Ga naar inhoud

nxthxlie : 6 december 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn naam is Nathalie. Ik word op 4 december door DR Nio geopereerd, ik zal 500CC druppelvorm nemen. Ik vind het nog super spannend!^_^

 

ik heb mij aangemeld om nog extra info over herstellen etc te lezen. 

 

tips voor een spoedig herstel zijn dus welkom, ik ga namelijk 2 wk later op vakantie :rolleyes:

 

ik ben ook nog op zoek naar een bh voor na de operatie in een maatje M! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeyy,

 

Toevallig word ik 15 november onder het mes genomen door dr nio. ik wilde eerst 29 nov en toen kreeg ik de keus 15 nov 7/4/16 dec volgensmij haha. Heb jij al een bevestiging gehad? Ik word olvg doorgestuurd naar park medisch centrum en heb via hem, maar nog geen officiele bevestiging. 

 

mij raadde hij aan om 2 weken vrij te nemen en daarna op controle te komen. ik denk niet dat het handig is om 2 weken later op vakantie te gaan, als ik van hem al 2 weken minimaal rust moet nemen van werk (kantoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 minuten geleden, Vogeltje zei:

Heeyy,

 

Toevallig word ik 15 november onder het mes genomen door dr nio. ik wilde eerst 29 nov en toen kreeg ik de keus 15 nov 7/4/16 dec volgensmij haha. Heb jij al een bevestiging gehad? Ik word olvg doorgestuurd naar park medisch centrum en heb via hem, maar nog geen officiele bevestiging. 

 

mij raadde hij aan om 2 weken vrij te nemen en daarna op controle te komen. ik denk niet dat het handig is om 2 weken later op vakantie te gaan, als ik van hem al 2 weken minimaal rust moet nemen van werk (kantoor)

@nxthxlie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vogeltje ( ik weet nog niet of dit de juiste manier van reageren op jou is) 

 

ik stond eigenlijk in Januari op de planning maar ik ben ongeduldig.. ik wil zsm en de eerst volgende optie is dus 4 dec :( ( vandaag contact gehad )

 

ik heb een officiele brief gehad met de rekening, heb deze nog niet betaald trouwens maar dat ga ik deze week doen. Heb jij al een rekening ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, nxthxlie zei:

Hoi vogeltje ( ik weet nog niet of dit de juiste manier van reageren op jou is) 

 

ik stond eigenlijk in Januari op de planning maar ik ben ongeduldig.. ik wil zsm en de eerst volgende optie is dus 4 dec :( ( vandaag contact gehad )

 

ik heb een officiele brief gehad met de rekening, heb deze nog niet betaald trouwens maar dat ga ik deze week doen. Heb jij al een rekening ontvangen?

Met een @ en mijn naam kan je iemand taggen. Dan krijgt de ander een bericht dat er gereageerd is op je bericht hihi. Ik heb samen met dr nio een afspraak gemaakt buiten het olvg en pmc om. Ik heb mijn consult gehad in Amsterdam olvg en word doorgestuurd naar parkkliniek rdam. heb jij dan ook? Ik heb 22 okt consult gehad en heb vorige week pas mn operatiedatum besproken met hem 15 nov (OP DE WHATSAPP hahahah) En ik heb nog niks van brief etc. @nxthxlie

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje ok got it haha! Nou ik heb al een consult gehad in april en zou eigenlijk al in september geopereerd worden. Meer uitgegeven in de zomer dan ik had verwacht dus had het verplaatst naar januari omdat ik dus geen vrij meer kon krijgen.. nu kan ik dus van de HA een brief krijgen dus kan ik eigenlijk elk moment vrij krijgen maar hij kan pas 4 dec :(  ik heb de wijzigingen etc ook telkens via whatsapp besproken! 

 

Na mijn consult in mei heb ik direct een brief ontvangen met bevestiging en de rekening etc. 

 

Hoeveel CC ga je nemen? Rond/druppel? Onder/boven de spier? En welk merk ga je nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, nxthxlie zei:

@Vogeltje ok got it haha! Nou ik heb al een consult gehad in april en zou eigenlijk al in september geopereerd worden. Meer uitgegeven in de zomer dan ik had verwacht dus had het verplaatst naar januari omdat ik dus geen vrij meer kon krijgen.. nu kan ik dus van de HA een brief krijgen dus kan ik eigenlijk elk moment vrij krijgen maar hij kan pas 4 dec :(  ik heb de wijzigingen etc ook telkens via whatsapp besproken! 

 

Na mijn consult in mei heb ik direct een brief ontvangen met bevestiging en de rekening etc. 

 

Hoeveel CC ga je nemen? Rond/druppel? Onder/boven de spier? En welk merk ga je nemen?

Oooh okee nou moet wel goed komen. De afspraak is vast gezet voor mij 15 nov gelukkig en zou deze week mail krijgen. is pas maandag, maar meer omdat de Operatie al over 16 dagen is...

 

Ik ben 176 lang en week 60 kilo. Nature afkomstig 70b met 2 verschillende borsten. Ik neem eurosiliconen 85% gevuld 450/500cc ivm verschil borst highprofile en dualplane gezet. Oja en ze zijn rond hihi maar vallen minimaal Anantomisch. De 85% zorg er meer voor dat als je gaat liggen op je zij, rug etc je borsten mee vallen en niet blijven staan zoals bij de 100%. Wat ga jij nemen en waar ben jij afkomstig van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Vogeltje zei:

Oooh okee nou moet wel goed komen. De afspraak is vast gezet voor mij 15 nov gelukkig en zou deze week mail krijgen. is pas maandag, maar meer omdat de Operatie al over 16 dagen is...

 

Ik ben 176 lang en week 60 kilo. Nature afkomstig 70b met 2 verschillende borsten. Ik neem eurosiliconen 85% gevuld 450/500cc ivm verschil borst highprofile en dualplane gezet. Oja en ze zijn rond hihi maar vallen minimaal Anantomisch. De 85% zorg er meer voor dat als je gaat liggen op je zij, rug etc je borsten mee vallen en niet blijven staan zoals bij de 100%. Wat ga jij nemen en waar ben jij afkomstig van?

@nxthxlie Ik vergat je tag oeps

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje spannend! Ga je een bh nemen via hun of zelf bestellen? Ik ben 169 en heb nu een 75B. Ik ga voor 500CC dual plane ook eurosiliconen! Ik ga voor de zekerheid nog op consult 19 nov aangezien mijn consult al enige tijd geleden is.. ik wilde eerst 600CC maar ben toch bang dat dat te groot gaat worden. Ik weeg trouwens 58 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje ik heb ook soms 75 omvang, maar ging van het kleinste uit omdat ik 2 verschillende heb haha. ik heb de 500 gepast en vond die mooi. hij zei je kan max 1000cc per borst en de 600 zal je ook staan toen schoot ik in de lach. ik ben bang dat wij bij 600cc veel rugklachten gaan krijgen. een vriendin van mij heeft 700cc en is al dikkig van haarzelf en zij gaat voor een verkleining door de pijn (ook bij nio) dus pas op met niet te groot gaan ook al zegt hij dat het kan. het past altijd maar de rugpijn erna moet je niet krijgen. @nxthxlie

 

oh heb jij de 100% eurosiliconen of 85%. BH weet ik nog niet. nio zei ''kan je kopen bij de hema joh die losse zonder beugel alleen elastiek, die dure moet je niet halen'' maar heb nog mijn twijfels..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vogeltje nou dan ren ik haar de Hema haha! Ik ga voor de 85! Na de 19e is alles dus zeker.. mijn punt was, je moet natuurlijk om de X aantal jaar een wissel met vergroting. Als ik nu al 600CC neem eindig ik met 1000 ofzo :lol: moeten we niet hebben haha.. 

 

mag ik je een prive bericht sturen? Lijkt me leuk om contact te houden aangezien we een beetje in het zelfde schuitje zitten en niet heel lang na elkaar aan de beurt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, nxthxlie zei:

@Vogeltje nou dan ren ik haar de Hema haha! Ik ga voor de 85! Na de 19e is alles dus zeker.. mijn punt was, je moet natuurlijk om de X aantal jaar een wissel met vergroting. Als ik nu al 600CC neem eindig ik met 1000 ofzo :lol: moeten we niet hebben haha.. 

 

mag ik je een prive bericht sturen? Lijkt me leuk om contact te houden aangezien we een beetje in het zelfde schuitje zitten en niet heel lang na elkaar aan de beurt zijn.

@nxthxlie De 85% is toch rond maar valt anatomisch of heb jij echt anatomische. ik heb ze allemaal gezien en vond toch rond 85% het mooiste. met een anatomische van zichzelf kreeg ik zelf nooit een decolleté... nog eventjes geduld. goed dat je extra op consult gaat. 1000 moeten we niet hebben hahaha en 600 lijkt mij rot met bhs zoeken als je op een f of g terecht zou komen... vandaar had ik ook twijfels bij 600... de 450/500 sluit drm mooi aan voor mijzelf. we houden zeker contact stuur dat berichtje maar hoor hihi ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi allemaal! 

 

Ik had in mijn voorstel topic aangegeven dat ik 4 dec geopereerd zou worden met 500CC. Vorige week werd ik gebeld dat er iets was fout gegaan en of het naar de 6e verschoven kon worden, voor mij een tegenvaller omdat ik de 18e op vakantie ga en dus mijn dagen herstel echt nodig heb.. ( ja ja is niet zo slim :-) ) 

 

Afgelopen maandag nog een laatste consult gehad, 500cc gepast. “ huh dit is helemaal niet groot? “ DR Nio : is het ook niet ;-).. nu gaat er dus 600cc eurosillicone in :blink: klinkt ENORM voor mij maar leek tijdens het passen niet zo. Ben dus heel erg benieuwd! Ik heb momenteel een 75B/C ( heb brede borsten maar geen volle borsten ).

 

Ik merk dat onbewust de zenuwe toeneemt, slaap slechter en heb zelfs nachtmerries dat mijn borsten lekken :25:

 

Ik heb nu een sportbh van de Hunkemoller aangeschaft met een rits omdat ik bang ben dat ik die zonder rits niet zelfstandig kan aantrekken.. iemand ervaring mee? 

 

Ben nog op het internet aan het rondneuzen naar littekenpleisters, iemand daar een aanrader voor? 

 

Ik zal vanaf 6 dec onder deze topic proberen elke 2 dagen een update te doen! 

 

Groetjes xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid,

 

Haha ja toch de 600cc? Je gaat dan zeker richting de G! De sportbh van hunkemoller, welke heb je? Die had ik ook met voorsluiting. Er mag GEEN pad in zitten. Dit was mijn probleem, had mijne wel. Kreeg er flinke problemen mee.

 

Heb nu de heavy sport hema 18euro. Veel beter volgens dr Nio. Wel rugsluiting en verstelbare bandjes. Vind het persoonlijk veel fijner dan een voorsluiting.

 

Je krijgt al pleistertjes over je wonden dus let daar niet al te veel op! Ik heb mijzelf 1 week wel heeel erg kut gevoeld en kon niks zelf. Je gaat 12 dagen later op vakantie, ik zit nu toevallig op dag 11 en ga morgen pas voor het eerst proberen naar mn vriend te gaan en echt ff uit huis. Ben wel al wezen shoppen zaterdag maar oh dat ging zo moeizaam. 

 

Wat ben je van plan te doen op vakantie? Je bent best beperkt dan nog met een aantal dingen. Blootstelling aan de zon mag zeker niet in zo’n korte tijd en zwemmen ook niet.

 

De pleisters mogen pas na 14 dagen eraf bij dr Nio en mag 6 maanden geen zonnebank of blootstelling aan zon.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Vogeltje zei:

Hee meid,

 

Haha ja toch de 600cc? Je gaat dan zeker richting de G! De sportbh van hunkemoller, welke heb je? Die had ik ook met voorsluiting. Er mag GEEN pad in zitten. Dit was mijn probleem, had mijne wel. Kreeg er flinke problemen mee.

 

Heb nu de heavy sport hema 18euro. Veel beter volgens dr Nio. Wel rugsluiting en verstelbare bandjes. Vind het persoonlijk veel fijner dan een voorsluiting.

 

Je krijgt al pleistertjes over je wonden dus let daar niet al te veel op! Ik heb mijzelf 1 week wel heeel erg kut gevoeld en kon niks zelf. Je gaat 12 dagen later op vakantie, ik zit nu toevallig op dag 11 en ga morgen pas voor het eerst proberen naar mn vriend te gaan en echt ff uit huis. Ben wel al wezen shoppen zaterdag maar oh dat ging zo moeizaam. 

 

Wat ben je van plan te doen op vakantie? Je bent best beperkt dan nog met een aantal dingen. Blootstelling aan de zon mag zeker niet in zo’n korte tijd en zwemmen ook niet.

 

De pleisters mogen pas na 14 dagen eraf bij dr Nio en mag 6 maanden geen zonnebank of blootstelling aan zon.

 

 

Hey! Ja toch de 600cc.. omg G:blush: ja ik vond de 500CC zo klein overkomen en was bang dat ik spijt zou krijgen. Nio zag ook de teleurstelling in mijn gezicht toen ik 500 ging passen en hij zei ook dat ik waarschijnlijk spijt zou krijgen.

 

Oh nedankt voor de tip, zit idd een pad in! Zal dus snel een andere kopen. Kan je de BH zelf aantrekken? 

 

Het wordt een lange citytrip van 6 dagen zonder zon/zwemmen maar ben idd heel erg bang voor de pijn. Als ik nog echt last heb ga ik ook niet.. ik had op internet gelezen dat er voor na die 14 dagen speciale siliconenpleisters zijn, die wil ik dus kopen. 

 

Ben jij tevreden met de maat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je moet zeker doen waar je zelf het beste bij voelt! Je hebt dezelfde als ik gekocht. Omruilen hoor die gaat niet goed zijn voor herstel ik dacht eerst ook oh dies goed. Raad je echt die heavysport aan!

 

De eerste dagen heb je hulp nodig, met voor of achter sluiting tenminste ik had pijn dus had liever dat iemand anders het deed en ik mn borsten kon vasthouden. Ik kan de heavy sport nu wel zelf aan en uit doen :) Begin heb je hulp nodig

 

6 daagjes citytrippen! Wow haha. Ik raad je wel aan veel rust te nemen. Ben zaterdag op dag 9 voor t eerst wezen blackfriday shoppen. Als iemand tegen je stoot ben je niet blij dat doet pijn en is ook niet goed voor je de eerste weken. 3 uurtjes maar moest wel elk uur ff zitten. Ik raad je wel aan die 6 dagen echt een beetje rust te nemen en niet te actief zijn zoals een monument beklimmen.

 

Ben zeker te vreden! Vind ze eigenlijk veeeel groter uitgevallen dan gedacht. Nio zei word een D maar dit is nu een E en denk misschien wel F want de E zit nu wel heeel strak op mn borst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.