Ga naar inhoud

plooi na prothesewissel/lipofilling?


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben erg benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met lipofilling tussen de borsten met als doel opvullen ?

In mei dit jaar ben ik geopereerd (prothesewissel) 425cc motiva demi. Nu heb ik sinds ongeveer 2 maanden een gekke plooii/deuk in mijn rechtborst, echt niet mooi ! Helemaal met wat inspanning van de spier is dit goed zichtbaar.

Onlangs ben ik voor na controle geweest en de arts was het met me eens dat het inderdaad niet mooi is. Volgens hem is het de spier die je ziet. Advies is om dit met lipofilling te behandelen. Dit valt nog onder de garantie. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben ? 

 

Ergens heb ik ook een beetje spijt dat ik me niet beter heb laten informeren wat betreft demi/full. Achteraf had ik een hogere en vollere borst gehad, ik vind mijn borsten nu nog steeds laag. Zijn er misschien ook dames met deze twijfel ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé wat vervelend voor je @Jas10

 

Ik heb er geen ervaring mee, maar weet wel dat je lipofilling zult moeten blijven herhalen omdat het lichaamseigen vet ook weer krimpt en door het lichaam opgenomen wordt.

Op welke termijn dat moet gebeuren weet ik niet maar het lijkt me wel een punt om je goed over te informeren voordat je eraan begint.

 

Je hoeft dat aanbod volgens mij ook niet te accepteren en kunt met je arts overleggen of een andere prothese misschien toch een betere optie is ..

 

Hopelijk vind je de antwoorden waar je naar op zoek bent,

 

Succes Sjuul ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jas10 Wat balen zeg dat je die plooien hebt gekregen. Je bent door Wouter vd Pot geopereerd toch? Een tijdje terug ben ik bij hem op consult geweest. Hij plaatst vaak wat bredere protheses en zei bij mij toen dat hij wel eens een patiënt had gehad die net als jij een deukje in haar borst had gekregen ervan. Was toen ook door hem opgelost met lipofilling. Ook als ik de lipofilling resultaten op zijn Instagram zie, geloof ik wel dat hij heel kundig is daarin.

 

Wel vreemd dat het de spier is die je ziet. Ik dacht begrepen te hebben dat er risico was op rimpeling tussen de borsten in, dus dat je de plooien van de prothese zelf door je huid gaat zien. Had hij gezegd hoe het kon dat je de spier nu ziet?

 

Als ik je eerdere berichtjes goed heb gelezen, wilde je ook je borsten wat dichterbij elkaar toch? Ik heb om die reden voor demi gekozen. Met de full had ik voor heel veel cc moeten gaan wilde ik ze dichterbij elkaar hebben, omdat die protheses smaller zijn. Speelde dat bij jou ook niet? Als je echt spijt hebt ervan, kan je misschien met je pc overleggen of er andere opties zijn om je complicatie op te lossen waarbij je gelijk een hogere/vollere borst kan krijgen. Hopelijk komt het goed en ben je straks helemaal tevreden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik kan 1 naam hier bedenken van iemand die iets heeft laten opvullen bij haar borsten met lipofilling en dat is @Joy1980
Ik heb haar even voor je getagd.. Hopelijk ziet ze dit en kan ze iets meer vertellen over hoe het bij haar gegaan is. Is al wat langer geleden, dus zij heeft ook ervaring in hoe het op termijn uitziet, of wordt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjuul bedankt voor je reactie, ik ga dat zeker doen. Bedankt voor het meedenken.

 

@Rosanna123 ja klopt, ik ben verder erg tevreden over hem en de kliniek en heb er ook wel vertrouwen in dat het goed komt. Ik had dat op instagram nog niet gezien van de lipofilling, ik ga gelijk even kijken. Vreemd he dat het de spier is, ik dacht ook rimpeling. Als ik mijn spier een beetje aanspan zie je het nog duidelijker. 

De ruimte tussen mijn borsten is helaas weer wat meer terug, maar je hebt wel gelijk dat het dan een stuk groter zou worden met full. Ik heb daar niet meer bij stilgestaan.

Ik las dat jij ook ontevreden was met de ruimte tussen je borsten, is het nu mooi geworden? Super bedankt voor je reactie, heel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jas10 zei:

Hallo dames,

 

Ik ben erg benieuwd of er iemand is die ervaring heeft met lipofilling tussen de borsten met als doel opvullen ?

In mei dit jaar ben ik geopereerd (prothesewissel) 425cc motiva demi. Nu heb ik sinds ongeveer 2 maanden een gekke plooii/deuk in mijn rechtborst, echt niet mooi ! Helemaal met wat inspanning van de spier is dit goed zichtbaar.

Onlangs ben ik voor na controle geweest en de arts was het met me eens dat het inderdaad niet mooi is. Volgens hem is het de spier die je ziet. Advies is om dit met lipofilling te behandelen. Dit valt nog onder de garantie. Zijn er dames die hier ervaring mee hebben ? 

 

Ergens heb ik ook een beetje spijt dat ik me niet beter heb laten informeren wat betreft demi/full. Achteraf had ik een hogere en vollere borst gehad, ik vind mijn borsten nu nog steeds laag. Zijn er misschien ook dames met deze twijfel ? 

 

K heb ook n gekke deuk in Mn borst en werd in eerste instantie ook lipofilling voorgesteld maar daarbij werd wel gezegd dat er geen garanties waren. Door ook andere klachten ga ik voor n wissel as maandag. J kunt Mn topic f doorlezen en kan je toevoegen aan Mn album. Heb jij n foto v borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jas10 Op zijn Insta zag ik vooral lipofilling resultaten van het gezicht, en dat zag er heel netjes uit. 

Je schreef dat de ruimte tussen je borsten weer wat meer terug is. Ahh jammer! Hoe was het dan vlak na de operatie?

Ik ben nu 4 weken po en ben op zich wel tevreden, vind ze nog wel groot. Zal je wel even toevoegen aan mijn album. Vooralsnog staan ze iig een stuk dichterbij elkaar, hopelijk blijft dat zo!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DoubleD Morgen dus voor jou! Wat spannend! Gaan ze nu iets anders doen zodat zo'n 'deuk' voorkomen kan worden? Ik zal van de week wel een foto maken dan voeg ik je toe. Als je mij zou willen toevoegen, graag!

Heel veel succes morgen!

 

@Rosanna123 wauw heel mooi gedaan zeg! En zo natuurlijk. De tussenruimte is echt een stuk kleiner.

Bij mij was het vlak na de operatie minder, waarschijnlijk ook wel vocht. Ik zal van de week wel even een foto maken dan kun je het zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.