Ga naar inhoud

Daniekiejj : 21 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Corry zei:

Ja maandag al, zoo snel!!! Ik hoor morgen als het goed is de tijd!! Ik hoop lekker vroeg :D

Wat heerlijk!! Nog even lekker genieten het weekend en dan maandag je nieuwe boobies! Zal aan je denken maandag :43:Hoop dat het ook lekker vroeg wordt, dan hoef je niet zo te wachten op de dag zelf.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 12-12-2018 om 10:34, Daniekiejj zei:

Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Kon de 28e gewoon doorgaan? Of is het de 27e geworden? Bij mij vroegen ze netjes of de operatie 2 dagen eerder gedaan kon worden, maar ik kon niet ivm werk. Dit was gelukkig geen probleem!

 

Xx

Hoi Danique was een tikfout!!! Dus toch de 28e! Jij echt bijnaaa bijna heel veel succes! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sasa612 zei:

Hoi Danique was een tikfout!!! Dus toch de 28e! Jij echt bijnaaa bijna heel veel succes! Xx

Oooh dus uiteindelijk wel dezelfde datum? Ik snap m niet meer :45: Het is al laat, zal daar wel aan liggen. Dankjewel!! Gaat helemaal goedkomen hoor, zal mijn ervaring in het topic zetten. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Daniekiejj zei:

Ah dankjewel! Dat vind ik heel erg lief van je!! Ben jij ook binnenkort aan de beurt? Of ben je al geweest? 

 

:53:

 

Graag gedaan :) Ik ben 2 januari aan de beurt (eindelijk, haha). Ben je helemaal voorbereidt? 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Mtvo zei:

 

Graag gedaan :) Ik ben 2 januari aan de beurt (eindelijk, haha). Ben je helemaal voorbereidt? 

 

xx

Dat komt ook al aardig in de buurt! Ben je al lang aan het wachten op de datum? Ik denk dat ik wel voorbereid ben, heb in ieder geval genoeg hulp in huis. Dus dat komt wel goed! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Dat komt ook al aardig in de buurt! Ben je al lang aan het wachten op de datum? Ik denk dat ik wel voorbereid ben, heb in ieder geval genoeg hulp in huis. Dus dat komt wel goed! 

 

Xx

 

Mijn eerste consult had ik ergens in juli, dus ja, wacht al vrij lang. Fijn dat je voldoende hulp hebt, nog ff geduld en ben jij echt aan de beurt :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mtvo zei:

 

Mijn eerste consult had ik ergens in juli, dus ja, wacht al vrij lang. Fijn dat je voldoende hulp hebt, nog ff geduld en ben jij echt aan de beurt :) 

 

xx

Oh dan wacht je inderdaad al een tijdje! Mag ik vragen waarom er zoveel tijd tussen zit bij jou? En naar welke kliniek ga je en wat krijg je? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Oh dan wacht je inderdaad al een tijdje! Mag ik vragen waarom er zoveel tijd tussen zit bij jou? En naar welke kliniek ga je en wat krijg je? 

 

Xx

 

Lange wachttijd is vooral omdat ik het in het ziekenhuis laat doen, alleen had ik niet verwacht dat het zolang zou duren, haha. Ik krijg het merk Natrelle, ronde prothese, 220cc, middelhoog profiel en het wordt dual plane geplaatst. Dan kom ik hopelijk uit op een volle B, kleine C-cup, qua lengte en gewicht past dat bij mijn lichaam. (1.68 cm 55 kg) wil het zo natuurlijk mogelijk "effect, daarnaast heb ik rugklachten, dus wil ook geen "zwaar gewicht" meezeulen, haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden! Ik heb gisteren mijn operatie gehad en ik post nog even mijn verslagje. Ik moest me om half 1 melden bij de balie en ik moest nog even in de wachtkamer zitten. Ik was lekker op tijd, maar vanwege de uitloop door dr van der Weij heb ik in totaal wel 2 uur in de wachtkamer gezeten. Ik werd zooo zenuwachtig en ik moest zo nodig naar de wc, maar dit lukte niet goed. Was bang dat als ik eenmaal onder narcose zou gaan het er allemaal uit zou komen ? Toen ben ik voor de 3e keer naar de wc gegaan en toen lukte het gelukkig wel, pfoe! Rond kwart voor 2 werd ik eindelijk opgeroepen en de verpleegkundige gaf aan dat het allemaal even wat vlotter moest gaan als normaal, omdat het heel druk was vandaag en omdat er al zoveel uitloop was. Dr van der Weij was al op mij aan het wachten, dus ik moest mij snel omkleden en toen stond hij al voor me neus. Ik werd afgetekend en hij was volgens mij alweer vergeten wie ik was omdat hij precies dezelfde vragen stelde tijdens mijn consult Hahah, ach die man ziet zoveel mensen. Hij vroeg nog eens waarom ik geen borstlift wilde en zei dat een borstvergroting inderdaad beter is. Wel zei hij nu erbij: voor het eerst! Dat hij niet zeker wist of het wel een hele goede lifting zou geven. Dit vond ik niet heel fijn om en horen zo vlak van te voren, maar alles is beter als wat ik had. Hij verzekerde me wel dat het er zeker op vooruit zou gaan. Nou ik moest het bedje in en en anaesthesit kwam naar me toe en werd snel weggereden. Nog even mijn zus gedag gezegd (ze was erbij met aftekenen en dat was de eerste keer dat ze mijn borsten zag, vond dit zo spannend omdat ik me er heel erg voor schaamde) Maargoed het is mijn zus en ik was heel blij met haar steun. Ik had het ondertussen zo warm!! Had ook nog is een extra warme deken gekregen, maar had ik zowat niet nodig hoor ? Voor ik het wist lag ik op de tafel en werd het infuus geprikt en nog even mijn bloeddruk gemeten. Daarna kreeg ik en narcose toegediend en toen ineens werd ik wakker op de uitslaapkamer, pfff wat was ik moe! De verpleegkundige was tegen me aan het praten en ik praatte eruit maar ze kon en niks van verstaan. Had echt zoiets van laat me nog even slapen ? Maar toen werd ik al naar de andere kamer gereden en kwam ik Dr van dr Weij tegen in de gang. Hij vertelde mij dat de operatie heel goed is gegaan en dat het echt heel erg mooi is geworden!! Ik was zo blij. Toen ik eenmaal op de andere kamer lag kwam mijn zus weer binnen en heb ik stiekem even kunnen spieken aan de bovenkant en ik zag een goed opgevulde borst!! Ik heb eindelijk weer een decolleté, dat heb ik echt lang niet meer gehad.. Ondertussen moest ik erg nodig plassen en kreeg ik een beschuitje. Mocht gelukkig al heel snel weg. De terugweg was wat minder prettig, voelde me best wel misselijk en had steken in mijn borst. Gelukkig konde we goed doorrijden en as ik met 40 minuten thuis. Thuis nog even een croissant gegeten en daar knapte ik echt van op. Het eerste nachtje zit erop en het gaat. Heb een paar uurtjes geslapen, maar is toch niet ideaal op je rug, maargoed. Ik ben blij!!!!! Zal vandaag even wat foto’s plaatsen van hoe het geworden is. Heb het zelf nog niet in het geheel gezien. Had in en avond wel even me bh uitgetrokken en aan me zus laten zien, we lagen echt 10 inhuren in een deuk, wat een joekels! ? Ze zei dat het er al heel mooi uitzag. 

 

Ik ga nog even wat proberen te slapen. Ik hoop dat jullie mijn verslagje leuk vinden. 

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2018 om 11:20, Mtvo zei:

 

Lange wachttijd is vooral omdat ik het in het ziekenhuis laat doen, alleen had ik niet verwacht dat het zolang zou duren, haha. Ik krijg het merk Natrelle, ronde prothese, 220cc, middelhoog profiel en het wordt dual plane geplaatst. Dan kom ik hopelijk uit op een volle B, kleine C-cup, qua lengte en gewicht past dat bij mijn lichaam. (1.68 cm 55 kg) wil het zo natuurlijk mogelijk "effect, daarnaast heb ik rugklachten, dus wil ook geen "zwaar gewicht" meezeulen, haha.

 

xx

Oh vandaar! Wat is de reden dat je het in het ziekenhuis wilt laten doen? Een volle B kleine C cup is ook heel mooi! Past goed in verhouding bij je lichaam! Ik vind wat kleineren borsten ook erg mooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniekiejj Gefeliciteerd met je boobs! Leuk je verslag te lezen. Fijn dat het goed gegaan is. Zal ook wel wat voor mij zijn, in een deuk liggen als je je zelf inene met grote borsten ziet.:4: Heerlijk toch! Succes met je revalidatie, en ik lees graag mee hoe het verder gaat. Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, M&M&m zei:

@Daniekiejj Gefeliciteerd met je boobs! Leuk je verslag te lezen. Fijn dat het goed gegaan is. Zal ook wel wat voor mij zijn, in een deuk liggen als je je zelf inene met grote borsten ziet.:4: Heerlijk toch! Succes met je revalidatie, en ik lees graag mee hoe het verder gaat. Liefs 

Dankjewel!! Hahah ja dat is zo gek! Ineens zit er iets op je lichaam wat er eerst niet zat en door de zwelling zijn zeker aanwezig :1bouncingboobs: Ik zal laten weten hoe het herstel verloopt! Heb jij ook een operatiedatum?

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.