Ga naar inhoud

Borstvergroting na een aantal maanden


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

ik ben heel erg benieuwd hoe jullie borsten er uitzien na een aantal maanden. Ik zie nu vooral foto’s van een paar dagen of weken na de operatie. 

 

Ik word eind december of begin januari geopereerd. Ik twijfel heel erg wat ik moet doen. Ik ben bij een kliniek geweest en bij Diana Gabriels. Over twee weken heb ik via hun een gesprek met een chirurg. 

Ik merk dat ik de laatste tijd heel erg zoek naar voor en na fotos. 

Ik weet dat iedere borst anders is. En dat geen een borstvergroting hetzelfde is. Maar ik zou voor mij zelf graag een beeld in mijn hoofd willen hoe ik het graag zou willen. Of, uiteindelijk zou willen. 

Ik wil heeeeel graag een borstvergroting, maar ben erg bang dat het te groot en niet natuurlijk gaat worden. Ik wil dit na twee zwangerschappen voor mijzelf doen. Ik zou het fijn vinden dat dit voor de buitenwereld niet te veel op valt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Via DG zijn niet zoveel goede ervaringen hier...

 

Het heeft geen nut om random te zoeken naar foto’s want het ziet er bij iedereen anders uit. Denk dan aan aantal cc, merk, chirurg, rond/anatomisch, anatomie van de persoon in kwestie etc.

 

Ik zou je aanraden om uit wat je wilt en dan kun je via de zoekbalk gericht zoeken naar foto’s en topics lezen van dames die bij een chirurg zijn geweest waar je voorkeur naar uit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben bij DG geweest, geen aanrader. Nazorg is erg slecht, heel erg slecht.

ik heb een complicatie gehad. Ik vertrouwde het niet en had aar de kliniek gebeld. Ze vroegen mij foto’s te sturen en die zouden ze doorsturen naar de arts. Dit hebben ze nooit gedaan en ze hebben mij niet terug gebeld. De volgende dag heb ik hun gebeld en toen werd er gezegd dat alles goed was en ik mij geen zorgen hoefde te maken.

na 2 weken nacontrole gehad die gewoon door een een of andere assistente wordt gedaan en niet door de arts die ervoor geleerd heeft om bepaalde complicaties/dingen die niet goed zitten te herkennen. Ook nu werd weer gezegd dat het goed zat. Naar huis gegaan en even later wéér naar de kliniek gebeld en ze vroegen mij weer om foto’s te sturen die ze zouden doorsturen. Een dag later nam de arts zelf contact met mij op via whatsapp. Nog steeds had hij geen foto’s gezien. Inmiddels was het denk ik al een week later. Na het zien van de foto’s besloot de arts mij direct de volgende dag met enige spoed opnieuw te opereren. Tot op de dag van vandaag (2e operatie is nu 3 weken geleden) niets gehoord van de kliniek.

 

gelukkig een hele fijne arts (dr. Hupkens). Die mij erdoorheen gesleept heeft en elke dag contact heeft opgenomen om te kijken hoe het gaat.

ik zou hier zeker niet heen gaan. Lees de verhalen op dit forum goed door en denk goed na over de keus van je kliniek.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.