Ga naar inhoud

Kelster : 3 december 2018 : Dr. Mesters : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,:48:

ik ben Kelly,  27 Maar en wil al sinds mijn 18e een borstvergroting. 

 

Het word dus eens tijd om hier werk van te maken. Eigenlijk zou ik dit al eerder gedaan hebben maar door studie en een flinke burn-out is het er niet van gekomen. Momenteel ben ik aan het opkrabbelen uit mijn burn-out en kan ik hopelijk na de zomer de ingreep laten doen. Mits ik lichamelijk en conditioneel maar ook geestelijk het aan kan. 

 

De burn-out heeft me heel ver gebracht. Ik was vroeger nooit ergens bang voor maar ik begin me nu al zorgen te maken over vanalles en nog wat.

 

Ik hoop daarom hier wat te lezen over meiden die dit ook hebben mee gemaakt en hoe dit is bevallen. Bijvoorbeeld ervaringen met stress op je lichaam zowel voor als na de behandeling en het herstel.

 

Daarnaast ben ik nog zoekende naar wat ik precies wil (grote/vorm/soort implantaten ) en bij welke kliniek ! 

 

Het lijkt me leuk dames te ontmoetten met dezelfde struggels zowel met of zonder burn-out ! Ik ben open voor alle advies ! 

 

Tot snel ! :3: X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

 

Welkom hier. Ik heb zelf nooit een burn out gehad gelukkig, maar wel ook heel lang onzeker geweest over mijn borsten.  Ik heb er zelf nooit een moment spijt van gehad. Het geeft je alleen heel veel zelfvertrouwen, en als je goed in je vel zit straal je dat ook uit. Er zijn vast veel goede artsen die je goed kunnen adviseren, en als je aan geeft wat je graag zou willen met voorbeelden van jij mooi vind kom je er vast wel uit. Ik zelf ben pas door dr Nio geopereerd en heel tevreden over hem. dat kan via olvg of parkkliniek. Maar er valt hier genoeg in te lezen voor je;) 

Plan gewoon meerdere afspraken voor goed advies. 

 

Heel veel succes!

 

Groetjes,

 

Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Kelly,

 

Spannende tijden voor je! Wat fijn dat je de goede kant weer op gaat en deze operatie zal hopelijk een opsteker zijn. Het geeft echt een boost. Het is zeker een beetje uitdagend en emotioneel, maar in de goede zin. Als ik je twee tips mag geven: je geeft zelf al aan dat je lichamelijk in conditie wilt zijn. Ik heb zelf extra getraind en was daar erg blij om tijdens de eerste dagen na de operatie. Je kunt jezelf makkelijker omhoog helpen. Je boet toch al wat in door zo’n ingreep, dus wat extra reserves kunnen geen kwaad. 

Andere tip komt ook uit eigen ervaring en eentje die misschien makkelijker is gezegd dan gedaan. Ik voelde me goed na de ingreep, maar bij een beetje spanning reageerde mijn lijf meteen. Borsten werden gevoeliger en warm. Dus de “zen” knop aan. ^_^

Ik moest echt even loslaten dat ik afhankelijk was en niet kon doen wat mijn hoofd wilde. 

 

Heel veel voorpret gewenst en succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kelly, een burn out heb ik nooit gehad. Wel een sociale fobie.... prive wil ik je daar best over vertellen hoor. Maar zo praat ik er eigenlijk niet over behalve dat ik met veel hulp er wel overheen ben gekomen. Mijn bv was de kers op de taart! Dr nio heeft me heel gelukkig gemaakt met 370 cc hydrogels!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2018 om 21:28 zei Melina:

Hoi Kelly,

 

Welkom hier. Ik heb zelf nooit een burn out gehad gelukkig, maar wel ook heel lang onzeker geweest over mijn borsten.  Ik heb er zelf nooit een moment spijt van gehad. Het geeft je alleen heel veel zelfvertrouwen, en als je goed in je vel zit straal je dat ook uit. Er zijn vast veel goede artsen die je goed kunnen adviseren, en als je aan geeft wat je graag zou willen met voorbeelden van jij mooi vind kom je er vast wel uit. Ik zelf ben pas door dr Nio geopereerd en heel tevreden over hem. dat kan via olvg of parkkliniek. Maar er valt hier genoeg in te lezen voor je;) 

Plan gewoon meerdere afspraken voor goed advies. 

 

Heel veel succes!

 

Groetjes,

 

Mel

 

Hoi Mel,

 

Bedankt voor je berichtje! Ik ga binnenkort eerst op een consult maar ook dat vind ik heel spannend. 

Ik wil ook meerdere afspraken plannen en mij goed laten adviseren. Mag ik vragen welke maat je had en naar welke maat je bent gegaan? mijn bh's zijn A70 maar eigenlijk te groot :(  ik wil gewoon borsten ipv de lelijke ' vettietjes' zoals ik ze noem. ik moet me denk ik eerst laten voorlichten wat de mogelijkheden zijn voor mij maar een B lijkt voor mij al geweldig! :wub:  

 

ik zal ook even op jouw profiel lezen over je ervaring! 

 

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-6-2018 om 22:39 zei gastmama:

Hoi kelly, een burn out heb ik nooit gehad. Wel een sociale fobie.... prive wil ik je daar best over vertellen hoor. Maar zo praat ik er eigenlijk niet over behalve dat ik met veel hulp er wel overheen ben gekomen. Mijn bv was de kers op de taart! Dr nio heeft me heel gelukkig gemaakt met 370 cc hydrogels!

 

 

Hoi gastmama, 

 

Dankje voor je reactie. Een sociale fobie is voor mij niet van toepassing ( al weet ik niet zo goed wat het inhoud, maar het lijkt me vreselijk) Goed om te horen dat je er overheen bent. ik heb wel wat andere dingen zoals angst en paniek aanvallen maar dat blijkt een bijkomendheid te zijn van een burn-out. ik denk alleen niet dat een borstvergroting mij gaat helpen om uit een burn-out te komen omdat ik gewoon overwerkt ben geweest en mentaal en fysiek was uitgeput. Maar het zal mij wel helpen om eindelijk vrouw te voelen en gelukkiger te zijn met mijn lichaam en het kopen van kleding. ik heb nu A70 ( althans dat is te groot) en in bikini vind ik vreselijk. ik bedek mijzelf dan het liefst.

370cc zou voor mij denk ik wel te veel zijn ( al snap ik ook nog niet zo veel van al die termen haha)

 

Thanks voor je reactie en ik ga Dr nio eens opzoeken!

 

 

xx  

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Kelster:

 

Hoi Mel,

 

Bedankt voor je berichtje! Ik ga binnenkort eerst op een consult maar ook dat vind ik heel spannend. 

Ik wil ook meerdere afspraken plannen en mij goed laten adviseren. Mag ik vragen welke maat je had en naar welke maat je bent gegaan? mijn bh's zijn A70 maar eigenlijk te groot :(  ik wil gewoon borsten ipv de lelijke ' vettietjes' zoals ik ze noem. ik moet me denk ik eerst laten voorlichten wat de mogelijkheden zijn voor mij maar een B lijkt voor mij al geweldig! :wub:  

 

ik zal ook even op jouw profiel lezen over je ervaring! 

 

xx

 

 

 

 

 

Ik had een 75 a en woog toen 60 kg en 1.75 lang. Ik vroeg ook om een b cup maar het werd een c cup met anatomische 245 cc. Maar staar je vooral niet blind op die cupmaten want het is niet te vergelijken met natuurlijke borsten. Het oogt altijd kleiner. Nu wilde bij mijn tweede bv (15 jaar later) de ronde. Ik was altijd tevreden met de anatomische hoor, maar ze waren wat smaller en als mensen me een knuffel gaven voelden ze twee harde bolletjes;) Denk dat de ronde wat zachter zijn, maar dat moet je maar even vragen.

Ik zal je vanmiddag wel even toevoegen, daar is nog een foto van mijn eerste bv bij. Ondertussen waren ze wel wat minder strak gaan staan na borstvoeding en 2 zwangerschappen. Heel veel succes. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier heb je een lotgenoot, maar ik heb nog maar net de diagnose "burn out" Dus ben nog een beetje zoekende hoe en wat. Ook hoe ik ontspanning en rust kan vinden. Erg moeilijk met 2 kinderen.

 

Maar ik had dus ook een 70a en heb in april mijn hersteloperatie gehad, ik heb nu 355cc motiva full en kom op een 70D maar het valt best mee. Het klinkt altijd zo groot. Mijn profielfoto is het resultaat. 

 

Gr Jen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei jen1811:

Hoi,

Hier heb je een lotgenoot, maar ik heb nog maar net de diagnose "burn out" Dus ben nog een beetje zoekende hoe en wat. Ook hoe ik ontspanning en rust kan vinden. Erg moeilijk met 2 kinderen.

 

Maar ik had dus ook een 70a en heb in april mijn hersteloperatie gehad, ik heb nu 355cc motiva full en kom op een 70D maar het valt best mee. Het klinkt altijd zo groot. Mijn profielfoto is het resultaat. 

 

Gr Jen 

Hoi jen, 

 

Op je profiel foto lijkt het ook geen D .. D klinkt zo groot maar Volgensmij valt het reuze mee. T is allemaal lastig  hoor ik heb ook echt last van keuze stress om alles.

 

Maar wat ik belangrijker vind is dat het goed met je gaat .. denk je dat de borstvergroting ook met je burn-out te maken heeft gehad / of heeft ?  Als je er over wilt praten mag je me altijd een pb sturen, ik heb alleen geen kinderen maar wel ADHD wat mij tegenhoud om rust te pakken ! 

 

Sterkte met alles ! Xxx  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ja dat denk ik wel, jij kunt mijn verhaal lezen als jij op mijn profiel kijkt zie onderaan staan verkeerde protheses geplaatst, als je het leest weet je wat de druppel was voor mijn burn out. Ik heb weekelijks gesprekken met een psycholoog maar moet toch een manier vinden om te ontspannen. Wat doe jij? Hoe ga jij met je burn out om? en je omgeving? Mag ook in een pb als jij wil. 

 

xxx jen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ADD en HSP (snel overprikkelt, lijkt op een heel kortdurende burn-out), misschien moet je mijn topic even lezen.

Heb daar ook best veel geschreven over hoe het erna ging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

Heb ADD en HSP (snel overprikkelt, lijkt op een heel kortdurende burn-out), misschien moet je mijn topic even lezen.

Heb daar ook best veel geschreven over hoe het erna ging.

 

Ja ik heb ook ADD en ben zelf heel druk en onrustig altijd ze noemen t ook vaak een ADD / ADHD combinatie. 

overprikkeld ben ik ook snel maar daar kon ik goed mee omgaan totdat alles me te veel werd. ik wil ook te veel en neem te veel hooi op mijn vork en als er dan iets traumatisch gebeurd en je hebt twee banen dan ineens gaat het fout.. helaas.. de ADD zorgt er wel voor dat ik langzaam en slecht herstel, want als je mij 1 vinger geeft en ik heb een goede dag met een goed humeur... dan sta ik al weer te stuiteren en een paar uur later kan je me weer oprapen omdat ik in elkaar gezakt ben. mijn hoofd is druk en mijn lichaam is op.. eerst kon ik ook niet meer na denken maar gelukkig is die tijd over.. ik zal eens je topig lezen! thanks voor je reactie xxxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kelly,

 

Ik lees even mee in jouw topic :) Ik kan je nog niet vertellen hoe het herstel van een borstvergroting gaat met een burn-out maar ben ook wel benieuwd of anderen die ervaring al wel hebben.Ik zit momenteel in een burn-out omdat ik emotioneel teveel belast ben geweest de afgelopen jaren. Teveel hooi op mijn vork genomen en altijd maar sterk willen zijn en alles perfect willen doen als alleenstaande moeder. Ik merkte al een jaar dat het niet goed met mij ging en mijn lichaam niet meer wilde maar toch gewoon doorgaan.. tot ik sinds eind maart niks meer kon. Ik ben een enorme piekeraar en ook over een borstvergroting pieker ik al 10 jaar. (ben nu 33) Ik heb ondanks dat ik nog aan het begin van het herstel van de burn-out staat toch de knoop doorgehakt dat ik mij deze zomer wil laten opereren. Zodat ik dat in ieder geval uit mijn hoofd kan zetten ;) Vorig jaar al bezig geweest met een vergoeding aanvragen, afgewezen, weer beoordeeld worden, weer afgewezen dat ik dit jaar was overgestapt naar een andere zorgverzekeraar om het opnieuw te proberen. Maar gezien de stress wat het oplevert heb ik besloten om de vergoeding te laten voor wat het is en het zelf te betalen.

Ik heb een consult bij Faceland gehad en wordt 13 augustus geopereerd door Dr. Fresow! Eind juli heb ik een consult met hem en wordt het definitief hoeveel cc het wordt. De consultant adviseert Motiva 285cc demi of 315 cc full.

Ik denk dat mijn voorkeur naar de full gaat omdat ik meer vulling aan de bovenkant wil. Ze worden dual plane geplaatst omdat ik zelf niet veel vel/vet heb. Ik ben 1,64 en 52 kg, cupmaat 70 A. Ik wil graag een volle C/ kleine D.

Ik maak me wel zorgen of mijn lichaam het op dit moment wel aankan. De operatie is over 2 maanden maar aangezien ik mij nog steeds zo vermoeid voel als 2 maanden geleden vraag ik mij of ik me in augustus al wel wat beter voel. Maar ik wil dit zo graag!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 14:03 zei summerAA:

Hoi Kelly,

 

Ik lees even mee in jouw topic :) Ik kan je nog niet vertellen hoe het herstel van een borstvergroting gaat met een burn-out maar ben ook wel benieuwd of anderen die ervaring al wel hebben.Ik zit momenteel in een burn-out omdat ik emotioneel teveel belast ben geweest de afgelopen jaren. Teveel hooi op mijn vork genomen en altijd maar sterk willen zijn en alles perfect willen doen als alleenstaande moeder. Ik merkte al een jaar dat het niet goed met mij ging en mijn lichaam niet meer wilde maar toch gewoon doorgaan.. tot ik sinds eind maart niks meer kon. Ik ben een enorme piekeraar en ook over een borstvergroting pieker ik al 10 jaar. (ben nu 33) Ik heb ondanks dat ik nog aan het begin van het herstel van de burn-out staat toch de knoop doorgehakt dat ik mij deze zomer wil laten opereren. Zodat ik dat in ieder geval uit mijn hoofd kan zetten ;) Vorig jaar al bezig geweest met een vergoeding aanvragen, afgewezen, weer beoordeeld worden, weer afgewezen dat ik dit jaar was overgestapt naar een andere zorgverzekeraar om het opnieuw te proberen. Maar gezien de stress wat het oplevert heb ik besloten om de vergoeding te laten voor wat het is en het zelf te betalen.

Ik heb een consult bij Faceland gehad en wordt 13 augustus geopereerd door Dr. Fresow! Eind juli heb ik een consult met hem en wordt het definitief hoeveel cc het wordt. De consultant adviseert Motiva 285cc demi of 315 cc full.

Ik denk dat mijn voorkeur naar de full gaat omdat ik meer vulling aan de bovenkant wil. Ze worden dual plane geplaatst omdat ik zelf niet veel vel/vet heb. Ik ben 1,64 en 52 kg, cupmaat 70 A. Ik wil graag een volle C/ kleine D.

Ik maak me wel zorgen of mijn lichaam het op dit moment wel aankan. De operatie is over 2 maanden maar aangezien ik mij nog steeds zo vermoeid voel als 2 maanden geleden vraag ik mij of ik me in augustus al wel wat beter voel. Maar ik wil dit zo graag!:wub:

 

Hoi SummerAA,

 

Bedankt voor je berichtje! ik denk dat we wel een beetje het zelfde zijn en willen..

ik zit ook nog met het zelfde in mijn hoofd: gaat mijn lijf dat wel trekken. Ik ben vaak moe, maar dat neem ik nog wel voor lief. 

 

Eigenlijk staat mijn lijf nogsteeds op een extreme hoge spanning waardoor ik ergere gezondheidsklachten hebben die soms best angstaanjagend zijn. We kunnen eens via PB kletsen als je wilt! ;) 

 

Iedergeval ben ik as week weer bij mijn HA omdat hij mij momenteel begeleid met medicatie etc en ga het eens aankaarten wat hij er van vindt, en dan ga ik daarna zsm een afspraak maken om alvast wat informatie op te doen en me voor te bereiden! 

 

jij hebt de knoop dus al doorgehakt! Probeer goed te luisteren naar je lichaam en op jezelf te letten ( het advies wat iedereen mij geeft, en die ik zelf niet altijd opvolg. Maar ik wordt steeds meer bewust van het feit dat het moet wil ik beter worden) Dusssssss.... geef ik het advies netjes door.. en hoop ik dat jij er wel wat mee doet xxxx

 

Stuur me een PB als je er behoefte aan hebt!?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi iedereen :)

Ik wil graag men eigen ervaringen delen van de impact die ik zowel mentaal als fysiek ondervonden heb na men bv. Ondertussen al zo’n 8 maanden in het bezit van men boobies :43:

 

Ben zelf ook een adhd’er dus misschien hebben jullie hier wat aan :) 

Ik heb me de eerste weken na men operatie mentaal behoorlijk ellendig gevoeld.

De verdoving zorgde ervoor dat ik een hele tijd sneller moe was en het heeft toch een tijdje geduurd voor dat beter ging.

Vooral niets mogen/kunnen doen vond ik heel moeilijk. Hulp vragen doe ik niet snel en nu kon ik niet anders. Maar ik heb me wel altijd heel goed aan de voorschriften gehouden, voelde me heeeeel erg verantwoordelijk voor een goede genezing :rolleyes:

 

Hoewel ik me goed voorbereid had was het toch lastig om na de operatie alles geregeld te krijgen. Ik woon alleen dus dat maakte het er niet makkelijker op.

Mijn tips: Praat goed met je omgeving over de operatie. Waarom je ze wilt, waarom het voor jou belangrijk is (om iets te doen aan een gezond lichaam), hoe de genezing verloopt, hoeveel hulp je gaat nodig hebben,of je mentaal wat extra ondersteuning kan gebruiken,...

 

Ik voelde me erg onzeker over men borsten na de operatie. (Erger dan voorheen zelfs)  Ik had me gelukkig vooraf goed ingelezen hier op het forum en wist dat het er niet onmiddelijk prachtig ging uitzien (thank god dat ik niet met dat idee uit de operatie kwam!) 

Toch was het erg moeilijk om er allemaal rustig over te blijven. Ik verveelde me te pletter, voelde me beperkt in de meest voor de hand liggende dingen en als je dan nog eens twijfelt of je het wel goed vindt allemaal...niet makkelijk :D 

 

Maar nu 8 maand later dus en ik ben de minder fijne dingen al zo goed als vergeten en voel me niet getraumatiseerd :D 

 

Heel veel succes met je zoektocht!

Ik duim mee dat alles vlotjes verloopt! 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal mijn ervaring ook nog eens kort hier opschrijven zodat niet iedereen m'n topic hoeft door te spitten.

 

Ik heb add en hsp, heb afgesproken met de chirurg dat ik de dag van de operatie wel gewoon mijn medicatie in nam omdat ik bang was dat ik anders overprikkeld zou raken en me daardoor extreem belabberd zou gaan voelen.
Daarna zou ik mijn medicatie proberen zo lang mogelijk niet te nemen omdat de doorbloeding in de kleine bloedvaatjes verminderd, ik wilde absoluut geen infectie of complicaties! 

 

De dag van m'n operatie werd ik extreem snel wakker, voelde me geweldig en was bijna euforisch. Heb serieus nergens last van gehad, in de avond goed medicatie genomen en gaan slapen.

Later bleek dat dit het effect van mijn medicatie was, als ik deze niet had ingenomen dan was ik waarschijnlijk heel anders wakker geworden. 

Pas op dag 5 kwam de man met de hamer, op het moment dat ik mezelf dus alweer over het randje en mijn kunnen had gepusht

Ik voelde me moe, kon me nergens op concentreren en wilde eigenlijk alleen maar slapen.
Als ik dan 's nachts mocht slapen, overdag slapen mocht niet van mezelf, dan kwam ik niet in slaap en lag ik uren naar het plafond te staren. En zo ging dat cirkeltje steeds weer rond.

Iedereen zei dat het vanaf dag 7 beter zou gaan, dus daar beet ik me in vast dat het vast wel beter zou gaan na die dag. Maar toen het bij mij dus nog niet beter ging met dag 7, werd ik boos op mezelf... want waarom konden die andere meiden zelfs al boodschappen doen en gaan werken! 

Dacht dat dit door de pijnstillers kwam, dus ben er mee gestopt maar ook weer van terug gekomen omdat het te vroeg was. 

 

Lang verhaal kort, ik heb in de weken erna mezelf meermaals voor de gek gehouden dat het zo goed met me ging. Ik was jaloers op de meiden die zo snel "herstelden" en ik dacht dat er iets mis met me was. 
Nee, er was niets mis met mij. 
Maar door de narcose verergeren bestaande klachten, bijwerkingen van een narcose zijn ook concentratie- en slaapproblemen. Laat je dit nou net al hebben als adhd/add'er en dan ook nog verergeren.... 
Dan ook nog het interne motortje die zegt dat je van je kont af moet komen maar je lichaam geeft niet thuis, dit botst enorm en dit frustreert enorm.

Als ik dat had geweten had dat misschien veel minder heftig geweest, misschien ook wat minder hard voor mezelf geweest met wat ik allemaal al had moeten doen en ook met het afbouwen van pijnmedicatie.
Want ook daarvan vond ik dat ik er binnen 2 weken vanaf moest zijn, maar dat werkte alleen maar averechts.

Had een ontzettend kort lontje, ging om niks janken en ik was vooral echt boos op mezelf dat ik hele dagen thuis zat. Ben ik wel normaal. Mijn antwoord: ja, maar ik ben gewoon veel te hard geweest voor mezelf. 

 

Mijn tips:
Kijk niet naar een ander, hoe snel een ander "hersteld" want het is fijn dat ze zich zo lekker voelen. Vanbinnen zijn ze net zo ver hersteld als jij, ieder hersteld ook anders. 

Het is geen schande als jij met week 2 nog in je joggingbroek op de bank een bak ijs zit leeg te lepelen, jezelf pushen om je beter te voelen (en voor te doen naar de buitenwereld) gaat je herstel in geen enkele manier helpen.

Ieders pijngrens is anders, heb je pijn neem dan die pijnstiller. Herstel verloopt sneller als je energie daar naartoe gaat en niet naar het verbijten van de pijn die je hebt.
De omgeving vooral laten lullen, niemand voelt wat jij voelt. Dus als hun beginnen met een verhaal over het nichtje van de zus van de buurman die na 5 dagen alweer begon met hardlopen, fijn voor haar maar sowieso tegen de leefregels van minimaal 6 weken.

Dat herstel he, dat duurt minimaal 6 weken. Als jij na die 6 weken nog moeite hebt met stofzuigen en aan het einde van de dag twee dikke bakstenen op je borst hebt is dat geen, ik herhaal géén, schande. En ook niet abnormaal! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hoi meid, 

Wat fijn dat je dit verteld, dat doet me goed. Althans het is iets waar ik wat aan heb. het is geen fijn verhaal maar het laat me wel inzien dat ik nog wel even moet wachten wil ik echt onder het mes gaan. Zeker de situatie van nu, deze is een beetje verslechterd door nieuwe medicatie en ik voel me momenteel niets waard. Dat komt wel weer goed dat weet ik wel, maar momenteel heeft mijn lijf er geen zin meer in en lig ik weer plat. 

 

Knap van je dat je zo hebt volgehouden om rust te nemen, dat is echt het moeilijkste wat er is.. zeker als je die rust niet in jezelf hebt zitten. Maar het moet wel voor de genezing. ik kan nu alvast oefenen dus.. want ik moet wel nu. 

 

Als ik me wat beter voel dan stuur ik je nog een berichtje goed.. ik moet nu even ook van de HA en psygoloog me gaan focussen op het herstel nu en daarna denken aan een BV. ipv alles allemaal maar tegelijk willen. 

 

Dromen, fantaseren en dingen uitzoeken mag.. maar ik mag me niet vastpinnen aan waneer ik wil gaan.. eerst het een en dan het ander. ook ivm de impact die een operatie dalijk gaat hebben op mijn lijf is het goed om eerst zo goed mogelijk te herstellen wil ik niet hard terugvallen in het zelfde gat.  

 

Ik ga braaf het advies opvolgen! thanks voor je reactie meid! xxx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi allemaal,

 

ik heb mijzelf een paar maanden geleden al eens voorgesteld maar toen was ik nog zoekende in de tieten wereld en had ik nog geen consult of iets gehad. Maar nu is het eindelijk zo ver: HELP ik krijg tieten !! 

 

 

Ik ben Kelster (27) en Vandaag heb ik mijn eerste consult gehad bij Drs mesters - Velthuis in Eindhoven. Heel fijn gevoel bij de kliniek en de pc. 

 

Toen ik de vraag kreeg: wat wil je. Was mijn antwoord : ik wil gewoon tieten. Ik heb ze namelijk nooit gehad. Ik ben nu 27 jaar en droom als sinds de middelbare school van de vrouwelijke voorgevel. Ik voel me met mijn 70 A nog echt een kindje van 12. Gelukkig komt daar over 3 weken verandering in maar ik vind het echt een ramp wat betreft de maat / CC.

 

Toen ik mijn kleding uit deed zei ze al direct dat een grote C goed bij mijn lichaam past. Omdat ik naast dat ik slank ben brede schouders en  heupen hebt. ( dat van die schouders was echt een compliment ze zag meteen dat ik vaak sport en een sterk bovenlijf heb).  Vandaar dat het volgens haar best wat voller mag vooral aan de onderkant. Daarom

Adviseerde ze mij voor een  anatomische implantaat te kiezen. En ivm met mijn omtrek zou dat mooier uitkomen volgens haar.

 

Na wat passen en meten kreeg ik dus uiteindelijk het advies om voor 

295 of 330 cc te gaan. Met het advies om voor 330 te gaan. Ik schrok hier best van voornamelijk van het woord grote C maar ook tijdens het passen. Ineens zit er iets wat ik nooit had. Het lijkt zo groot ook in de spiegel en op de foto die ik heb.

Daarnaast heb ik ingetrokken tepels waarvan de pc zei dat met 330 het goed kan zijn dat ze mischien dan wat naar buiten worden

geduwd maar dat kon ze niet beloven.

 

Ik heb heel veel gelezen op het forum over vrouwen die roepen: ‘had ik maar iets groter gedaan’ en hoor dat ook regelmatig in mijn omgeving. 

 

Mijn vriend en moeder waren mee en die vonden 330 cc prachtig. Het past bij mijn lijf. Ik vond eigenlijk even op dat moment helemaal niets mooi tijdens het passen omdat het er zo heftig uit zag ineens en ik het niet gewend ben. Ik voelde me er ook nog eens dik door.  Toen ik wat langer in de proef bh rondliep tijdens het consult werd het wel wat natuurlijker en kon het een beetje wennen.

 

Maar nog steeds denk ik : help !! Word dit niet te groot?? Kleiner vond ik aan de andere kant  weer niet mooi staan en niet helemaal passen.

 

Zal het gewoon even wennen zijn en was het even de schrik die me gek maakte !? 

 

Ik mag nog een keer komen passen als ik wil, dus ik denk dat ik dat ga doen maar ik gok dat die twijfel misschien dan zelfs erger word. Volgens de pc kan ik t ook zelf thuis doen met een sport bh en zakjes gehakt, ala 330 gram, Haha. 

 

Zijn er hier nog meer twijfelkonten, of dames met ervaringen die me op weg kunnen helpen ! Ik wil heel graag op de pc vertrouwen maar op een of andere manier was het even schrikken.

 

Groetjes

 

De grote twijfelkont ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps: hier twee foto’s van 330 cc (helaas heb ik geen foto’s van de andere maten).

 

ik had wel echt een verkeerde broek aan :82: een plof broek.

 

het shirt wat ik kreeg was ook een beetje te groot wat ik jammer vind. Als t strak zit zie je beter de lijnen van mijn lichaam en had ik t zelf zo ook beter kunnen beoordelen. Volgende keer trek ik dus wat anders aan Haha !! ;)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey twijfelkont, 

 

Zou zomaar zijn dat ik je vanochtend naar buiten heb zien komen. Ben er vandaag ook geweest voor een extra nacontrole.

 

330 staat je heel mooi hoor. Zou zeker voor de grootste maat gaan. 

En lekker gewoon nog een keer gaan passen. 

Drs Mesters is niet mijn pc geweest, maar wat een fijn mens! 

Succes met aftellen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk ! Ja dat zou goed kunnen ik heb daar nog even een bakje koffie gedronken achteraf en alles laten bezinken.

 

hoe was je na controle ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal en boobs Haha ik zal eens op je profiel kijken ! 

 

Bij wie ben jij geweest ? 

 

Thanks voor je reactie ! Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

o nou zie ik je passessie ja is wel vergelijkbaar met de mijne denk ik. alleen heb ik nog wel redelijk wat borst van mezelf hangend weliswaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn controle was omdat ik het weekend een knobbeltje had ontdekt. Een fibroadenoom, maar morgen voor de zekerheid een echo laten maken. 

 

Zelf ben ik door Dr. Welters geholpen. Een hele aardige rustige man. 

 

Ben nu 4,5 week po. En herstel is echt super gegaan hoor!

Pijn heb ik niet echt gehad. Ja, ze stonden strak, maar nu heb ik eigenlijk nergens meer last van, op dat knobbeltje na dan. 

Ik heb 495cc dual plane anatomisch laten zetten. Ik voeg je toe. Kun je kijken hoe het is geworden. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik reageer hier ook even op je. We hebben dezelfde PC. Ik heb haar ook. Maar dan pas 14 jan. Wat kan jij snel terecht. Ik ben 22 okt op consult geweest. En kon helaas vanwege mijn werk niet voor de kerst. Maar na de kerst was pas 14 jan eerste plek vrij. Dus ik heb een lange aftelling te gaan. Baal ik wel beetje van. Maar voor kerst was zakelijk gezien echt geen optie voor me. 

 

Grappig. Onze passessie is beetje zelfde verhaal. Ook ik ben slank. Maar brede schouders. Ze zag ook bij mij sterke spiermassa daar dus adviseerde me ook volle C, kleine D. 

Mij heb wel van mezelf al een slappe B cup. Dus vandaar dat ik zeker niet meer dan 300 erin ga doen. Maar dat was wel meteen eerste wat ze zei voor we al gingen passen. Doordat ik zo schrok van die 330 passen. Zei ze. We gaan 275 doen. Maar 300 kan ook hoor. Je mag zelf kiezen. Tja. En dan begint t getwijfeld he. Hahahha. 

 

Maar super leuk dat we zelfde chirurg hebben. Ik zie haar hier nog niet zo vaak voorbij komen namelijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.