Ga naar inhoud

*Lolaa : 17 december 2018 : Dr. Lydia Bol : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

31 minuten geleden, Nikka zei:

Oh dat klinkt idd als een meevaller. Wat fijn zeg dat je het zo ervaren hebt. Wel balen dat je je zo rot hebt gevoeld van de narcose. Ik ben helemaal geen mens voor dagen in bed dus hoop zo dat het me ook mee gaat vallen 

 

Klinkt alsof je ook een fit gezond iemand bent, dat scheelt al enorm in het herstel .. Een gezond lichaam kan veel meer hebben, de rest is een beetje afhankelijk van je pijnervaring en uiteraard doet je instelling hoe je erin staat ook heel veel denk ik ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sjuul zei:

 

Klinkt alsof je ook een fit gezond iemand bent, dat scheelt al enorm in het herstel .. Een gezond lichaam kan veel meer hebben, de rest is een beetje afhankelijk van je pijnervaring en uiteraard doet je instelling hoe je erin staat ook heel veel denk ik ..

Ja ik sport wel actief idd. Mijn pijngrens ligt ook wel hoog. Maar heb mijn instelling staan op dat het kei zeer doet als ik wakker word dan valt het altijd mee ^_^ en dat het de pijn waard gaat zijn. Komt goed. Vind de weg ernaartoe alleen een rollercoaster in mijn hoofd. Komt ook omdat ik eigenlijk gisteren geopereerd zou worden en het nu een week is opgeschoven. #duurtlang hihi :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sjuul zei:

 

1 cc zal 1 gram wegen, plus je eigen weefsel .. Komt allemaal goed hoor, de eerste dagen (2 maar bij mij) wat pijnlijk en ongemakkelijk en daarna gaat het gauw bergop, het gaat hier nu zo goed dat ik echt moet oppassen dat ik niet teveel doe ..

Dat klinkt hoopvol! Gelukkig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik heb lekker een hele week op de hoekbank gelegen, die had een ideale hoek om de kussens in te stapelen.

De dag van de operatie vond ik het ergste, niet door de pijn maar doordat ik misselijk was en met een flinke migraine uit de narcose kwam, dag 2 had ik wat pijn wat je kunt vergelijken met een flinke spierpijn die van mijn nekspieren tot aan mijn navel zat en dag 3 heb ik de kliniek gebeld of ik mocht stoppen met de pijnstillers want het was ook zonder heel goed te doen.

Het is mij dus echt heel erg meegevallen.

ik wil natuurlijk het liefst alleen maar van dit soort berichten lezen. 

Ik heb nog een zoontje van 3 rondlopen en de eerste 3 dagen is hij bij opa/oma maar daarna moet ik toch echt voor ons zorgen. Oh ben zo benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, *Lolaa zei:

ik wil natuurlijk het liefst alleen maar van dit soort berichten lezen. 

Ik heb nog een zoontje van 3 rondlopen en de eerste 3 dagen is hij bij opa/oma maar daarna moet ik toch echt voor ons zorgen. Oh ben zo benieuwd!

Zeker hopen dat jij het zo ook mag ervaren!! Ik heb een kindje van 2,5 en 4,5

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nikka zei:

Ja ik sport wel actief idd. Mijn pijngrens ligt ook wel hoog. Maar heb mijn instelling staan op dat het kei zeer doet als ik wakker word dan valt het altijd mee ^_^ en dat het de pijn waard gaat zijn. Komt goed. Vind de weg ernaartoe alleen een rollercoaster in mijn hoofd. Komt ook omdat ik eigenlijk gisteren geopereerd zou worden en het nu een week is opgeschoven. #duurtlang hihi :rolleyes:

 

Het is ook niet niks een operatie in het verschiet, logisch dat het als een rollercoaster voelt zeker als het ook nog eens een week verschoven wordt en je daarmee dus een week extra krijgt om te zenuwen en te stressen. Maar deze week zal ook zo voorbij zijn, succes meis ..

Ik ben benieuwd naar je eerste berichten na de ingreep xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, *Lolaa zei:

ik wil natuurlijk het liefst alleen maar van dit soort berichten lezen. 

Ik heb nog een zoontje van 3 rondlopen en de eerste 3 dagen is hij bij opa/oma maar daarna moet ik toch echt voor ons zorgen. Oh ben zo benieuwd!

 

Met een beetje geluk kun je ook fijn voor je zoontje zorgen, wel de regels voor herstel goed opvolgen dan komt het vast allemaal goed, succes meis en geniet van de voorpret xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sjuul zei:

 

Het is ook niet niks een operatie in het verschiet, logisch dat het als een rollercoaster voelt zeker als het ook nog eens een week verschoven wordt en je daarmee dus een week extra krijgt om te zenuwen en te stressen. Maar deze week zal ook zo voorbij zijn, succes meis ..

Ik ben benieuwd naar je eerste berichten na de ingreep xx

Dankjewel ik laat je het weten als het achter de rug is 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is de dag daar. Moet me om 09.30 melden en naar verwachting is de operatie om 10.00 uur. Ik begin nu we zenuwachtig te worden. Vooral over de pijn. :huh: weet zo niet wat me te wachten staat maar heb er wel zin in. Het moeilijkste vind ik het met mijn kindjes. Jeeej zeg is het toch heel snel gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.