Ga naar inhoud

Vogeltje: 15 november 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Vandaag alweer exact 1 week geleden! Dit moment ontwaakte ik uit mijn narcose en vond ze mini :45: Even een samenvatting;

 

De eerste 3 nachten waren rot. Zoals al veel beschreven is hierboven, maar ik herhaal iets liever, zodat ik niks vergeet!

 

Borstpijn, rugpijn, buikpijn... alles wat je kon bedenken. Te strakke bh met pad die letterlijk mij afknelde (verkeerd). Medicatie teveel genomen van paracentamol tot 6x per dag oxycodon en alles zowat tegelijk (verkeerd advies vd verpleegster). En (zelf stom geweest) niet door gegeven te hebben dat ik darmproblemen had in mijn jeugd waardoor ik nacht 2 de spoedeisende hulp moest bellen door extreme maagklachten, want alles was versteend. Climaxen opgehaald die nacht en sinds dag 6 is alles weer normaal. Geen pijn op de buik meer en de hoge boodschapjes kan ik nu zonder climax.

 

Betreft de BV zelf deze week;

Spierpijn is dit flink afgenomen, maar steekjes nemen toe. Sinds dag 5po trekken de littekentjes wat meer, pijn doet het niet. Gewoon een strak gevoel. Ik kan het gewoon afdeppen zonder pijn. Vanaf dag 4 bouwde de spierpijn steeds sneller af. Wel de nachten zijn nogsteeds zwaar en slaap ik van 00:00/0600 waarin ik 2x wakker word en dan tot meestal rond 1300 door.

 

Medicatie ben ik aan het afbouwen (para, naprox & diazepam), want zonder vind ik nog wel zwaar. De laatste dosering verplaatst naar slapen gaan. Eerst nam ik snachts nog een dosering maar dit mag niet meer van de kliniek..

 

Zoals ik al zei; Ik ben heel slank, heb een dunne huid, strakke borstspier en knalde daar meteen 500cc in. Dat voel je wel wat langer maar goed! Ik vind het voor 1 week geleden nu reuze meevallen, ik had dag 1/3 echt 3 helse weken verwacht.

 

Dag 3; voor het eerst gedoucht

Dag 4; spierpijn begint af te nemen en steekjes nemen toe. Ook begin ik de wondjes meer te voelen (trekken)

Dag 5; voor het eerst haar gewassen (krukje, vriend laten wassen, 2 washandjes op de wondjes ook al was het geen probleem geweest als hier sop overheen stroomt. Vind dat nog eng)

 

Ook merk ik dat mijn borsten zelf tussen dag 1po en dag 7po flink veranderd zijn! Zwellingen bovenop nemen af. Worden voller, natuurlijker en vooral veel ronder. Ze gaan nu ook meer “staan”. Ben benieuwd naar eindresultaat!

 

Linker tepel voel ik geheel (kietelen).

Rechter tepel voel ik alleen op de tepel zelf, eromheen gevoelloos.

 

Borsten worden met de dag flexibeler en zachter!

 

Morgen (dag 8) op eerste wekelijkse controle. De pleistertjes gaan er dan (hoop ik) af!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste Reactie

@Nyphele Ja ze zijn zeker huge! Ik zat nog te klagen tegen @best_boobie en @DoubleD dat is ze klein vond :45:. Geduld is een schone zaak. En sinds ik dagelijks foto’s maak, vind ik ze zeker niet meer klein! Ze zakken wel mooi geleidelijk. Voorafje lege 70/75b en word nu denk ik een F! 

 

@DoubleD Ja daarom zet ik het ook neer! Altijd handig voor de nieuwelingen en oriënterenden. 2 maanden geleden kwam ik hier ook zonder enig idee naar merken, pc’s profiles, plaatsingen etc. Nu komt de nazorg haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7; De littekens op mijn linkerborst deden best veel zeer. Wat blauwe plekken rondom, niks aan de hand. Betere nacht gehad van 00;00/0830 geslapen en 1keer wakker. Kom (met heel veel moeite nog) zelf overeind in bed, vooruitgang dus!

 

Dag 8; Controle 1e week gehad! Alles zag er netjes uit. Weinig zwellingen. Symmetrisch en geen ontsteking op de wonden. Volgende week (wanneer ik 2 weken po ben) zelf de pleistertjes verwijderen. Dit zijn 4 kleine dunne bruine plakkertjes per borst. Ik vroeg aan hem ''hoe moet ik dat doen?'' ''nou gewoon zo'' TJAK 1'tje eraf, onaangekondigd. Die Nio is wel een aparte hoor maar ik hou ervan. Voel me op mijn gemak haha. Nu na 2 maanden terug komen voor controle. Mag op mijn zij slapen vanaf nu. Moet wel een sportbh aan met meer compressie, omdat ik als advies deze week zonder bh moest lopen, maar toch een dun elastisch topje aan had. Nu 6 weken verder met de Heavy Sport van de Hema van 18eu gekocht. 75E. Die doen we maar aan. Jaja @DoubleD Ik luister wel naar je hihi. Mag ook kleine stukjes fietsen en mij is beweging aangeraden, kleine wandelingen s'avonds met hondje uitlaten meelopen of eventjes snel het winkelcentrum in, dat gaan we binnenkort ff doen. Geen grote handelingen zoals de marathon rennen natuurlijk. Ben dat weekje bed en bankhangen wel zat geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9; Ben 3 uur lang wezen shoppen! Dat ging wel. Soms eventjes moeten zitten omdat het vermoeiend was. Voelde de druk op mijn borsten nogal. In de avond begon ik de littekens weer te voelen. Het extreme gevoel in de wonden is eraf, maar aanwezig. Voel links meer dan rechts. terwijl er in de gevoelige borst het minst aantal cc is gegaan
Dag 10; Lekkere luie zondag. Niet veel gedaan. Littekens trekken nogsteeds. Niks veranderd. Merk wel sinds vandaag veel verschil in de borsten. Ze zijn zachter geworden aan de onderkant. Bovenkant staat nog wel strak.

 

Gevoel in tepels; overgevoelig. Straaltje van de douche, als de sportbh uit/aan gaat. Alles voelt of schurend of kietelend. Tepel en tepelhof voel ik links helemaal. Rechts tepelhof niet, tepel wel.

 

Overdag draag ik de Heavy Sport BH van de Hema en s'nachts het dunne elastische sportbhtje die ik tot dag 7 droeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.