Ga naar inhoud

MenM : 12 februari 2019 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie
Op ‎5‎-‎1‎-‎2019 om 12:10, M&M&m zei:

Door de feestdagen wat minder actief geweest. Maar hier ben ik weer. Allemaal een heel goed nieuwjaar!!!

 

Ik heb een aftelapp waar ik net even op heb gekeken. Nog maar 38 nachtjes, dat is maar 5,5 week?. Gaat opschieten ook hierzo. Maandag naar de anesthesist en de 17e nog een keer een passessie waar ik dan wel goeie foto's kan nemen. Vorige keer niet echt de goeie kleding aangehad daarvoor. Ook heb ik het met kerst mijn broer en mijn schoonfamilie en nog 1 vriendin het verteld. En waarom was ik daar nerveus over? Zulke lieve reacties. Die vriendin kent mij al sinds mijn 18e, en ze zei gelijk dat wilde je vroeger al maar je durfde nooit, hihi. Ik wist niet dat ik het er ooit met haar over gehad heb toen, maar wel dus. Schoonfamilie reageerde ook super. Natuurlijk de nodige grappen, maar wat ben ik opgelucht. Ik blijf het doodeng vinden, maar als ik al jullie verslagen lees, dan denk ik, dat kan ik ook? Ben zooooo benieuwd naar het resultaat.

Hi M&M&m,

 

Ik herken mezelf in je verhaal. Ik heb ook heel angstig, maar ook vastberaden toegeleefd naar mijn operatie. Ik had ook een aftelapp gedownload, en een aftelkalender gemaakt in m'n keukenkastje.

 

Ik ben er zó ontzettend blij mee... Het is mij gelukt, met een angststoornis, om die operatie te ondergaan!

Het zal jou ook lukken.

Het is het echt waard ❤️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2019 om 20:16, oussie23 zei:

Hi M&M&m,

 

Ik herken mezelf in je verhaal. Ik heb ook heel angstig, maar ook vastberaden toegeleefd naar mijn operatie. Ik had ook een aftelapp gedownload, en een aftelkalender gemaakt in m'n keukenkastje.

 

Ik ben er zó ontzettend blij mee... Het is mij gelukt, met een angststoornis, om die operatie te ondergaan!

Het zal jou ook lukken.

Het is het echt waard ❤️

 

Joh Oussie, dat is niet niks een angststoornis. Die heb ik gelukkig zelf niet. Ik denk ook niet dat ik er alleen in sta, super spannend en ernaar uitkijkend. Lief je berichtje! Gaat ook lukken, maar ben blij als het 13 februari is en het maar achter de rug is. Dan goed revalideren. En de tijd ook daarvoor nemen. Fijn om te horen dat je het waard vindt!!!! Lijkt me zo vreemd om inene grote(re) borsten te hebben ?

Liefs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hier gaat het al aardig opschieten, nog iets meer dan twee weekjes. Ondertussen nog een passessie gehad twee weekjes geleden en een 3d simulatie. ? Als het daar een klein beetje op gaat lijken ben ik helemaal tevreden. Wat een groot verschil! Ook met de pas protheses in helemaal happy. Mijn zus was mee en die vond het ook een mooie maat. Past goed bij mijn figuur. Ik ben maar een klein vrouwtje , 1.53 klein en weeg 57kilo. Dus ben niet petit? klein buikje en straks een boezem erboven:43:

 

Even wat anders... 

Ik lees hier op het forum dat sommige oefeningen moesten doen voor de operatie.... Dat heb ik bij Bergman niet gekregen en vergeten te vragen. Denken jullie dat ik ze even op moet bellen om oefeningen te krijgen? Of is het een klein beetje overbodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, M&M&m zei:

Hier gaat het al aardig opschieten, nog iets meer dan twee weekjes. Ondertussen nog een passessie gehad twee weekjes geleden en een 3d simulatie. ? Als het daar een klein beetje op gaat lijken ben ik helemaal tevreden. Wat een groot verschil! Ook met de pas protheses in helemaal happy. Mijn zus was mee en die vond het ook een mooie maat. Past goed bij mijn figuur. Ik ben maar een klein vrouwtje , 1.53 klein en weeg 57kilo. Dus ben niet petit? klein buikje en straks een boezem erboven:43:

 

Even wat anders... 

Ik lees hier op het forum dat sommige oefeningen moesten doen voor de operatie.... Dat heb ik bij Bergman niet gekregen en vergeten te vragen. Denken jullie dat ik ze even op moet bellen om oefeningen te krijgen? Of is het een klein beetje overbodig? 

Die oefeninen krijg je niet overal mee....

 

Bij velthuis wel! Wat je kan doen als oorbereiding! Is twee weken voor operatie je borstspier oprekken als je dual plane krijgt! Ga in kozijn opening staan je handen plaats je tegen kozijn , op ongeveer bovenkant hoofd hoogte, zodat je armen op een rechte lijn zijn....en dan loop je iets naar voren zodat je rek voelt in je borstspieren. Doe dit 3x daags 20 sec. Bij mij was dat echt geweldig voor het herstel ik deed wel al yoga, dus had al behoorlijk opgerekte spieren...maar weet zeker dat je hier profijt van gaat hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Boobmom zei:

Die oefeninen krijg je niet overal mee....

 

Bij velthuis wel! Wat je kan doen als oorbereiding! Is twee weken voor operatie je borstspier oprekken als je dual plane krijgt! Ga in kozijn opening staan je handen plaats je tegen kozijn , op ongeveer bovenkant hoofd hoogte, zodat je armen op een rechte lijn zijn....en dan loop je iets naar voren zodat je rek voelt in je borstspieren. Doe dit 3x daags 20 sec. Bij mij was dat echt geweldig voor het herstel ik deed wel al yoga, dus had al behoorlijk opgerekte spieren...maar weet zeker dat je hier profijt van gaat hebben.

Ah top boobmom! Tnx! Valt mee de oefeningen, dit is wel vol te houden. Ga ik zeker mee beginnen. Krijg het nog druk vanaf dinsdag, moet dan ook beginnen met de vitamines en arnica. Gelukkig rook ik niet, anders had ik daar ook mee moeten stoppen twee weken van te voren.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd vanmorgen gebeld door Bergmankliniek. Met het nieuws dat de implantaten die ik krijgen zou niet geleverd kunnen worden. Ik zou de gladde Natrelle 295cc of 300cc rond krijgen. De geruwde zijn al een aantal weken uit de handel genomen, info hier op het forum, maar nu zijn de gladde dus ook niet te bestellen. De arts wil ervoor kiezen om de mentor te plaatsten als ik ook akkoord ga. Het zou dan de gladde ronde mentor worden, 300 of 325cc high profile.

Ik moet mij nog inlezen, folders die me toegestuurd zijn, en ik ben op zoek wat high profile inhoudt.  En of het uiteindelijk hetzelfde 'valt' zoals Natrelle zoals de arts mij op consult verteld heeft. Ik sta er zeker voor open om de mentor te krijgen. Hier op het forum krijgen zoveel de mentor. Maar moet wel even schakelen in mijn hoofd en alle info goed doorlezen.

Ik ga ook op het forum even meiden zoeken met high profile van mentor met ongeveer de zelfde voorsituatie. Kan ik daar ook even meelezen. Ik heb alle vertrouwen in de arts, en consulente verzekerde mij ook ervan dat de arts absoluut geeft naar wat mijn wensen zijn. Ik mag natuurlijk nog is langs komen met vragen of altijd bellen. Voor nu..... folders lezen....?

Moest het even kwijt, lekker lang verhaal geworden.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat ik dus in mijn lange verhaal wilde vragen, wie kan mij in Jip en Janneke taal vertellen wat high profile inhoudt? Of mij verwijzen waar dat al beschreven staat? @best_boobie Jij weet hier veel van? Waar kan ik dat vinden hier op het forum? Ik ga ook zeker zoeken hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, M&M&m zei:

Maar wat ik dus in mijn lange verhaal wilde vragen, wie kan mij in Jip en Janneke taal vertellen wat high profile inhoudt? Of mij verwijzen waar dat al beschreven staat? @best_boobie Jij weet hier veel van? Waar kan ik dat vinden hier op het forum? Ik ga ook zeker zoeken hoor! 


Ik zal een poging wagen :)

Je hebt (om het gemakkelijk te houden) 3 profiles: medium, high en extra high.
(sommige merken hebben er meer, maar laten we hier even vanuit gaan)

Bij een gelijk aantal cc, is de medium het breedst met de minste projectie (volume naar voren) en de extra high de smalste met het meeste projectie.
Zie het alsvolgt… Je neemt 3 bakjes:

1 bakje van 15x15 cm

1 bakje van 10x10 cm

1 bakje van 5x5 cm

Schenk in elk bakje 100 cc water.
In welk bakje staat het water het hoogst? 

Juist, in het smalste bakje. Dat is de extra high profile. De diameter van de prothese  is dus smaller en daardoor blijft er meer vocht over om het volume naar voren te vormen.

Elk merk prothesen, heeft een catalogus, waarin alle profiles genoemd worden.
Elk profile apart heeft verschillende maten prothesen. 
Niet bij elk merk is het standaard 300, 325, 350 enz. Maar om het even makkelijk te houden, geef ik een voorbeeld:

Stel je krijgt een prothese van mentor (een ronde prothese, want bij anatomisch ligt het nog iets anders, aangezien het dikste gedeelte van de prothese lager zit en dus het bovenste gedeelte van die prothese niet zoveel gevuld hoeft te worden als er gedaan wordt bij een ronde prothese)
Stel je neemt dan 350 cc (die bestaat bij mentor toevallig in alle drie de profiles) dan zijn de maten alsvolgt:
350 Medium profile is 13,4 cm breed met een projectie van 3,7 cm
350 High profile is 11,7 cm breed met een projectie van 4,9 cm
350 Extra high profile is 10,3 cm breed met een projectie van 5,4 cm

Uiteraard passen deze drie niet allemaal bij dezelfde persoon. Afhankelijk van hoe breed je eigen borst is, van de wens van je cupmaat en afhankelijk van hoe dik je huid is (en de spier als je dual plane laat plaatsen) zal de pc kiezen voor de juiste maat.
 

(Ik wilde dit verhaaltje dus kort houden maar er is nog een hele hoop hierover te vertellen)

Wat zou je graag specifiek nog willen weten, dan kan ik daar ook specifiek op ingaan :P 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, best_boobie zei:


Ik zal een poging wagen :)

Je hebt (om het gemakkelijk te houden) 3 profiles: medium, high en extra high.
(sommige merken hebben er meer, maar laten we hier even vanuit gaan)

Bij een gelijk aantal cc, is de medium het breedst met de minste projectie (volume naar voren) en de extra high de smalste met het meeste projectie.
Zie het alsvolgt… Je neemt 3 bakjes:

1 bakje van 15x15 cm

1 bakje van 10x10 cm

1 bakje van 5x5 cm

Schenk in elk bakje 100 cc water.
In welk bakje staat het water het hoogst? 

Juist, in het smalste bakje. Dat is de extra high profile. De diameter van de prothese  is dus smaller en daardoor blijft er meer vocht over om het volume naar voren te vormen.

Elk merk prothesen, heeft een catalogus, waarin alle profiles genoemd worden.
Elk profile apart heeft verschillende maten prothesen. 
Niet bij elk merk is het standaard 300, 325, 350 enz. Maar om het even makkelijk te houden, geef ik een voorbeeld:

Stel je krijgt een prothese van mentor (een ronde prothese, want bij anatomisch ligt het nog iets anders, aangezien het dikste gedeelte van de prothese lager zit en dus het bovenste gedeelte van die prothese niet zoveel gevuld hoeft te worden als er gedaan wordt bij een ronde prothese)
Stel je neemt dan 350 cc (die bestaat bij mentor toevallig in alle drie de profiles) dan zijn de maten alsvolgt:
350 Medium profile is 13,4 cm breed met een projectie van 3,7 cm
350 High profile is 11,7 cm breed met een projectie van 4,9 cm
350 Extra high profile is 10,3 cm breed met een projectie van 5,4 cm

Uiteraard passen deze drie niet allemaal bij dezelfde persoon. Afhankelijk van hoe breed je eigen borst is, van de wens van je cupmaat en afhankelijk van hoe dik je huid is (en de spier als je dual plane laat plaatsen) zal de pc kiezen voor de juiste maat.
 

(Ik wilde dit verhaaltje dus kort houden maar er is nog een hele hoop hierover te vertellen)

Wat zou je graag specifiek nog willen weten, dan kan ik daar ook specifiek op ingaan :P 

 

xxx

Ah @best_boobie je naam zegt het al, je bent 'The Best' .?. Duidelijkere Jip en Janneke taal bestaat er niet naar mijn idee. Onwijs bedankt! Nu snap ik het verschil heel goed. Ik schrok een klein beetje bij het woordje high. Ik dacht gaan ze dan heel erg naar voren stelen oid?:152: Vast niet want de pc weet heus wel waar hij mee bezig is. Maar toch....?

gister veel gelezen, hier en op internet. Ik heb er een goed gevoel bij. Bij laatste bezoek bij de consulente had ik al gevraagd of de natrelle wel besteld kon worden, maar toen zei zei dat de gladde er nog waren, maar dat ze ook bezig waren om met mentor te gaan werken. Zijn de gladde nu ook op "stop" gezet, of is er nu teveel vraag naar omdat de ruwe niet te leveren zijn....? Geen idee, vergeten te vragen. Ik heb iig een fijn gevoel bij de mentor, misschien nog wel beter dan de natrelle. En door jou duidelijke uitleg, ga ik zelf ook is een beetje meten hoe breed het nu hier eigenlijk is allemaal.?

liefs x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, M&M&m zei:

Ah @best_boobie je naam zegt het al, je bent 'The Best' .?. Duidelijkere Jip en Janneke taal bestaat er niet naar mijn idee. Onwijs bedankt! Nu snap ik het verschil heel goed. Ik schrok een klein beetje bij het woordje high. Ik dacht gaan ze dan heel erg naar voren stelen oid?:152: Vast niet want de pc weet heus wel waar hij mee bezig is. Maar toch....?

gister veel gelezen, hier en op internet. Ik heb er een goed gevoel bij. Bij laatste bezoek bij de consulente had ik al gevraagd of de natrelle wel besteld kon worden, maar toen zei zei dat de gladde er nog waren, maar dat ze ook bezig waren om met mentor te gaan werken. Zijn de gladde nu ook op "stop" gezet, of is er nu teveel vraag naar omdat de ruwe niet te leveren zijn....? Geen idee, vergeten te vragen. Ik heb iig een fijn gevoel bij de mentor, misschien nog wel beter dan de natrelle. En door jou duidelijke uitleg, ga ik zelf ook is een beetje meten hoe breed het nu hier eigenlijk is allemaal.?

liefs x

 

Ik weet niet of zelf meten erg nauwkeurig is en of je daar iets van af kunt leiden. Elke pc heeft ook zijn eigen marge die hij aanhoudt. De een houdt anderhalve tot 2 cm aan (dat de prothese smaller moet zijn dan de eigen borst) en de ander gaat precies op of erover zitten. 

Ook afhankelijk van de techniek die de pc toepast. 

Verder hangt het af van je huiddikte (te dun, dan ga je de randen zien bijvoorbeeld, bij een ‘te’ brede prothese) en de hoeveelheid weefsel die je zelf al hebt, dus hoeveel plaats er over blijft binnen de borst. 

 

Zelf bepalen/meten is dus eigenlijk niet echt te doen... ;)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, best_boobie zei:

Ik weet niet of zelf meten erg nauwkeurig is en of je daar iets van af kunt leiden. Elke pc heeft ook zijn eigen marge die hij aanhoudt. De een houdt anderhalve tot 2 cm aan (dat de prothese smaller moet zijn dan de eigen borst) en de ander gaat precies op of erover zitten. 

Ook afhankelijk van de techniek die de pc toepast. 

Verder hangt het af van je huiddikte (te dun, dan ga je de randen zien bijvoorbeeld, bij een ‘te’ brede prothese) en de hoeveelheid weefsel die je zelf al hebt, dus hoeveel plaats er over blijft binnen de borst. 

 

Zelf bepalen/meten is dus eigenlijk niet echt te doen... ;)

 

xxx

Oh haha. Nou dan ga ik daar mijn tijd niet insteken. Tnx. De foto’s die ik van dr Koopmann heb gezien en de referenties die ik heb gelezen maken mij blij. Heb tenslotte niet voor niks voor hem gekozen. Ik ga het naast me neerleggen gewoon. Nogmaals bedankt voor je tijd en uitleg BB. Manlief snapte het ook toen ik het hem weer uitlegde?? Nog 10 dagen hier. Ben er hyper van aan het worden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie heeft het al perfect uitgelegd zie ik....

 

High profile is idd de projecte naar voren....die is weer meer als bv de implantaat die bij mij geplaatst is, namelijke moderate plus! Dit is meer tussen medium en high in! Ik had zelf namelijk nog wel wat vulling en zou ze anders echt te veel naar voren vinden komen.

 

Wat betreft MENTOR.....Dit is gewoon een hele goede marktleider....onder de implantaten. Kwalitatief erg goede implantaten...dus ik zou me daar verder geen zorgen over maken. Er zijn ook verschillende soorten cohesive gel....namelijk 1-2- en 3. Ik zelf heb 2. Dat houdt in dat 1 heel kneedbaar is, 2 gemiddeld en 3 wat steviger! 

 

Hoop dat je iets kan met deze info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Boobmom zei:

@best_boobie heeft het al perfect uitgelegd zie ik....

 

High profile is idd de projecte naar voren....die is weer meer als bv de implantaat die bij mij geplaatst is, namelijke moderate plus! Dit is meer tussen medium en high in! Ik had zelf namelijk nog wel wat vulling en zou ze anders echt te veel naar voren vinden komen.

 

Wat betreft MENTOR.....Dit is gewoon een hele goede marktleider....onder de implantaten. Kwalitatief erg goede implantaten...dus ik zou me daar verder geen zorgen over maken. Er zijn ook verschillende soorten cohesive gel....namelijk 1-2- en 3. Ik zelf heb 2. Dat houdt in dat 1 heel kneedbaar is, 2 gemiddeld en 3 wat steviger! 

 

Hoop dat je iets kan met deze info!

Hier kan ik ook zeker wat mee! Ze hebben mij niet verteld welke cohesie het wordt. Maandag even bellen of mailen. 2 Klinkt mij goed in de oren, maar de arts weet ook vast wat het beste bij mij past, omdat ik wel iets borstweefsel heb natuurlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, M&M&m zei:

Hier kan ik ook zeker wat mee! Ze hebben mij niet verteld welke cohesie het wordt. Maandag even bellen of mailen. 2 Klinkt mij goed in de oren, maar de arts weet ook vast wat het beste bij mij past, omdat ik wel iets borstweefsel heb natuurlijk. 

Ja precies....je zou ook even een mentor schema online kunnen opzoeken.... weet niet of je dan nu rond of anatomisch krijgt! Daarin staat in het aantal cm uitgedrukt wat de diameter bv en de projectie naar voren is.  Om voor je beetje duidelijkheid te geven kun je in mn fotos voorsituatie zien. ik heb 12cm diameter 300cc geplaatst gekregen met een projectie van 3,7 cm. En ik denk dat de cohesive 2 wel meest gebruikt wordt...maar kan zijn dat als natrelle soepeler is qua implantaat, je chirurg nu voor 1 gaat....zou het hem zeker even navragen. Nog 10 daagjes...en dan mag je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Boobmom zei:

Ja precies....je zou ook even een mentor schema online kunnen opzoeken.... weet niet of je dan nu rond of anatomisch krijgt! Daarin staat in het aantal cm uitgedrukt wat de diameter bv en de projectie naar voren is.  Om voor je beetje duidelijkheid te geven kun je in mn fotos voorsituatie zien. ik heb 12cm diameter 300cc geplaatst gekregen met een projectie van 3,7 cm. En ik denk dat de cohesive 2 wel meest gebruikt wordt...maar kan zijn dat als natrelle soepeler is qua implantaat, je chirurg nu voor 1 gaat....zou het hem zeker even navragen. Nog 10 daagjes...en dan mag je!

Ik krijg ook ronde protheses. Tnx voor je info over wat jij heb gekregen. Onze borsten lijken wel op elkaar in de voorsituatie qua vorm, alleen zijn de mijne een stukkie kleiner. Waar jij nog vulling had is bij mij zeker een cupmaat kleiner. Maar nu is het nog makkelijker te visualiseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, M&M&m zei:

Ah @best_boobie je naam zegt het al, je bent 'The Best' .?. Duidelijkere Jip en Janneke taal bestaat er niet naar mijn idee. Onwijs bedankt! Nu snap ik het verschil heel goed. Ik schrok een klein beetje bij het woordje high. Ik dacht gaan ze dan heel erg naar voren stelen oid?:152: Vast niet want de pc weet heus wel waar hij mee bezig is. Maar toch....?

gister veel gelezen, hier en op internet. Ik heb er een goed gevoel bij. Bij laatste bezoek bij de consulente had ik al gevraagd of de natrelle wel besteld kon worden, maar toen zei zei dat de gladde er nog waren, maar dat ze ook bezig waren om met mentor te gaan werken. Zijn de gladde nu ook op "stop" gezet, of is er nu teveel vraag naar omdat de ruwe niet te leveren zijn....? Geen idee, vergeten te vragen. Ik heb iig een fijn gevoel bij de mentor, misschien nog wel beter dan de natrelle. En door jou duidelijke uitleg, ga ik zelf ook is een beetje meten hoe breed het nu hier eigenlijk is allemaal.?

liefs x

 

Even een vraagje. Krijg je nou de gladde Natrelle? Of ga jij mentor krijgen?

Dat haal ik niet goed uit dit stukje....

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, best_boobie zei:

Even een vraagje. Krijg je nou de gladde Natrelle? Of ga jij mentor krijgen?

Dat haal ik niet goed uit dit stukje....

Ik zou de gladde natrelle krijgen, maar ik werd gister door Bergman gebeld dat ze niet geleverd kunnen worden en of ik goedkeuring geef om Mentor te plaatsen. Nu krijg ik gladde mentor high profile 300cc of 325cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Ik zou de gladde natrelle krijgen, maar ik werd gister door Bergman gebeld dat ze niet geleverd kunnen worden en of ik goedkeuring geef om Mentor te plaatsen. Nu krijg ik gladde mentor high profile 300cc of 325cc. 

oh ja, er is natuurlijk heel erg veel vraag naar de gladde natrelle nu omdat de geruwden (tijdelijk) uit de handel genomen zijn.
Waarom ze dan ook kiezen voor de gladde mentor zal zijn, omdat ze op het moment (met het alcl verhaal in hun achterhoofd) misschien ook niet meer willen werken met micro getextureerde prothesen.. OF ook de microgetextureerde mentor is niet erg op voorraad.. (er zijn al operatie uitgesteld omdat de mentor getextureerde implanten niet geleverd konden worden ivm de grote vraag)

Dus oke.. begrijpelijk dat ze nu met mentor willen werken. Het is een goede prothese, dus absoluut niks om over te kniezen ;) 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, best_boobie zei:

oh ja, er is natuurlijk heel erg veel vraag naar de gladde natrelle nu omdat de geruwden (tijdelijk) uit de handel genomen zijn.
Waarom ze dan ook kiezen voor de gladde mentor zal zijn, omdat ze op het moment (met het alcl verhaal in hun achterhoofd) misschien ook niet meer willen werken met micro getextureerde prothesen.. OF ook de microgetextureerde mentor is niet erg op voorraad.. (er zijn al operatie uitgesteld omdat de mentor getextureerde implanten niet geleverd konden worden ivm de grote vraag)

Dus oke.. begrijpelijk dat ze nu met mentor willen werken. Het is een goede prothese, dus absoluut niks om over te kniezen ;) 

xxx

Arts wilde al met gladde natrelle werken, voordat het in het nieuws kwam. Hij legde toen ook uit dat dit zijn voorkeur heeft en waarom....

Toen Natrelle in het nieuws kwam, dacht ik wel:, oh ook toevallig, maar maakt voor mij niks uit☺️.

Wel dus?. Ik denk dus dat ik gladde krijg, omdat dr Koopmann zijn voorkeur naar uit gaat. Maar ik kan er naast zitten en zijn de getextureerde gewoon niet voorradig?‍♀️

En Ik knies zeker niet! Heb een goed gevoel bij de mentor? En snap nu alle profiles ed.... 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe:43:

Vanmorgen een belletje gekregen van Bergmankliniek met mijn meldtijd.

Ik ben als eerste aan de beurt, dus moet mij om 7.15 uur melden. Lekker vroeg? Gelukkig voor de spits en weinig tijd om honger tekrijgen. Haha.

Hoewel dat als ik mag eten toch geen hap door mijn keel krijg. Wel een vroegertje qua wekker, moeten toch echt wel om 6 uur gaan rijden? Het is iets minder dan een uur rijden, maar ik vind te laatkomen super vervelend, dus dan maar iets te vroeg als het verkeer ook echt mee zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en @Boobmom. Ik krijg de cohesive 1 . Had er even een mailtje tegenaan gegooid.... Maar later las ik ook dat de gladde van mentor alleen 1 hebben, dus mailtje was uiteindelijk overbodig, lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, M&M&m zei:

Oh en @Boobmom. Ik krijg de cohesive 1 . Had er even een mailtje tegenaan gegooid.... Maar later las ik ook dat de gladde van mentor alleen 1 hebben, dus mailtje was uiteindelijk overbodig, lol.

Helemaal goed...en dat dacht ik al dat je dan de 1 zou gaan krijgen...heb me namelijk ook ingelezen vooraf in natrelle….en die implantaten zijn iets soepeler dan Mentor 2 namelijk...

 

Maar helemaal top hoor....en ook super dat je zo optijd aan de beurt bent...het kan maar gebeurt zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Boobmom zei:

Helemaal goed...en dat dacht ik al dat je dan de 1 zou gaan krijgen...heb me namelijk ook ingelezen vooraf in natrelle….en die implantaten zijn iets soepeler dan Mentor 2 namelijk...

 

Maar helemaal top hoor....en ook super dat je zo optijd aan de beurt bent...het kan maar gebeurt zijn!

Ja precies, ben ook blij met de tijd. En lekker rustig op de weg als het goed is.... Nog geen spits

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.