Ga naar inhoud

Joke07 : 11 februari 2019 : Dr. G. Van Eeckhout : OLV Ziekenhuis Aalst


Aanbevolen berichten

Hoi Pixie 1, 

Fijn dat je aan me denkt, het gaat vrij goed, volgende week 9 mei moet ik nog eens naar de pc voor controle, 

ik weet niet of jij dat ook hebt, de littekens genezen goed, elke dag masseert mijn echtgenoot mijn borsten, de tepels zien er goed uit, waar ze genaaid zijn nog een ietwat rode kleur, ook de andere littekens onderaan zijn verbeterd, alleen heb ik op het driepunt of hoe je dat noemt, een knobbel inwendig langs beide kanten, ik denk dat het is waar de drie naden samenkomen, het lijkt wel een knoop, wij dachten dat het zou verdwijnen of verminderen met masseren, maar het lijkt of het niet zal verkleinen, heb jij dat ook? Dat zou ik wel eens willen weten als je wil, ik ga zeker vragen aan de PC als ik nu ga.

Nog iets anders van mijn rekening in het ziekenhuis, wat ik heb betaald : In het totaal 3406,82€, daarvan had ik 2800€

betaald als honoraria voor de operatie, aan het ziekenfonds hebben ze 2726,99€ aangerekend, ik vraag me af waar die 500€ dan is waar ik recht op had omdat ik een attest had van de medisch adviseur. 

Mag ik vragen wat jij betaald hebt voor je operatie, ik vind het nogal veel wat ik betaald heb.

Voor de rest ben ik blij dat ik een BVK heb laten doen en zou het zo weer doen, en jij alles oké met jou, ben jij tevreden?

groetjes, Jo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey 

 

Leuk te horen dag alles prima gaat:tatice_04:

Welke cupmaat heb jij nu?

 

ik heb zo geen bolletje aan dat punt.  Wel iets meer een verharding   

Mjjn littekens zien ook nog rood hoor. 

Ik ben zeer tevreden alles mooi genezen.  

 

Ik moet op 1 juni langs gaan.

Hebben ze nu bij jou ook een liposuctie gedaan? Want dat gaf wel bij mij van prijs 

Ik heb 1400 euro ereloon betaald voor die liposuctie onder de borst /Schouders en oksels 

Alleen de bvk was het 2780 euro waarvan alles is betaald behalve heb ik 76 euro zelf moeten betalen 

dus viel heel goed mee.  

Die 500 euro snap ik ook niet zo goed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Aan die prijs kan ik echt niet goed aan uit, ik heb ook denk ik een liposuctie gehad aan de zijkant van de borsten, ik heb een ankeroperatie, dus onderaan is het denk ik weggesneden, hoe kunnen ze anders kleiner worden, ik heb nu een D of een kleine E, had vroeger een H, dus ik ben er best tevreden mee.

 

Voor die betaling ga ik nog eens informeren want dat zit toch raar in mekaar, welk ziekenfonds heb jij, en ook een hospitalisatieverzekering?

 

groetjes,

 

Jo,

 

mijn privé email adres is veranderd : jo.sermon48@gmail.com maar je kan me nog altijd vinden op het borstenforum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zag er goed uit zei de PC, de littekens nog wat rood maar dat zal nog minderen het is nu juist 3 maand, verder masseren en smeren, die twee knobbels aan de driepunten, hij zegt dat het inwendig littekenweefsel is, als ik er last van heb, of ik wil het weg, kan hij dat met een lokale verdoving en een sneetje van een centimeter of 2,3 verwijderen, maar dat weet ik nog niet, langs buiten zie je het niet, je voelt het alleen als je eraan komt, en zolang het geen pijn doet, nu zeker nog niet dat zal ik later beslissen, mijn echtgenoot zegt toch weer niet snijden zeker, want ik wil na de zomer mijn bovenste oogleden ook laten doen en dat is ook snijden, die zijn een beetje gaan hangen en je hebt er een triestige blik mee en zo ben ik niet, maar voor de rest alles oké en met jou?

Ben ook naar de mutualiteit geweest, die ging nu zien wat ze in Brussel zeggen, dus afwachten maar het zal wel weer niets worden, 

de bediende zei, je hebt het papier van 3220€ voor honoraria getekend, dus.... ik heb hem gezegd als je dat niet tekende en betaalde voor de operatie die niet doorging, wat doe je dan, je hebt er zolang naar toegeleefd, dus dat was het, groetjes, Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.