Jump to content

Welke sportbh en welke maat?

Recommended Posts

Hallo allemaal, 

Ik word 19 december geopereerd en moet nu een sportbh gaan aanschaffen. Welke sport bh raden jullie aan en welke maat zou ik nodig hebben? Ik kom van een AA en krijg 300-350 cc mentor high profile. Het ziekenhuis raadt de Amoena Sarah sportbh aan. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Ik lees hier ook veel over de carefix anna. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen over jullie eigen sportbh en hoor graag welke maat jullie denken dat ik nodig heb.

Groetjes 

Vampire 

• 2 weeks later...
Op 11-11-2018 om 10:13, Vampire zei:

Hallo allemaal, 

Ik word 19 december geopereerd en moet nu een sportbh gaan aanschaffen. Welke sport bh raden jullie aan en welke maat zou ik nodig hebben? Ik kom van een AA en krijg 300-350 cc mentor high profile. Het ziekenhuis raadt de Amoena Sarah sportbh aan. Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Ik lees hier ook veel over de carefix anna. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen over jullie eigen sportbh en hoor graag welke maat jullie denken dat ik nodig heb.

Groetjes 

Vampire 

Ligt een beetje aan je omvang. Ik heb omvang 70 en ben voor een medium gegaan voor de carefix Anna. 

De andere ken ik niet, maar lijkt op de carefix Mary. 

Van carefix worden vaak de Anna, Mary, Bella en Ava gekocht. Ligt beetje aan je voorkeur en wat pc zegt. 

Ik heb naar de maattabel gekeken welke maat ik zou hebben bij een 70E en bij een 75E ivm zwelling, toen kwam ik op een medium dus heb ik due genomen. Maatvoering verschilt trouwens wel per model!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.