Ga naar inhoud

Liana : 15 november 2018 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Ten eerste ik heb zoveel respect voor jou dat je dit uberbaupt durfde te doen! Je maakt toch alles mee zonder dat je het ziet, neem ik aan. Toch heel confronterend. Applaus voor jou.

 

Nio is fijn he, en al de mensen daarzo. Hoeveel CC was het nou uiteindelijk toch geworden, je twijfelde over 2 maten toch? Volgensmij heb ik je wel gezien haha, geen idee of jij dat was toen ik net wakker was (1e bed?). 

 

 

Ik wens je een heel fijn, snel en goed herstel toe. Na die stoere zet van je heb je na 2 jaar eindelijk je droomboobiess!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om je verslag nu al te lezen! Bikkel ben je! Je hebt t geflikt! 

 

Maar jeez die geur hè haha... die wil je liever niet ruiken ntl maar hè onvermijdelijk en zij weten niet beter(en ruiken t niet eens(meer) 

 

zag helemaal me voor me wat ie precies aan t doen was met zn vingers door een filmpje wat ik laatst heb gezien over n borstvergroting.. 

 

nu lekker herstellen meis, hoop dat ze zo prachtig zullen zijn als je ze voorgesteld en gewenst hebt! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Vogeltje zei:

Ten eerste ik heb zoveel respect voor jou dat je dit uberbaupt durfde te doen! Je maakt toch alles mee zonder dat je het ziet, neem ik aan. Toch heel confronterend. Applaus voor jou.

 

Nio is fijn he, en al de mensen daarzo. Hoeveel CC was het nou uiteindelijk toch geworden, je twijfelde over 2 maten toch? Volgensmij heb ik je wel gezien haha, geen idee of jij dat was toen ik net wakker was (1e bed?). 

 

 

Ik wens je een heel fijn, snel en goed herstel toe. Na die stoere zet van je heb je na 2 jaar eindelijk je droomboobiess!

Wel heel leuk dat jullie elkaar mogelijk hebben getroffen... zal ik niet meemaken maandag hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs @Liana
Maar holy crap… Voor mij dus altijd narcose hoor hahaha.. Kan me jouw beweegredenen voorstellen, daar niet van, maar na jouw verhaal... jak :45: 

Ik heb je topictitel even aangepast zodat ie op de rest lijkt.. Kwam nog een oud topic tegen van jou.. Wil je dat hierbij gevoegd hebben, aangezien je toen nog andere artsen op het oog had en er wat meer over jou in staat.. Of liever niet?

Laat maar ff weten.. 

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow enorm veel respect voor je. Ik heb zelf medische achtergrond en zat gisteren van enthousiasme helemaal te stuiteren toen ik hoorde dat jij het onder lokale verdoving hebt gedaan, maar nu ik dit gelezen heb... Echt heel knap van je! 

 

Geniet van je nieuwe borsten en ik wens je een heel goed herstel toe! Heb je zeker wel verdiend na zo'n heftige operatie.

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boh dat lijkt me doodeng, ik heb ook al verschillende ingrepen doorstaan onder plaatselijke verdoving en herken het wel, dat duwen en trekken en voelen dat ze iets aan het doen zijn, maar pijn zou niet in dat rijtje mogen staan .. Wow, respect dat je het aan durfde, en door hebt gezet .. 

Powervrouw!!! 

 

Geniet van je mooie borsten en herstel goed, het schijnt nogal wat voordelen te hebben dat je geen narcose hebt gehad dus hopelijk gaat het allemaal heel soepel nu .. Succes ...

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wauw lokale verdoving... :o

Zag je berichtje in de chat en werd wel nieuwsgierig. Maar ben iets te visueel ingesteld denk ik Haha en na de filmpjes van DG op YouTube helemaal :P Maar echt heel stoer dat je het gedaan hebt.

Nu lekker rusten meid! Op tijd medicijnen innemen en dan is na een paar dagen het ergste weer voorbij.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden! 

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! Sorry dat ik jullie niet één voor één citeer maar heb wat pijn als ik mijn handen teveel gebruik! 

Ja echt vond dit een hele rare ervaring, maar dan hebben we dit ook al eens gehad:lol:

nee al goed zag ik niet alles werd afgedekt met een blauw doek, de anesthesist was super lief mijn hoofdje vast houden zeggen dat ik het super goed doe! Echt een dikke pluim voor het team van Dr nio! Dr was zelf ook helemaal hyper omdat ik echt excact zei wat ik voelde en dat vond hij super, zoals hij zei daar leert hij zelf ook nog wel van! 

Maar echt voel mij 100% geen misselijkheid geen vermoeidheid geen buikklachten geen duizeligheid, hiervoor heb ik het gedaan! 

Nu hopen dat alles goed geneest en ik er snel van mag genieten! Zal elke keer wel een update plaatsen voor degene die zijn geïnteresseerd!

 

xxx liana 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liana,

Super tof en veel respect voor je dat jij dit durfde,denk dat ikzelf van mijn stokje was gegaan :45: had ik mijn eigen narcose gehad.

 

Hopelijk heb je over enkele dagen minder pijn,mij hielp het echt de steun van deze dames op forum.....en advies om de 4u paracetamols nemen.

Veel succes met herstel en plezier van je nieuwe borsten

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, best_boobie zei:

Gefeliciteerd met je boobs @Liana
Maar holy crap… Voor mij dus altijd narcose hoor hahaha.. Kan me jouw beweegredenen voorstellen, daar niet van, maar na jouw verhaal... jak :45: 

Ik heb je topictitel even aangepast zodat ie op de rest lijkt.. Kwam nog een oud topic tegen van jou.. Wil je dat hierbij gevoegd hebben, aangezien je toen nog andere artsen op het oog had en er wat meer over jou in staat.. Of liever niet?

Laat maar ff weten.. 

Een goed herstel gewenst!!

xxx BB

 Hey dit mag je zeker doen dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@Liana poeh he onder verdoving! stoer!

en dan ook nog zonder zegen van je partner, wat ik wel jammer vind en ook niet heel stoer van hem! 

maar goed je hebt ze en dat telt! ben wel heel nieuwsgierig nu wil je me toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Mona zei:

@Liana poeh he onder verdoving! stoer!

en dan ook nog zonder zegen van je partner, wat ik wel jammer vind en ook niet heel stoer van hem! 

maar goed je hebt ze en dat telt! ben wel heel nieuwsgierig nu wil je me toevoegen?

Hey mona!

Ja was echt pittig had dat niet verwacht maar nog geen enkele seconde spijt gehad van mijn keuze! 

Mijn lieve echtgenoot was intussen bij gedraaid en heeft me heel goed verzorgd daarna :45: mannen he.

heb nog geen foto’s meid eenmaal ik daar klaar voor ben zal ik dit even melden en jullie allemaal toevoegen. 

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoeveel en wat heb je ook alweer gekregen? ben benieuwd welke maat het is geworden en of je geslaagd bent met de lingerie vandaag! ik wil ook! moet nog 3 weken wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.