Ga naar inhoud

Daniekiejj : 21 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Daniekiejj zei:

Dankjewel!! Hahah ja dat is zo gek! Ineens zit er iets op je lichaam wat er eerst niet zat en door de zwelling zijn zeker aanwezig :1bouncingboobs: Ik zal laten weten hoe het herstel verloopt! Heb jij ook een operatiedatum?

 

Xx

Ja, mijn datum is 12 februari. Ben al aan het aftellen... Kijk er zo naar uit maar zie ook erg tegenop. Lekker dubbel. Zou ik ook mogen meekijken? Ik heb zelf geen album. Twijfel ook nog of ik dat ga doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden, M&M&m zei:

Ja, mijn datum is 12 februari. Ben al aan het aftellen... Kijk er zo naar uit maar zie ook erg tegenop. Lekker dubbel. Zou ik ook mogen meekijken? Ik heb zelf geen album. Twijfel ook nog of ik dat ga doen. 

Oh dat is nog even wachten! Voor je het weet ben je aan de beurt hoor.. Hoezo zit je er tegenop? Ben je bang voor de pijn? Ik zal je even toevoegen! Ik vond het wel fijn om een album aan te maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik er ook wel tegenop zie is de revalidatie. Je weet pas wat het is als je er zelf midden in zit. Ik maak me ook altijd wel nerveus voor iets zoals een ingreep, en terwijl ik niet kleinzerig ben vind ik het mega spannend. Denk dat spannend een beter woord is dan ertegen op zien. Ik kan niet wachten op het moment dat ik mijn ogen open doe, haha. En dan maar hopen dat ik de pijn kan dealen, maar dat verwacht ik eigenlijk weer wel. Ben gewoon een muts:rolleyes: 

Ik ga in je album kijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, M&M&m zei:

Waarom ik er ook wel tegenop zie is de revalidatie. Je weet pas wat het is als je er zelf midden in zit. Ik maak me ook altijd wel nerveus voor iets zoals een ingreep, en terwijl ik niet kleinzerig ben vind ik het mega spannend. Denk dat spannend een beter woord is dan ertegen op zien. Ik kan niet wachten op het moment dat ik mijn ogen open doe, haha. En dan maar hopen dat ik de pijn kan dealen, maar dat verwacht ik eigenlijk weer wel. Ben gewoon een muts:rolleyes: 

Ik ga in je album kijken..

Dat snap ik wel, maar daar moet je nog helemaal niet aan denken! Denk maar aan het mooie resultaat die je gaat krijgen. En het is heel normaal dat je het spannend vind! Het is ook niet niks. Laat het lekker over je heenkomen allemaal. Je zal sowieso wat last ervaren, maar goed de pijnstilling innemen en dan zal het vanzelf wel beter gaan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, An1977 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Hoe is het met je?  Lekker rustig aan gedaan vandaag?

En mag ik bij je meekijken?? 

Dankjewel!! Vandaag even iets minder, heb veel last gehad, steken in mn borsten en een branderig gevoel. Als ik lig gaat het wel maar als ik opsta pffff het zijn net 2 ballonnen. Vind ze nogsteeds prachtig! En kan wel genieten van het niks doen nog. Neem straks weer een paracetamolletje in en hoop dat de pijn over een paar dagen wat minder is. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heb jij ook een datum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Dankjewel!! Vandaag even iets minder, heb veel last gehad, steken in mn borsten en een branderig gevoel. Als ik lig gaat het wel maar als ik opsta pffff het zijn net 2 ballonnen. Vind ze nogsteeds prachtig! En kan wel genieten van het niks doen nog. Neem straks weer een paracetamolletje in en hoop dat de pijn over een paar dagen wat minder is. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heb jij ook een datum?

Ja dat liggen en dan opstaan is het vervelendste! Ik nam echt m'n medicatie trouw ( had: diclofenac, paracetamol en oxicodon) en dan had ik geen last. En inderdaad gewoon lekker genieten van niks doen. Heerlijk weer ook voor. Netflixje op genieten. 

De eerste week is vervelend, daarna gaat het wel. 

Dus ja ik ben al geweest. Als het goed is zit je al in mijn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Dankjewel!! Vandaag even iets minder, heb veel last gehad, steken in mn borsten en een branderig gevoel. Als ik lig gaat het wel maar als ik opsta pffff het zijn net 2 ballonnen. Vind ze nogsteeds prachtig! En kan wel genieten van het niks doen nog. Neem straks weer een paracetamolletje in en hoop dat de pijn over een paar dagen wat minder is. Ik zal je toevoegen aan mijn album. Heb jij ook een datum?

Snel gespiekt!! Heel erg mooi geworden hoor. En dat wordt mooier en mooier!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, An1977 zei:

Ja dat liggen en dan opstaan is het vervelendste! Ik nam echt m'n medicatie trouw ( had: diclofenac, paracetamol en oxicodon) en dan had ik geen last. En inderdaad gewoon lekker genieten van niks doen. Heerlijk weer ook voor. Netflixje op genieten. 

De eerste week is vervelend, daarna gaat het wel. 

Dus ja ik ben al geweest. Als het goed is zit je al in mijn album.

Oh dat zijn wel andere pijnstillers die ik mag. Ik mag alleen paracetamol en ibuprofen nemen. Zijn ook niet echt zware pijnstillers. Neem ze wel trouw elke 3 uur in en heb dit ook echt nodig. Oh ik ga even snel in je album spieken!! Ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-12-2018 om 18:37, Daniekiejj zei:

Dat snap ik wel, maar daar moet je nog helemaal niet aan denken! Denk maar aan het mooie resultaat die je gaat krijgen. En het is heel normaal dat je het spannend vind! Het is ook niet niks. Laat het lekker over je heenkomen allemaal. Je zal sowieso wat last ervaren, maar goed de pijnstilling innemen en dan zal het vanzelf wel beter gaan 

Lief! Gaat goed komen hoor, gevoel en verstand botsen alleen wel is, hahaha x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎22‎-‎12‎-‎2018 om 07:28, Daniekiejj zei:

Oh vandaar! Wat is de reden dat je het in het ziekenhuis wilt laten doen? Een volle B kleine C cup is ook heel mooi! Past goed in verhouding bij je lichaam! Ik vind wat kleineren borsten ook erg mooi

 

De reden voor een ziekenhuis is een combi van het extra stukje veiligheid (die gedachte) en daarnaast vind ik de afstand erg prettig. Ik woon in Groningen en moet er niet aan denken om na de operatie een lange terugweg voor de boeg te hebben, nu hoef ik maar 20 min te reizen om op plaats van bestemming te zijn :). Dus voorafgaande aan dit traject heb ik veel dingen uitgezocht en toen kwam ik hierop uit, haha. Qua borsten, wil ik idd niet te groot (al is een volle B of kleine C ten aanzien van wat ik nu heb, best veel, haha.

 

Hoe gaat het nu met jou? En met de pijn? Doe rustig aan en hoop dat jij fijne kerstdagen mag hebben.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Mtvo zei:

 

De reden voor een ziekenhuis is een combi van het extra stukje veiligheid (die gedachte) en daarnaast vind ik de afstand erg prettig. Ik woon in Groningen en moet er niet aan denken om na de operatie een lange terugweg voor de boeg te hebben, nu hoef ik maar 20 min te reizen om op plaats van bestemming te zijn :). Dus voorafgaande aan dit traject heb ik veel dingen uitgezocht en toen kwam ik hierop uit, haha. Qua borsten, wil ik idd niet te groot (al is een volle B of kleine C ten aanzien van wat ik nu heb, best veel, haha.

 

Hoe gaat het nu met jou? En met de pijn? Doe rustig aan en hoop dat jij fijne kerstdagen mag hebben.

 

Liefs

Oh daar had ik nog niet over nagedacht! Snap wel dat je dat een wat veiliger gevoel geeft. Ik wist eerst niet dat je je ook kon laten opereren in het ziekenhuis, vrijwillig zegmaar, maar nu ik erover nadenk klinkt het wel logisch. En over de afstand, dat is heel belangrijk!! Ik moest 45 minuten in de auto zitten en vond dit al naar.. Was best wel misselijk. Gelukkig konde we goed doorrijden op en weg, maar zou er niet aan moeten denken om 2 uur in de auto te moeten zitten. Dus hoe korter hoe beter! 

 

Met mij gaat het sinds vandaag eindelijk wat beter, heb de afgelopen dagen veel pijn gehad en was erg misselijk. Nu merk ik dat ik stapjes vooruit maak! Ga proberen lekker te genieten van de kerst vandaag. Jij ook alvast een fijne kerst en fijne dagen!! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎25‎-‎12‎-‎2018 om 11:09, Daniekiejj zei:

Oh daar had ik nog niet over nagedacht! Snap wel dat je dat een wat veiliger gevoel geeft. Ik wist eerst niet dat je je ook kon laten opereren in het ziekenhuis, vrijwillig zegmaar, maar nu ik erover nadenk klinkt het wel logisch. En over de afstand, dat is heel belangrijk!! Ik moest 45 minuten in de auto zitten en vond dit al naar.. Was best wel misselijk. Gelukkig konde we goed doorrijden op en weg, maar zou er niet aan moeten denken om 2 uur in de auto te moeten zitten. Dus hoe korter hoe beter! 

 

Met mij gaat het sinds vandaag eindelijk wat beter, heb de afgelopen dagen veel pijn gehad en was erg misselijk. Nu merk ik dat ik stapjes vooruit maak! Ga proberen lekker te genieten van de kerst vandaag. Jij ook alvast een fijne kerst en fijne dagen!! 

 

Xx

 

Wat fijn dat jij eindelijk wat vooruitgang merkt! Ben jij de kerstdagen een beetje goed doorgekomen? Hoop iig dat je een beetje hebt kunnen genieten!

 

Die gedachte had ik dus ook, niet te lang willen reizen na de ingreep, moet ik echt niet aan denken. Daarnaast ben ik iemand die gauw wagenziek is, dus daar zit ik ook niet op te wachten. Dus ja, lekker dichtbij huis. Ik heb mij niet echt in de kosten verdiept, al heb ik wel het idee dat je bij de meeste klinieken financieel voordeliger uit bent als in een ziekenhuis. Tenminste, die indruk kreeg ik toen ik oriënterende was. Afijn, ik kan nu echt aftellen (nog 5 dagen) ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.