Ga naar inhoud

Hallo iedereen


Coolens

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier ben een mama van 3 kinderen en heb na borstvoeding nog een arm a cupje over en zou heel graag naar een grote b kleine c gaan ben zelf 1m65 groot en weeg 50 kg dus weet niet goed of een c niet te groot gaat zijn ik heb binnenkort een eerste consultatie bij artemedis in gent heeft iemand daar ervaring mee en valt het mee kwa kostprijs want op internet kom je bedragen van 3000 tot 6000 euro tegen voor dezelfde ingreep 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Coolens, bij jou bouw past zelfs een d cup heel mooi.

Bij mijn eerste bv woog ik 53 kilo bij een lengte van 1.66 en destijds raadde de arts me een d cup aan, ik was onzeker en wilde graag wat minder, maar heb toch naar de arts geluisterd en was erg blij met die mooie pronte d cup ..

Recent heb ik ze moeten wisselen na 16 jaar, nu nog steeds 1.66 en 63 kilo dus in de loop der jaren nog wat meer vlees in mijn borsten gekregen en wederom ben ik gegaan voor ongeveer de zelfde maat, ik vermoed dat het nu een maatje groter gaat worden maar het ziet er wederom weer prachtig uit ( 1 week na de ingreep dus het is nog aan het zetten en indalen, het definitieve resultaat laat 3 tot 6 maanden op zich wachten)

 

De kliniek kun je met de zoekfunctie gemakkelijk bekijken, ik ben bij kliniek Mooi geweest en heb geen ervaring met Artemedis ..

 

Kijk eens rond op je gemak en volg vooral jou gevoel, een kliniek moet ten eerste al goed voelen en de arts ook, heb je twijfels boek meerdere consulten bij meerdere artsen en laat de prijs niet al te bepalend zijn, goedkoop is niet altijd goed, al te duur is ook geen garantie van goed werk ..

 

Succes met je zoektocht, er is hier een schat aan informatie beschikbaar en bij twijfel is er altijd wel iemand die je daarmee ondersteund ..

 

Sjuul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Coolens

 

Wat leuk dat je aan het oriënteren bent voor een BV.

Zoals Sjuul ook al zegt is het heel handig om de zoekbalk te gebruiken, je kunt heel veel informatie vinden over een bepaalde arts of kliniek. 

Ik zou een beetje rond neuzen op het forum welke arts of kliniek je het meeste aanspreekt en misschien kun je ook wel op consult bij meerdere artsen zodat je een beetje vergelijkingsmateriaal hebt. Niet iedereen vind dat fijn maar sommige dames wel. De 1e keer kan ook best wel overweldigend zijn met alle informatie die op je af komt en dan ook nog de 1e keer passen. Bij een 2e keer kun je je al meer focussen op het type implantaat en maat die je graag zou willen.

 

Cupmaat moet je je niet teveel op focussen want dat zegt niet zo heel veel. Goed kijken wat je mooi vind voor het zicht. Je kunt ook foto's zoeken wat je mooi vind en wat een beetje in de buurt komt van jouw lichaam (bijvoorbeeld iemand met dezelfde omvang / voorsituatie). 

 

Kosten kunnen inderdaad nogal verschillen. Prijs zou niet heel veel uit moeten maken. Kan soms wel liggen aan het merk prothesen dat de arts gebruikt. Het gemiddelde is ongeveer 3.000-4.000 denk ik. Je hebt klinieken die al voor 2.000 een borstvergroting aanbieden maar ook inderdaad 6.000. 

 

Succes!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Coolens zei:

Ik ben nieuw hier ben een mama van 3 kinderen en heb na borstvoeding nog een arm a cupje over en zou heel graag naar een grote b kleine c gaan ben zelf 1m65 groot en weeg 50 kg dus weet niet goed of een c niet te groot gaat zijn ik heb binnenkort een eerste consultatie bij artemedis in gent heeft iemand daar ervaring mee en valt het mee kwa kostprijs want op internet kom je bedragen van 3000 tot 6000 euro tegen voor dezelfde ingreep 

 

Hoi Coolens, welkom op dit forum!

Ik ben 1.58 en weeg 50kg, ik heb vorige week dinsdag mijn BV gehad. Ik heb 250cc laten plaatsen en zit nu op grote C/kleine D. 

Ik zal je adviseren om inderdaad eerst naar een consulatie te gaan om te kijken wat je mooi vindt en niet zozeer naar de cupmaat. Bij de consulatie kan je namelijk de protheses passen (maak foto’s zodat je thuis nog kan kijken wat je mooi vindt)

 

De prijs van een BV verschilt per kliniek, ik denk dat dit ook afhankelijk is van welke merk prothese er wordt gebruikt/rond of anatomisch

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

Ik ben 1m63 en weeg 51kg. Ik kwam van een A cup en heb nu een volle C cup. Ik kreeg 255cc en 335cc (wegens een verschil) Motive Progressive Plus dualplane bij dr. Verdonck.

 

Ik kon ook een maat groter nemen maar ik wou persoonlijk een push up effect dus ik ben 1 25cc kleiner gegaan omdat het anders wat te opvallend zou zijn bij mijn lichaam. De chirurg helpt je echt goed! Je moet zeggen wat je graag wil, eventueel voorbeeldfotos en wat je graag draagt!

 

Succes met je zoektocht!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.