Ga naar inhoud

Soofjetunie : 16 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Boobmom zei:

Hoi @Soofjetunie,

 

Ik word twee dagen voor jou geopereerd.  14 januari   ook ik heb maar een consult gehad.....

 

Dacht ik ga eerst daarheen....en bij twijfel een 2e doen....maar ik was meteen zo enthausiast over mijn PC, dat ik totaal geen behoefte meer had aan verder kijken.

 

Ik krijg 275-300cc rond moderate plus van Mentor, ook dualplane (as vrijdag nog een passessie voor exacte maat) Kom zelf ook van een B cup af. 

Heb zelf ook nog even naar Motiva gekeken.....Maar omdat dit nieuwere protheses zijn en ik erg vertrouw op de implantaatkeuze waar mijn kliniek mee werkt, me er verder ook niet meer op blind gestaard.

 

Zitten wij dezelfde tijd in onze herstelperiode....

 

Dan zijn we boob-pijn-maatjes die tijd!

Kunnen we lekker tegen elkaar klagen haha.

Maar hopelijk valt alles mee.

 

Het is tenminste geruststellend dat er meerdere mensen zijn die bij 1 consult al klaar waren en zeker zijn met hun keus. Dan voel ik mij niet zo alleen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
4 uur geleden, Linsjeeee1991 zei:

Zal ik zeker doen! Zal in mijn eigen topic volgende week een verslag typen van hoe het gegaan is haha.

Gelukkig ben ik al vroeg aan de beurt, mag me om 7.45 al melden.

 

De zenuwen beginnen nu ook al wel echt te komen hoor :1bouncingboobs:

 Super fijn dat je zo vroeg mag,  dat wil ik ook echt! 

Dan word je ook gewoon wakker en is t meteen. Als je einde van de dag heb, dan zit je de hele dag te zenuwlijen. Dat zou ik hebben tenminste. 

Ben benieuwd naar je verslag. Ik ga het in de gaten houden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

23 december.. nog minder dan een maand. 

Ik heb weer eens mijn twijfels.. wat als t fout gaat, wat gaan mensen zeggen.. kan ik t wel zo goed verbergen voor mijn omgeving als dat ik denk dat ik kan.. pffff het maakt mij gek!

Gelukkig kom ik dan hier op het forum en ga ik verslagen lezen van mensen die net onder het mes zijn geweest bij dr straten en wat is iedereen toch blij en positief. En zo veel verhalen dat de pijn mee valt. Dit maakt het gevoel allemaal weer beter en het stelt mij gerust. Ik ga dit gewoon doen en voor mij word deze ervaring hopelijk net zo als voor de andere. 

Het aftellen is begonnen. 23 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Soofjetunie zei:

23 december.. nog minder dan een maand. 

Ik heb weer eens mijn twijfels.. wat als t fout gaat, wat gaan mensen zeggen.. kan ik t wel zo goed verbergen voor mijn omgeving als dat ik denk dat ik kan.. pffff het maakt mij gek!

Gelukkig kom ik dan hier op het forum en ga ik verslagen lezen van mensen die net onder het mes zijn geweest bij dr straten en wat is iedereen toch blij en positief. En zo veel verhalen dat de pijn mee valt. Dit maakt het gevoel allemaal weer beter en het stelt mij gerust. Ik ga dit gewoon doen en voor mij word deze ervaring hopelijk net zo als voor de andere. 

Het aftellen is begonnen. 23 dagen.

Spannend en zo logisch al die zenuwen en twijfels! Het is ook een hele stap. Maar inderdaad, het komt echt allemaal goed. Ik ben afgelopen woensdag geopereerd, heb een lift en protheses gekregen voor de spier. Het is me 100%meegevallen. Ze zijn daar zo lief en behulpzaam!! En de pijn valt me misschien wel 200% mee. Nu heb ik ze voor de spier dus dat zal wel schelen maar het komt echt goed! Probeer de zenuwen en twijfels om te zetten gezonde spanning, het wordt prachtig!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Summer18 zei:

Spannend en zo logisch al die zenuwen en twijfels! Het is ook een hele stap. Maar inderdaad, het komt echt allemaal goed. Ik ben afgelopen woensdag geopereerd, heb een lift en protheses gekregen voor de spier. Het is me 100%meegevallen. Ze zijn daar zo lief en behulpzaam!! En de pijn valt me misschien wel 200% mee. Nu heb ik ze voor de spier dus dat zal wel schelen maar het komt echt goed! Probeer de zenuwen en twijfels om te zetten gezonde spanning, het wordt prachtig!

Liefs!

Dankjewel voor je super lieve berichtje.  Wat fijn om te horen dat alles bij jou zo meevalt. Ik probeer mij denk ik maar te vertellen dat het goed zeer gaat doen zodat t later alleen maar mee kan vallen haha.  Ben je al blij met het resultaat? Is natuurlijk nog vroeg om te zeggen, maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Soofjetunie zei:

23 december.. nog minder dan een maand. 

Ik heb weer eens mijn twijfels.. wat als t fout gaat, wat gaan mensen zeggen.. kan ik t wel zo goed verbergen voor mijn omgeving als dat ik denk dat ik kan.. pffff het maakt mij gek!

Gelukkig kom ik dan hier op het forum en ga ik verslagen lezen van mensen die net onder het mes zijn geweest bij dr straten en wat is iedereen toch blij en positief. En zo veel verhalen dat de pijn mee valt. Dit maakt het gevoel allemaal weer beter en het stelt mij gerust. Ik ga dit gewoon doen en voor mij word deze ervaring hopelijk net zo als voor de andere. 

Het aftellen is begonnen. 23 dagen.

 

Iedereen heeft dat moment denk ik, en dat hoort er ook bij! Het is niet zomaar iets dat we laten doen. Het is mij in ieder geval heel erg mee gevallen en ik zou het zo weer doen!

Ik ben echt een zenuwpees maar was op de dag van de operatie juist heel rustig.

Heb je vragen of zorgen deel ze! Er zijn hier genoeg dames om hun ervaringen te delen en je te helpen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Soofjetunie zei:

Dankjewel voor je super lieve berichtje.  Wat fijn om te horen dat alles bij jou zo meevalt. Ik probeer mij denk ik maar te vertellen dat het goed zeer gaat doen zodat t later alleen maar mee kan vallen haha.  Ben je al blij met het resultaat? Is natuurlijk nog vroeg om te zeggen, maar toch.

Haha ja dat is ook wel een goede, gewoon instellen op het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen ? Ja ik ben onwijs blij met het resultaat!! Als je wilt kan ik je toevoegen? Het is natuurlijk niet vergelijkbaar doordat ik een lift heb gehad, hierdoor ziet het er ook bloederiger uit. Maar het laat wel weer zien wat voor mooi werk Frans maakt!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Summer18 zei:

Haha ja dat is ook wel een goede, gewoon instellen op het ergste. Dan kan het alleen maar meevallen ? Ja ik ben onwijs blij met het resultaat!! Als je wilt kan ik je toevoegen? Het is natuurlijk niet vergelijkbaar doordat ik een lift heb gehad, hierdoor ziet het er ook bloederiger uit. Maar het laat wel weer zien wat voor mooi werk Frans maakt!

Xx

 

Ik wil zeker wel een kijkje in je album nemen, ik ben erg benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Rupsjeng zei:

 

Iedereen heeft dat moment denk ik, en dat hoort er ook bij! Het is niet zomaar iets dat we laten doen. Het is mij in ieder geval heel erg mee gevallen en ik zou het zo weer doen!

Ik ben echt een zenuwpees maar was op de dag van de operatie juist heel rustig.

Heb je vragen of zorgen deel ze! Er zijn hier genoeg dames om hun ervaringen te delen en je te helpen.

 

 

 

 

Ik hoop dat ik ook lekker rustig die dag ben. 

Goed om te horen dat bij jou alles goed is gegaan en meevalt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2018 om 10:00, Soofjetunie zei:

Ai, t ziet er zo pijnlijk uit!! Maar wat een verschil zeg. Echt heel erg mooi. Nu al, voor zo'n korte tijd!

Dankjewel! Het ziet er pijnlijker uit dan het is gelukkig ? morgen mogen de pleisters er af dus ben benieuwd hoe het er dan uitziet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Soofjetunie zei:

Ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft gehad. 

Ik heb vannacht gedroomd dat ik de operatie was ondergaan en het was echt geweldi. Ze waren zo mooi en ik had niet echt veel pijn. Ik was echt super teleurgesteld toen ik wakker was en het allemaal niet waar was hahaha. 

Hihi....die droom heb ik zelf 2 dagen geleden gehad....en dat maakt t extra bizar, want volgens mij word jij 2 dagen na mij geopereerd...….aftellen is nu echt begonnen he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 27-12-2018 om 10:51, Summer18 zei:

Ben al klaar, alles zag er gelukkig goed uit! Ik zal vandaag of morgen even een nieuwe foto plaatsen. Jij kan nu ook echt gaan aftellen ?

Ik heb zojuist je laatste foto gezien. Wat ziet dat er al goed uit zeg! Je ziet echt zo'n goed verschil tussen de foto ervoor. Hoe gaat t verder nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al met de eerste voorbereidingen bezig. 

Ik ben begonnen met vitamine / mineralen pillen slikken. Ik slik vitamine c,  zink en magnesium. 

Ik had vaker bij mensen gelezen dat ze dit hadden gedaan en ik dacht,  waarom ook niet! 

Verder heb ik een voedingskussen gekocht. Prima ding, niet te duur. Ik gebruik m al lekker op de bank nu,

 Ondanks dat de boobs er nog niet zijn haha. 

Verder heb ik een ontspanningsmassage gepland op 15januari, de dag voor mn operatie. 

We hebben er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-1-2019 om 19:41, Soofjetunie zei:

Ik heb zojuist je laatste foto gezien. Wat ziet dat er al goed uit zeg! Je ziet echt zo'n goed verschil tussen de foto ervoor. Hoe gaat t verder nu?

Dankjewel ? ik voel me gelukkig nog steeds erg goed. Afgelopen donderdag moest mn vriend weer werken dus was ik alleen met 2 kids. Hier zag ik wel wat tegen op maar gelukkig viel het heel erg mee en ondanks dat ze nog maar 2 en 4 jaar zijn hebben ze me veel geholpen en lijken ze goed te snappen dat ik ze even niet kan tillen enzo. Gelukkig krijg ik ook elke dag wat meer energie want de eerste 2 weken was ik wel snel moe. Gisteren is er wel 1 hoekje in het litteken open gegaan, dit vind ik wel spannend en hoop dat het heel gauw weer dicht is ?. Wat goed dat jij al zo lekker aan het voorbereiden bent. En inderdaad met die vitamines, baad het niet schaad het niet! Ik slik ze ook nog trouw ? en zo'n massage van te voren is ook een goed idee, lekker ontspannen de operatie in!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Summer18 zei:

Dankjewel ? ik voel me gelukkig nog steeds erg goed. Afgelopen donderdag moest mn vriend weer werken dus was ik alleen met 2 kids. Hier zag ik wel wat tegen op maar gelukkig viel het heel erg mee en ondanks dat ze nog maar 2 en 4 jaar zijn hebben ze me veel geholpen en lijken ze goed te snappen dat ik ze even niet kan tillen enzo. Gelukkig krijg ik ook elke dag wat meer energie want de eerste 2 weken was ik wel snel moe. Gisteren is er wel 1 hoekje in het litteken open gegaan, dit vind ik wel spannend en hoop dat het heel gauw weer dicht is ?. Wat goed dat jij al zo lekker aan het voorbereiden bent. En inderdaad met die vitamines, baad het niet schaad het niet! Ik slik ze ook nog trouw ? en zo'n massage van te voren is ook een goed idee, lekker ontspannen de operatie in!! ?

 Wat lief dat je kindjes je zo goed helpen, echt super leuk om te lezen. 

Goed om te lezen dat je herstel elke dag beter is en je steeds meer energie krijgt. Dat is zeker wel fijn als je man weer aan t werk is en je de kids moet verzorgen. 

 

Ik hoop ook dat dat gaatje weer snel dicht gaat! Dat lijkt me zo eng. 

Ik heb net ook even in complicaties zitten lezen (gewoon omdat ik vind dat ik ook die kant moet kennen) maar dan kom je wel bizarre dingen tegen. Maar daar gaan we verder niet aan denken. Want dat gaat helemaal goed komen bij jou met dat gaatje.

Hou me op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Soofjetunie zei:

 Wat lief dat je kindjes je zo goed helpen, echt super leuk om te lezen. 

Goed om te lezen dat je herstel elke dag beter is en je steeds meer energie krijgt. Dat is zeker wel fijn als je man weer aan t werk is en je de kids moet verzorgen. 

 

Ik hoop ook dat dat gaatje weer snel dicht gaat! Dat lijkt me zo eng. 

Ik heb net ook even in complicaties zitten lezen (gewoon omdat ik vind dat ik ook die kant moet kennen) maar dan kom je wel bizarre dingen tegen. Maar daar gaan we verder niet aan denken. Want dat gaat helemaal goed komen bij jou met dat gaatje.

Hou me op de hoogte!

Ja pfoe die complicaties... best heftige dingen zitten daar tussen ? maar daar gaan we inderdaad maar niet van uit. 

Ik probeer maar zoveel mogelijk gezond te eten en een balans te zoeken in beweging en rust. Hoe lang heb jij vrij van werk om te herstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Summer18 zei:

Ja pfoe die complicaties... best heftige dingen zitten daar tussen ? maar daar gaan we inderdaad maar niet van uit. 

Ik probeer maar zoveel mogelijk gezond te eten en een balans te zoeken in beweging en rust. Hoe lang heb jij vrij van werk om te herstellen?

 

Ik heb een vrij zware baan, fysiek en geestelijk. 

Dus ik heb wel echt om 4 weken vrij gevraagd en dat heb ik gekregen, helaas wel onbetaald, maar daar was ik al op voorbereid. 

Verder heb ik gezegd dat als ik na 4 weken kom werken ik sowieso de 2 weken na de herstel operatie niets ga tillen of dergelijke. Dus ook de bus niet uitladen enzo, want ik wil mij echt gewoon houden aan de herstelperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Ik heb een vrij zware baan, fysiek en geestelijk. 

Dus ik heb wel echt om 4 weken vrij gevraagd en dat heb ik gekregen, helaas wel onbetaald, maar daar was ik al op voorbereid. 

Verder heb ik gezegd dat als ik na 4 weken kom werken ik sowieso de 2 weken na de herstel operatie niets ga tillen of dergelijke. Dus ook de bus niet uitladen enzo, want ik wil mij echt gewoon houden aan de herstelperiode.

Wat goed dat je 4 weken vrij bent! Dan kun je echt even rustig herstellen. En fijn dat je die 2 weken daarna ook rustig aan mag doen. Idd wel belangrijk om je aan de adviezen te houden. En een heerlijk vooruitzicht om lekker 4 weken te niksen! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.