Ga naar inhoud

Toegang (geven) tot jouw albums/foto's


best_boobie

Aanbevolen berichten

Beste dames

Speciaal voor meiden die voorzichtig zijn met het plaatsen van foto's van zichzelf, hebben we de mogelijkheid om foto's in een privé album te plaatsen. Via pb kun je dan de vraag krijgen of iemand toegang mag hebben tot jouw foto's... 
Helaas hebben wij geen invloed op wie zich aanmeldt op dit forum en wie dus achter de 'forumnaam' zit, die jou vraagt voor toestemming (of toegevoegd te worden in jouw album).
Iedereen die zich aanmeldt op dit forum wordt gevraagd zich even voor te stellen in een voorsteltopic. Jij kunt als lid, die gevraagd wordt om toelating in je album, even bekijken wat diegene gedeeld heeft met ons. Je moet zelf inschatten of je dat op dat moment voldoende vindt, of dat je liever even de kat uit de boom kijkt en op een later tijdstip beslist iemand toe te laten.. 

We hebben in het verleden gemerkt, dat er personen zijn, die het leuk vinden om op een forum te zitten dat over 'borsten' gaat.. Dat zijn niet altijd personen met de juiste bedoelingen.. :44: Ze sturen vaak een korte pb, met de vraag of ze foto's mogen zien en tot mijn stomme verbazing heb ik regelmatig (naderhand) gezien dat meiden klakkeloos JA zeiden en diegene toevoegde...

Die personen willen toegang tot foto's, als het moet vertellen ze daar wel ff een of ander onzinverhaaltje voor in een voorsteltopic en reageren ze verder nooit meer op vragen die gesteld worden, of je krijgt rare, of ontwijkende antwoorden.. Wees alert dames!! Wij zijn niet verantwoordelijk voor jullie keuzes!

Wij houden alles zoveel mogelijk in de gaten, maar ook wij zijn niet 24/7 online :) Mocht jullie iets opvallen, vinden jullie iets verdacht of voelen jullie je niet goed bij een bericht dat jullie gekregen hebben? Ga dan geen dingen in de chat roepen of in jullie topics, maar rapporteer diegene of het bericht, OF stuur een pb naar een van ons!! Dan kijken wij het voor jullie na, zover we daar de middelen toe hebben.

xxx BB

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...
21 minuten geleden, MaVeTr zei:

@best_boobieHoe kan ik meiden toegang geven tot mijn album?

Je gaat naar je album en klikt op 'beheer album'
Daarna op: 'album bewerken'
Vervolgens scroll je iets naar beneden tot je bij 'leden met toegang' komt.
Daar typ je een naam van een lid (zonder @ ervoor, gewoon alleen de naam) en je kiest de juiste naam uit het rijtje dat eronder verschijnt.
Daarna nog even onderaan 'opslaan' :) 
Als het niet lukt, dan hoor ik het van je!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.