Ga naar inhoud

Demi of full? Ergonomisch of niet??


Aanbevolen berichten

10 uur geleden, L** zei:

Hey Ladies,

 

Ik volg alle berichten en krijg steeds meer goede en fijne informatie.

Doordat er zoveel keuze is, maakt het ook moeilijk om tot een goede keuze te komen. Heb lang gezocht tussen alle vele foto's en vond dat er weinig foto's van Motiva demi waren. Gelukkig zie ik ze steeds meer voorbij komen.

 

Ik krijg Motiva demi. Nu had ik de foto's van @Marg23 gezien en dit hoop ik ook te krijgen. Voor de zekerheid had ik nog gebeld naar Faceland.

Ik wilde weten wat het verschil was tussen Motiva demi ergonomix en Motiva demi. De ergonomix vallen meer als een druppelvorm.

Mij is verteld dat de ergonomix minder volume aan de bovenkant geven als ze dual plane geplaatst worden en Motiva demi heeft bij dual plane meer volume aan de bovenkant. Ik hoop maar dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Het resultaat zie ik pas na afloop......

@Rosanna123 Ik vind jouw foto's ook erg mooi en ben blij dat jouw vriend vindt dat deze ook als een druppel vallen. Dit is mijn insteek. Ben jij nu meer tevreden met Motiva dan wat jij hiervoor had?

 

Gr. L**

 

Hey hey, ja ik ben zeker meer tevreden! Vooral omdat de afstand tussen mijn borsten in een stuk kleiner is geworden. Ook zijn de lijnen net wat vloeiender. Ik zou zeggen beetje tussen rond en anatomisch in.

Moet wel zeggen dat ik achteraf minder cc had gewild. Net een tikkeltje kleiner, zoals die van @Ellen125 die vind ik perfect! Maar alsnog tevreden met wat ik nu heb hoor.

Ben je er ook al uit hoeveel cc het gaat worden? 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, @jajeudndow zei:

@Rosanna123jaa de ergonomix geeft een super natuurlijke look dat zie ik ook overal. Ik denk ook dat ik voor de demi ga want ik ben een beetje breed boven en daarom komt de full vrij fors over op mijn lichaam. Het is zo lastig

om iemand met mijn postuur te vinden die ook de borsten heeft wat ik graag wil.

 

Ik zal een foototje toevoegen zodat je een beeld hebt, je ziet duidelijk dag de borsten mooi vol zijn maar toch natuurlijk hangen. En bij de full ben ik echt bang voor koplampen :84:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Goed dat je een duidelijk beeld hebt van wat je wilt! Heb je deze foto ook wel eens aan een pc laten zien? Ben benieuwd of dit dichterbij demi of full zou komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Rosanna123 zei:

Hey hey, ja ik ben zeker meer tevreden! Vooral omdat de afstand tussen mijn borsten in een stuk kleiner is geworden. Ook zijn de lijnen net wat vloeiender. Ik zou zeggen beetje tussen rond en anatomisch in.

Moet wel zeggen dat ik achteraf minder cc had gewild. Net een tikkeltje kleiner, zoals die van @Ellen125 die vind ik perfect! Maar alsnog tevreden met wat ik nu heb hoor.

Ben je er ook al uit hoeveel cc het gaat worden? 

Hihi Thanks :blush:

Je bent wel een van de weinige die liever wat minder cc’s had gewild ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
Op 20-11-2018 om 22:27, Rosanna123 zei:

@@jajeudndow Ik heb 340cc demi motiva en had hiervoor high profile 345cc (vergelijkbaar met full). Van beide heb ik foto's in mijn album, misschien helpt dat ter vergelijking? Al ben ik nog niet zolang PO, inmiddels zie ik al wel duidelijk verschil! Ik voeg je wel even toe.

@Rosanna123zou ik ook mee mogen kijken? Ik heb gekozen voor 350cc full en twijfel of het niet te groot is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2019 om 10:23, Evelien86 zei:

@Rosanna123zou ik ook mee mogen kijken? Ik heb gekozen voor 350cc full en twijfel of het niet te groot is

Hi Evelien, dat mag, ik ga je toevoegen! Inmiddels vind ik deze low profile protheses alsnog te groot. In het begin drukte de spier het nog een beetje plat maar nu zijn ze enorm. Maar goed, het ligt ook erg aan je bouw denk ik, wat mooi is. Kijk zelf maar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 25-8-2019 om 19:32, Rosanna123 zei:

Hi Evelien, dat mag, ik ga je toevoegen! Inmiddels vind ik deze low profile protheses alsnog te groot. In het begin drukte de spier het nog een beetje plat maar nu zijn ze enorm. Maar goed, het ligt ook erg aan je bouw denk ik, wat mooi is. Kijk zelf maar

Hoi

zou ik ook in jouw album mogen kijken? Ik sta ook voor een wissel met motiva demi ergo en twijfel enorm over de maat

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.