Ga naar inhoud
Mededeling voor iedereen! Lees meer... ×
Borsten Forum

MaVeTr

Borstvergroting met kinderen, hoe nazorg geregeld?

Aanbevolen berichten

11 uur geleden, MaVeTr zei:

@An1977 heb jij ze voor de spier gekregen dat je zo weinig last had? Klinkt iig heerlijk als je je zo snel al weer goed voelt... ik ga afwachten wat het mij brengt maar ga van het ergste uit, dan kan het altijd nog meevallen ;-)

Nee ik heb ze dp. 495cc. 

Ik heb m'n medicatie ( paracetamol, diclofenac en oxicodon )goed gebruikt. Vooral de eerste twee dagen. 3 de dag ben ik gestopt met oxicodon. En ik heb gewoon m'n beweging gehad. Het valt niet mee hoor om zo ontspannen mogelijk te doen, maar ik heb me echt gefocust om zo normaal mogelijk te zitten/lopen. Ik merkte dat ik dan het minste last had. Behalve smorgens vroeg was ik vooral stijf.  Soms moest ik die knop in m'n hersenen omzetten in m'n hand op te tillen... haha, want dat lukte soms gewoon niet.

Ik heb ook echt wel een iets mindere dag gehad, maar echt pijn heb ik gewoon niet gehad. Wel wat ongemakjes hoor. Maar niet heel vervelend. 

Nachten waren echt niet leuk. Ik wist niet hoe ik moest liggen. Maar na een week ging dat ook weer. Volgens mij na 4 weken kon ik ook weer een beetje op m'n zij slapen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 uur geleden, MaVeTr zei:

@Iwb het is ook wel een aanslag op je lichaam. Ik krijg ook dual plane dus mijn lichaam heeft ook wel hersteltijd nodig. Ik hoop dat het mee gaat vallen allemaal maar ga van het ergste uit.. als ik na 3 weken maar weer aan het werk kan :-)

Wat doe je voor werk. Ik ging na anderhalf week weer werken, maar ik heb geen zwaar werk. Gewoon kantoorbaan. Als ik dan een zwaardere map moest pakken, vroeg ik m'n collega om hulp. 

Bij mij op het werk wisten ze het ook, dus ik kon ook echt op m'n gemak doen hoor. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@An1977 ik ben juf en sta dus voor de klas. Heb dus na de eerste week de kerstvakantie om bij te komen..

En op mn werk kunnen de kinderen mij wel helpen met zware stapels werkboeken enzo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aankondigingen

Premium Theme Designed By IBTheme.com