Ga naar inhoud

Diverse kanten 80D bh’s en tops XL /42 van hm


DoubleD

Aanbevolen berichten

Na Mn wissel ga ik hier never ever meer in passen, zonde want sommige bh’s zijn amper gedragen want je hebt toch zo je voorkeur en ik match graag met Mn ondergoed dus liet de meest mooie bh’s dus vaak in Mn la liggen...

 

hopelijk kan ik iemand hier blij mee maken. Graag alles in 1 pakket/koop verzenden 

 

als je 80d past en of 75e/f dan pas je de tops van hm prima 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat meer licht op de foto’s gezet dan zijn ze duidelijker te zien hoop ik.. nu na Mn wissel kan ik ze ook nie een voor een op de foto gaan zetten :P

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, DoubleD zei:

Na Mn wissel ga ik hier never ever meer in passen, zonde want sommige bh’s zijn amper gedragen want je hebt toch zo je voorkeur en ik match graag met Mn ondergoed dus liet de meest mooie bh’s dus vaak in Mn la liggen...

 

hopelijk kan ik iemand hier blij mee maken. Graag alles in 1 pakket/koop verzenden 

 

als je 80d past en of 75e/f dan pas je de tops van hm prima 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Zouden de tops iets voor mij zijn! Met 75E? Ze tonen klein of lijkt het zo? Klein Haha ongelooflijk als je eerst A droeg ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, DoubleD zei:

Kan de tops ook los van de bh versturen! Doe maar een bod in pb incl verzenden Meis :35:

Oh daar ben ik zo slecht in.. ik ga even denken. Maar je mag ook zeggen wat je zelf in gedachten hebt hoor. Ik contact privé wel verder;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.