Ga naar inhoud

Guus : 21 maart 2011 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik ben nieuw hier...maar wil al heel lang een paar borsten..

Volgende week dinsdag 15 febr heb ik een consult bij pc Michael Bos in de Velthuiskliniek in Hilversum. Ik kan weinig informatie over hem vinden, iemand ervaringen? Ik overweeg ook een consult bij de Velthuiskliniek in Enschede/Hengelo, iemand daar ervaringen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Guus, Ik wilde je een bericht sturen maar dat lukt niet dus doe het hier eventjes. Misschien dat een andere administrator hier sneller je reactie ziet als mij, ik heb je topictitel een beetje veranderd zodat mensen kunnen zien dat het gaat om een BV oriëntatiefase. Ga je ook nog een consult doen bij Velthuiskliniek in Enschede/Hengelo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patricia,

Heb uiteindelijk een consult gehad met dr Moojen. De operatie van dr Bos liep heel erg uit, en zij wilde het consult wel overnemen - als ik dat ook wilde. Dat wilde ik wel, ik had goede dingen over haar gelezen, en het was ook een goed consult. Zo goed, dat ik door haar geopereerd wil worden! De afspraak in Hengelo ga ik afzeggen, ik weeg dan toch alles af tegen de info van dr Moojen, dat zou zonde van de tijd en het geld zijn.

Daarbij komt dat er in Hilversum een fysio-traject wordt aangeboden. Omdat ik over het algemeen nogal spierpijngevoelig ben (ik zou een 'hoge spiertonus' hebben) lijkt me dat wel wat. Het schijnt sowieso goed te zijn voor je herstel en voor de pijnbestrijding.

Dus...21 maart wordt de dag dat ik geopereerd wordt..ik kan niet wachten!

ciao

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Guus,

Fijn dat je een goed consult hebt gehad! Gefeliciteerd met je datum! :64: Nog maar een maandje aftellen, is zo voorbij! :101: Heb je titel aangepast en verhuis je topic naar de operatieverslagen.

Veel aftelplezier!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Dr Moojen adviseerde 255 cc, moderate, dual plane. Ik zou dan op een flinke B / kleine C uitkomen. Ik had gehoopt op een mooie C, maar dat wordt waarschijnlijk minder natuurlijk. Natuurlijkheid is voor mij het allerbelangrijkst. Ik ben een tenger vrouwtje (1.71, 70AA/A) en heb niet zoveel ruimte. Ik heb de consulente nog wel gebeld of er meer inpaste (dat zou dan 300 cc worden), maar zij vertelde dat de kans groot is dat het dan onnatuurlijk wordt "die grens moet je heel goed bewaken".

Ik ga toch voor de operatie nog voor een fysioconsult (oefeningen om je borstspier op te rekken ter voorbereiding op de operatie) en ga dan nog een keer passen, ook de 300 cc. Dan wordt waarschijnlijk duidelijk dat 255 helemaal goed is. Je moet de chirurg vertrouwen, en ik kreeg de indruk dat dr Moojen kundig was en goed naar m'n wensen luisterde.

Die vier weken die ik nu nog moet wachten lijken eindeloos! Maar goed, er moet nog zoveel gebeuren dat ze waarschijnlijk omvliegen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Guus, die weken duurde bij mij ook te lang! als het eenmaal vaststaat.. Ik denk dat 255cc precies juist is, vooral omdat je zo smal bent denk ik dat 300cc echt te groot zal zijn. En met jou omvang van 70 is de kans groot dat je snel op een C cup uitkomt. komt helemaal goed!! :43: liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus,

Hoe zijn je ervaringen van dr Moojen? Ben je tevreden over de gang van zaken en het eindresultaat (tot nu toe) Als je foto's hebt.... :blush:? Weet jij iets over een speciale post-operatie BH die dr Moojen adviseert; ik las zoiets op haar site...

Ik snap trouwens niet dat de klinieken zelf geen bh's verstrekken...heb je zeker de juiste!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee guus, ik heb via kiesdejuistesportbh.nl een hele fijne bh, die speciaal is voor borstvergrotingen! de sluiting zit voor en dat is echt ideaal! Ik denk dat je met de velthuiskliniek een hele goede keuze qua kliniek hebt. Ik heb geen ervaring met dr. Moojen dus daar kan ik je niets over vertellen helaas. Nog maar 20 daagjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wizz, ik heb die site bekeken, maar ze hebben meerder bh's voor na borstoperaties. Welke heb jij gekozen? Volgens mij moet die verstelbaar zijn, herinner ik me?

Hoe gaat het verder met je? Zijn de borsten nog erg veranderd de afgelopen dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ,

proficiat !! het aftellen kan beginnen !

ik word op 17/3 geopereerd in de wellnesskliniek in genk !

ik heb hier op het forum al een paar keer gelezen over een fysio-traject ! wat is dat precies ? lijkt me iets dat ze in nederland wel meer doen , maar ik had er nog nooit van gehoord !!

groetjes ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Anneken,

17/3...dat schiet ook al lekker op! Wat gaat er bij jou gebeuren?

Tja, die fysio, ik weet ook niet precies hoe of wat, maar voor de operatie krijg je oefeningen om je borstspieren op te rekken en daarna oefeneningen voor een beter en sneller herstel. Als het goed, heb je na de operatie ook minder pijn...Enne, aangezien ik nogal snel spierpijn heb (ondanks dat ik dagelijks sport...schijnt iets met een hoge spiertonus te zijn), sprak me dat wel aan..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey guus ,

ik krijg een BV 350cc Xhigh profile achter de spier . nu heb ik een B en ik hoop op een D ! spannend !!!

maar dat aftellen duurt te lang ! bij mij zit er een maand tussen mijn consult en de operatie ! en tel daar nog een maand wachten bij tussen het eerste telefoontje en het consult ... te lang !

gr ,

anneken

Link naar reactie
Delen op andere sites

wizz, ik heb die site bekeken, maar ze hebben meerder bh's voor na borstoperaties. Welke heb jij gekozen? Volgens mij moet die verstelbaar zijn, herinner ik me?

Hoe gaat t verder met je? Zijn de borsten nog erg veranderd de afgelopen dagen?

Hee guus, ik heb een zwarte met sluiting aan de voorkant en op je rug tussen de schouderbladen. Deze is alleen bij de bandjes verstelbaar geloof ik.

Met mij gaat het super goed, het vocht in de borsten begint steeds minder te worden. Ik heb het idee dat ze steeds natuurlijker en wat kleiner (ofja, minder gezwollen) worden. Steeds mooier! jippie!!

ps ik had moderate plus projectie (tussen hoog en laag in) waarom kiezen ze bij jou voor moderate?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus,

Hoe zijn je ervaringen van dr Moojen? Ben je tevreden over de gang van zaken en het eindresultaat (tot nu toe) Als je foto's hebt.... :blush:? Weet jij iets over een speciale post-operatie BH die dr Moojen adviseert; ik las zoiets op haar site...

Ik snap trouwens niet dat de klinieken zelf geen bh's verstrekken...heb je zeker de juiste!

xx

Hoi Guus, ik ben supertevreden. Ben inmiddels opgemeten: 75D/E is het geworden. Het mag nog wel zachter worden en de littekens zijn nog wel wat rood/

Foto's heb ik wel. Zal proberen wat "mooie" foto's te plaatsen. (Moeilijk hoor, zeker in het begin vond ik ze lelijk...)

Geen speciale sportbh gedragen, geen aparte fysio (hadden ze allebei niet op dat moment) en ik heb een "droom"herstel gehad, dus heb het ook niet gemist.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee guus, ik heb een zwarte met sluiting aan de voorkant en op je rug tussen de schouderbladen. Deze is alleen bij de bandjes verstelbaar geloof ik.

Met mij gaat het super goed, het vocht in de borsten begint steeds minder te worden. Ik heb het idee dat ze steeds natuurlijker en wat kleiner (ofja, minder gezwollen) worden. Steeds mooier! jippie!!

ps ik had moderate plus projectie (tussen hoog en laag in) waarom kiezen ze bij jou voor moderate?

Heej Wizz,

Ik heb het even opgezocht: CPG coh 3/322 (mentor) zijn de protheses die ik krijg. Ik weet niet precies wat dat inhoudt, misschien dan andere dames dat hier wel weten? Ik krijg anatomische en jij hebt ronde toch?

Ik heb tijdens het consult nog wel gevraagd of high profile een optie was, maar dat wees dr Moojen direct en heel resoluut van de hand: randen zouden zichtbaar zijn. En ik heb heeel duidelijk gemaakt dat ik bovenaan geen expliciete bolling wil, omdat ik dat onnatuurlijk vind. Dr Moojen gaat voor het meest natuurlijke resultaat, dat is mij wel duidelijk (als ik ipv 255cc 300cc wilde, dan wilde zij de operatie niet uitvoeren, dan moest ik toch echt naar iemand anders...). Ik denk dat ik gewoon te botterig ben, dat randen al snel zichtbaar zullen zijn...

Nog twee weken! Van mij mag het morgen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Suus,

Fijn dat je foto's hebt geplaatst! Ik snap dat het allemaal nog hoog zit en gezwollen is, maar het ziet er erg veelbelovend uit! Ik vind het er al erg mooi uitzien, ze zitten zo op de foto te zien nog wat hoog.

Het is fijn om te zien hoe het er bij anderen uitziet, de weken na de operatie. Dan weet je ook een beetje wat je zelf kunt verwachten. Jij zal hetzelfde traject hebben doorlopen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Guus, ben maar niet bang dat ze te klein zullen zijn. In het begin schrik je elke keer over hoe groot ze zijn haha, vooral als je zo weinig bent gewend!! Gaat helemaal goedkomen. Nog 2 weekjes.. ahh ik weet nog precies hoe dat voelde.. bij mij duurde elke dag een dag te lang!! ik ben nu 19 dagen po, kan niet wachten totdat ik lingerie kan kopen en op mijn zij kan slapen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 2 maanden PO kan ik toch wel zeggen dat ik gewend ben aan het formaat, maar ze zijn toch echt wel fors.

Ik vind het dan ook heel verrassend dat niemand wat zegt. Ze zijn toch wel behoorlijk wat groter dan eerst, maar zelfs ouders en ex hebben niks in de gaten. Ogen dwalen niet af. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Suus, we willen dat niemand kan zien dat ze nieuw zijn, maar het mag ook eigenlijk niet onopgemerkt blijven..

Nog anderhalve week...! Maakte iedereen zich zo'n zorgen of het wel echt mooi gaat worden? Ik wil er niet uitzien als Victoria Beckham over twee maand...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.