Ga naar inhoud

*Lolaa : 17 december 2018 : Dr. Lydia Bol : Bauland kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden ,:

17 december is het dan zover. 

Ik word geopereerd via Faceland bij Bauland kliniek in Brabant. 

Ik krijg Motiva ergonomix 400cc dual plane. Heel spannend allemaal maar kijk er ontzettend naar uit.

Benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze chirurg en misschien wel iemand die ook rond deze datum geopereerd gaat worden.

Groetjes *Lplqa       

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, *Lolaa zei:

Hi meiden ,:

17 december is het dan zover. 

Ik word geopereerd via Faceland bij Bauland kliniek in Brabant. 

Ik krijg Motiva ergonomix 400cc dual plane. Heel spannend allemaal maar kijk er ontzettend naar uit.

Benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze chirurg en misschien wel iemand die ook rond deze datum geopereerd gaat worden.

Groetjes *Lplqa       

Hoi hoi

gefeliciteerd met je datum. Ik heb even je titel aangepast en verhuis je naar de operatieverslagen. Dan kun je voor de rest al je updates in dit topic plaatsen en heb je alles netjes bij elkaar staan. Als je je topic volgt (boven of beneden aan je topic te vinden om ‘aan’ te zetten) dan krijg je een melding van reacties. 

 

Er ging iets mis met je autocorrect toen je je naam tikte volgens mij :lol:

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, *Lolaa zei:

Hi meiden ,:

17 december is het dan zover. 

Ik word geopereerd via Faceland bij Bauland kliniek in Brabant. 

Ik krijg Motiva ergonomix 400cc dual plane. Heel spannend allemaal maar kijk er ontzettend naar uit.

Benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze chirurg en misschien wel iemand die ook rond deze datum geopereerd gaat worden.

Groetjes *Lplqa       

Hee meid,

 

Zeker spannen he! Ik kijk er ook ontzettend naar uit. Ik word ook via Faceland bij Bauland geopereerd. Ik krijg 425cc mentor 2 dual plane. Wat is jou lengte en gewicht als ik vragen mag & door wie word jij geopereerd? 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Ik word 12 december geopereerd door dr. Fresow via Faceland bij Bauland. Krijg Motiva demi 265 cc. 

Ben afgelopen week gebeld door de anesthesist.  Het is nu echt aftellen! 

 

Op naar mooie kerstballen! 

 

Gr. L**

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik word ook geopereerd bij de Bauland kliniek. Mijn arts is dokter Bodde. Ik krijg 380cc motiva dual plane. Ben 175 en breder van postuur. Zo natuurlijk mogelijk wil ik het graag en dit is wat ze adviseerde. 

 

Het is aftellen nog 8 dagen en dan is de dag daar :rolleyes: ben ook al tips aan het verzamelen voor de eerste dagen. Zijn jullie ook zo benieuwd hoe de eerste dagen zullen gaan?!? Je leest zulke verschillende verhalen hier op het forum 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, *Lolaa zei:

Hi meiden ,:

17 december is het dan zover. 

Ik word geopereerd via Faceland bij Bauland kliniek in Brabant. 

Ik krijg Motiva ergonomix 400cc dual plane. Heel spannend allemaal maar kijk er ontzettend naar uit.

Benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze chirurg en misschien wel iemand die ook rond deze datum geopereerd gaat worden.

Groetjes *Lplqa       

Hey Lolaa, ik ben ook door Lydia geopereerd een kleine maand terug. Goede ervaring met haar! Fijne vrouw en ze werkt heel zorgvuldig en maakt weinig littekens. Ik heb nog veel zwelling dus moet nog wachten op het uiteindelijke resultaat, maar het is nu al beter dan voor mijn wissel. Je bent in goede handen bij haar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Flowersh zei:

Hee meid,

 

Zeker spannen he! Ik kijk er ook ontzettend naar uit. Ik word ook via Faceland bij Bauland geopereerd. Ik krijg 425cc mentor 2 dual plane. Wat is jou lengte en gewicht als ik vragen mag & door wie word jij geopereerd? 

 

X

Ik ben 1.70 m en 65kg. 

Ik word geopereerd door Lydia Bol.

Ik ben erg benieuwd naar het herstel qua pijn etcetera. Heb er heel veel zin in!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Rosanna123 zei:

Hey Lolaa, ik ben ook door Lydia geopereerd een kleine maand terug. Goede ervaring met haar! Fijne vrouw en ze werkt heel zorgvuldig en maakt weinig littekens. Ik heb nog veel zwelling dus moet nog wachten op het uiteindelijke resultaat, maar het is nu al beter dan voor mijn wissel. Je bent in goede handen bij haar!

Wat fijn om te horen! Lees ook goede recensies over haar. Hoop dat de zwelling afneemt voor je en dat je snel van het mooie resultaat mag gaan genieten. Hoe heb je de pijn ervaren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Sjuul zei:

Oehhh dat worden dus echt kerstballen!

Spannend, net nog een maandje en dan is het zover, geniet van de voorpret en lees je lekker in.

 

Sjuul

haha, kerstballen!

Met passen stond het geweldig mooi. 

De arts vond dat ik het ook kon hebben. ben zo benieuwd!!

Ergens heb ik nog de twijfel of ik demi moet kiezen maar full kon ik hebben zei de arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nikka zei:

Hoi hoi,

 

Ik word ook geopereerd bij de Bauland kliniek. Mijn arts is dokter Bodde. Ik krijg 380cc motiva dual plane. Ben 175 en breder van postuur. Zo natuurlijk mogelijk wil ik het graag en dit is wat ze adviseerde. 

 

Het is aftellen nog 8 dagen en dan is de dag daar :rolleyes: ben ook al tips aan het verzamelen voor de eerste dagen. Zijn jullie ook zo benieuwd hoe de eerste dagen zullen gaan?!? Je leest zulke verschillende verhalen hier op het forum 

 

groetjes

Spannend hoor. 

I

3 uur geleden, Nikka zei:

Hoi hoi,

 

Ik word ook geopereerd bij de Bauland kliniek. Mijn arts is dokter Bodde. Ik krijg 380cc motiva dual plane. Ben 175 en breder van postuur. Zo natuurlijk mogelijk wil ik het graag en dit is wat ze adviseerde. 

 

Het is aftellen nog 8 dagen en dan is de dag daar :rolleyes: ben ook al tips aan het verzamelen voor de eerste dagen. Zijn jullie ook zo benieuwd hoe de eerste dagen zullen gaan?!? Je leest zulke verschillende verhalen hier op het forum 

 

groetjes

k wil ook zo natuurlijk mogelijk maar geen spijt achteraf hebben dat het te klein in...lastig.

ik ben ook benieuwd hoe het herstel gaat en of het te doen is alleen.

Of heb je de eerste dagen echt iemand nodig thuis...

Heel veel succes straks ..nog maar 8 dagen! zo leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, *Lolaa zei:

haha, kerstballen!

Met passen stond het geweldig mooi. 

De arts vond dat ik het ook kon hebben. ben zo benieuwd!!

Ergens heb ik nog de twijfel of ik demi moet kiezen maar full kon ik hebben zei de arts.

 

Ik kwam deze week nog iemand tegen hier op het forum die op 24 december haar ingreep heeft dus je bent nog niet de laatste voor kerst, maar gelukkig wel al over het ergste heen en dan kun je vast ook al kerst vieren ..

 

Kerstballen hihi ja, ik mag de week voor kerst gewone bh’s gaan dragen dus dan zitten ze in een mooie verpakking, vandaar de term kerstballen :-D

Zo is er toch iets feestelijks aan het opknappen en herstellen waardoor de sfeer van december toch een beetje langs je neus gaat ..

 

Geniet, het is al gauw zover ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, *Lolaa zei:

Spannend hoor. 

I

k wil ook zo natuurlijk mogelijk maar geen spijt achteraf hebben dat het te klein in...lastig.

ik ben ook benieuwd hoe het herstel gaat en of het te doen is alleen.

Of heb je de eerste dagen echt iemand nodig thuis...

Heel veel succes straks ..nog maar 8 dagen! zo leuk!

Nee dat heb ik ook 380cc komt bij mij ong op een volle C kleine D uit. Dat vind ik prima. 

 

Mijn vriend is de eerste week thuis. Vanuit de kliniek adviseren wel iemand die de eerste 24 uur bij je is. Als ik de verhalen moet geloven kun je nog niet zelf uit bed in het begin dus mij lijkt iemand thuis wel heel fijn. Maar echt zeggen kan ik het pas over een paar dagen hihi :D het is zo verschillend de een zit meteen beneden en heeft alleen met slapen moeite en pijn en de ander ligt dagen op bed. Weet echt niet wat ik kan verwachten dus heb mijn instelling maar gezet op: ‘overreden door een trein’ :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik kwam deze week nog iemand tegen hier op het forum die op 24 december haar ingreep heeft dus je bent nog niet de laatste voor kerst, maar gelukkig wel al over het ergste heen en dan kun je vast ook al kerst vieren ..

 

Kerstballen hihi ja, ik mag de week voor kerst gewone bh’s gaan dragen dus dan zitten ze in een mooie verpakking, vandaar de term kerstballen :-D

Zo is er toch iets feestelijks aan het opknappen en herstellen waardoor de sfeer van december toch een beetje langs je neus gaat ..

 

Geniet, het is al gauw zover ..

Hihi moest lachen bij je kerstbalen. Oh ja een gewone bh dat is bij hoeveel weken? Volgens mij ben je na zon tijd die sport bh ook wel beu

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewone bh mag met 6 weken, ja die krappe knellende sport bh ben je gauw zat .. Ik ben m nu al beu, heb er pijn van aan mijn ribben, dat kon ook nog van de operatie zijn dus nu mag ik hem ‘s avonds een uurtje 1 tandje losser, hopelijk lost dat het op want ik mag nog bijna 5 weken door met dat ding

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

Gewone bh mag met 6 weken, ja die krappe knellende sport bh ben je gauw zat .. Ik ben m nu al beu, heb er pijn van aan mijn ribben, dat kon ook nog van de operatie zijn dus nu mag ik hem ‘s avonds een uurtje 1 tandje losser, hopelijk lost dat het op want ik mag nog bijna 5 weken door met dat ding

Poe waarom moet je hem nog zolang aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Nikka zei:

Poe waarom moet je hem nog zolang aan?

 

Ik denk dat dat is om je borst zo optimaal mogelijk te ondersteunen en de kapselvorming te ondersteunen .. Ook zijn ze beter beschermd tegen schokjes in een ondersteunende bh .. 

Het lijkt lang 6 weken, maar die gaan ook voorbij, het is misschien oncomfortabel maar je voorkomt er complicaties mee en doet jezelf daarmee een enorm plezier :-)

 

Een shock absorber mag overigens ook, als het maar goed ondersteund

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sjuul zei:

 

Ik denk dat dat is om je borst zo optimaal mogelijk te ondersteunen en de kapselvorming te ondersteunen .. Ook zijn ze beter beschermd tegen schokjes in een ondersteunende bh .. 

Het lijkt lang 6 weken, maar die gaan ook voorbij, het is misschien oncomfortabel maar je voorkomt er complicaties mee en doet jezelf daarmee een enorm plezier :-)

 

Een shock absorber mag overigens ook, als het maar goed ondersteund

Oh zo ja geloof ik meteen. Zal wel hetzelfde advies krijgen dan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Nikka zei:

Oh zo ja geloof ik meteen. Zal wel hetzelfde advies krijgen dan :) 

 

Ik denk dat dat standaard zo is ja, 16 jaar geleden moest het ook al.

We kunnen nog van geluk spreken als we geen borstband hoeven te dragen want dat  schijnt nog vervelender te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, *Lolaa zei:

Wat fijn om te horen! Lees ook goede recensies over haar. Hoop dat de zwelling afneemt voor je en dat je snel van het mooie resultaat mag gaan genieten. Hoe heb je de pijn ervaren?

Ja zij is een toparts! Fijn dat je gelijk de eerste keer zo'n goede arts hebt. Denk zo vaak van aaahh was ik maar gelijk bij mijn eerste BV door haar geholpen, had me zoveel littekens en onzekerheid bespaard!! 

 

Tja, ik heb wel pijn en ongemak gehad ervan, maar ik had ook een best complexe wissel. Mijn pockets moesten dicht gehecht worden van binnen en er is daarbij heel strak op mijn ribben gehecht. Dit was bij mij nodig om het resultaat te krijgen dat ik wilde en zou onvermijdelijk pijnlijk zijn na de operatie. Heel ander verhaal dan een eerste BV hoor, toen vond ik het vooral ongemakkelijk maar niet super pijnlijk. Hopelijk valt het bij jou ook mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

Ik denk dat dat standaard zo is ja, 16 jaar geleden moest het ook al.

We kunnen nog van geluk spreken als we geen borstband hoeven te dragen want dat  schijnt nog vervelender te zijn

Nou dat geloof ik zonder meer al ken ik het gewicht van borsten ook niet haha ben benieuwd hoe me dat vergaat. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Nikka zei:

Nou dat geloof ik zonder meer al ken ik het gewicht van borsten ook niet haha ben benieuwd hoe me dat vergaat. :P

 

1 cc zal 1 gram wegen, plus je eigen weefsel .. Komt allemaal goed hoor, de eerste dagen (2 maar bij mij) wat pijnlijk en ongemakkelijk en daarna gaat het gauw bergop, het gaat hier nu zo goed dat ik echt moet oppassen dat ik niet teveel doe ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sjuul zei:

 

1 cc zal 1 gram wegen, plus je eigen weefsel .. Komt allemaal goed hoor, de eerste dagen (2 maar bij mij) wat pijnlijk en ongemakkelijk en daarna gaat het gauw bergop, het gaat hier nu zo goed dat ik echt moet oppassen dat ik niet teveel doe ..

Heb je echt 2 dagen plat gelegen of zat je al beneden in die dagen? Ja ik zie er meer die zeggen dat ik maar niet te veel doe. Dat hoop ik ook dan want heb 2 jonge kindjes. Maar manlief is wel een week thuis 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Nikka zei:

Heb je echt 2 dagen plat gelegen of zat je al beneden in die dagen? Ja ik zie er meer die zeggen dat ik maar niet te veel doe. Dat hoop ik ook dan want heb 2 jonge kindjes. Maar manlief is wel een week thuis 

 

Ik heb lekker een hele week op de hoekbank gelegen, die had een ideale hoek om de kussens in te stapelen.

De dag van de operatie vond ik het ergste, niet door de pijn maar doordat ik misselijk was en met een flinke migraine uit de narcose kwam, dag 2 had ik wat pijn wat je kunt vergelijken met een flinke spierpijn die van mijn nekspieren tot aan mijn navel zat en dag 3 heb ik de kliniek gebeld of ik mocht stoppen met de pijnstillers want het was ook zonder heel goed te doen.

Het is mij dus echt heel erg meegevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sjuul zei:

 

Ik heb lekker een hele week op de hoekbank gelegen, die had een ideale hoek om de kussens in te stapelen.

De dag van de operatie vond ik het ergste, niet door de pijn maar doordat ik misselijk was en met een flinke migraine uit de narcose kwam, dag 2 had ik wat pijn wat je kunt vergelijken met een flinke spierpijn die van mijn nekspieren tot aan mijn navel zat en dag 3 heb ik de kliniek gebeld of ik mocht stoppen met de pijnstillers want het was ook zonder heel goed te doen.

Het is mij dus echt heel erg meegevallen.

Oh dat klinkt idd als een meevaller. Wat fijn zeg dat je het zo ervaren hebt. Wel balen dat je je zo rot hebt gevoeld van de narcose. Ik ben helemaal geen mens voor dagen in bed dus hoop zo dat het me ook mee gaat vallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.