Ga naar inhoud

Jogging broeken en vesten?


Adnil

Aanbevolen berichten

Hallo, ik vroeg mij af of het handig is om wat makkelijke kleding aan te schaffen.  Ik kan mij niet voorstellen dat ik mezelf weer meteen in mijn skinny jeans gehesen krijg. En ook truitjes lijken mij niet handig.  Wat kan je wel aan de eerste dagen en vanaf wanneer kan je weer 'normale'  kleding aan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Adnil

 

Na de operatie wordt je door de kliniek vaak sowieso gewezen op makkelijke (loszittende) en warme kleding. Eerste dagen ben je thuis. 1 a 2 weken verlof (afhankelijk van je werk) draag je dan waarschijnlijk veel joggingbroeken en vesten. 

Ellebogen mogen 6 weken niet hoger dan schouders dus dan zijn vesten en loszittende shirts wel het handigste. 

 

Skinny jeans zijn een uitdaging maar went wel. Knoop van de broek was lastiger, zelfde als een deurklink of doorspoelen bij de wc. Je gebruikt blijkbaar toch nog vaak je borstspier. 

 

Je kunt ook de zoekbalk gebruiken. Worden vaak wel meer tips door meiden gegeven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nu ook pyjama’s met knoopjes voor gekocht, gwn bij de Kruidvat in de aanbieding! Zou zeker ook aanbevelen iets met voorsluiting  aan te doen naar de kliniek of iig mee te nemen voor na de operatie. Toch makkelijk alleen je armen er in te schieten dan onnodig jezelf te belasten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel sportvesten gedragen de eerste dagen maar al gauw over op loszittende truien omdat ik t nogal snel koud heb .. Het is even een kwestie van wennen hoe je je het beste kunt bewegen maar na een paar dagen heb je dat wel door ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik had ook als tip gelezen dat je een hemdje ook kan aantrekken door er in te stappen en dan omhoog te trekken, dan hoeft het niet over je hoofd en hoeven je ellebogen niet hoger dan je schouders :-)

Vond het zelf wel een slimme en ga ik onthouden. Ik ga waarschijnlijk 17 dec onder het mes (Nu nog vrij zien te regelen op mn werk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste dagen zijn joggingbroek, los shirtje (waar je in kan stappen) en vest echt het lekkerst! Ik probeerde geloof ik na 6 dagen weer eens een spijkerbroek en moet zeggen dat ik die toen echt nog niet zelf dicht kreeg. Hij zat ook wel strak haha maar ik had echt hulp nodig om de knoop dicht te doen. Losse truien kreeg ik toen overigens wel gewoon weer aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MaVeTr zei:

En ik had ook als tip gelezen dat je een hemdje ook kan aantrekken door er in te stappen en dan omhoog te trekken, dan hoeft het niet over je hoofd en hoeven je ellebogen niet hoger dan je schouders :-)

Vond het zelf wel een slimme en ga ik onthouden. Ik ga waarschijnlijk 17 dec onder het mes (Nu nog vrij zien te regelen op mn werk)

Ik heb zo’n elastisch hemdje van de Hema. Die kun je prima aan over je hoofd, maar ook instappen ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er vnv ook ingestapt in Mn hempje, als soort v strapless meer durfde ik f niet. En heb toch die bh n band om, daarover Mn flanellen pyama met knoopjes :wub:

vanmiddsg joggers aan gedaan en Mn Adidas vestje, perfect. En slippers mee! Al dan niet met sokken zo de auto weer in. Of j moet makkelijk je schoenen in kunnen stappen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, DoubleD zei:

Ben er vnv ook ingestapt in Mn hempje, als soort v strapless meer durfde ik f niet. En heb toch die bh n band om, daarover Mn flanellen pyama met knoopjes :wub:

vanmiddsg joggers aan gedaan en Mn Adidas vestje, perfect. En slippers mee! Al dan niet met sokken zo de auto weer in. Of j moet makkelijk je schoenen in kunnen stappen!

 

Schoenen zijn inderdaad ook een dingetje, sportschoenen krijg ik nog niet soepel aan dus laarsjes waar ik zo in kan stappen met een soepele rits, jassen die tamelijk strak zitten ook best onhandig nog, maar heb lekkere ruime wollen jassen met een knoopsluiting, lekker warm toch ook maar ook comfortabel ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sjuul zei:

 

Schoenen zijn inderdaad ook een dingetje, sportschoenen krijg ik nog niet soepel aan dus laarsjes waar ik zo in kan stappen met een soepele rits, jassen die tamelijk strak zitten ook best onhandig nog, maar heb lekkere ruime wollen jassen met een knoopsluiting, lekker warm toch ook maar ook comfortabel ..

Schoenen, daar had ik nog niet aan gedacht! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.