Ga naar inhoud

Kelster : 3 december 2018 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

11 uur geleden, Boobmom zei:

Ik reageer hier ook even op je. We hebben dezelfde PC. Ik heb haar ook. Maar dan pas 14 jan. Wat kan jij snel terecht. Ik ben 22 okt op consult geweest. En kon helaas vanwege mijn werk niet voor de kerst. Maar na de kerst was pas 14 jan eerste plek vrij. Dus ik heb een lange aftelling te gaan. Baal ik wel beetje van. Maar voor kerst was zakelijk gezien echt geen optie voor me. 

 

Grappig. Onze passessie is beetje zelfde verhaal. Ook ik ben slank. Maar brede schouders. Ze zag ook bij mij sterke spiermassa daar dus adviseerde me ook volle C, kleine D. 

Mij heb wel van mezelf al een slappe B cup. Dus vandaar dat ik zeker niet meer dan 300 erin ga doen. Maar dat was wel meteen eerste wat ze zei voor we al gingen passen. Doordat ik zo schrok van die 330 passen. Zei ze. We gaan 275 doen. Maar 300 kan ook hoor. Je mag zelf kiezen. Tja. En dan begint t getwijfeld he. Hahahha. 

 

Maar super leuk dat we zelfde chirurg hebben. Ik zie haar hier nog niet zo vaak voorbij komen namelijk. 

 

WoW ja echt best wel het zelfde verhaal. Ze riep het ook al voor we begonnen met passen : volle C cup. 

 

Ik heb volgende week een extra pas afspraak gemaakt omdat ik de hele nacht heb wakker gelegen.

 

ik wilde zsm terecht kunnen aangezien ik al jaren wacht Haha op mijn eerste consult heb ik wel 5 weken moeten wachten. Ik werk voor mijzelf dus kan alles zelf redelijk goed inplannen en verschuiven. Maar 3 dec was nog de enige mogelijkheid dit jaar anders werd het eind januari begin feb en daar had ik niet zo veel zin in ..

 

maar 3 weken is echt snel dat wel !! 

 

Leuk om contact te houden :) 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Kelster zei:

 

WoW ja echt best wel het zelfde verhaal. Ze riep het ook al voor we begonnen met passen : volle C cup. 

 

Ik heb volgende week een extra pas afspraak gemaakt omdat ik de hele nacht heb wakker gelegen.

 

ik wilde zsm terecht kunnen aangezien ik al jaren wacht Haha op mijn eerste consult heb ik wel 5 weken moeten wachten. Ik werk voor mijzelf dus kan alles zelf redelijk goed inplannen en verschuiven. Maar 3 dec was nog de enige mogelijkheid dit jaar anders werd het eind januari begin feb en daar had ik niet zo veel zin in ..

 

maar 3 weken is echt snel dat wel !! 

 

Leuk om contact te houden :) 

Xxx

Ik werk idd ook als zelfstandige....heb eigen kapsalon...en voor mij was die 3 dec dus niet te doen, omdat ik dan net in de drukke tijd voor kerst uit de running ben...Moet namelijk minimaal 3 weken vrij houden. 

 

Maar top hoor dat je zo snel mag....ik baal best dat ik zo lang moet wachten, maar had hooguit 2 weken eerder gekunt als er plaats was geweest. Dus het is goed zo...geduld hebben hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, An1977 zei:

Mijn controle was omdat ik het weekend een knobbeltje had ontdekt. Een fibroadenoom, maar morgen voor de zekerheid een echo laten maken. 

 

Zelf ben ik door Dr. Welters geholpen. Een hele aardige rustige man. 

 

Ben nu 4,5 week po. En herstel is echt super gegaan hoor!

Pijn heb ik niet echt gehad. Ja, ze stonden strak, maar nu heb ik eigenlijk nergens meer last van, op dat knobbeltje na dan. 

Ik heb 495cc dual plane anatomisch laten zetten. Ik voeg je toe. Kun je kijken hoe het is geworden. 

 

 

 

 

Wat heftig Ann... hopelijk is er niets ergs aan de hand. weet je al meer of duurt dat even?

 

xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Boobmom zei:

Ik werk idd ook als zelfstandige....heb eigen kapsalon...en voor mij was die 3 dec dus niet te doen, omdat ik dan net in de drukke tijd voor kerst uit de running ben...Moet namelijk minimaal 3 weken vrij houden. 

 

Maar top hoor dat je zo snel mag....ik baal best dat ik zo lang moet wachten, maar had hooguit 2 weken eerder gekunt als er plaats was geweest. Dus het is goed zo...geduld hebben hier

 

Ik snap het... dt is een van de drukste tijden van het jaar.. en redelijk intensief werk denk ik. Je hebt je herstel wel echt nodig dan. Ik werk deels op de vloer en deels op kantoor dus ik kan het nog wel een beetje in plannen. Ik sta de dag van te voren nog op een videoproductie.. Heb ik wel ff afleiding, maar dat kan ik de weken daarna niet meer doen helaas. Maar er is nog genoeg achter de schermen te doen :)

 

Dat lang wachten is echt killing.. ergens vind ik 3 weken snel maar liever ga ik al morgen haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@An1977 Is er al wat meer bekend idd....ben afgelopen dag niet op chat geweest....dus heb niet mee gelezen mocht je daar al iets gezegd hebben?

 

Hoe beviel jou velthuis….hoor namelijk wel vaak dat je er gewoon echt in de watten gelegd wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Boobmom zei:

@An1977 Is er al wat meer bekend idd....ben afgelopen dag niet op chat geweest....dus heb niet mee gelezen mocht je daar al iets gezegd hebben?

 

Hoe beviel jou velthuis….hoor namelijk wel vaak dat je er gewoon echt in de watten gelegd wordt

Het is gelukkig niks ernstig . Een cyste!! 

 

Je wordt er echt in de watten gelegd. Ze zijn echt super lief. 

Ik had zondag al gebeld over m'n knobbeltje, maar toen zeiden ze dat ik het beste maandagmorgen maar moest terugbellen, zodat ze me voor die dag nog kon inplannen. 

Kon al om 1035 terecht. En ben eerst gezien door de verpleegkundige en daarna door de chirurg. Nazorg is echt super. En ze vliegen echt voor je hoor. 

Ben echt blij dat ik voor Velthuis kliniek heb gekozen.  Ga je echt geen spijt van krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, An1977 zei:

Het is gelukkig niks ernstig . Een cyste!! 

 

Je wordt er echt in de watten gelegd. Ze zijn echt super lief. 

Ik had zondag al gebeld over m'n knobbeltje, maar toen zeiden ze dat ik het beste maandagmorgen maar moest terugbellen, zodat ze me voor die dag nog kon inplannen. 

Kon al om 1035 terecht. En ben eerst gezien door de verpleegkundige en daarna door de chirurg. Nazorg is echt super. En ze vliegen echt voor je hoor. 

Ben echt blij dat ik voor Velthuis kliniek heb gekozen.  Ga je echt geen spijt van krijgen.

nee...velthuis was ook echt een hele bewuste keuze van me...ik dacht als ik dit doe, ga ik nergens op bezuinigen.....Dan wil ik ook echt goed en fijn geholpen worden. Kijk zo uit naar 14 januari….Voelt echt als een cadeautje om daar ook een paar uur door te brengen. klinkt stom….voeltt bijna als een soort spa voor me....zal naderhand wel anders piepen.....als die grote olifant op mijn borst is gaan zitten...hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, An1977 zei:

Nee helemaal niet. Omdat ze dus zachter worden was ik aan het voelen. En kwam er zo achter. Schrok natuurlijk hartstikke!

 Ah gelukkig. Ja dat snap ik helemaal. Mijn moeder heeft een paar jaar geleden borstkanker gehad en gelukkig is ze genezen. Daardoor heb ik het heel lang vooruit geschoven en overwogen maar nu toch de knoop doorgehakt .. het kan me namelijk met of zonder proteses altijd gebeuren. Ps ik wil je nergens voor bangmaken hè  !! Ik ben heel blij voor je dat het niets is en het is heel goed dat je jezelf goed controleerd en aan de bel getrokken hebt :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 2-12-2018 om 16:31, An1977 zei:

Succes morgen!! Laat je weten hoe het is gegaan?

 

Thanks het duurde even omdat ik niet op het forum kon er was wat mis gegaan denk ik !! Maar hier ben ik en ze zitten er op !! Alles is goed gegaan maar wat heb ik de pijn onderschat .. echt  twee dagen niet kunnen slapen en het gevoel gehad dat ze per direct eruit zouden scheuren .. nu Gaat het stukken beter

 

xxxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Kelster zei:

 

Thanks het duurde even omdat ik niet op het forum kon er was wat mis gegaan denk ik !! Maar hier ben ik en ze zitten er op !! Alles is goed gegaan maar wat heb ik de pijn onderschat .. echt  twee dagen niet kunnen slapen en het gevoel gehad dat ze per direct eruit zouden scheuren .. nu Gaat het stukken beter

 

xxxxx 

Oh..wat vervelend! Ja heel je huid is natuurlijk opgerekt. Ik had er ook wel wat last van hoor! Hoe is het nu? Beetje een houding met slapen kunnen vinden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 7-12-2018 om 17:06, An1977 zei:

Oh..wat vervelend! Ja heel je huid is natuurlijk opgerekt. Ik had er ook wel wat last van hoor! Hoe is het nu? Beetje een houding met slapen kunnen vinden? 

 

Het gaat erg goed! Ik herstel echt goed en ben zo intens gelukkig met mijn Boobies ! Ze zijn mooier dan dat ik ooit gedroomd had en ben nu 14 dagen po .. ze worden nog veel mooier maar ben nu al zo gelukkig xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.