Ga naar inhoud

Soofjetunie : 16 januari 2019 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Heb je toevallig een album? 

Ik ben erg benieuwd anders naar je resultaten, mits je die wilt delen.

Dit is de meest recente foto. Ik kan deze niet uploaden in het album.:84:

400cc en 450cc rond dual plane High Profile.^_^ Ik ben a.s woensdag 3 weken PO.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste Reactie
36 minuten geleden, Liss27 zei:

Dit is de meest recente foto. Ik kan deze niet uploaden in het album.:84:

400cc en 450cc rond dual plane High Profile.^_^ Ik ben a.s woensdag 3 weken PO.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

OOOOHH WACHT 

 

ik heb jou boobs allang gecomplementeerd in een ander topic. Echt prachtig. Die wil ik ook haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, rtx zei:

Hahaha grappig dat jij hetzelfde had! Bij mij was het advies beide dagen dus juist echt totaal anders waardoor ik helemaal in de war raakte. Toen ik bij Heyendael naar buiten liep was ik helemaal zeker, maar toen ik de volgende dag bij boerhaave naar buiten liep wist ik het echt niet meer.. Uiteindelijk gelukkig heel blij met mijn keuze!

 

Jij bent inmiddels al bijna aan de beurt he?

@rtx zo grappig! Ik ben ook bij Heyelendael en de volgende dag bij boerhaave geweest :4: zijn wij niet 1 en dezelfde persoon? :154:

 

Boerhaave was mijn eerste keuze maar dan door nog verder info op te zoeken en me te verdiepen dan toch stilaan van gedacht veranderd (afspraak was al vastgelegd) alvorens ik zelfs maar bij Frans was langsgegaan. Maar wist ondertussen wel dat ik ook zeker bij hem op consult wou en ik wist dan ook als het consult goed voelde dat mijn keuze dan terplekke gemaakt zou worden, en zo was het ook :) 

nog 4 keer slapen voor mij! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Kelly_E zei:

@rtx zo grappig! Ik ben ook bij Heyelendael en de volgende dag bij boerhaave geweest :4: zijn wij niet 1 en dezelfde persoon? :154:

 

Boerhaave was mijn eerste keuze maar dan door nog verder info op te zoeken en me te verdiepen dan toch stilaan van gedacht veranderd (afspraak was al vastgelegd) alvorens ik zelfs maar bij Frans was langsgegaan. Maar wist ondertussen wel dat ik ook zeker bij hem op consult wou en ik wist dan ook als het consult goed voelde dat mijn keuze dan terplekke gemaakt zou worden, en zo was het ook :) 

nog 4 keer slapen voor mij! :43:

Hahahaha  hmmm wie heeft wie na gedaan? ;) 

 

Oe spannend, heeel veel succes alvast! Ik zie je verslagje tegen die tijd vast wel verschijnen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik  heb het vandaag vastgelegd!

De operatie gaat 16 januari plaats vinden. Bij straten. 

Gevraagd voor vroege operatie,  want ik ben een echte ontbijter en anders ga ik neer. Niet heel verstandig alsik dan de gehele dag nuchter moet zijn. 

Ik heb er zin in, maar ben ook heel bang.

Ik ben nu eenmaal een pech vogel en ik ben bang dat hier ook iets in fout gaat.

Maar alles word vast geweldig. Kan niet wachten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soofjetunie

 

hoi hoi,

 

Ik zie dat je een datum hebt vastgelegd, daarom heb ik gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk op 1 plek bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Soofjetunie zei:

Ik  heb het vandaag vastgelegd!

De operatie gaat 16 januari plaats vinden. Bij straten. 

Gevraagd voor vroege operatie,  want ik ben een echte ontbijter en anders ga ik neer. Niet heel verstandig alsik dan de gehele dag nuchter moet zijn. 

Ik heb er zin in, maar ben ook heel bang.

Ik ben nu eenmaal een pech vogel en ik ben bang dat hier ook iets in fout gaat.

Maar alles word vast geweldig. Kan niet wachten!!

Jeeej gefeliciteerd met je datum! 

Over dat ontbijten; ik moet ook altijd direct ontbijten nadat ik wakker ben, anders word ik niet lekker. Ik moest me echter pas om 1215 melden op de operatie dag, maar merkte dat het toen best goed ging zonder te eten. Dussss mocht je nou toch later aan de beurt zijn, probeer daar dan niet over te stressen, meestal komt het toch goed. Oja en ik had wel om 00:00 nog een soort second dinner gegeten haha. 

 

Probeer je ook niet te veel zorgen te maken over mogelijke complicaties. Zolang je je aan de voorschriften en regels houdt voor en na de operatie heb je daar simpelweg geen invloed op. Hoogst waarschijnlijk komt het helemaal goed,!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎24‎-‎11‎-‎2018 om 11:04, rtx zei:

@Soofjetunie Hii ik reageer ook nog even. Ik zie dat meesten je een tweede consult bij een andere arts aanraden. Ik vind dat echter niet per se nodig. Ik ben zelf wel bij twee artsen geweest, maar meer omdat ik benieuwd was naar de metingen van dr vd  Weij. Mijn keuze lag al grotendeels vast bij dr. Straten. Dit kwam bij mij doordat ik op dit forum heeel veel fotos heb bekeken en een overzichtje heb gemaakt van welke borsten ik het mooiste vond. Daarvan waren de meesten van dr Straten, dus toen wist ik eigenlijk al genoeg. Ook heb ik nog nooit 1 negatief woord over hem gelezen op dit forum, is de kliniek gewoon heel prettig, hebben ze goede nazorg, etc. 

Als jij je dus goed voelde bij hem en de borsten die hij maakt mooi vindt (die hier op het forum zijn mooier dan op zijn site vind ik zelf) dan hoef je je echt niet verplicht te voelen om nog ergens anders op consult te gaan. Er zijn genoeg meiden die voor hun eerste arts kiezen en zo lang je vertrouwen hebt in die arts zou ik niet weten waarom je nog ergens anders moet gaan kijken.

 

Als je andere implantaten wilt dan mentor, dán is het inderdaad wel echt verstandig om ergens anders te gaan kijken. 

 

Succes met je beslissing!

Xx

ik heb het ook met je eens. Ik ben bij dr Parys op gesprek geweest in de wellness kliniek. Ik had daar gelijk een goed gevoel over en ben niet eens verder gaan zoeken. Ik ben inmiddels 8 weken po en ben zeer tevreden. Meerdere gesprekken kunnen je ook meer laten twijfelen. Persoonlijk ben ik meer van is het gevoel goed dan niet verder shoppen, maar ja zo ben ik :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, rtx zei:

Jeeej gefeliciteerd met je datum! 

Over dat ontbijten; ik moet ook altijd direct ontbijten nadat ik wakker ben, anders word ik niet lekker. Ik moest me echter pas om 1215 melden op de operatie dag, maar merkte dat het toen best goed ging zonder te eten. Dussss mocht je nou toch later aan de beurt zijn, probeer daar dan niet over te stressen, meestal komt het toch goed. Oja en ik had wel om 00:00 nog een soort second dinner gegeten haha. 

 

Probeer je ook niet te veel zorgen te maken over mogelijke complicaties. Zolang je je aan de voorschriften en regels houdt voor en na de operatie heb je daar simpelweg geen invloed op. Hoogst waarschijnlijk komt het helemaal goed,!

 

Misschien door de zenuwen geen honger? 

Ach het komt vast inderdaad goed. Heb in ieder geval aangegeven zo vroeg mogelijk, maarja dat hoor je pas een week van te voren natuurlijk. We zullen zien.

En dat late diner is echt slim! Dat ga ik zeker onthouden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Peach zei:

ik heb het ook met je eens. Ik ben bij dr Parys op gesprek geweest in de wellness kliniek. Ik had daar gelijk een goed gevoel over en ben niet eens verder gaan zoeken. Ik ben inmiddels 8 weken po en ben zeer tevreden. Meerdere gesprekken kunnen je ook meer laten twijfelen. Persoonlijk ben ik meer van is het gevoel goed dan niet verder shoppen, maar ja zo ben ik :-)

 

Ik heb wel erg zitten twijfelen erover.

Maar na wat dagen slapen heb ik ook zoiets van, ik ben tevreden met het consult en zijn resultaten op internet. Waarom zou ik verder zoeken. 

Als het goed zit dan zit het goed.

We gaan er gewoon voor.

 

Hoe is je herstel gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Ik heb wel erg zitten twijfelen erover.

Maar na wat dagen slapen heb ik ook zoiets van, ik ben tevreden met het consult en zijn resultaten op internet. Waarom zou ik verder zoeken. 

Als het goed zit dan zit het goed.

We gaan er gewoon voor.

 

Hoe is je herstel gegaan?

Alles is goed gegaan. De eerste week na de operatie viel wel tegen, veel pijn en slecht slapen maar daarna ging het goed. Littekens zijn al vervaagd, je ziet nog een licht streepje. Rechterborst nog wel wat hoger dan de linker maar dat is minimaal. Ik ga wel in december nog even terug om er naar te laten kijken door dr Parys. De vorm is ook iets anders, minder rond dan links. Heb wel een borstband gedragen maar dat heeft niet veel geholpen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Peach zei:

Alles is goed gegaan. De eerste week na de operatie viel wel tegen, veel pijn en slecht slapen maar daarna ging het goed. Littekens zijn al vervaagd, je ziet nog een licht streepje. Rechterborst nog wel wat hoger dan de linker maar dat is minimaal. Ik ga wel in december nog even terug om er naar te laten kijken door dr Parys. De vorm is ook iets anders, minder rond dan links. Heb wel een borstband gedragen maar dat heeft niet veel geholpen.

 

 

Ik ben ook wel bang voor die eerste week, aangezien het bij mij dual plane word geplaatst. 

Maar uiteindelijk is t het waard.

Ik hoop dat je borsten binnenkort mooi gelijk worden! Dan kan je je er niet meer aan storen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Soofjetunie zei:

 

Ik ben ook wel bang voor die eerste week, aangezien het bij mij dual plane word geplaatst. 

Maar uiteindelijk is t het waard.

Ik hoop dat je borsten binnenkort mooi gelijk worden! Dan kan je je er niet meer aan storen.

Het is bij mij ook dualplane geplaatst. Je zult veel hulp kunnen gebruiken. Heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Soofjetunie,

 

Ik word twee dagen voor jou geopereerd.  14 januari   ook ik heb maar een consult gehad.....

 

Dacht ik ga eerst daarheen....en bij twijfel een 2e doen....maar ik was meteen zo enthausiast over mijn PC, dat ik totaal geen behoefte meer had aan verder kijken.

 

Ik krijg 275-300cc rond moderate plus van Mentor, ook dualplane (as vrijdag nog een passessie voor exacte maat) Kom zelf ook van een B cup af. 

Heb zelf ook nog even naar Motiva gekeken.....Maar omdat dit nieuwere protheses zijn en ik erg vertrouw op de implantaatkeuze waar mijn kliniek mee werkt, me er verder ook niet meer op blind gestaard.

 

Zitten wij dezelfde tijd in onze herstelperiode....

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Soofjetunie zei:

Wow dat is al dichtbij! 

Succes! Laat mij alsjeblieft weten hoe het is gegaan volgende week.

Hoe gaat t met de voorbereidingen en de zenuwen?

Zal ik zeker doen! Zal in mijn eigen topic volgende week een verslag typen van hoe het gegaan is haha.

Gelukkig ben ik al vroeg aan de beurt, mag me om 7.45 al melden.

 

De zenuwen beginnen nu ook al wel echt te komen hoor :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Boobmom zei:

Hoi @Soofjetunie,

 

Ik word twee dagen voor jou geopereerd.  14 januari   ook ik heb maar een consult gehad.....

 

Dacht ik ga eerst daarheen....en bij twijfel een 2e doen....maar ik was meteen zo enthausiast over mijn PC, dat ik totaal geen behoefte meer had aan verder kijken.

 

Ik krijg 275-300cc rond moderate plus van Mentor, ook dualplane (as vrijdag nog een passessie voor exacte maat) Kom zelf ook van een B cup af. 

Heb zelf ook nog even naar Motiva gekeken.....Maar omdat dit nieuwere protheses zijn en ik erg vertrouw op de implantaatkeuze waar mijn kliniek mee werkt, me er verder ook niet meer op blind gestaard.

 

Zitten wij dezelfde tijd in onze herstelperiode....

Word jij ook geopereerd door Straten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.