Ga naar inhoud

MenM : 12 februari 2019 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

41 minuten geleden, M&M&m zei:

Hoi Iwb.door wie ben jij geholpen bij Nergman? Fijn om te horen dat je tevreden bent:-) Hoe kan ik in je album kijken? Die weg ken ik nog niet zo goed hier op het forum. Ik snap je keuze. Heerlijk gevoel lijkt me om geen gapende gaten meer te hebben in je bh. Wanneer ben jij geopereerd? Knap hoor 10 kilo afvallen. Je heb je zelf erna mooi beloond.

Heyhey

sorry, zie het nu pas. Bij dr Lichtenegger. Op 18 september. Ik vond het idd wel een mooie beloning ja :) de kersen op de taart :D 

je kan op mijn pagina kijken, en dan op albums klikken. Staat volgens mij onder het kopje ‘activiteit’. En anders gewoon in de gallerij. Staan openbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 155
  • Created
  • Laatste Reactie

Je hoeft je idd echt niet te schamen hoor!! Ik heb het toch best veel mensen verteld en niemand reageerde vervelend. Alleen maar positief. En de meeste vonden het wel stoer dat ik het heb aangedufd. En idd, als ik niks zeg valt het ook niet op. Ik had dan wel een a’tje maar wel met push up. 

Dus dat leek dan wel een maat groter. En heb natuurlijk truien aan. Denk dat je het met een zomers hempje sneller zal zien. Maar ik moet ook zeggen, met kleren aan kijkt het wel heel anders hoor. Ik heb dan wel een d maar vind ze echt niet heel groot kijken. Een c zou je ook aannemen.  Maar in bh/bikini of bloot vind ik ze dan wel weer lekker groot ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Sjuul zei:

 

Meis toch, je hoeft je echt niet te schamen omdat je iets aan je borsten laat doen .. Maar ik herken het gevoel als geen ander, het heeft ook mij een tijdje behoorlijk onzeker gemaakt ..Ben trots op jezelf omdat je verandering durft aan te brengen en het er niet bij laat zitten. Dat vereist toch echt wel moed en daadkracht ..

 

Het zal je verbazen straks hoeveel mensen het niet zal opvallen dat er iets is gebeurt simpelweg omdat het overgrote deel niet verder kijkt als hun neus lang is en eigenlijk niet eens echt oprecht geïnteresseerd in het wel en wee van een ander, dat gaat echt wel meevallen .. Van die mensen die het wel zien is maar een klein deel wat er daadwerkelijk iets van zal zeggen en dat zijn vaak net die mensen die blij en enthousiast voor je zijn ..

 

Geniet van de voorpret en maak je niet zoveel zorgen over wat anderen denken, vinden en zeggen want het belangrijkste is dat jij happy bent met jou beeld in de spiegel xxx

Lief je tekst hierboven! Ik geniet zeker van de voorpret, maar vind het ook doodeng, maar ik kan niet wachten, hahaha. Ik weet dat ik erboven moet staan. Alleen verstand en gevoel is wel is een ander dingetje:rolleyes: Gaat helemaal goed komen. Nog 11 weken en twee dagen. Ben begonnen met aftellen, haha. Ik kijk er naar uit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Iwb zei:

Je hoeft je idd echt niet te schamen hoor!! Ik heb het toch best veel mensen verteld en niemand reageerde vervelend. Alleen maar positief. En de meeste vonden het wel stoer dat ik het heb aangedufd. En idd, als ik niks zeg valt het ook niet op. Ik had dan wel een a’tje maar wel met push up. 

Dus dat leek dan wel een maat groter. En heb natuurlijk truien aan. Denk dat je het met een zomers hempje sneller zal zien. Maar ik moet ook zeggen, met kleren aan kijkt het wel heel anders hoor. Ik heb dan wel een d maar vind ze echt niet heel groot kijken. Een c zou je ook aannemen.  Maar in bh/bikini of bloot vind ik ze dan wel weer lekker groot ^_^

Positieve reacties, Dat zal hier ook wel zijn, denk ik, maar toch he.... ik denk toch ook wel reacties van, waarom en niet nodig, blablabla. Gewoon moeilijk in te schatten. Aan de andere kant, als ze er niet achter staan, zijn het dan wel leuke vrienden of gewoon jaloers, haha. Mijn aangetrouwde familie hebben allemaal grote borsten, dus misschien snappen zij het juist niet. Geen idee. We gaan het tzt meemaken:) Waarschijnlijk denk ik gewoon te veel. Mijn man weet zeker dat ik teveel denk, lol.

Ik vond met de passessie het echt mooi en groot genoeg, met kleding aan vond ik het ook kleiner lijken. Wat kleding al niet doet. Ik ga nog een keer passen, en dan doe ik iets wits aan. Dan schijn je het beter te zien. Dat wist ik niet en had een zwart hemdje aan toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Ik ben 44j en heb 4w geleden een borstvergroting ondergaan. Na 2 kids en gezien mijn leeftijd was het volume wat verdwenen. Ik hen ook een paar jaar getwijfeld... Ik ben wel heeeeeel blij met het resultaat. De eerste 2w na de operatie vond ik wel heftig. Nu gaat het goed maar ze zijn oh zo gevoelig. Laat maar weten als er vragen zijn! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Chouchou zei:

Hi,

Ik ben 44j en heb 4w geleden een borstvergroting ondergaan. Na 2 kids en gezien mijn leeftijd was het volume wat verdwenen. Ik hen ook een paar jaar getwijfeld... Ik ben wel heeeeeel blij met het resultaat. De eerste 2w na de operatie vond ik wel heftig. Nu gaat het goed maar ze zijn oh zo gevoelig. Laat maar weten als er vragen zijn! 

 

 

Hoi Chouchou. Fijn om te horen dat je blij bent met het resultaat. Ik zie ook wel een beetje op, op de weken na de operatie. Ben niet kleinzerig, maar sommige verhalen hier op het forum maakt je wel nerveus. Het is niet niks natuurlijk. Waarom vond jij het heftig? De pijn of het mentale? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Sjuul zei:

 

Spannend!!! Geniet van de voorpret :63:

Doe ik zeker. Hoewel de voorpret wel erg lang is voor de zenuwen:152: 

Gaat het bij jou nog allemaal goed? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, dit wordt mijn laatste post. Ik ga niet betalen voor het forum, dus zal bijna niks meer kunnen lezen en helemaal niks meer kunnen posten vanaf morgen. Bedankt voor jullie reacties en @Sjuul  Je heb mij weer even goed naar dingen laten kijken met je duidelijke statements. Tnx. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben er weer.:43: Manlief vond dat ik gewoon moest abboneren. "Want het is toch fijn om van anderen te kezen hoe zij het ervaren..." Dus maar gelijk gedaan. Ik ga weer fijn van alles lezen. Hier nog 65 nachtjes. Hoe bedoel je ik ben aan het aftellen:152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvie Precies, ben ook blij met zijn advies. Ben lekker aan het 'bijlezen'. En wat betreft de nachtjes, de dagen vliegen voorbij dus voor ik het weet is het zover. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, M&M&m zei:

@Yvie Precies, ben ook blij met zijn advies. Ben lekker aan het 'bijlezen'. En wat betreft de nachtjes, de dagen vliegen voorbij dus voor ik het weet is het zover. :35:

hihi....en je moet maar zo denken @M&M&m….die BV kost zoveel, daar is dit abonnement een schijntje bij...en erg fijn als ondersteuning. Ik zag dat ik eerder ook al op je topic iets geplaatst had. En jij zojuist ook op mijn topic. leuk om elkaar te volgen als we zo dicht bij elkaar geholpen worden. heb even alles gelezen hier en herken ook echt het stukje: hoe gaan andere erop reageren. Ook ik heb het echt maar een heel klein select groepje verteld. Degene waarvan ik weet dat ze mijn keuze respecteren of gewoon echt nodig vind dat zij ervan op de hoogte zijn.

Ik heb een eigen kapsalon en zal straks 3 weken moeten sluiten. Ik hou niet van liegen, maar vertel mijn klanten dat ik een ingreep krijg aan mijn eierstok. Mensen zijn zo brutaal, ze blijven doorvragen als je alleen maar aangeeft dat je voor een ingreep 3 weken gaat sluiten. Omdat ik vind dat niet iedereen hoeft te weten wat ik laat doen, heb ik er gewoon een veelvoorkomende ingreep van gemaakt. had vorig jaar slechte cellen daar, dus iedereen neemt het ook voor lief. Ik ben toch bang als ik ga zeggen waar het echt voor is, dat er minder begrip is voor het lange sluiten van de zaak. En ik blijf het gewoon echt iets persoonlijks vinden. Als men later er iets van ziet en er naar vraagt, zal ik het niet ontkennen en uitleggen, waarom ik in eerste instantie het niet overal wilde neergooien.

 

En ik schaam me helemaal niet voor mijn keuze, maar weet dat er mensen zijn  er raar tegen aankijken. Maar wat ik ook merk, dat stiekem heel veel vrouwen dit zouden willen. Althans, de perfecte borsten zouden willen. Alleen niet iedereen durft dit of heeft het geld er voor over. Je krijgt vaak hoop kritiek van mensen die stiekem jaloers zijn, dat je in deze voor jezelf kiest.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Boobmom zei:

hihi....en je moet maar zo denken @M&M&m….die BV kost zoveel, daar is dit abonnement een schijntje bij...en erg fijn als ondersteuning. Ik zag dat ik eerder ook al op je topic iets geplaatst had. En jij zojuist ook op mijn topic. leuk om elkaar te volgen als we zo dicht bij elkaar geholpen worden. heb even alles gelezen hier en herken ook echt het stukje: hoe gaan andere erop reageren. Ook ik heb het echt maar een heel klein select groepje verteld. Degene waarvan ik weet dat ze mijn keuze respecteren of gewoon echt nodig vind dat zij ervan op de hoogte zijn.

Ik heb een eigen kapsalon en zal straks 3 weken moeten sluiten. Ik hou niet van liegen, maar vertel mijn klanten dat ik een ingreep krijg aan mijn eierstok. Mensen zijn zo brutaal, ze blijven doorvragen als je alleen maar aangeeft dat je voor een ingreep 3 weken gaat sluiten. Omdat ik vind dat niet iedereen hoeft te weten wat ik laat doen, heb ik er gewoon een veelvoorkomende ingreep van gemaakt. had vorig jaar slechte cellen daar, dus iedereen neemt het ook voor lief. Ik ben toch bang als ik ga zeggen waar het echt voor is, dat er minder begrip is voor het lange sluiten van de zaak. En ik blijf het gewoon echt iets persoonlijks vinden. Als men later er iets van ziet en er naar vraagt, zal ik het niet ontkennen en uitleggen, waarom ik in eerste instantie het niet overal wilde neergooien.

 

En ik schaam me helemaal niet voor mijn keuze, maar weet dat er mensen zijn  er raar tegen aankijken. Maar wat ik ook merk, dat stiekem heel veel vrouwen dit zouden willen. Althans, de perfecte borsten zouden willen. Alleen niet iedereen durft dit of heeft het geld er voor over. Je krijgt vaak hoop kritiek van mensen die stiekem jaloers zijn, dat je in deze voor jezelf kiest.

 

Inderdaad @Boobmom, wat is nou €20,- vergeleken met de kosten van een bv. En ik ben ook niet eens voor de prijs gegaan, maar echt puur alleen welke kliniek wil ik. En helaas heb ik een dure smaak....:rolleyes: Het kan eens stuk goedkoper ergens anders, maar ik kies voor dokter Koopmann. 

 

Ik heb het nog steeds aan niemand verder verteld. Ik weet ook nog steeds niet of ik dat ervoor ga doen. Ik vind het lastig, ik verwacht ( lees hoop) positieve reacties, maar heb ook geen zin om me te verdedigen als de reacties toch meer naar onbegrip neigen. En uiteindelijk zien ze het vanzelf wel. Wie weet kan ik tzt ook zeggen: " Mijn ogen zitten hier." :P

 

Wat betreft je klanten in een kapsalon, je heb helemaal gelijk. Het gaat ze niks aan. Het zijn je klanten, niet je vrienden. Ook al kan je best een leuke band hebben met klanten. Ik begrijp je helemaal. Ook dat je wel iets moet zeggen. Je sluit de zaak niet zomaar 3 weken. 

Stukje schaamte voel ik wel hoor. Terwijl ik weet dat het niet moet. Zal het onzeker wel in mij zijn. Maar mijn hoofd weet dat het niet hoeft. En dat ik mag kiezen voor mezelf:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Sjuul zei:

Welcome back, :35: het is ook een heel fijn forum vol begrip, warmte en een hele boel informatie ..

Je manlief heeft je goed geadviseerd ;-)

Tnx Sjuul. Ja dat merk ik wel, iedereen pept elkaar hier op. Er zit geen haat en nijd, en dat met zoveel vrouwen onder elkaar;)  Ben blij dat ik iig een jaartje mee kan lezen. Ik las ergens anders dat het bij jou ook nog steeds goed gaat. Fijn hoor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, boobiebabe zei:

Welcome back @M&M&m :tatice_04:

Kunnen we samen aftellen, Voor mij zijn het morgen nog 30 dagen...

 

xx

 

 

Yeahhhh, tnx Boobiebabe. Schiet al aardig op voor je, voor je het weet is het zover:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, M&M&m zei:

Inderdaad @Boobmom, wat is nou €20,- vergeleken met de kosten van een bv. En ik ben ook niet eens voor de prijs gegaan, maar echt puur alleen welke kliniek wil ik. En helaas heb ik een dure smaak....:rolleyes: Het kan eens stuk goedkoper ergens anders, maar ik kies voor dokter Koopmann. 

 

Ik heb het nog steeds aan niemand verder verteld. Ik weet ook nog steeds niet of ik dat ervoor ga doen. Ik vind het lastig, ik verwacht ( lees hoop) positieve reacties, maar heb ook geen zin om me te verdedigen als de reacties toch meer naar onbegrip neigen. En uiteindelijk zien ze het vanzelf wel. Wie weet kan ik tzt ook zeggen: " Mijn ogen zitten hier." :P

 

Wat betreft je klanten in een kapsalon, je heb helemaal gelijk. Het gaat ze niks aan. Het zijn je klanten, niet je vrienden. Ook al kan je best een leuke band hebben met klanten. Ik begrijp je helemaal. Ook dat je wel iets moet zeggen. Je sluit de zaak niet zomaar 3 weken. 

Stukje schaamte voel ik wel hoor. Terwijl ik weet dat het niet moet. Zal het onzeker wel in mij zijn. Maar mijn hoofd weet dat het niet hoeft. En dat ik mag kiezen voor mezelf:)

Hier dito gekozen voor de kliniek...niet naar de prijs gekeken...en dan heb ik nog mazzel dat ronde implantaten goedkoper zijn dan anatomische....bij mijn kliniek althans...maar t is een hoop geld! En wil gewoon niet bezuinigen hierop.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, M&M&m zei:

Tnx Sjuul. Ja dat merk ik wel, iedereen pept elkaar hier op. Er zit geen haat en nijd, en dat met zoveel vrouwen onder elkaar;)  Ben blij dat ik iig een jaartje mee kan lezen. Ik las ergens anders dat het bij jou ook nog steeds goed gaat. Fijn hoor!!!!

 

Wij vrouwen moesten de wereld kunnen regeren, dan was er geen haat en nijd maar dan was het altijd gezellig :wub:

 

Ja, het gaat best heel goed, helemaal happy en aan het aftellen naar bra day, volgende week maandag mag ik weer dus ga ook meteen even een comfortabel modelletje shoppen voor de eerste dagen ..

 

Nog even en dan ben je ook zover, de weken vliegen voorbij en voordat je het weet ben je alweer zoveel verder ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Door de feestdagen wat minder actief geweest. Maar hier ben ik weer. Allemaal een heel goed nieuwjaar!!!

 

Ik heb een aftelapp waar ik net even op heb gekeken. Nog maar 38 nachtjes, dat is maar 5,5 week?. Gaat opschieten ook hierzo. Maandag naar de anesthesist en de 17e nog een keer een passessie waar ik dan wel goeie foto's kan nemen. Vorige keer niet echt de goeie kleding aangehad daarvoor. Ook heb ik het met kerst mijn broer en mijn schoonfamilie en nog 1 vriendin het verteld. En waarom was ik daar nerveus over? Zulke lieve reacties. Die vriendin kent mij al sinds mijn 18e, en ze zei gelijk dat wilde je vroeger al maar je durfde nooit, hihi. Ik wist niet dat ik het er ooit met haar over gehad heb toen, maar wel dus. Schoonfamilie reageerde ook super. Natuurlijk de nodige grappen, maar wat ben ik opgelucht. Ik blijf het doodeng vinden, maar als ik al jullie verslagen lees, dan denk ik, dat kan ik ook? Ben zooooo benieuwd naar het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook voor jou nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en hopelijk vliegen je 38 dagen voorbij zodat je gauw aan de beurt bent en eindelijk mag genieten van je borsten ..

 

Wat fijn dat je positieve reacties hebt gekregen, heerlijk als mensen meeleven en je wensen en verlangens begrijpen ..

 

Heb je alles op papier wat je nog wil vragen aan je anesthesist? Goed geïnformeerd kun je met een gerust hart de operatie ingaan .. Heb je kronen, geef het even door ..

 

En nog een keer passen, leuk, je meest sexy truitje mee en genieten van de voorpret, dan komt het ineens zoooo dichtbij, geniet meis xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.