 275cc maar 1 mm verschil zit. Ik ben nu heel hard aan het twijfelen, omdat 275 wel wat te groot leek met het passen maar ik lees heel vaak dat het verschil amper zichtbaar is... Ik ben 1.65m groot en weeg 59 kg. Momenteel zit ik op een grote A/kleine B zei Dr. Verdonck. Heeft er iemand raad voor mij of met dezelfde twijfels gezeten? Als jullie foto's ofzo hebben, mogen jullie die ook altijd delen met mij.

 

Alvast bedankt! 

 

Heel Laura!

Ik ben op 7 dec geopereerd door dokter Verdonck. Heb de Motiva 255cc Progressive plus gekozen. Ben 1.60 lang, weeg ongeveer 55 kg en ben 19 jaar jong. Ik heb zelf tot 1,5 week geleden ook heel erg getwijfeld tussen de 255cc en de 275cc en ook twijfelde ik tussen de ergonomix en de Progressive plus. Na veel zoekwerk op internet heb ik toch besloten dat ik de Progressive plus wouw, hier is echter naar mijn mening niet veel over te vinden. Ik kom zelf van een 75B af. 

Ik zit nu nog helemaal ingewikkeld in verband maar zover als ik nu kan zien heb ik de maat goed gekozen. Optisch gezien zal je inderdaad niet veel verschil zien tussen de 255cc en de 275cc. Bij mij raden Verdonck 295cc af ivm kans op striae (dit vond ik zelf ook te groot), 275cc paste er goed in en Verdonck vond dat 255cc perfect was voor mijn lichaam. Ik had voor mezelf besloten dat als ik de ergonomix wilde ik voor 275cc ging en bij de Progressive plus voor de 255cc. Omdat ik het natuurlijk wilde houden hoefde voor mij niet het grootste wat kon erin. 

Als je vragen voor me hebt mag je die altijd stellen, had ik voor de operatie ook heel veel!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-12-2018 om 11:13, Laura20 zei:

Hoi allemaal, 

 

Vandaag ben ik voor het eerst op consultatie geweest bij Dr. Verdonck van de Belgian Breast Clinic in Diest. Ik heb verschillende pasvormen mogen passen en de tweede vond ik er het beste uit zien. De derde leek meteen een groot verschil. Nu blijkt dat de tweede prothese 250cc was en de derde 275cc. Ikzelf had op voorhand (na veel foto's op te zoeken enz) in mijn hoofd dat ik tussen de 275cc en de 320cc zou willen. Ook heb ik besloten met Verdonck om de motiva ergonomix full te nemen, omdat ik redelijk smal ben. Na wat opzoekwerk ivm de afmetingen zie ik dat tussen 255cc en 275cc maar 1 mm verschil zit. Ik ben nu heel hard aan het twijfelen, omdat 275 wel wat te groot leek met het passen maar ik lees heel vaak dat het verschil amper zichtbaar is... Ik ben 1.65m groot en weeg 59 kg. Momenteel zit ik op een grote A/kleine B zei Dr. Verdonck. Heeft er iemand raad voor mij of met dezelfde twijfels gezeten? Als jullie foto's ofzo hebben, mogen jullie die ook altijd delen met mij.

 

Alvast bedankt! 

Hey Laura!

 

Leuk dat je nu op consultatie bent geweest! We hadden al eens gesproken in mijn topic, aangezien ik een maand geleden door Verdonck ben geopereerd.

 

Snap je volledig hoor, ik ben ook zo lang zitten nadenken of ik nu voor 275 of 295 cc moest gaan :P

Tijdens het passen vond ik 295cc te groot, maar was ook bang omdat ik overal las dat veel vrouwen hier achteraf toch spijt hadden dat ze niet voor een grotere maat gegaan waren, en dat 20cc toch bijna geen verschil maakt. Maar bleef ermee inzitten dat het te groot zou worden, omdat het tijdens het passen toch wel een groot verschil was voor mij. 

 

Uiteindelijk ben ik heel blij (tot nu toe toch) dat ik voor 275cc ben gegaan :D Het is precies wat ik mij erbij had voorgesteld, en het verschil in kledij is niet te heel opvallend.

 

Heb je al een operatiedatum? Je kan ook vragen om op je operatiedag beide maten klaar te leggen, dat had ik ook gedaan xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Charlotte94 hey Charlotte!

 

Een operatiedatum is momenteel nog niet vastgelegd. Na de consultatie had ik al wel eens met Indra bekeken welke data nog mogelijk waren moest ik beslissen om ermee door te gaan. Rond 18 januari (dan heb ik 1,5 week verlof) is de enige moment die mogelijk is voor mij op heel volgend jaar. Ze zei dat er nog enkele plekjes waren dus was al heel blij maar wou nog niets reserveren. Ik had een mail gestuurd dat ik heel hard twijfelde tussen de maten en ze heeft mij aangeraden een 3D simulatie van motiva te doen, en daar kon ik deze donderdag al voor langskomen! 

 

Ik vind bij anderen dat 275 niet té groot lijkt maar moet het natuurlijk zijn op mijn eigen lichaam dus ben heeel benieuwd wat het gaat worden :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elzemiek hey! Hoe verloopt het herstel ondertussen? :) ben ook wel eens benieuwd hoe die progressive plus staan bij je! Ik was ook nog aan het twijfelen maar had schrik dat ze iets minder natuurlijk zouden lijken, alhoewel ik ze echt wel super mooi vind bij sommigen... maar van de ergonomix was ik toch iets zekerder dus daar ga ik voor. Zoals je zegt kan je mss bij ergonomix mss wat meer cc nemen omdat ze sowieso al niet zo’n push up effect geven, dusja ik twijfel echt! Morgrn ga ik nog eens terug voor een 3D simulatie, dan zal ik mijn keuze zeker kunnen maken :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Laura20 zei:

@Elzemiek hey! Hoe verloopt het herstel ondertussen? :) ben ook wel eens benieuwd hoe die progressive plus staan bij je! Ik was ook nog aan het twijfelen maar had schrik dat ze iets minder natuurlijk zouden lijken, alhoewel ik ze echt wel super mooi vind bij sommigen... maar van de ergonomix was ik toch iets zekerder dus daar ga ik voor. Zoals je zegt kan je mss bij ergonomix mss wat meer cc nemen omdat ze sowieso al niet zo’n push up effect geven, dusja ik twijfel echt! Morgrn ga ik nog eens terug voor een 3D simulatie, dan zal ik mijn keuze zeker kunnen maken :) xx

Heei!

Het herstel gaat super goed! Eigenlijk valt het me allemaal reuze mee. Natuurlijk moet je voorzichtig doen maar kan eigenlijk de dagelijkse dingen allemaal zelf op zware dingen tillen en mijn armen boven schouder hoogte doen na. Mijn verband is alleen al helemaal los geraakt dus morgen even weg om sport bh's te gaan halen en dan overstappen daarop. Omdat het verband zo los zit heb ik al goed kunnen kijken naar mn nieuwe boobies. Het ziet er helemaal niet onnatuurlijk ofs uit en voor mijn figuur past de maat heel goed bij me. Ben oprecht heel blij dat ik voor de Progressive plus ben gegaan, zeker omdat ik nog zo jong ben vind ik best dat je bovenin wat meer volume mag hebben. Moet nog even uitzoeken hoe ik een album aanmaak en die privé zet, en denk er ook eerst nog goed even over na voordat mn boobies op het wijde web komen haha.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

ik lees even in een paar topics mee over de Motiva protheses. Ik word zelf in januari geopereerd. Maar vind De keus qua type prothese heel lastig. Tijdens het consult is mij de demi 380 cc aangeraden. Ik had ook de demi 360 cc gepast. Voor mijn gevoel zag ik niet veel verschil.

Bij een eerder consult ergens anders, de mentor 375cc. Volgens mij komt het redelijk overeen. Al vond ik de mentor groter lijken. Nu twijfel ik heel erg over de Ergonomix. Ik wil het liefst een zo natuurlijk mogelijk resultaat. 

 

Ik raak helemaal in de war van alle verschillende soorten Motiva varianten. Soms denk ik te weten hoe het zit. Lees ik later weer iets waardoor ik ga twijfelen..... 

zou ik bij jullie mogen mee kijken in jullie album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Xritt! Bij wie word je geopereerd? En heb je ondertussen al een keuze kunnen maken? Dr Verdonck werkt met motiva progressive plus en motiva ergonomix, denk ik. Ze zijn beide rond, maar de ergonomix heeft een soepelere gel waardoor die zich meer in een druppelvorm gaat aanpassen, het meest natuurlijk dus. De progressive plus hebben een stevigere gel en zullen eerder een iets meer push up resultaat geven. Verdonck werkt ook met sebbin en mentor maar hij zei dat sebbin eerder een fake resultaat zal geven tov motiva.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xritt ik merk in andere topics dat je demi en ergonomix door elkaar haalt. Dit zijn twee verschillende aspecten eigenlijk. Je kan kiezen voor ergonomix en daarin kan je dan nog kiezen voor mini, demi of full. Ook bv bij andere soorten prothesen (bv ronde) kan je ook weer kiezen tussen mini, demi en full. Hier is een tabel die ik heb gevonden en die het mss wat duidelijker kan maken. Deze tabel telt voor de ergonomix prothesen. Op de site van motiva kan je de tabel voor de ronde prothesen ook vinden. Dr verdonck werkt eigenlijk standaard met full, maar dat hangt ook weer wat af van je afmetingen blijkbaar. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Laura20 zei:

@Xritt ik merk in andere topics dat je demi en ergonomix door elkaar haalt. Dit zijn twee verschillende aspecten eigenlijk. Je kan kiezen voor ergonomix en daarin kan je dan nog kiezen voor mini, demi of full. Ook bv bij andere soorten prothesen (bv ronde) kan je ook weer kiezen tussen mini, demi en full. Hier is een tabel die ik heb gevonden en die het mss wat duidelijker kan maken. Deze tabel telt voor de ergonomix prothesen. Op de site van motiva kan je de tabel voor de ronde prothesen ook vinden. Dr verdonck werkt eigenlijk standaard met full, maar dat hangt ook weer wat af van je afmetingen blijkbaar. 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Bedankt voor je reactie. Klopt,  ik moet eigenlijk rond Demi en Ergonomix demi zeggen

ik zou wel de Demi willen. Ik vond de Full net iets te voor mij. Push up effect hoeft voor mij ook niet heel erg aanwezig te zijn. 

Ik word door pc Gabriel Jansen geopereerd. 

 

Hoe was jou consult. Ik lees dat je een 3D simulatie hebt gehad. Hoe was dit? 

 

Ik ben stiekem best blij ( klinkt heel gemeen) te lezen dat veel vrouwen twijfel tussen cc’s of welke vorm. Ik vond mezelf al zo’n muts Hihi over mijn cc’s twijfel ik niet. Alleen tussen de ronde en de ergonomix. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-12-2018 om 15:54, Laura20 zei:

@Charlotte94 hey Charlotte!

 

Een operatiedatum is momenteel nog niet vastgelegd. Na de consultatie had ik al wel eens met Indra bekeken welke data nog mogelijk waren moest ik beslissen om ermee door te gaan. Rond 18 januari (dan heb ik 1,5 week verlof) is de enige moment die mogelijk is voor mij op heel volgend jaar. Ze zei dat er nog enkele plekjes waren dus was al heel blij maar wou nog niets reserveren. Ik had een mail gestuurd dat ik heel hard twijfelde tussen de maten en ze heeft mij aangeraden een 3D simulatie van motiva te doen, en daar kon ik deze donderdag al voor langskomen! 

 

Ik vind bij anderen dat 275 niet té groot lijkt maar moet het natuurlijk zijn op mijn eigen lichaam dus ben heeel benieuwd wat het gaat worden :D 

Heb je de 3D simulatie al gehad? Het verschil is wat anderen ook zeggen minimaal, dus bijna niet te zien denk ik. Ik snap je overigens wel. Ik heb heel hard getwijfeld tussen 275 en 295 en uiteindelijk voor 275 gekozen, maar nu achteraf had ik zelfs nog makkelijker 300+ kunnen hebben, maar Verdonck wilde maximaal 295cc plaatsen bij mij omdat ik smal ben. 

Als je bij anderen de 275 mooi vind zou ik daar voor gaan. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Xritt ik denk dat rond demi er sowieso wel natuurlijker uit zal zien tov rond full. Maar van de ronde ken ik eigenlijk niet zo veel dus daar kan ik je niet echt mee helpen... & Ja haha ben ook ‘blij’ dat ik niet de enige ben die met dat probleem zit. Maar ja ergens zijn die twijfels ook wel logisch want het zal Voor altijd in je lichaam zitten haha  :D

 

@Ellen125 @Xritt De 3D simulatie was heel raar haha. Deze werd gedaan door een assistente denk ik, niet door Dr Verdonck zelf. Ik heb de ergonomix full 255, 275 en 295 cc getest en deze zagen er allemaal letterlijk hetzelfde uit voor mij. Ik zag echt geen verschil. Ik begrijp dus niet dat bij het passen er zo’n groot verschil leek tussen 255 en 295cc... Ik heb ook gevraagd om de progressive plus eens te laten zien en daar was eigenlijk ook amper verschil te zien tegenover de ergonomix. Ik ben dus nu alweer enorm aan het twijfelen. De assistente zei dat als ik twijfel, ik best voor het grootste zou gaan. Dit omdat er blijkbaar veel vrouwen achteraf zeggen dat het wel groter had gemogen. Ik wil het niet te opvallend maken maar achteraf ook geen ‘spijt’ hebben dat het te klein is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.