Ga naar inhoud

Rupsjeng : 14 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie
22 uur geleden, An1977 zei:

Zorg dat je genoeg kussens in huis heb om een beetje rechtop te slapen ( of je hebt zo'n fijn bed die je kan verstellen). Dat vond ik de eerste dagen echt wel fijn. Spannend hoor vrijdag al. Maat zal denk ik echt niet te groot zijn denk ik zo bij jou! Ik heb ook geen arnica genomen, en zag echt wel blauw. Maar goed dat trekt vanzelf weg. Succes vrijdag!!! 

Dankjewel! Ik heb helaas niet zo’n bed maar inmiddels wel een voedingskussen in huis gehaald en een hoop kussens dus dat moet goed komen hoop ik, ik ben een echt zijslaper maar ga mij er maar aan overgeven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Piek zei:

Zorg voor een voedingskussen echt onmisbaar!

makkelijke kleding en een grotere jas want jas aan en uittrekken is heel lastig dan.

 Heel veel succes morgen 

Voedingskussen gister in huis gehaald! Dat van die jas is een goede tip dankjewel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Flowersh zei:

Hee meis alvast heel veel succes morgen!! Ik ben benieuwd naar je verslag, ik ben volgende week dinsdag aan de beurt kan niet wachten meer :116:

Dinsdag schiet ook al op, heb je al zenuwen of valt het mee? Bij mij is het echt een achtbaan, ene moment wel andere moment niet... hoe is het met je tandvlees ontsteking?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rupsjeng zei:

Dinsdag schiet ook al op, heb je al zenuwen of valt het mee? Bij mij is het echt een achtbaan, ene moment wel andere moment niet... hoe is het met je tandvlees ontsteking?

Bij mij is het ook afwisselend de zenuwen, ik droom er wel regelmatig over :lol: Gaat gelukkig wel beter, ik was echt even aan t stressen of alles wel door kon gaan maar gelukkig wel & advies van de tandarts was gewoon heel goed stoken hoe pijnlijk en bloederig t ook is.. Maar t neemt wel beetje bij beetje af heb gelukkig nog een paar dagen tijd om het te verbeteren :68:

 

Las dat je ook liever op de spier wou ipv dualplane, bij mij hetzelfde verhaal.. Ook nooit onder narcose geweest en ben een klein beetje bang dat t herstel erg heftig uit valt.. maar ik heb ook goeie verhalen gelezen met dualplane dus t verschilt echt per persoon, maar we moeten t lekker allemaal op ons laten afkomen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes morgen! Ik mag over twee maandjes, en voel nu al de spanning, dus laat staan als het 1 dag ervoor is.... Ben benieuwd naar je ervaring. Nogmaals succes morgen! En hopelijk een rustige goeie nachtrust:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Flowersh zei:

Bij mij is het ook afwisselend de zenuwen, ik droom er wel regelmatig over :lol: Gaat gelukkig wel beter, ik was echt even aan t stressen of alles wel door kon gaan maar gelukkig wel & advies van de tandarts was gewoon heel goed stoken hoe pijnlijk en bloederig t ook is.. Maar t neemt wel beetje bij beetje af heb gelukkig nog een paar dagen tijd om het te verbeteren :68:

 

Las dat je ook liever op de spier wou ipv dualplane, bij mij hetzelfde verhaal.. Ook nooit onder narcose geweest en ben een klein beetje bang dat t herstel erg heftig uit valt.. maar ik heb ook goeie verhalen gelezen met dualplane dus t verschilt echt per persoon, maar we moeten t lekker allemaal op ons laten afkomen!! 

Ik duim voor je dat de ontsteking op tijd weg is! 

 

Ja ik wilde inderdaad graag voor de spier ivm het herstel, maar heb na het consult toch gekozen voor Dual Plane. Ik laat je weten hoe het gaat.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen (en anders slaap je morgen onder narcose wel ;) , hoe laat moet jij je morgen melden? Heel veel suc6 morgen en op naar een goed herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Rupsjeng zei:

@boobiebabe & @Mtvo dank jullie wel! Ik mag me om 07.30 al melden gelukkig, volgens mij als eerste..

 

Ook al zo vroeg, dat is fijn, hoef je ook niet al te lang in spanning te wachten! Nogmaals heel veel suc6 morgen! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Rupsjeng zei:

@Mtvo nee gekukkig niet, vind ik heel fijn ik ben namelijk echt een zenuwpees...

 

Dat snap ik heel goed!! Ben (als alles goed gaat) zelf ook vroeg aan de beurt.

Komt vast allemaal goed, morgen wordt jij op tijd geholpen en als je wakker wordt heb jij een paar prachtige borsten :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.