Ga naar inhoud

Flor : 26 februari 2019 : Dr. Fresow : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Flor, ik ben dinsdag gebeld, eind van de middag. Ja ben best nerveus. Morgen laatste werkdag. En dan nog 3 dagen. Vrijdag hoor ik het tijdstip van de operatie. Denk dat jij ook wel gauw gebeld wordt. Ze hadden mij maandag al gebeld, maar ik had hun oproep gemist, daarna teruggebeld, maar kreeg ze niet meer te pakken, ik baalde ervan. Ik had er al gehoopt om gebeld te worden. Zul je net zien haha. Het komt nu echt dichtbij. ? ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-2-2019 om 15:08, Flor zei:

Hi! Bedankt voor je bericht. Poehh vind t lang duren, haha, heb geen zin meer om te wachten maar ja, wat moet dat moet! Ben al best nerveus ook ja, laat t maar snel zover zijn, vind je niet? Ben benieuwd wanneer we ook alweer gebeld worden door de anesthesioloog en vooral benieuwd naar het tijdstip dat we aan de beurt zijn, spannend!  

Floor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, hier mijn verslagje. 

 

Ik moest me om 11:45 melden en we waren mooi op tijd. Ik werd om 13:05 naar zaal meegenomen en mn vriend een dikke kus gegeven, ik ben een huilebalk type dus moest mn tranen wel ff snel wegslikken, vlak daarvoor was ik vooral veel aan t giegelen.. zenuwen! Afijn, ik mocht het operatie jasje aantrekken en mocht toen in een bed gAan liggen, het was daar overigens ijssskoud! Maar ik kreeg een heerlijke verwarmde deken dus dAt was heel fijn. Wat een aardige mensen allemaal daar zeg, heel leuk team! De Anesthesist was ook super aardig en gezellig nog even over het werk liggen kletsen met hem, ondertussen was namelijk 3x het brandalarm afgegaan dus daardoor sloegen bij mij de zenuwen opeens echt toe, door dat gesprekje werd ik lekker afgeleid en weer rustig. Toen kwam Fresow nog even tekenen en kort gesproken en hop om 13:15 (ze hadden nog pauze waardoor t wat langer duurde voor me) ging ik naar de OK, voordat ik t wist voelde ik al dat ik geen zin meer had om nog een antw op zn vraag te geven en viel ik Al in slaap. Uur later werd ik alweer gewekt! Ik weet nog dat ik als eerste vroeg of mijn Gertje al gebeld was? Haha en dat ik denk ik wel 3x heb gezegd dat t dus maar een uur had geduurd, ze gaven wel ergens verderop steeds antw haha. Kort daarna alweer aangekleed en beschuitje en thee gekregen, uiteraard ook even mogen spieken. Ben zo blij dat mn borsten nu al allebei een plooi hebben waar het litteken in vt, eindelijk. Dit was bij mn vorige bv dus niet het geval Links. Verder fijn dat er geen bijzonderheden waren gevonden en de eurosillicone protheses er goed uit zijn gehaald zonder lekkage ed. Ik heb echt wonderbaarlijk weinig last, behalve bij het borstbeen, daar heeft mn pc de spier wat meer moeten losmaken want dat had vorige pc niet goed genoeg gedaan, waardoor links dus nooit echt goed heeft kunnen dalen. Dat is eigenlijk wat ik vooral voel, het valt me echt super mee tot nog toe! En ik voel me sinds ik wakker werd na OK ook helemaal niet moe ofzo.. zelfs heel weinig geslapen afgelopen nacht, wellicht nog de adrenaline ofzo. Opstaan uit bed is wel een grappige situatie want moet echt vanuit de buikspiertjes, gaat goed, maar wel een gedoe-tje haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat jij je tot nog toe zo goed voelt! Ik wens jou een goed herstel en suc6 met de buispieren "trainen" ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn @Flor  dat het zo goed gegaan is! Lekker gevoel dat je al tevreden bent. Wbt die buikspieren. Vanaf dag twee lukte ook dat mij niet meer hoor en moesten ze mij helpen omhoog te komen als ik lag? Duurde gelukkig niet al te lang? 

Hopelijk heb je vannacht lekker kunnen slapen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flor zei:

@Mtvo dank je en succes vandaag, jouw dag!! 

 

@MenM dank je en haha ohjeee ben benieuwd of ik zo nog kan opstaan dan, nu dag 2 en net wakker, lig nog in bed ?

Nou ben benieuwd? En anders lekker blijven liggen??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Flor zei:

@MenM het opstaan ging goed hahaha! Alles voelt gelukkig weer goed ook vandaag, alleen na lang liggen dan met opstaan blijf ik ff op de rand zitten omdat t voelt alsof alles van binnen dan ff op zn plek moet stromen, heel apart haha. 

@oopsnewboobs dank je wel, mn vriend is heel zorgzaam en behulpzaam gelukkig, heel lief

Haha, goed zo??

Dat doe ik ook. Even blijven zotten na ligstand. Alles even op zijn plek laten komen. Ik voel bij opstaan een soort druk onder mijn borsten. Wordt wel minder met de dagen hoor. Maar ik heb het na een nacht slapen nog steeds. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.