Ga naar inhoud

Soofjetunie : 16 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Summer18 zei:

Wat goed dat je 4 weken vrij bent! Dan kun je echt even rustig herstellen. En fijn dat je die 2 weken daarna ook rustig aan mag doen. Idd wel belangrijk om je aan de adviezen te houden. En een heerlijk vooruitzicht om lekker 4 weken te niksen! ?

Dat wel. Maar ergens denk ik ook dat ik mij zo erg ga vervelen hahaha. Maar komt vast goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎6‎-‎1‎-‎2019 om 11:00, Soofjetunie zei:

 

Ik heb een vrij zware baan, fysiek en geestelijk. 

Dus ik heb wel echt om 4 weken vrij gevraagd en dat heb ik gekregen, helaas wel onbetaald, maar daar was ik al op voorbereid. 

Verder heb ik gezegd dat als ik na 4 weken kom werken ik sowieso de 2 weken na de herstel operatie niets ga tillen of dergelijke. Dus ook de bus niet uitladen enzo, want ik wil mij echt gewoon houden aan de herstelperiode.

goed hoor van je om echt die 4 weken te pakken. Ik heb 3 weken vrij en hoop daarna weer rustig mijn werk op te kunnen bouwen.

 

Volgende week ben ik al aan de beurt...en jij  twee dagen na mij ook al....gaat nu snel he!

 

Ik heb zojuist mijn medicatie opgehaald....afgelopen weekend restant bedrag aan kliniek betaald….het is  nu alleen nog wachten op de tijd dat ik aanwezig moet zijn!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Boobmom zei:

goed hoor van je om echt die 4 weken te pakken. Ik heb 3 weken vrij en hoop daarna weer rustig mijn werk op te kunnen bouwen.

 

Volgende week ben ik al aan de beurt...en jij  twee dagen na mij ook al....gaat nu snel he!

 

Ik heb zojuist mijn medicatie opgehaald....afgelopen weekend restant bedrag aan kliniek betaald….het is  nu alleen nog wachten op de tijd dat ik aanwezig moet zijn!

 

 

 

Ik hoop dat je na 3 weken een beetje redelijk kan werken. 

 

Ja het gaat zo snel ineens! ik tel echt af nu. 

Ik ben ook zo benieuwd naar je ervaring, juist ook omdat je zo kort voor mij wordt geopereerd.

 

Kun je van tevoren al je medicatie ophalen dan? Anders moet ik mij daar ook even in gaan verdiepen. Dat is altijd beter dan ophalen op de dag dat je geopereerd bent.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Soofjetunie zei:

Ik heb zojuist vandaag mijn tijd binnen gekregen!

Om 0845 moet ik aanwezig zijn. Lekker vroeg gelukkig. 

Jeej wat fijn!! Mooi tijd ?

Voor de medicatie had mijn vriend een recept meegekregen van de anesthesist en tijdens mn operatie heeft hij dit opgehaald, de apotheek zit vlakbij. 

Spannend...!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Summer18 zei:

Jeej wat fijn!! Mooi tijd ?

Voor de medicatie had mijn vriend een recept meegekregen van de anesthesist en tijdens mn operatie heeft hij dit opgehaald, de apotheek zit vlakbij. 

Spannend...!! 

 

Ja echt super fijne tijd. 

Dat is inderdaad slim, dat kan ik ook wel aan mijn vriend vragen,  dan heeft hij eventjes iets te doen hahah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie.... morgen is t jouw beurt. Heel veel succes. Ben je zenuwachtig? Ik bleef tot operatie heel rustig. Pas toen ik een uur thuis was. Kwam alles eruit. Emotie. Alles. 

 

mijn eerste avond gisteren direct na operatie was best pijnlijk. Maar de nacht ging super. En vandaag overdag ook. Nu tegen de avond begint t weer beetje op te spelen. Maar heb denk ik ook gewoon al te veel gedaan. Morgen weer wat meer rust pakken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Boobmom zei:

@Soofjetunie.... morgen is t jouw beurt. Heel veel succes. Ben je zenuwachtig? Ik bleef tot operatie heel rustig. Pas toen ik een uur thuis was. Kwam alles eruit. Emotie. Alles. 

 

mijn eerste avond gisteren direct na operatie was best pijnlijk. Maar de nacht ging super. En vandaag overdag ook. Nu tegen de avond begint t weer beetje op te spelen. Maar heb denk ik ook gewoon al te veel gedaan. Morgen weer wat meer rust pakken. 

 

Dankjewel. Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig. Maar dat zal morgen als ik aan t wachten ben op mijn beurt wel komen. 

Ik heb mn tas en alles al ingepakt. Alleen morgen ochtend nog even douchen en dan gas erop. Hopelijk valt alles mee. 

 

Morgen dan inderdaad maar meer rust voor jezelf pakken. Wie weet dat de pijn dan nog milder voor je blijft.

Als ik dit zo lees van jou, dan hoop ik dat ik dit ook zo ga ervaren. Niet te veel pijn. Maar morgen zal ik verslag doen! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar ben ik dan!

Ik lig nog in t uitrust bed te wachten op de chirurg. 

Maar ik voel mij kip lekker!

De pijn valt mee.

Het doet alleen zeer als ik diep probeer in te ademen.

0845 moest ik aanwezig zijn. 0945 werd ik opgehaald en mocht ik mij omkleden in een prachtig blauw pakje. 

Ik werd aan het apparatuur gekoppeld en om 1030 werd ik naar de operatie kamer gereden.

Van de spanning moest ik iets huilen maar deze leuke en lieve mensen stelde mij goed gerust. 

De narcose was een aparte ervaring. Alsof ik super dronken was, en bam, ik was weg.

Ineens werd ik wakker geschud, je hebt t gered meid,  je bent er weer!

Sinds dat moment heb ik hele verhalen gekletst met de zuster en ik ben erna niet meer in slaap gevallen.

Na wat extra pijn medicatie en wat gegeten te hebben wacht ik samen met een andere meid op de chirurg voor de eindcontrole  en dan lekker naar huis!

Hopelijk word de pijn niet te erg en ik ga mij vandaag lekker laten verzorgen. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie  jaaaaaa. Je bent er weer. Met je nieuwe memmen.  Fijn dat jij je ook zo goed voelt. Zelfde operatie tijd ook. Ik kreeg savonds vanaf 19u wel ineens last van de pijn. Dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Maar dan weet je dat je dat evt kan verwachten. 

 

Heb je ze al gezien ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobmom zei:

@Soofjetunie  jaaaaaa. Je bent er weer. Met je nieuwe memmen.  Fijn dat jij je ook zo goed voelt. Zelfde operatie tijd ook. Ik kreeg savonds vanaf 19u wel ineens last van de pijn. Dat hoeft bij jou natuurlijk niet zo te zijn. Maar dan weet je dat je dat evt kan verwachten. 

 

Heb je ze al gezien ook?

 

Ja ze hadden een spiegel voor gehouden.  

Ik ben zo blij dat ze niet helemaal in mn nek gespannen zitten. Sommige hebben dat ook natuurlijk. 

Ze zijn echt al tof. Niet te groot niet te klein. 

 

Ik heb t meeste last nu van mijn borstbeen en de hechtingen branden. 

We zijn echt net thuis, en ik zit lekker op de bank.

Mijn vriend ging net een staart in mijn haar maken en we hebben zo hard gelachen. Ik zei al "het is niet makkelijk om een meisje te zijn!" 

Mn paardenstaart zat ergens op de zijkant vam mn hoofd hahaha. 

Het enige nadeel is dat lachen zo veel pijn doet en dat doen we nogal veel. Dus dat wordt eem probleem hahaha. 

 

Ik hoop dat de pijn niet erger wordt, maar ergens denk ik haast dat dat nog wel moet. Morgen sowieso natuurlijk. 

 

Verder ben ik echt totaal niet moe of misselijk. Ik ga nu lekker tv kijken en mn rust nemen. 

Dankjewel voor je berichtje. 

Hoe is het bij jou nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie .... ja lachen doet echt pijn hè. Hier ook hoor. En dat blijft nog wel paar dagen. Heb ik 2PO ook nog. 

 

Ga er maar wel vanuit dat je vanavond wat pijn gaat voelen. Maar als je je medicatie goed aan houdt op tijd en uur. Zal je morgen daar veel profijt van hebben

 

verder gaat t hier echt wel al goed. Ben benieuwd naar morgen ook. Lees vaak 3PO een heftige dag is. 

 

Laat je lekker verwennen en pak je rust ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mijn eerste nacht gehad. 

Ik ben echt geen rugslaper dus dat werd wel een uitdaging. De zuster had gister als tip gegeven om een kussen onder de knieen te leggen zodat je niet draait in je slaap, dat heb ik dan ook gedaan. Ook wat extra kussens onder mn rug gelegd. 

Eigenlijk heb ik goed geslapen, aan 1 stuk door van 2300 tot 0500 (toen moest ik medicatie innemen) en daarna tot 9u verder geslapen. 

Maar toen moest ik opstaan...

Als mijn vriend er niet was geweest was ik nooit overeind gekomen. Wauw wat een pijnlijke ervaring was dat,  ondanks mij vriend mij bij de schouders omhoog duwde. Hierna heb ik even wat door t huis geslopen en nu zit ik weer op de bank.

 

Gister had ik vooral veel pijn bij het inademen en deed mijn borstbeen erg zeer. Vandaag is het anders, mijn borstbeen is bijna pijnvrij en mn borsten zelf doen meer zeer. Maar over t algemeen gaat t wel goed als ik rustig zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je goede nacht gehad hebt. Ik heb zelf ook een kussen onder Mn knieën. En dat opstaan gaat steeds beter. Alhoewel ik wel als Mn vriend er toch is sochtends wel even om hulp vraag. 

 

Neem lekker je rust. Bij mij begint de narcose uit te werken in heel moe zijn. Kan heel de dag wel slapen. Verder gaat t top qua pijn. Alleen hoesten of lachen is pijnlijk. En de zwelling schrik ik steeds van. Maar dat komt wel goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Soofjetunie zei:

Nou mijn eerste nacht gehad. 

Ik ben echt geen rugslaper dus dat werd wel een uitdaging. De zuster had gister als tip gegeven om een kussen onder de knieen te leggen zodat je niet draait in je slaap, dat heb ik dan ook gedaan. Ook wat extra kussens onder mn rug gelegd. 

Eigenlijk heb ik goed geslapen, aan 1 stuk door van 2300 tot 0500 (toen moest ik medicatie innemen) en daarna tot 9u verder geslapen. 

Maar toen moest ik opstaan...

Als mijn vriend er niet was geweest was ik nooit overeind gekomen. Wauw wat een pijnlijke ervaring was dat,  ondanks mij vriend mij bij de schouders omhoog duwde. Hierna heb ik even wat door t huis geslopen en nu zit ik weer op de bank.

 

Gister had ik vooral veel pijn bij het inademen en deed mijn borstbeen erg zeer. Vandaag is het anders, mijn borstbeen is bijna pijnvrij en mn borsten zelf doen meer zeer. Maar over t algemeen gaat t wel goed als ik rustig zit. 

Gefeliciteerd met je boobies!!! Ik heb je verslag gelezen, en de eerste nacht zit erop. En is nog goed gegaan ook! Doe lekker rustig aan. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, M&M&m zei:

Gefeliciteerd met je boobies!!! Ik heb je verslag gelezen, en de eerste nacht zit erop. En is nog goed gegaan ook! Doe lekker rustig aan. Liefs

Dankjewel voor je berichtje! 

Ik doe zeker lekker rustig aan. Ik kan niet wachten tot de pijn afneemt en alles een beetje vorm gaat aannemen. 

Geduld is een schone zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de eerste controle gehad. De pleisters zijn eraf en ik heb een borstband meegekregen voor de rest van de herstelperiode.

De wonden/littekens zagen er netjes en droog uit.

Verder heb ik wat meer last van de rechter kant dan links, maar ze zei dat er altijd 1 borst is waar je meer last van hebt en ze zei ook dat er waarschijnlijk iets meer vocht in zat.

Hopelijk blijft t herstel zo goed verlopen.

Verder zijn we heel de dag bezig en weg geweest en ik merkte meteen dat het te veel was.

Met boodschappen doen kon ik wel schreeuwen van t gevoel (ik had ook nog is geen paracetamol ingenomen de gehele dag).

Het leek wel alsof iemand op mijnn borsten zat en er duizenden mieren doorheen liepen.

Gelukkig is dit gevoel weer snel weg getrokken nu ik thuis op de bank zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Vandaag de eerste controle gehad. De pleisters zijn eraf en ik heb een borstband meegekregen voor de rest van de herstelperiode.

De wonden/littekens zagen er netjes en droog uit.

Verder heb ik wat meer last van de rechter kant dan links, maar ze zei dat er altijd 1 borst is waar je meer last van hebt en ze zei ook dat er waarschijnlijk iets meer vocht in zat.

Hopelijk blijft t herstel zo goed verlopen.

Verder zijn we heel de dag bezig en weg geweest en ik merkte meteen dat het te veel was.

Met boodschappen doen kon ik wel schreeuwen van t gevoel (ik had ook nog is geen paracetamol ingenomen de gehele dag).

Het leek wel alsof iemand op mijnn borsten zat en er duizenden mieren doorheen liepen.

Gelukkig is dit gevoel weer snel weg getrokken nu ik thuis op de bank zit.

 

Ik merk t hier ook meteen hoor als ik wat actiever ben geweest. Heb vanmiddag ook gewoon weer anderhalf uur geslapen op de bank. Even bijkomen. Ook na wandeling bv. Of even iets lichts in huis doen. Ben behoorlijk pijnvrij. Maar merk wel nog veel ongemak en beperking. Maar we zijn ook nog maar week opweg he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.