Ga naar inhoud

Rupsjeng : 14 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Denise1985 zei:

Hoi @Adnil wat fijn dat je bij Straten gaat, zo n fijne man en wat een top team op de ok, ze stellen je echt op het gemak.

29 januari ben jij aan de beurt? Voor je het weet is het al zo ver! Spannend! Wat is jouw voorgeschiedenis? 

Ik ben trouwens nu 4 dgn PO en ben zo blij mer mijn boobies!

succes met alle voorbereidingen 

xxx

Hoi @Denise1985 Ik heb nu ongeveer 70 A denk ik. Ik ben nooit echt blij met het formaat geweest maar na mijn zwangerschappen zijn ze ook nog slap geworden.  Ik ben 2 jaar geleden 13 kg afgevallen waarmee mijn borsten nog kleiner zijn geworden.  Daardoor weet ik ook eigenlijk mijn maat niet zo goed.  Toevallig viel mij deze week op dat ik nog altijd 75b draag maar die zijn dus te groot. Haha.  Fijn om te horen dat Dr Straten goed bevallen is. Jij zit er al middenin.  Hoe voel je je nu? Wat was jouw voor situatie en wat heb je voor implantaten genomen? En mag ik meekijken in je album? Hihi. Honderd vragen in 1! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi @Adnil, zeker vraag maar raak, daarom zit je ook op dit forum voor adviezen ervaringen en vragen? Heb jou toegevoegd!

 

ik heb ook 2 bevallingen achter de rug, waardoor mijn borsten flink zijn geslonken en zijn gaan hangen ( zie foto) Ik droeg altijd een 80c (maximisers) maar na 10 kg te zijn afgevallen zit ik toch meer aan een lege 75 B te denken. Bh’s begonnen ook echt pijn te doen onder mijn oksels, dus een teken dat ze echt te groot waren.

 

Ik ben dus afgelopen woensdag geopereerd en heb Mentor rond cohesieve II en 375cc.

 

ik voel mij echt prima, heb me meteen na het wakker worden al prima gevoeld en geen pijn gekend, ja een beetje druk op mijn borstbeen en voel nu mijn linker wond een beetje branden, maar hey als dat alles is. 

Ik hoop dat dit ook zo blijft en gun iedereen dit herstel. (Weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik ben 2wkn van te voren begonnenmet vitamine c en magnesium te slikken en vitamine c iedere 4 dgn opbouwend tot aan de operatie)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Denise1985 zei:

Hoi @Adnil, zeker vraag maar raak, daarom zit je ook op dit forum voor adviezen ervaringen en vragen? Heb jou toegevoegd!

 

ik heb ook 2 bevallingen achter de rug, waardoor mijn borsten flink zijn geslonken en zijn gaan hangen ( zie foto) Ik droeg altijd een 80c (maximisers) maar na 10 kg te zijn afgevallen zit ik toch meer aan een lege 75 B te denken. Bh’s begonnen ook echt pijn te doen onder mijn oksels, dus een teken dat ze echt te groot waren.

 

Ik ben dus afgelopen woensdag geopereerd en heb Mentor rond cohesieve II en 375cc.

 

ik voel mij echt prima, heb me meteen na het wakker worden al prima gevoeld en geen pijn gekend, ja een beetje druk op mijn borstbeen en voel nu mijn linker wond een beetje branden, maar hey als dat alles is. 

Ik hoop dat dit ook zo blijft en gun iedereen dit herstel. (Weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik ben 2wkn van te voren begonnenmet vitamine c en magnesium te slikken en vitamine c iedere 4 dgn opbouwend tot aan de operatie)

 

xxx

Wouw wat zien ze er al prachtig uit! Ik heb net maar eens even gemeten en kwam tot de schokkende ontdekking dat ik een omvang van 80(blijkbaar heeft die 13kg afvallen weinig effect op mijn borstomvag gehad en heb ik gewoon een brede borstkas) en met de cupmaat volgens de tabel niet eens aan AA kom! Nou weet ik in elk geval weer waar ik het voor doe! Ik ben ook meteen niet meer zo bang om te groot te gaan.Ik krijg anatomisch en twijfelde nog tussen 260 met 300 of 300 met 340 (Ik heb nu een verschil). Nou twijfel voorgoed klaar. Ik ben ook voornemens vitaminen te gaan slikken. Hopelijk helpt dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Adnil ik heb ook voor groter gekozen advies was 350cc , maar hoorde ook veel over dames dat ze spijt hadden niet iets groter te zijn gegaan. 375 is maar 1/6 deel, maar toch! 

Ik moet nog wennen aan de grootte momenteel, maar dat komt natuurlijk omdat ze altijd leeg zijn geweest?

 

Ik heb echt het idee dat deze vitamine en magnesium geholpen hebben.

 

Thnx fat je ze mooi vind

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎12‎-‎2018 om 07:10, Rupsjeng zei:

@Mtvowat lief, dankjewel! Voor jou is het echt aftellen. Voor je het weet is het zo ver met de feestdagen gaat het lekker extra snel! 

 

Kan niet wachten, haha. Hoe gaat het nu met jou? Wens jou hele gezellige feestdagen toe :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2018 om 12:17, Denise1985 zei:

Hoi @Adnil, zeker vraag maar raak, daarom zit je ook op dit forum voor adviezen ervaringen en vragen? Heb jou toegevoegd!

 

ik heb ook 2 bevallingen achter de rug, waardoor mijn borsten flink zijn geslonken en zijn gaan hangen ( zie foto) Ik droeg altijd een 80c (maximisers) maar na 10 kg te zijn afgevallen zit ik toch meer aan een lege 75 B te denken. Bh’s begonnen ook echt pijn te doen onder mijn oksels, dus een teken dat ze echt te groot waren.

 

Ik ben dus afgelopen woensdag geopereerd en heb Mentor rond cohesieve II en 375cc.

 

ik voel mij echt prima, heb me meteen na het wakker worden al prima gevoeld en geen pijn gekend, ja een beetje druk op mijn borstbeen en voel nu mijn linker wond een beetje branden, maar hey als dat alles is. 

Ik hoop dat dit ook zo blijft en gun iedereen dit herstel. (Weet niet of het ermee te maken heeft, maar ik ben 2wkn van te voren begonnenmet vitamine c en magnesium te slikken en vitamine c iedere 4 dgn opbouwend tot aan de operatie)

 

xxx

 

Ik zie dat jr vitamine bent gaan slikken voor je operatie. Waar is dit zogezegd goed voor en hoe zag je schema eruit?

Ik zie namelijk meerdere meiden hierover praten en het heeft mijn interesse gewekt. Misschien moet ik ook maar starten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Soofjetunie zei:

 

Ik zie dat jr vitamine bent gaan slikken voor je operatie. Waar is dit zogezegd goed voor en hoe zag je schema eruit?

Ik zie namelijk meerdere meiden hierover praten en het heeft mijn interesse gewekt. Misschien moet ik ook maar starten?

Hey hey,

 

Ja op advies van mijn chiropractor ben ik met Magnesium begonnen( wel de beter magnesium niet van het kruitvat etc) dit zorgt ervoor dat je spieren ontspannen, ben hierzelf 3 wkn voor de operatie mee begonnen en vanavond de laatste 2 genomen ( 11dgn po) 

Vitamine C ben ik op advies  van mijn sporttrainer gaan slikken voor een betere wondgenezing. Hier ben ik 2 wkn van te voren mee begonnen en langzaam opbouwend 1e 3 dagen 1 tablet p/d, van 4 e t/m de 7e dag 2 tabletten p/d, 8 t/m 11  dag 3 tabletten p/d en dan 12 tot de operatie 4 tabletten p/d en dan na de opratie begin je weer opnieuw op te bouwen tot 14 dgn na de operatie ( op advies van mijn sporttrainer dit schema toegepast en ook weer de betere vitamines te nemen niet vant het kruitvat etc.)

 

Sommige mensen zeggen dat het onzin is, maar ik had het gevoel van baadt het niet dan schaadt het ook niet.

En moet eerlijk zeggen heb heel weinig pijn gehad, maar of dat aan de tabletten ligt of omdat ik een hoge pijngrens heb? Durf ik natuurlijk niet te garanderen.

 

Xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Denise1985 zei:

Hey hey,

 

Ja op advies van mijn chiropractor ben ik met Magnesium begonnen( wel de beter magnesium niet van het kruitvat etc) dit zorgt ervoor dat je spieren ontspannen, ben hierzelf 3 wkn voor de operatie mee begonnen en vanavond de laatste 2 genomen ( 11dgn po) 

Vitamine C ben ik op advies  van mijn sporttrainer gaan slikken voor een betere wondgenezing. Hier ben ik 2 wkn van te voren mee begonnen en langzaam opbouwend 1e 3 dagen 1 tablet p/d, van 4 e t/m de 7e dag 2 tabletten p/d, 8 t/m 11  dag 3 tabletten p/d en dan 12 tot de operatie 4 tabletten p/d en dan na de opratie begin je weer opnieuw op te bouwen tot 14 dgn na de operatie ( op advies van mijn sporttrainer dit schema toegepast en ook weer de betere vitamines te nemen niet vant het kruitvat etc.)

 

Sommige mensen zeggen dat het onzin is, maar ik had het gevoel van baadt het niet dan schaadt het ook niet.

En moet eerlijk zeggen heb heel weinig pijn gehad, maar of dat aan de tabletten ligt of omdat ik een hoge pijngrens heb? Durf ik natuurlijk niet te garanderen.

 

Xxx 

 

Dankjewel voor de uitleg. Ik ga het ook gewoon doen. 

Ik heb al vitamine c pillen,  deze zijn 1000mg per stuk. Welke maat zijn jou vitamine pillen? En magnesium? (Ik weet niet of er verschil zit im magnesium) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Dankjewel voor de uitleg. Ik ga het ook gewoon doen. 

Ik heb al vitamine c pillen,  deze zijn 1000mg per stuk. Welke maat zijn jou vitamine pillen? En magnesium? (Ik weet niet of er verschil zit im magnesium) 

 

Die Vitamine c is prima. Ik heb zelf deze magnesium gebruikt via mijn chiropractor, maar deze is ook online te bestellen.

 

wanneer is jouw ooeratie datum? En bij wie?

 

fijne jaarwisseling

 

 xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Denise1985 zei:

Die Vitamine c is prima. Ik heb zelf deze magnesium gebruikt via mijn chiropractor, maar deze is ook online te bestellen.

 

wanneer is jouw ooeratie datum? En bij wie?

 

fijne jaarwisseling

 

 xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik word 16 januari geopereerd. Bij dr v straten. 

En dan nog de laatste vraag, achter op de potjes staat bijvoorbeeld.wel, "maar max 1 per dag slikken'. En dat heb je gewoon overschreden alsnog?

Gelukkig nieuw jaar iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie ja dat staat indd op het potje 1xp/d, maar daarom bouw je het ook op. Maar ik moet zeggen ik slik nu ook nog maar 2 tabletten p /d omdat het echt hel is om te slikken, maar voor de operatie heb ik mij echt aan dat schema gehouden en zowel de magnesium als vitamine c allemaal in de avond genomen ivm opname door lichaam. 

Anders vraag het gewoon eens waar je die vitamine c gekocht hebt, hoe zij er overdenken.

Mijn sporttrainer heeft mij dit geadviseerd.

 

Dat is al over 2 weken, spannend! 

Hoeveel cc enz. Krijg je? 

 

@boobiebabe 2 tabletten nam ik in de avonden. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Denise1985 zei:

@Soofjetunie ja dat staat indd op het potje 1xp/d, maar daarom bouw je het ook op. Maar ik moet zeggen ik slik nu ook nog maar 2 tabletten p /d omdat het echt hel is om te slikken, maar voor de operatie heb ik mij echt aan dat schema gehouden en zowel de magnesium als vitamine c allemaal in de avond genomen ivm opname door lichaam. 

Anders vraag het gewoon eens waar je die vitamine c gekocht hebt, hoe zij er overdenken.

Mijn sporttrainer heeft mij dit geadviseerd.

 

Dat is al over 2 weken, spannend! 

Hoeveel cc enz. Krijg je? 

 

@boobiebabe 2 tabletten nam ik in de avonden. 

 

Xxx

 

Dankjewel voor alle uitleg! 

Het aftellen is begonnen inderdaad.

Ik krijg dualplane - 400cc en 425cc. Mentor rond.

Heb er zo zin in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2018 om 00:22, Denise1985 zei:

Hey hey,

 

Ja op advies van mijn chiropractor ben ik met Magnesium begonnen( wel de beter magnesium niet van het kruitvat etc) dit zorgt ervoor dat je spieren ontspannen, ben hierzelf 3 wkn voor de operatie mee begonnen en vanavond de laatste 2 genomen ( 11dgn po) 

Vitamine C ben ik op advies  van mijn sporttrainer gaan slikken voor een betere wondgenezing. Hier ben ik 2 wkn van te voren mee begonnen en langzaam opbouwend 1e 3 dagen 1 tablet p/d, van 4 e t/m de 7e dag 2 tabletten p/d, 8 t/m 11  dag 3 tabletten p/d en dan 12 tot de operatie 4 tabletten p/d en dan na de opratie begin je weer opnieuw op te bouwen tot 14 dgn na de operatie ( op advies van mijn sporttrainer dit schema toegepast en ook weer de betere vitamines te nemen niet vant het kruitvat etc.)

 

Sommige mensen zeggen dat het onzin is, maar ik had het gevoel van baadt het niet dan schaadt het ook niet.

En moet eerlijk zeggen heb heel weinig pijn gehad, maar of dat aan de tabletten ligt of omdat ik een hoge pijngrens heb? Durf ik natuurlijk niet te garanderen.

 

Xxx 

Hoi @Denise1985 wat bedoel je met opnieuw opbouwen van de vitamine c na de operatie? Begin je dan weer met 1 per dag? Of moet je juist afbouwen van vier naar 1?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Adnil zei:

Hoi @Denise1985 wat bedoel je met opnieuw opbouwen van de vitamine c na de operatie? Begin je dan weer met 1 per dag? Of moet je juist afbouwen van vier naar 1?

Hi hoi, ja dan begin je weer met 1 pd op te bouwen, moet eerlijk zeggen dat nu 2 wkn po nog steeds 2 pd slik, ben niet meer verder gegaan tot 4, dit omdat ik ze moeilijk afgeslikt krijg. Maar ik ga na vandaag wel nog gewoon 1x pd vitamine c en magnesium doorslikken. 

 

Succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise1985 Thx, Ik ga vandaag even vitaminen bestellen. Nu Kan ik uitrekenen hoeveel ik minimaal nodig heb. Ik denk dat het zoiezo goed is om zo gezond mogelijk te zijn als je geopereerd wordt.  Dat je lichaam op zijn sterkst is om te genezen.  En alles wat ik zelf kan bijdragen probeer ik dan maar te doen. Het grote aftellen is begonnen.  Nog 3wk en 6 dg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Adnil zei:

@Denise1985 Thx, Ik ga vandaag even vitaminen bestellen. Nu Kan ik uitrekenen hoeveel ik minimaal nodig heb. Ik denk dat het zoiezo goed is om zo gezond mogelijk te zijn als je geopereerd wordt.  Dat je lichaam op zijn sterkst is om te genezen.  En alles wat ik zelf kan bijdragen probeer ik dan maar te doen. Het grote aftellen is begonnen.  Nog 3wk en 6 dg! 

Precies zo dacht ik er dus ook over! 

 

De tijd gaat zo snel, heel veel succes alvast, gaat goed komen!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.