Flowersh Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Hi ladies, Ik word 18 dec geopereerd door xander bakker. Ik krijg mentor 2 rond dp 425cc. Ik ben ineens gaan twijfelen om misschien motiva te overwegen. Wat is nou exact het verschil tussen mentor & motiva? & is dezelfde cc van motiva groter? Voor mij ogen de motiva implantaten namelijk groter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Hi @Flowersh Heb je de zoekbalk al eens geprobeerd. Je bent niet de enige. Mentor is al lang op de markt. Van de ronde prothesen hebben ze cohesive 1 en 2, waarbij 2 wat steviger is en minder kans zou geven op rimpels. Motiva is wat nieuwer maar vrij innovatief (vind ik). Anders ruw en hebben een andere soort gel. Je hebt de ronde en ergonomix. Deze is ook rond maar gel is flexibeler. Kijk maar eens op instagram van Motiva als je geïnteresseerd bent. Staan leuke foto’s en filmpjes op over de verschillen tussen die 2 ronde. Verder is Mentor wat breder dan Motiva. Als je nu 425cc mentor (12,5 breed en 5,2 projectie) hebt afgesproken zou je bij Motiva uitkomen op 450cc (11,5 breed en 5,1 projectie). Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flowersh Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 3 minuten geleden, Ellen125 zei: Hi @Flowersh Heb je de zoekbalk al eens geprobeerd. Je bent niet de enige. Mentor is al lang op de markt. Van de ronde prothesen hebben ze cohesive 1 en 2, waarbij 2 wat steviger is en minder kans zou geven op rimpels. Motiva is wat nieuwer maar vrij innovatief (vind ik). Anders ruw en hebben een andere soort gel. Je hebt de ronde en ergonomix. Deze is ook rond maar gel is flexibeler. Kijk maar eens op instagram van Motiva als je geïnteresseerd bent. Staan leuke foto’s en filmpjes op over de verschillen tussen die 2 ronde. Verder is Mentor wat breder dan Motiva. Als je nu 425cc mentor (12,5 breed en 5,2 projectie) hebt afgesproken zou je bij Motiva uitkomen op 450cc (11,5 breed en 5,1 projectie). Xx Hee meid, Ik kijk bijna iedere dag op insta met de filmpjes-foto's over de implantaten! Leuk idd om te zien. Maar goed om te weten dat de mentor breder is! Dankjewel voor je antwoord meis:) X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 4 minuten geleden, Flowersh zei: Hee meid, Ik kijk bijna iedere dag op insta met de filmpjes-foto's over de implantaten! Leuk idd om te zien. Maar goed om te weten dat de mentor breder is! Dankjewel voor je antwoord meis:) X Graag gedaan. Is je keuze nu eat makkelijker? Je mag al lekker aftellen. 1 maand. Spannend? Xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flowersh Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 5 minuten geleden, Ellen125 zei: Graag gedaan. Is je keuze nu eat makkelijker? Je mag al lekker aftellen. 1 maand. Spannend? Xx Ja eigelijk wel Ik heb het namelijk sinds het begin dat ik zo bang ben dat ik het te klein ga vinden, maar de chirurg heeft me verzekerd dat het echt zichtbaar gaat zijn en mooi bij mij past.. (Er kan overigens niet meer in) Ik probeer me er niet al te veel op te focussen zodat ik niet te zenuwwachtig word maar nu het over een maandje is vind ik het toch wel dichtbij komen en steeds wat spannender ja ! Heb jij een borstvergroting al achter de rug of al een datumpje geprikt? X Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 @Flowersh wat heb je nu dan als ik vragen mag? Ik ken de dokter niet dus ik weet niet hoe hij normaal is. Sommigen houden zelf van groot of meer bescheiden namelijk. Neem aan dat je de maat wel gepast hebt toch? Hoe vond je dat staan? Twijfels had ik ook. Mijn Bv is nu 1,5jr geleden. Ik was juist veel te bang dat het te groot zou worden. (Little did i know.....) nu wil ik juist liever groter maar daar ga ik mee wachten tot nadat ik kindjes heb gemaakt Die zenuwen zijn normaal en worden misschien nog wel meer.. ik was zo’n twijfelkont. Kon mezelf gek maken en dat werd alleen maar erger. Bleef ook maar foto’s kijken en vond alles mooi. De ‘kleine’ borsten maar ook de grote met 500cc xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flowersh Posted November 18, 2018 Author Share Posted November 18, 2018 19 minuten geleden, Ellen125 zei: @Flowersh wat heb je nu dan als ik vragen mag? Ik ken de dokter niet dus ik weet niet hoe hij normaal is. Sommigen houden zelf van groot of meer bescheiden namelijk. Neem aan dat je de maat wel gepast hebt toch? Hoe vond je dat staan? Twijfels had ik ook. Mijn Bv is nu 1,5jr geleden. Ik was juist veel te bang dat het te groot zou worden. (Little did i know.....) nu wil ik juist liever groter maar daar ga ik mee wachten tot nadat ik kindjes heb gemaakt Die zenuwen zijn normaal en worden misschien nog wel meer.. ik was zo’n twijfelkont. Kon mezelf gek maken en dat werd alleen maar erger. Bleef ook maar foto’s kijken en vond alles mooi. De ‘kleine’ borsten maar ook de grote met 500cc xx Nu heb ik 80b ( wel een lege b komt puur door de omtrek ) ik ben 1.68 en 58/59 kg, het schommelt.. hoeveel cc heb je & bij wie ben je geweest?? Toen ik gepast had stond het wel mooi maar omdat ik dual plane krijg ben ik bang dat er wat cc weg valt. Achja we zullen t zien het word alleen maar beter als nu dat sws xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellen125 Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 13 minuten geleden, Flowersh zei: Nu heb ik 80b ( wel een lege b komt puur door de omtrek ) ik ben 1.68 en 58/59 kg, het schommelt.. hoeveel cc heb je & bij wie ben je geweest?? Toen ik gepast had stond het wel mooi maar omdat ik dual plane krijg ben ik bang dat er wat cc weg valt. Achja we zullen t zien het word alleen maar beter als nu dat sws xx Ik ben bij Verdonck geweest. Ben 1.68m en momenteel 62 gok ik. Had een 70A en nu met 275cc Motiva ergonomix full profile een 70E/F. Maar ik hen brede schouders en billen dus mijn borsten mochten wel iets breder. Verdonck doet dat echter niet en toen wilde ik dat ook niet... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts