Ga naar inhoud

Daniekiejj : 21 december 2018 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hey iedereen! Ik heb vandaag voor het eerst een consult gehad bij Dr van der Weij. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar hij stelde me heel erg gerust dus dit was ontzettend fijn! Door veel afvallen heb ik een lege C cup overgehouden en Dr van der Weij adviseerde mij de 380 anatomische protheses voor de borstspier. Dit is mijn enige mogelijkheid omdat minder cc mijn borsten niet goed zou liften. Nu heb ik dus 380cc gepast met de sportbh aan, maar het leek mij zo groot!! Mij werd verteld dat het groter leek dan het zou worden.. ik ben zelf 1,63 en 68 kilo, 20 jaar. Ik heb vrij brede heupen en schouders. Ik voeg even wat foto’s toe , graag jullie mening!! (Vroeger had ik vrij grote borsten van mezelf, maar doordat ik smaller ben geworden ben ik dit niet meer gewend) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste Reactie
32 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Hey iedereen! Ik heb vandaag voor het eerst een consult gehad bij Dr van der Weij. Ik was ontzettend zenuwachtig, maar hij stelde me heel erg gerust dus dit was ontzettend fijn! Door veel afvallen heb ik een lege C cup overgehouden en Dr van der Weij adviseerde mij de 380 anatomische protheses voor de borstspier. Dit is mijn enige mogelijkheid omdat minder cc mijn borsten niet goed zou liften. Nu heb ik dus 380cc gepast met de sportbh aan, maar het leek mij zo groot!! Mij werd verteld dat het groter leek dan het zou worden.. ik ben zelf 1,63 en 68 kilo, 20 jaar. Ik heb vrij brede heupen en schouders. Ik voeg even wat foto’s toe , graag jullie mening!! (Vroeger had ik vrij grote borsten van mezelf, maar doordat ik smaller ben geworden ben ik dit niet meer gewend) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hoi hoi @Daniekiejj

Ik heb even een 'eigen' topic voor jou aangemaakt. Hier kun je dan al je updates in kwijt en dan heb je alles handig en overzichtelijk bij elkaar staan. Ik kwam jouw voorstelling namelijk tegen in het topic van iemand anders :) Dat is niet erg hoor, maar dit is handiger :)

Wat betreft je vraag.. Het is natuurlijk heel persoonlijk hoe groot je je borsten wilt hebben, maar als je veel huidoverschot hebt, en geen lift wilt, dan zal er een goede opvulling moeten plaatsvinden. Doe je dit niet, dan krijg je een soort balletjes in je borsten 'rock in a sock' noemen ze het... Dat ziet er niet mooi uit. Je zult je huid binnenin dus echt moeten opvullen om weer een mooie borst te krijgen. Op een smaller lijf staat dat natuurlijk ook meteen wat groter, daarom zul je vooral moeten kiezen tussen opvullen en/of een lift.. maar ik kan me ook voorstllen dat je op jouw leeftijd gewoon nog geen lift wilt.

Ik vind het heel mooi staan op de foto! Maar de keuze is natuurlijk aan jou :)


Had je de mededeling bovenaan het forum al gelezen? Ander misschien handig om ook even te doen. Die tekst heb je ook in pb gekregen bij je registratie, dus daar kun je hem ook altijd vinden :35: 

Heel veel plezier op het forum!

Als er vragen zijn, horen we het uiteraard!!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste instantie zat ik zelf wel aan een borstlift te denken, omdat ik kleine borsten ook wel mooi vind. Maar ik vind het een vrij heftige ingreep voor mijn leeftijd en daarna kunnen ze ook weer makkelijkere gaan hangen voor mijn gevoel.. Mij werd een borstlift dan ook afgeraden vooral omdat ik nog zo jong ben. Ik vind het vooral belangrijk dat het niet uit proportie is en ik wil graag een liftend effect. Mij werd verteld dat dit ook zou gebeuren, maar ik vind het zo moeilijk voor te stellen omdat ik zo’n lege borst heb! Maar ik vertrouw wel op wat Dr. van der Weij mij adviseert en hij zei dat het echt mooi zal gaan worden. Ik ga vandaag even bellen over de operatiedatum, want ik ben toch wel heel enthousiast geworden!! 

 

En over de mededeling bovenaan het forum: wat bedoel je precies?  

 

Dankjewel!! Ik zal lekker gaan rondneuzen op het forum. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Daniekiejj zei:

In de eerste instantie zat ik zelf wel aan een borstlift te denken, omdat ik kleine borsten ook wel mooi vind. Maar ik vind het een vrij heftige ingreep voor mijn leeftijd en daarna kunnen ze ook weer makkelijkere gaan hangen voor mijn gevoel.. Mij werd een borstlift dan ook afgeraden vooral omdat ik nog zo jong ben. Ik vind het vooral belangrijk dat het niet uit proportie is en ik wil graag een liftend effect. Mij werd verteld dat dit ook zou gebeuren, maar ik vind het zo moeilijk voor te stellen omdat ik zo’n lege borst heb! Maar ik vertrouw wel op wat Dr. van der Weij mij adviseert en hij zei dat het echt mooi zal gaan worden. Ik ga vandaag even bellen over de operatiedatum, want ik ben toch wel heel enthousiast geworden!! 

 

En over de mededeling bovenaan het forum: wat bedoel je precies?  

 

Dankjewel!! Ik zal lekker gaan rondneuzen op het forum. 

 

Xxx

Als je een datum hebt, laat je het hier maar weten hè! Dan passen we je topictitel aan :35: 

 

De mededeling is wat je als rode balk ziet staan. Je hebt die mededeling trouwens ook als pb gekregen bij registratie :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een datum!! Heb vanmiddag even de kliniek gebeld want wilde vragen of ze toevallig nog een plekje over hadden in de kerstvakantie: dit omdat ik dan al 2 weken vrij ben van werk. Ze hadden precies nog een plekje over op 21 december! Dus meteen de datum vastgezet. 

 

En wat betreft over de maat: ik ga toch voor de 380 cc. Ik vertrouw op het advies van Dr van der Weij en ik lees overal op het forum dat vaak als er een maat is gekozen je nog groter wilt. Dus dan zit ik wel goed denk ik zo. 

 

Ik heb de mededeling gelezen! Dankjewel

 

Xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Ik heb een datum!! Heb vanmiddag even de kliniek gebeld want wilde vragen of ze toevallig nog een plekje over hadden in de kerstvakantie: dit omdat ik dan al 2 weken vrij ben van werk. Ze hadden precies nog een plekje over op 21 december! Dus meteen de datum vastgezet. 

 

En wat betreft over de maat: ik ga toch voor de 380 cc. Ik vertrouw op het advies van Dr van der Weij en ik lees overal op het forum dat vaak als er een maat is gekozen je nog groter wilt. Dus dan zit ik wel goed denk ik zo. 

 

Ik heb de mededeling gelezen! Dankjewel

 

Xxxx

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Ik heb een datum!! Heb vanmiddag even de kliniek gebeld want wilde vragen of ze toevallig nog een plekje over hadden in de kerstvakantie: dit omdat ik dan al 2 weken vrij ben van werk. Ze hadden precies nog een plekje over op 21 december! Dus meteen de datum vastgezet. 

 

En wat betreft over de maat: ik ga toch voor de 380 cc. Ik vertrouw op het advies van Dr van der Weij en ik lees overal op het forum dat vaak als er een maat is gekozen je nog groter wilt. Dus dan zit ik wel goed denk ik zo. 

 

Ik heb de mededeling gelezen! Dankjewel

 

Xxxx

Gefeliciteerd met je datum!!
Heb meteen even je titel in orde gemaakt. Ik ga je ook nog even verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie.

Heel veel plezier nog met aftellen samen met andere meiden op het forum!
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-11-2018 om 17:10, Daniekiejj zei:

Ik heb een datum!! Heb vanmiddag even de kliniek gebeld want wilde vragen of ze toevallig nog een plekje over hadden in de kerstvakantie: dit omdat ik dan al 2 weken vrij ben van werk. Ze hadden precies nog een plekje over op 21 december! Dus meteen de datum vastgezet. 

 

En wat betreft over de maat: ik ga toch voor de 380 cc. Ik vertrouw op het advies van Dr van der Weij en ik lees overal op het forum dat vaak als er een maat is gekozen je nog groter wilt. Dus dan zit ik wel goed denk ik zo. 

 

Ik heb de mededeling gelezen! Dankjewel

 

Xxxx

Hoi! Ik word de 28e geopereerd door dr van der weij. Toen was er nog geen plekje vrij op de 21e. Ik wilde ook graag meteen aan bet begin van de vakantie! Je hebt mazzel! Ik krijg 425cc ben 169 en 68 kg. Vrij brede borst ook. Ben benieuwd hoe het allemaal

gaat! Laten we elkaar volgen! ☺️ Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Wat ontzettend spannend. Ik heb inderdaad veel mazzel gehad met de datum. Misschien was er een uitvaller? Geen idee. Welke cupmaat heb jij nu als ik vragen mag? Ik ben zelf 1,63 en 67 kg. Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Heb nog even contact met Dr van der Weij gezocht voor wat laatste vragen omdat ik toch wat meer zekerheid wil! Ik heb je teruggevolgt! Ben ook erg benieuwd naar jouw proces. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-11-2018 om 17:10, Daniekiejj zei:

Ik heb een datum!! Heb vanmiddag even de kliniek gebeld want wilde vragen of ze toevallig nog een plekje over hadden in de kerstvakantie: dit omdat ik dan al 2 weken vrij ben van werk. Ze hadden precies nog een plekje over op 21 december! Dus meteen de datum vastgezet. 

 

En wat betreft over de maat: ik ga toch voor de 380 cc. Ik vertrouw op het advies van Dr van der Weij en ik lees overal op het forum dat vaak als er een maat is gekozen je nog groter wilt. Dus dan zit ik wel goed denk ik zo. 

 

Ik heb de mededeling gelezen! Dankjewel

 

Xxxx

Hoi! Ik word de 28e geopereerd door dr van der weij. Toen was er nog geen plekje vrij op de 21e. Ik wilde ook graag meteen aan bet begin van de vakantie! Je hebt mazzel! Ik krijg 425cc ben 169 en 68 kg. Vrij brede borst ook. Ben benieuwd hoe het allemaal

gaat! Laten we elkaar volgen! ☺️ Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Daniekiejj zei:

Hey! Wat ontzettend spannend. Ik heb inderdaad veel mazzel gehad met de datum. Misschien was er een uitvaller? Geen idee. Welke cupmaat heb jij nu als ik vragen mag? Ik ben zelf 1,63 en 67 kg. Ik ben ook heel benieuwd hoe het allemaal gaat. Heb nog even contact met Dr van der Weij gezocht voor wat laatste vragen omdat ik toch wat meer zekerheid wil! Ik heb je teruggevolgt! Ben ook erg benieuwd naar jouw proces. 

 

Xxx

Hoi Ik dacht dat ik had geantwoord, maar zie het nergens. Ik ga van 75/80B naar hopelijk een mooie volle D. Mijn borstweidte is 13.5 en pinch was 3. Krijg de cpg331. Ben 31 jaar en heb twee kleine kindjes dus ben benieuwd hoe het herstel gaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sasa612 zei:

Hoi Ik dacht dat ik had geantwoord, maar zie het nergens. Ik ga van 75/80B naar hopelijk een mooie volle D. Mijn borstweidte is 13.5 en pinch was 3. Krijg de cpg331. Ben 31 jaar en heb twee kleine kindjes dus ben benieuwd hoe het herstel gaat...

Wat is de cpg331 precies voor soort prothese? Ik heb er wel vaker van gehoord maar ben hier niet zo bekend mee. Mijn borstweidte is ook 13.5! En lunch 3.3, komt best overeen dus! Dat lijkt me wel heftig, herstel met 2 kindjes. Hoeveel weken ga jij vrij nemen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kim2018 zei:

Hi! Ik word ook door vd Weij geopereerd op 27 december. 265cc, dus wat minder dan jou. Maar zoals je al zei; zou ik ook vertrouwen op zijn advies! Er zijn ondertussen al een aantal meiden in dezelfde periode; leuk! 

Hey! Wat spannend, dat is ook al vrij snel. Ik ga inderdaad ook af op zijn advies, hij heeft hier tenslotte ervaring mee! Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Daniekiejj zei:

Hey! Wat spannend, dat is ook al vrij snel. Ik ga inderdaad ook af op zijn advies, hij heeft hier tenslotte ervaring mee! Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 

Hey! Heb je een PB gestuurd met wat meer info over mezelf. Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2018 om 12:21, Daniekiejj zei:

Wat is de cpg331 precies voor soort prothese? Ik heb er wel vaker van gehoord maar ben hier niet zo bekend mee. Mijn borstweidte is ook 13.5! En lunch 3.3, komt best overeen dus! Dat lijkt me wel heftig, herstel met 2 kindjes. Hoeveel weken ga jij vrij nemen? 

Cohesive 3 en dan dan het profiel .. staat ook in dat mentor lijstje. Kreeg gister een mail met dat ik 27e geopereerd word. Terwijl we 28 hadden afgesproken. Maandag even bellen. Ik werk in het onderwijs dus heb de kerstvakantie. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sasa612 zei:

Cohesive 3 en dan dan het profiel .. staat ook in dat mentor lijstje. Kreeg gister een mail met dat ik 27e geopereerd word. Terwijl we 28 hadden afgesproken. Maandag even bellen. Ik werk in het onderwijs dus heb de kerstvakantie. X

Hey! Dan worden wij op dezelfde dag geopereerd. Misschien zien we elkaar wel in Boerhaave! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2018 om 08:23, Sasa612 zei:

Cohesive 3 en dan dan het profiel .. staat ook in dat mentor lijstje. Kreeg gister een mail met dat ik 27e geopereerd word. Terwijl we 28 hadden afgesproken. Maandag even bellen. Ik werk in het onderwijs dus heb de kerstvakantie. X

Hoe is het uiteindelijk afgelopen? Kon de 28e gewoon doorgaan? Of is het de 27e geworden? Bij mij vroegen ze netjes of de operatie 2 dagen eerder gedaan kon worden, maar ik kon niet ivm werk. Dit was gelukkig geen probleem!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Daniekiejj zei:

Nog maar 9 nachtjes meiden!! Ik krijg er steeds meer zin in. Kan het bijna niet geloven. :1bouncingboobs: 

Leuk!! Gek idee he!! Volgende week gewoon al!! Ik kreeg vandaag een succes gewenst mailtje van de kliniek, dat het team voor me klaarstaat en dat ze hun best gaan doen om het zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, heel attent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Corry zei:

Leuk!! Gek idee he!! Volgende week gewoon al!! Ik kreeg vandaag een succes gewenst mailtje van de kliniek, dat het team voor me klaarstaat en dat ze hun best gaan doen om het zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, heel attent!

Jaa heel gek!! Jij bent maandag al aan en beurt toch? Dat is helemaal snel al.. Wat netjes van de kliniek zeg, volgens mij is dat niet standaard namelijk. Weet je het tijdstip al dat je geopereerd wordt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Daniekiejj zei:

Jaa heel gek!! Jij bent maandag al aan en beurt toch? Dat is helemaal snel al.. Wat netjes van de kliniek zeg, volgens mij is dat niet standaard namelijk. Weet je het tijdstip al dat je geopereerd wordt? 

Ja maandag al, zoo snel!!! Ik hoor morgen als het goed is de tijd!! Ik hoop lekker vroeg :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.