Ga naar inhoud

Dr. Laura de Zaal of Van der Pot?


Oriboobs

Aanbevolen berichten

Beste Dames,

Ben maanden bezig geweest met informatie verzamelen en lezen over verschillende plastische chirurgen en eindelijk heb ik 3 consulten gehad met;

1) Laura de Zaal

2) Van der Weij

3) Van der Pot.

Dr. van der Pot is zeer actieve op sociaal media en op zijn Instagram kan je heel veel mooie voorbeelden zien van zijn operaties . 

Van Dr. Laura de zaal zijn er minder tot weinig voor en na foto's te vinden op internet. Op consult was ze zeer betrokken en gaf haar volledige aandacht. Beiden gaven hetzelfde advies 400 tot 425 CC. Ik heb breed borstwijdte 13.5 daarom is er meer CC nodig.  

Nu zit ik te twijfelen tussen die twee. Heb jullie help nodig!

Wie van jullie is door dr. van der Pot of Laura de zaal geopereerd? en willen jullie met mij die ervaring/foto's delen?

alvast bedankt!

groetjes, Oriboobs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 8 oktober door Laura geopereerd. Er zijn wel wat meiden door haar geopereerd hier @Yvie 1,5 week geleden nog. Ik heb 445 tall moderate anatomisch voor de spier. Mijn album is niet up to date, ik zal maandag wat nieuwe foto's plaatsen en dan voeg ik je toe! Krijg je dual plane of voor de spier? En hoe zwaar en lang ben je? van der Pot ken ik niet, ik weet wel dater een hoop meiden door van der Weij hier zijn geopereerd, waarom valt hij af? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben inderdaad 19 november door Laura Zaal geopereerd. Vond haar adviezen heel erg prettig en duidelijk en de mensen in de kliniek allemaal heel lief,  behulpzaam en kundig. Niets dan lof!

 

Wat betreft het eindresultaat, daar kan ik nog niet heel veel over zeggen. Het staat allemaal nog strak en moet nog gaan zakken. Bij mij is 295cc dual plane geplaatst.

 

De andere artsen heb ik geen ervaring mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet door hen geopereerd, wel bij beiden een consult gehad. Werkt Laura Zaal niet alleen met Mentor, en Wouter vd Pot vooral met Motiva? Dan zou je ook nog kunnen kijken welk merk prothese je wil en dat laten meewegen in je beslissing.

 

Persoonlijk vond ik mijn consult met Laura Zaal niet zo goed. Ik stond na 5 minuten buiten terwijl Wouter vd Pot echt de tijd nam. Maar wat Yvie zegt, vooral belangrijk waar jij je prettig bij voelt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2018 om 14:33, Peanut82 zei:

Ik ben 8 oktober door Laura geopereerd. Er zijn wel wat meiden door haar geopereerd hier @Yvie 1,5 week geleden nog. Ik heb 445 tall moderate anatomisch voor de spier. Mijn album is niet up to date, ik zal maandag wat nieuwe foto's plaatsen en dan voeg ik je toe! Krijg je dual plane of voor de spier? En hoe zwaar en lang ben je? van der Pot ken ik niet, ik weet wel dater een hoop meiden door van der Weij hier zijn geopereerd, waarom valt hij af? 

 

Bedankt voor je reactie.  Dr. de zaal wilt voor de spier plaatsen en dr. van der Pot dual plane.  Ik ben 165cm lang  en 75 kg.

Ik had een goede consult met Van der Weij. Ik heb liever na operatie een nacht opgenomen worden en bij zijn kliniek was dit niet mogelijk. Daarom viel hij af.

Ik zal erg op prijs stellen als je mij toe voegt aan jou album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎12‎-‎2018 om 15:54, Yvie zei:

@Nanaz ik ben inderdaad 19 november door Laura Zaal geopereerd. Vond haar adviezen heel erg prettig en duidelijk en de mensen in de kliniek allemaal heel lief,  behulpzaam en kundig. Niets dan lof!

 

Wat betreft het eindresultaat, daar kan ik nog niet heel veel over zeggen. Het staat allemaal nog strak en moet nog gaan zakken. Bij mij is 295cc dual plane geplaatst.

 

De andere artsen heb ik geen ervaring mee.

Ik had ook goed gevoel bij haar maar ben nog niet helemaal zeker. Ik wens je mooi eindresultaat ! Thanks for sharing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2018 om 16:30, Rosanna123 zei:

Niet door hen geopereerd, wel bij beiden een consult gehad. Werkt Laura Zaal niet alleen met Mentor, en Wouter vd Pot vooral met Motiva? Dan zou je ook nog kunnen kijken welk merk prothese je wil en dat laten meewegen in je beslissing.

 

Persoonlijk vond ik mijn consult met Laura Zaal niet zo goed. Ik stond na 5 minuten buiten terwijl Wouter vd Pot echt de tijd nam. Maar wat Yvie zegt, vooral belangrijk waar jij je prettig bij voelt!

Door wie ben je geopereerd als ik mag vragen?  Ik heb goed gevoel bij beide. Dat maakt het moeilijk. Bedankt voor de tip. Dat was een goede. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Oriboobs zei:

Door wie ben je geopereerd als ik mag vragen?  Ik heb goed gevoel bij beide. Dat maakt het moeilijk. Bedankt voor de tip. Dat was een goede. 

 

Ik ben geopereerd door Lydia Oostveen van de Cosmed Kliniek. Ben blij dat ik uiteindelijk voor haar heb gekozen :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.