Ga naar inhoud

Soofjetunie : 16 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, Boobmom zei:

Ik merk t hier ook meteen hoor als ik wat actiever ben geweest. Heb vanmiddag ook gewoon weer anderhalf uur geslapen op de bank. Even bijkomen. Ook na wandeling bv. Of even iets lichts in huis doen. Ben behoorlijk pijnvrij. Maar merk wel nog veel ongemak en beperking. Maar we zijn ook nog maar week opweg he

 

Het is inderdaad pas een week, maar alsnog gaat de tijd best snel. 

Ik ben al erg blij met mn borsten. 

 

Doe jij ook al dingen in huis?

Ik wil namelijk niet mn vriend beledigen in zn schoonmaken, maar mannen zijn er vaak minder goed in. De mijne dan.. ik heb vandaag de tafels afgedaan en een doekje door de keuken gehaald. Ik neem aan dat dat geen kwaad kan. 

 

Verder heb ik vandaag de honden los uitgelaten en 1 luisterde totaal niet. Hij is nog vrij jong. Ik moest hem wel bij zn nekvel pakken om m te straffen, maar hij is al 11 kilo. Dus dat voel ik nu wel. Ik heb al tegen mn vriend gezegd dat ik dit niet meer doe. Ik heb t overigens wel zelf voorgesteld,  maar helaas gaat t toch niet. Vooral niet met de sneeuw nu, de pup is zo enthousaist dat zijn aandacht niet meer op mij is. 

Nu voor de rest van de dag maar rustig aan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
28 minuten geleden, Soofjetunie zei:

 

Het is inderdaad pas een week, maar alsnog gaat de tijd best snel. 

Ik ben al erg blij met mn borsten. 

 

Doe jij ook al dingen in huis?

Ik wil namelijk niet mn vriend beledigen in zn schoonmaken, maar mannen zijn er vaak minder goed in. De mijne dan.. ik heb vandaag de tafels afgedaan en een doekje door de keuken gehaald. Ik neem aan dat dat geen kwaad kan. 

 

Verder heb ik vandaag de honden los uitgelaten en 1 luisterde totaal niet. Hij is nog vrij jong. Ik moest hem wel bij zn nekvel pakken om m te straffen, maar hij is al 11 kilo. Dus dat voel ik nu wel. Ik heb al tegen mn vriend gezegd dat ik dit niet meer doe. Ik heb t overigens wel zelf voorgesteld,  maar helaas gaat t toch niet. Vooral niet met de sneeuw nu, de pup is zo enthousaist dat zijn aandacht niet meer op mij is. 

Nu voor de rest van de dag maar rustig aan doen.

Ik doe ook al dingetjes in huis hoor...koken, tafel afdoen, rondom de tafel vegen als de kids geknoeid hebben. was ophangen. Niet met de zware mand omhoog, maar met kleine bundeltjes kleding op en neer van wasmachine naar wasliijn. Heb vandaag ook voor eerst auto gereden en kleine boodschap gedaan. Schakelen valt wel nog beetje tegen. En wandelen probeer ik elke dag even. Maar voel t idd wel als ik actief ben geweest. Vandaar dat ik nu ook even achter mijn pc kruip met een kopje koffie en zo zelfs even met de jongste op bed tv kijken om weer mijn rust te pakken!.

 

Over 1,5 week moet ik weer werken...en heb geen licht werk...benieuwd hoe dat me dan vergaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Boobmom zei:

Ik doe ook al dingetjes in huis hoor...koken, tafel afdoen, rondom de tafel vegen als de kids geknoeid hebben. was ophangen. Niet met de zware mand omhoog, maar met kleine bundeltjes kleding op en neer van wasmachine naar wasliijn. Heb vandaag ook voor eerst auto gereden en kleine boodschap gedaan. Schakelen valt wel nog beetje tegen. En wandelen probeer ik elke dag even. Maar voel t idd wel als ik actief ben geweest. Vandaar dat ik nu ook even achter mijn pc kruip met een kopje koffie en zo zelfs even met de jongste op bed tv kijken om weer mijn rust te pakken!.

 

Over 1,5 week moet ik weer werken...en heb geen licht werk...benieuwd hoe dat me dan vergaat!

Ooh gelukkig. Ik ben dus niet de enige die lichte dingen oppakt in t huishouden. 

 

Ik kan mij best voorstellen dat schakelen lastig is. Ik ben benieuwd hoe mij dat afgaat over een week.

 

En lekker met de kids op bed tv kijken is echt het ideale rust moment. Snappen je kinderen wat je bent ondergaan? Voor zo ver ze dat kunnen snappen op jonge leeftijd. 

 

1,5 week is echt zo voorbij! Kapper was je toch? 

Ik denk dat t wel afzien is de eerste dagen. Maar hopelijk gaat het je beter af dan je hoopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Soofjetunie zei:

Ooh gelukkig. Ik ben dus niet de enige die lichte dingen oppakt in t huishouden. 

 

Ik kan mij best voorstellen dat schakelen lastig is. Ik ben benieuwd hoe mij dat afgaat over een week.

 

En lekker met de kids op bed tv kijken is echt het ideale rust moment. Snappen je kinderen wat je bent ondergaan? Voor zo ver ze dat kunnen snappen op jonge leeftijd. 

 

1,5 week is echt zo voorbij! Kapper was je toch? 

Ik denk dat t wel afzien is de eerste dagen. Maar hopelijk gaat het je beter af dan je hoopt.

Ik ben kapster inderdaad. heb de eerste week wel rustig ingepland. Maar m’n telefoon staat al roodgloeiend.... maar ik plan niet meer in dan dat ik denk aan te kunnen zon eerste week

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Ik zit te twijfelen of ik een album zal aanmaken. 

Ik heb dan wel geen foto van de eerste dagen,  want ik heb toen erg weinig mn bh uit gedaan. 

Hmmm dilemma 

Hey hey, als je je album op prive zet! kun je zelf bepalen wie je toelaat! Je fotos ook zo nemen dat je hoofd of geen herkenbare details opstaan. Dan gaat niemand weten dat dit de jouwe zijn. En ik weet dat de moderaters hier echt goed in de gaten houden dat er niet zomaar spiekers op forum komen. En sinds er abbonementen zijn, zal dat al helemaal niet snel meer gebeuren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Boobmom zei:

Hey hey, als je je album op prive zet! kun je zelf bepalen wie je toelaat! Je fotos ook zo nemen dat je hoofd of geen herkenbare details opstaan. Dan gaat niemand weten dat dit de jouwe zijn. En ik weet dat de moderaters hier echt goed in de gaten houden dat er niet zomaar spiekers op forum komen. En sinds er abbonementen zijn, zal dat al helemaal niet snel meer gebeuren!

 

Dat is zeker waar. Laat ik t maar gewoon doen! Even uitvogelen hoe of wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.