Ga naar inhoud

SL1987 : 27 november 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo dames!

In 2013 werd ik geopereerd aan mijn linkerborst waarbij de chirurg een goedaardige weefselknobbel heeft verwijderd. 

Na 4 zwangerschappen en borstvoeding hadden mijn dames het erg zwaar gehad. 

Na 5 jaar geen onregelmatigheden meer te zien in de jaarlijkse echo’s, kreeg ik eindelijk begin november groen licht om een consult in te plannen voor een BV.

 

Van te voren heb ik nagedacht over wat de verwachtingen zouden kunnen zijn... en die waren er eigenlijk niet. Volgens mij kon de dokter er helemaal niets mee en kon hij het niet mooi krijgen. Ik hield er rekening mee dat geen prothese mijn borsten weer tot leven kon brengen. 

Ik heb mezelf en mijn lichaam al geaccepteerd zoals het is, en als een bv geen positieve verandering kon brengen, dan zou ik het zo laten.

 

Wat de doorslag gaf om toch een afspraak te maken is dat mijn arts aangaf dat een gesprek geen kwaad zou kunnen, immers had ik lang genoeg gewacht om mijn lichaam terug te eisen. 

 

Na veel zoeken en lezen, kwam ik bij drs. Schuringa. Een afspraak gemaakt en 3 dagen later zat ik samen met mijn aan het bureau van de dokter. Wat een heerlijke nuchtere vent is dat! Zo heerlijk simpel. Ik was best zenuwachtig en hij stelde mij en mijn man erg gerust, door zijn humor tussendoor. Verschillende protheses gepast, en de pc had al gauw door welke het moest worden. Door het weinig weefsel in de linkerborst, is dual plane methode wat het mooiste resultaat gaat geven. Ik koos toch graag voor de 300cc mentor anatomisch, ipv 340cc die hij wel erg mooi vond. Het zou prachtig worden, beloofde hij! 

Voor ik het wist zat ik in de auto, en had mijn man al een datum geprikt. 28-11-2018 zou het gaan gebeuren.

 

Eenmaal thuis begon het langzaam door te dringen dat het gaat gebeuren.. Heel veel gesproken afgelopen dagen, en toch erg twijfel over de maat. Ik hier hulp en advies gevonden, en besloot om vanochtend toch even te bellen om te overleggen. Een half uur later zat ik weer aan het bureau van pc. “Toch even de 340cc komen passen?” vraagt ie plagerig. 10minuten later had ik 345cc en dat paste heel goed!

Dit wordt hem riepen we dolblij.

Volgens pc moest er nog even gekeken worden of de protheses op tijd geleverd zouden worden, en daar zou ik over teruggebeld worden.

 

Onderweg naar huis werden we idd gebeld. De protheses komen op tijd binnen, en of ik eventueel ook dinsdag ipv woensdag geopereerd wilde worden...!!! En zo word ik dus aanstaande dinsdag, 10dagen na de eerste consult, al geopereerd. Mijn meiden worden hersteld. 

 

Ik ga in het weekend foto’s maken van voor, en houd jullie op de hoogte!

 

Hieronder mijn maten:

Lengte: 1,57m

Gewicht: 48kg

Cupmaat: 75a

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.