Ga naar inhoud

Rupsjeng : 14 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mtvo @DoubleD @Alice 0509 @Jesssi @Linsjeeee1991 @Liana @Soofjetunie

Dank jullie wel meiden!!

 

Gister ben ik kort even op de chat geweest. Maar ik had niet voldoende kracht een verslagje te typen. vandaag gaat het gelukkig beter, hier komt ie dan!

 

Eindelijk vrijdag, ik werd om 5.00 uur wakker en was niet eens heel zenuwachtig. Lekker gedoucht, tas gepakt en in de auto. Ik was natuurlijk veel te vroeg en moest 40-50 min in de wachtkamer wachten, toen begon ik zenuwachtig te worden. Ik werd naar binnen geroepen en ik mocht me gelijk omkleden in de charmante outfit. Toen moest ik afscheid nemen van mijn man, dat had ik niet verwacht ik dacht dat hij nog wel tot bij de prik mocht blijven. Gelukkig mocht het infuus in de binnenkant van mijn elleboog. De man kon zo goed prikken, ik voelde het nauwelijks! Toen ging het snel, de man van de narcose kwam, ik werd afgetekend en daar ging ik. Ik had echt verwacht op het laatste weg te rennen maar ik was zo kalm en rustig, ik herkende mijzelf gewoon niet... de narcose ging snel en weg was ik. Ik werd om 09.30 alweer wakker. Ik kreeg een ijsje en ja toen begon de pijn, de pijnstilling sloeg niet aan, extra morfine maar ik bleef tussen de 7 a 8 schommelen aan pijn, nog 2x extra morfine en eigenlijk hielp het niets maar ik zei maar dat het iets beter werd omdat ik naar mijn man wilde en dacht dat het dan wel beter zou gaan. Ik mocht nog even kijken voor de BH aan ging en Wauwwww! Gelijk al mooi, ze zaten helemaal niet heel hoog of opgeplakt. En de maat, een kleine D (voor nu) ben ik heel blij mee! Niet te groot dus, waar ik zo bang voor was. Ik werd naar de kamer gebracht waar ook de aanhang mocht zijn en mijn man was er niet. Zuster op zoek, niet te vinden. Meneer was in de auto gaan zitten.. grrrrr. Inmiddels ging het steeds slechter. Ik had het idee dat ik steeds flauwviel, extra water met zout in mijn infuus en na een beschuitje en thee kreeg ik een celebrex nog ging het nog niet beter. Ik trok steeds wit weg volgens de zuster. Het enige wat hielp was als ik mijn ogen dicht deed, ik kon niet inslaap komen maar bleef wel rustig. De pijn en flauw gevoel beef dus toen 2 morfine pillen. En eindelijk werd het iets beter. Om 14.00 uur mocht ik eindelijk naar huis, mijn man gevraagd rustig te rijden, maar nee hoor! Mannen pffff.... haha. Ik had het idee dat alle morfine gisteravond pas insloeg, volgens mijn man werd ik erg wazig. Ik kon ook echt niets zelf, niet overeind komen, geen eens mijn arm echt bewegen. Ik viel steeds een kwartiertje inslaap en werd weer wakker. vanaf een uur of 1 eindelijk kunnen slapen, om 4 uur werd ik wakker van de pijn en heb ik wat extra paracetamol genomen, van 5 tot 7 nog geslapen en toen moest ik er echt uit. half recht op slapen is voor een zijslaper echt geen doen!!!

 

MAAAAR  goed nieuws! Ik voel me weer helder en een stuk beter dan gister. Mijn arm doet het weer, en ja de druk voel ik echt wel en elke beweging doet nog zeer maar ik kan wel zeggend at het naar omstandigheden goed gaat! 

 

 

Dankjullie wel voor al jullie lieve berichtjes en succes wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rupsjeng wat fijn dat je het achter de rug hebt!

 

Vervelend dat je steeds bijna flauw viel.. geen fijn gevoel. Maar goed dat je je weer wat beter voelt. Ja dat zittend slapen is ff een dingetje, maar uiteindelijk kun je steeds een beetje meer gaan liggen. Het is allemaal voor een goed doel moet je maar denken!

 

En goed dat je er al zo blij mee bent! Ze gaan alleen maar nog mooier worden! Succes met je herstel en laat je goed verzorgen door manlief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad en dat je zo duizelig was gisteren. Fijn om te horen dat het vandaag al weer een stuk beter gaat! Doe rustig aan, denk om jezelf en laat je maar goed verwennen.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen joh dat je niet lekker uit de narcose bent gekomen. Maar gelukkig is het achter de rug! Succes met je herstel! Rustig aan doen en voor je het weet ben je alweer een week po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet het er nu al goed uit! :D Ben blij voor je dat je je al weer wat beter voelt als gisteren!

De feestdagen staan voor de deur, hoop dat dat ook wat voor je doet qua tijdsbeleving! 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ladies na een kleine valste start hier mijn update dag 6!

 

De dag van de operatie zelf was geen pretje maar vanaf dag 2 gaat het goed! Ik ervaar het niet echt als pijn, meer oncomfortabel... Het enige waar ik echt last mee heb is slapen maar ook dat wordt beetje bij beetje beter. Ik kan inmiddels zelfstandig douchen en dergelijke. Wel doe ik het nog rustig aan. 

 

Mijn linkerborst voelt in het middenstuk heel beurs van binnen maar dat is het enige. Van mijn rechterborst heb ik helemaal geen last gehad, alleen het litteken steekt soms een beetje, deze is gister ook gaan bloeden. Vandaag controle gehad en volgens de doktersassistente zag het er heel goed uit! Mijn pleisters zijn er af en de hechtingen los geknipt.

 

Vanaf dag 2 is het me allemaal meegevallen en ik heb geen moment spijt gehad.. Alles waar ik van te voren bang voor was is nu zo stom. Had ik het maar eerder gedaan! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Adnil wat fijn dat je bij Straten gaat, zo n fijne man en wat een top team op de ok, ze stellen je echt op het gemak.

29 januari ben jij aan de beurt? Voor je het weet is het al zo ver! Spannend! Wat is jouw voorgeschiedenis? 

Ik ben trouwens nu 4 dgn PO en ben zo blij mer mijn boobies!

succes met alle voorbereidingen 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.