Ga naar inhoud

Renate : 28 februari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi. . .

Vandaag bij Dr. v Onselen geweest en uiteraard heb ik al maanden mij zitten verdiepen in wat ik graag zou willen. Ik heb zelf een 75 A/AA cup en mijn wens is een mooie volle B cup, althans dat dacht ik want ik ben 1.78 en weeg 65 kilo.

Vandaag al mijn vragen gesteld en de pasprotheses gepast, nr 5 vond ik erg mooi staan bij mijn lichaam (toch groter dan verwacht).

Vervolgens heeft Dr.v Onselen mijn borsten bekeken en komt tot de conclusie dat er een 380cc anathomisch dual-plane in komt. Tja ik ben geen arts, maar vond het toch wel erg veel cc's.

Eenmaal thuis internet afgezocht van voor en na foto's van 380cc en begin ik toch te twijfelen of het niet té wordt voor mijn lichaam want ik kom dan op een grote C kleine D uit volgens de assistent en ik wil eigenlijk niet té grote borsten :39: !!!

Wie heeft ervaring met 380cc en kan mij hierover adviseren??

(operatieverslag lees je HIER)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb dezelfde lengte en gewicht!! Ik krijg 400CC en wilde ook natuurlijke borsten, die bij mijn lichaam passen. Ik vond het ook erg veel klinken, maar we zijn ook lang, dus kunnen we wat meer hebben denk ik.

Ik heb trouwens ook een consult gehad bij van Onselen en kwam ook uit bij pasprothese 5.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bijna even groot 1.76 en weeg 56 kg.

Ik heb 325 gekregen en zit nu aan 70 E, maar ik kan je zeggen laat je niet afschrikken tot maten!! Het lijkt eerder een normale c ^_^

Omdat we erg groot zijn valt het helemaal niet zo op. Ik vind mijn lichaam precies goed zo terwijl ik een normale C wilde kortom ik denk dat 380 goed gaat zijn, er gaat ongv ook 50 cc af door de spier dus je houd nog maar 330 over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zeker niet blindstaren op die cc hoor .

Het rezultaat is bij iedereen anders : onze borsten , elasticiteit huid , stand ribben , onderwijdte enz. ... zijn ook anders .

een chirurg kan het zrezultaat beter inschatten als 'wij' .

Als je een kleinere omtrek hebt , heb je een grotere cup .

Van 'inhoud' is een cup E bij 70cm omtrek ong. hetzelfde als een cup D bij 80cm omtrek terwijl er toch een verschil (in het etiket) van 2 cupmaten is .

Ik ben met 335cc van een (te) kleine B naar een grote C gegaan met een omtrek van 80 (ttz 76cm) . Ik draag meestal een 80C maar heb ook een bh75D en eentje zelfs 85B echter daar heb ik de omtrek wel wat korter gestikt maar de cup past me dus wél .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Ik begrijp je twijfels erg herkenbaar. Ben zelf ook aan het dubben geweest. Wat de ladies hier boven beschrijven kan ik helemaal beamen. Het is goed om je zelf te verdiepen in wat je wil en wat je niet wilt, beter vooraf twijelen dan achteraf balen. Ik was bang dat het te groot werd maar het is waar wat er gezegd wordt, dat je achteraf misschien wel groter had willen hebben. Ik heb nog niemand gesproken die vindt dat het allemaal te groot is geworden maar omgekeerd wel. :105:

Het rare is dat ik ook cc en lichaamsbouw ging vergelijken maar dan zie je verschillende resultaten. De ene met een lege b krijgt met een 350 cc een mooie C een ander met een AA en 350 cc een D. Dus daar kun je je niet blind op staren. Mijn tip is: laat het aan je pc over en vertrouw op hem.

succes :116: Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden :35:

Ik vind het nog steeds wel erg veel klinken, maar vanochtend ff naar de C1000 gereden voor gelatine en ff een goedkope sport-bh gekocht maat 80-D. Vervolgens thuis gekomen en direct 380cc gelatine gemaakt en in zakjes gestopt en in mijn mooie 80-D bh gestopt om aan (straks) mijn nieuwe grote borsten te wennen, en weet je . . . . het valt indd mee!!

Direct ff naar mijn moeder gereden om het resultaat te showen en die vond het heel mooi bij mijn lichaam passen en indd ook zeker niet te groot, en mijn vader ... die viel het volgens mij niet eens op dat ik in 1 dag ineens 3 cupmaten groter heb ha ha ha.

Denk dat ik mijn gelatine zakjes maar ff een paar dagen in hou, staat best leuk :66: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg DOEN! want achteraf had iedereen 'wel iets meer gewild'..

Van mij had het misschien ook wel een maatje meer mogen zijn, terwijl ik er super blij mee ben hoor!!

Maar de maat ben je snel aan gewend!!! En met zowat 1.80m kun je idd wel wat hebben..

Succes ermee!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik heb ook 380cc duall plane (ook bij dr v. Onselen), had ook 75a/aa en heb nu een 75D, voor die tijd dacht ik ook oeps dat word veel te groot maar achteraf vind ik het heel mooi en zeker niet te groot.

Het valt bij iedereen anders uit, je moet je niet blind staren op de aantal cc en een cilliconen D lijkt kleiner als een natuurlijk D, ze zijn vaak breder vandaar dat je op een maat meer uit komt.

Ik was er zelfs van overtuigt dat ik een 75C zou krijgen en heb ook in het begin allemaal bh's gekocht en gekregen in maat 75C hihi die zijn nu dus allemaal te klein :1bouncingboobs:

Dus als je nog wat te vragen hebt hoor ik het graag ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik heb ook 380cc duall plane (ook bij dr v. Onselen), had ook 75a/aa en heb nu een 75D, voor die tijd dacht ik ook oeps dat word veel te groot maar achteraf vind ik het heel mooi en zeker niet te groot.

Het valt bij iedereen anders uit, je moet je niet blind staren op de aantal cc en een cilliconen D lijkt kleiner als een natuurlijk D, ze zijn vaak breder vandaar dat je op een maat meer uit komt.

Ik was er zelfs van overtuigt dat ik een 75C zou krijgen en heb ook in het begin allemaal bh's gekocht en gekregen in maat 75C hihi die zijn nu dus allemaal te klein :1bouncingboobs:

Dus als je nog wat te vragen hebt hoor ik het graag ;)

Bedankt voor je reactie.

Ik heb je foto´s bekeken en indd het valt mee het ziet er mooi uit maar in mijn ogen nog wel groot hoor ha ha, zag helaas geen foto van voor de BV.

Maar tja ik probeer me erbij neer te leggen dat de chirurg wel weet waar hij over praat en ik had foto´s meegenomen van wat ik mooi vond dus hij weet wat ik graag wil al blijf ik twijfelen over de cc, zit zelf misschien toch meer te denken aan 320cc. Ik heb vandaag foto´s geplaatst in de galerij van hoe ik er nu uitzie en hoop na 28 februari met trots foto´s te kunnen plaatsen waar ik heel trots op ben.

Lief van je dat ik met vragen bij je terecht kan.

:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg DOEN! want achteraf had iedereen 'wel iets meer gewild'..

Van mij had het misschien ook wel een maatje meer mogen zijn, terwijl ik er super blij mee ben hoor!!

Maar de maat ben je snel aan gewend!!! En met zowat 1.80m kun je idd wel wat hebben..

Succes ermee!

Liefs :116:

Hoi Lotus,

Ik denk dat ik me er indd maar bij neer moet leggen en vertrouwen dat het goed komt. Zelf zit ik nog te twijfelen of 320 cc niet beter zou zijn dan 380 cc pff.

Ik heb net ff in jou album zitten kijken en je borsten zijn indd heel mooi geworden, zo groot vind ik ook heel mooi!!

Ik heb vandaag foto´s geplaatst van hoe het er nu uit ziet en hoop na 28 februari met trots foto´s te plaatsen van mijn nieuwe borsten :66: .

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon moet gaan voor de 380cc, je zal zien dat het echt meevalt en er valt zowiezo al zeker 50cc af omdat hij half onder de spier komt, die onzekerheid is heel normaal, heeft iedereen last van hihi

ik heb geen foto van voor die tijd geplaatst omdat ik dat geen gezicht vind, ik vond mezelf gewoon eng op de foto, zo dun dat ik van boven was, maar nu ben ik trots en vind ik het jammer dat ik de stap niet eerder durfde te zetten :rolleyes:

Voor jou is het nu aftellen voor je het weet is het zover en kan je ook trots zijn op je nieuwe boobs :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon moet gaan voor de 380cc, je zal zien dat het echt meevalt en er valt zowiezo al zeker 50cc af omdat hij half onder de spier komt, die onzekerheid is heel normaal, heeft iedereen last van hihi

ik heb geen foto van voor die tijd geplaatst omdat ik dat geen gezicht vind, ik vond mezelf gewoon eng op de foto, zo dun dat ik van boven was, maar nu ben ik trots en vind ik het jammer dat ik de stap niet eerder durfde te zetten :rolleyes:

Voor jou is het nu aftellen voor je het weet is het zover en kan je ook trots zijn op je nieuwe boobs :1bouncingboobs:

Ja als ik die van jou zo bekijk (heb nog ff weer gespiekt :66: ) dan vind ik ze indd niet te groot en moet ik maar gewoon gaan voor die 380cc. Als je mijn foto's bekijkt, had je nog minder dan mij of is het wel gelijk ongeveer????

Maar volgens mij, zo op de foto's te zien groeit het volume nog behoorlijk van dag 1 tot een paar weken na de BV??

Jee wat een vragen hé. . . . ik was voor het consult al zo zenuwachtig dat ik die dag een kilo was afgevallen van de spanning pff. Vind het allemaal doodeng en toch heb ik er ook heel veel zin in, loop hier ook al jaren over te twijfelen. Het is zelfs zo erg, dat mijn ouders mij deze BV cadeau geven omdat ze weten hoe ik met mijn borsten zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, Ik was idd net zo plat :unsure: (als het niet platter was), maar het ligt ook aan de stand van je borstkast, die van mij schijnt een beetjes naar binnen te lopen vandaar dat ze ook minder naar voren komen dat is misschien bij jou anders, drm is het ook altijd bij iedereen verschillend maar denk zeker dat dit een mooie maat is.

Wel fijn dat je het van je ouders kado krijgt.

En idd in het begin staat het allemaal nogal strak en worden ze als het waren naar binnen geduwt als het allemaal wat losser komt lijken ze groter,ze zeggen ook dat het een jaar nodig heeft om helemaal te vormen zoals het moet.

Ik ben nu 5 maanden verder en ze beginnen nu pas "lekker"te voelen, en heb soms nog wel dagen dat het trekt en strak voelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nu begint het toch echt te korten , hé ?

kan je de zenuwen nog wat de baas ?

succes ,

anneken

Ja heb er nog niet echt bewust last van. Had vandaag nog weer ff foto's gemaakt voor mezelf van hoe het er nu uitziet en jee het lijkt wel of het nog meer is gaan hangen en krimpen dan 2 weken terug.

Dus ik kan nu echt alleen maar uitkijken naar maandag!! Denk als de wekker om 5.15 uur gaat de zenuwen dan wel een beetje gaan komen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Renate,

Wat spannend zeg! Nog 2 dagen voor je operatie! Ikzelf heb nog 12 dagen te gaan ...

Ik las ergens (ik weet niet meer waar) dat je vantevoren vitamines bent gaan slikken. Klopt dit? Het enige advies wat in mijn bevestigingsbrief staat is dat ik geen verdunnende middelen zoals asprines 1 week voor de operatie mag gebruiken.

Succes maandag! Ik hoop dat je nog goed kan uitrusten het weekend.

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

De cupmaattwijfels zijn zo herkenbaar.

Ik dacht altijd te willen gaan voor een mooie volle C. Zelf meet ik 1,82 bij 69 kilo maar wanneer ik andere voor-foto's vergelijk met die van mezelf, lijkt mijn B vaak kleiner dan een A bij andere, kleinere vrouwen. Vandaar dat ik ook twijfel of ik niet voor een kleine D moet gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi renate,

Je nog even moed in praten voor morgen! Het komt helemaal goed en na morgen heb je een paar prachtige boobies :1big_boobs:

Geniet nog even van vandaag en ga op tijd slapen want je moet er morgen weer op tijd uit.

Ik kijk heel erg uit naar je verslagje en je nieuwe foto's

Heel veel succes morgen.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi renate,

Je nog even moed in praten voor morgen! Het komt helemaal goed en na morgen heb je een paar prachtige boobies :1big_boobs:

Geniet nog even van vandaag en ga op tijd slapen want je moet er morgen weer op tijd uit.

Ik kijk heel erg uit naar je verslagje en je nieuwe foto's

Heel veel succes morgen.

Liefs

Dankje Jayro, ik zal het nodig hebben . . .

Ik heb gelukkig niet zoveel last meer van zenuwen als gisteren.

Laat het maar snel morgen zijn, dan heb ik het achter de rug en kan ik beginnen aan het herstel.

Ik zal kijken hoe laat ik morgen weer thuis ben en als ik me redelijk fit voel zal ik ff een kort verslag doen en misschien wat foto's.

Liefs Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai renate

heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes en je weet het noem me naam in de uitslaap kamer hihihi en misschien kan ik je nieuwe aanwinst daar al bewonderen hihih en jij die v mij ik zelf moet al 6.30uur aanwezig zijn jij half 9 pas. dus we zullen zien

groetjes esie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieve renate,

weet niet of ik je nog op de chat spreek want ben vandaag niet zo lkkr dus wil je in ieder geval langs deze weg heeeeeeeeel veeeeeeeeeel succes wensen voor morgen en weet zkr dat je prachtige borsten gaat krijgen!!!

Denk eerst aan je eigen herstel en dan aan het verslagje en foto's, al vinden we het natuurlijk wel leuk om die te lezen en te zien.

Denk je eens in, morgen om deze tijd heb je boobies!!

Hele dikke kus voor jou :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.