Ga naar inhoud

Kleine borstvergroting? Tevreden?


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Melodyxxx zei:

Ik had 75A , 6dagen geleden heb ik 250cc laten plaatsen. Wat de precieze maat wordt weet ik pas over 3/6maanden. Ik draag nu een 75C sportbeha. Als ik de beha uitdoe zien mijn borsten er behoorlijk groot uit, dus voor nu ben ik tevreden. 

Bedankt! Ik volg je graag! Toitoi met je herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom van een 70aa/a af en heb 285 cc laten plaatsen inmiddels 2 weken geleden. Iets groter dan wat jij ‘klein’ noemde, maar aangezien ik wel wat langer ben dan melody (1,73, 60kg) denk ik dat ik nog wel in de categorie van relatief kleine implantaten val.

 

ik ben er in ieder geval super blij mee! Ze passen goed bij mijn lichaam en zien er helemaal niet overdreven groot uit.

 

heb jij al een consult gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Marg23 zei:

Ik kom van een 70aa/a af en heb 285 cc laten plaatsen inmiddels 2 weken geleden. Iets groter dan wat jij ‘klein’ noemde, maar aangezien ik wel wat langer ben dan melody (1,73, 60kg) denk ik dat ik nog wel in de categorie van relatief kleine implantaten val.

 

ik ben er in ieder geval super blij mee! Ze passen goed bij mijn lichaam en zien er helemaal niet overdreven groot uit.

 

heb jij al een consult gehad? 

Ja heb al een eerste consult gehad. Mijn vraag is een elegant fijn décolleté. We zouden voor anatomische prothesen gaan, dual plane. Alleen vind ik het zeer moeilijk in te schatten hoeveel cc de prothese of hoeveel projectie ik goed vind voor mezelf. Ik wil geen grote borsten maar nu ik de stap zet zou ik toch wel graag een elegante c-cup hebben. Jouw profielfoto is idd heel mooi en niet ´té’ groot. Wat voor prothesen heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de motiva ergonomix demi (dus breder en minder profiel dan een ‘full’ prothese met hetzelfde aantal cc).

 

Mijn advies is om je vooral niet blind te staren op het aantal cc’s.. als je een mooi decolleté wilt is volgens mij met name ook de breedte van de prothese belangrijk, en dat hangt dan weer samen met de breedte van je eigen borst. Als je smallere protheses neemt komen je borsten natuurlijk ook verder uit elkaar te liggen.

 

waarom zou jij voor anatomische kiezen? Je hebt dan namelijk wel het risico op draaien. Als je een ronde prothese dual plane plaatst (en zeker de motiva ergonomix) boots je ook een druppelvorm na :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JDN ik benben zelf 1m74 en 52 kg. 

Ik ben maandag aan de beurt... heb de keuze uit 245 en 295cc. Heb nu gekozen voor 295, maar twijfel nog steeds of 245 niet genoeg is voor mij. Moeilijke keuze omdat je gewoon echt van te voren niet weet waar je precies op uit gaat komen... Ik overleg het maandag nog een x met de arts. Ik wil ze natuurlijk en in verhouding met de rest van mijn lichaam. Dit heb ik ook duidelijk aangegeven bij de arts. Succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He @JDN,

 

ik ben vorige week woensdag geopereerd en heb 255cc. Momenteel is alles nog ingepakt in verband tot 29/11. Ik ben ongeveer 1m67 en weeg 50kg.. groter gaan dan 255cc was volgens Dr. Verdonck moeilijk haalbaar gezien mijn fijne postuur en strakke huid. Een maat groter had volgens Verdonck de kans op complicaties en de pijn groter gemaakt. Hoe ik het nu kan inschatten zit het qua grootte goed. Ik kom van een 75A en zou volgens Verdonck naar een volle C gaan, wat voor mij voldoende is. 

 

Heb je al een dokter gevonden?

veel succes ermee, ik heb ze op vandaag enkel na de operatie gezien, ik kan nu al zeggen dat het alles waard was!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2018 om 19:19, Yvie zei:

@JDN ik benben zelf 1m74 en 52 kg. 

Ik ben maandag aan de beurt... heb de keuze uit 245 en 295cc. Heb nu gekozen voor 295, maar twijfel nog steeds of 245 niet genoeg is voor mij. Moeilijke keuze omdat je gewoon echt van te voren niet weet waar je precies op uit gaat komen... Ik overleg het maandag nog een x met de arts. Ik wil ze natuurlijk en in verhouding met de rest van mijn lichaam. Dit heb ik ook duidelijk aangegeven bij de arts. Succes met je beslissing!

 

Hoe ist het gisteren meegevallen?

ik ben vorige week woensdag geopereerd. Voor mij waren de eerste 3 dagen doorbijten, nu voelt alles al een pak beter!

 

veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Mieke123 zei:

 

Hoe ist het gisteren meegevallen?

ik ben vorige week woensdag geopereerd. Voor mij waren de eerste 3 dagen doorbijten, nu voelt alles al een pak beter!

 

veel succes met je herstel!

Hey heb net een verslagje gepost op mijn pagina. Fijn dat het bij jou al beter gaat. Ik moet zeggen dat het hier ook wel oké gaat. De pijn is prima te doen. Neem op tijd mijn medicijnen in en doe rustig aan. Af en toe even rondje lopen door het huis en wat oefeningen doen.

 

Jij ook succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Mieke123 zei:

He @JDN,

 

ik ben vorige week woensdag geopereerd en heb 255cc. Momenteel is alles nog ingepakt in verband tot 29/11. Ik ben ongeveer 1m67 en weeg 50kg.. groter gaan dan 255cc was volgens Dr. Verdonck moeilijk haalbaar gezien mijn fijne postuur en strakke huid. Een maat groter had volgens Verdonck de kans op complicaties en de pijn groter gemaakt. Hoe ik het nu kan inschatten zit het qua grootte goed. Ik kom van een 75A en zou volgens Verdonck naar een volle C gaan, wat voor mij voldoende is. 

 

Heb je al een dokter gevonden?

veel succes ermee, ik heb ze op vandaag enkel na de operatie gezien, ik kan nu al zeggen dat het alles waard was!

Zo lief dat je me op de hoogte houdt! Ik ga je verslagje ook even lezen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, momboobs zei:

Ik heb 160 cc laten plaatsen en ben zeer tevreden. Ik had een a/aa en nu een b. Past perfect bij mijn lichaam, ik zou niet groter willen.

O super dat te lezen. Welk type prothesen heb je gekozen? Heb je per ongeluk een foto op deze website? Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hai :) 

Ik ben Gina, 1.67m groot en 64 kg.

Ik droeg alleen maar maximizer bh's. Maar 75 B.  Normale bh's droeg ik niet want dan had ik "niks" .  Ik heb afgelopen 3 dec. Een borstvergroting laten doen bij kliniek veldhoven door Dr. Schiettecatte. Ik heb 255 cc gekregen van Mentor. Het is Mentor Xtra. Een redelijk "nieuwe prothese. Het is een ronde prothese, hij is bij mij onder het borstweefsel geplaatst. Waardoor hij aan de bovenkant wat platter word geduwd door het weefsel (Dus niet de spier) en het mooi natuurlijk lijkt.  Ik weet nog niet waar ik op uit kom maar ik denk nu al dat het een mooie C cup word . Liefs Gina  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik val volgens mij ook nog onder de kleintjes, van een lege, slappe b naar een d met 260 cc voor de spier 16 jaar geleden, naar de zelfde d cup maar nu met 310 cc dual plane rond 5 weken geleden, ze valt nu iets vaster en lijkt wat minder groot .. C’tjes en D’tjes zijn de minst voorkomende maten hier op het forum als ik het zo zie .. Maar ik ben heel blij met mijn maat, het is heel natuurlijk en past bij de rest van mijn lichaam .. 1.66, 63 kilo, maat 36

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.