Ga naar inhoud

LoveBee : 27 november 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey girls, 

 

Afgelopen week ben ik voor een consult bij Dr. Nio geweest. Wat een leuke en grappige man! Ik ben een keer eerder op een consult bij Bergman in Amsterdam geweest, maar mijn gevoel neigt naar Dr. Nio. 

 

Ik twijfel alleen over het aantal cc's, dus dat wil ik eerst voor mezelf bepalen voordat we een datum  prikken. 

Ben 1.74m en weeg 60kg en zou van een kleine 75B naar een volle 75C of 75D willen gaan. 

 

Alle tips om een maat te kiezen en waaraan te denken in deze fase zijn welkom, vooral van meiden die ong. dezelfde lengte/gewicht hebben. :) 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis @LoveBee,

 

Ik ben in oktober ook op consult geweest bij dr Nio in amsterdam olvg en word volgende week donderdag geopereerd in het parkkliniek rotterdam door ok personeel te kort (tegen ziekenhuis tarief, scheelt zo'n 800 euro, en fijn want ik woon hier praktisch naast)

 

onze situatie is identiek. Ik ben 1.75m, weeg 60 kilo en heb een 75b van nature (soms 70). Wel wil ik iets voller gaan. Ik wil op een volle D kleine E komen.

 

Ik krijg 450 en 500cc van de eurosiliconen 85% gevuld highprofile dual plane. De verschil in CC komt, omdat mijn ene borst iets minder vol is en de ander lager hangt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Vogeltje zei:

Hee meis @LoveBee,

 

Ik ben in oktober ook op consult geweest bij dr Nio in amsterdam olvg en word volgende week donderdag geopereerd in het parkkliniek rotterdam door ok personeel te kort (tegen ziekenhuis tarief, scheelt zo'n 800 euro, en fijn want ik woon hier praktisch naast)

 

onze situatie is identiek. Ik ben 1.75m, weeg 60 kilo en heb een 75b van nature (soms 70). Wel wil ik iets voller gaan. Ik wil op een volle D kleine E komen.

 

Ik krijg 450 en 500cc van de eurosiliconen 85% gevuld highprofile dual plane. De verschil in CC komt, omdat mijn ene borst iets minder vol is en de ander lager hangt. 

 

 

Oh, ben benieuwd! Ik heb ook iets verschil. Krijg je ronde of anatomische protheses? Dr Nio heeft mij niet gevraagd naar het type siliconen en highprofile etc. Komt dat nog later? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, LoveBee zei:

Oh, ben benieuwd! Ik heb ook iets verschil. Krijg je ronde of anatomische protheses? Dr Nio heeft mij niet gevraagd naar het type siliconen en highprofile etc. Komt dat nog later? :) 

Ik houd je op de hoogte. Ik krijg ronde protheses die 85% gevuld zin waardoor ze wat flexibeler zijn. Denk aan als j op je rug ligt je borsten meer naar buiten vallen. Als je naar voor hangt je borsten ook meer naar voor hangen. Ik wilde niet da alles zo stijfjes zou bijven staan.

 

Geen idee ik heb 1 consult gehad waar ik mijn vragen over de merken , types etc vroeg en daarna meteen passen. Ik was wel meteen al zeker van de 450/500cc. Waar ben je op consult geweest? In A'dam of R'dam en hoeveel CC is jou aangeraden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Vogeltje zei:

*De 85% van eurosilicone valt ook meer anatomisch maar niet zo heftig als echt anatomische implantaten, want ik wilde geen hangboobies, wel een mooie bolling bovenop wat geen ballen zouden ogen. @LoveBee

Oh, wacht. Is dat de middelste die Dr Nio laat zien? Die is mij aangeraden, maar wist ff niet meer wat het nou was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Vogeltje zei:

Ik houd je op de hoogte. Ik krijg ronde protheses die 85% gevuld zin waardoor ze wat flexibeler zijn. Denk aan als j op je rug ligt je borsten meer naar buiten vallen. Als je naar voor hangt je borsten ook meer naar voor hangen. Ik wilde niet da alles zo stijfjes zou bijven staan.

 

Geen idee ik heb 1 consult gehad waar ik mijn vragen over de merken , types etc vroeg en daarna meteen passen. Ik was wel meteen al zeker van de 450/500cc. Waar ben je op consult geweest? In A'dam of R'dam en hoeveel CC is jou aangeraden?

Ik ben in A'dam geweest, maar de operatie is in Rotterdam. Dr Nio heeft me 300cc en 260 cc aangeraden, maar het lijkt me voor mij nogal groot...

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, LoveBee zei:

Oh, wacht. Is dat de middelste die Dr Nio laat zien? Die is mij aangeraden, maar wist ff niet meer wat het nou was. 

Wat bedoel je precies met middelste? Weet je nog welk merk hij vertelde? Eurosiliconen, Mentor, Motiva? Ik denk persoonlijk dat hij eurosiliconen aanraad want ik zie vaak meiden die bij dr Nio geweest zijn dat zij eurosiliconen krijgen, is vaak zijn voorkeur. In de eurosiliconen heb je inderdaad 3 versies. 100%Rond, 85%rond en anatomisch. 

 

Aahaa dan ben jij net als ik ook doorverwezen naar de kliniek. Die kliniek is heel fijn. Ik woon er 10 min van af en ben er al een aantal keren geweest voor vriendinnen. Nu is het aan mij de beurt. Ik denk dat als jij een volle C wilt je met het aangeraden CC zeker tevreden gaat zijn. Vaak vinden meiden het na de operatie wanneer het allemaal op zn plaats gaat vallen nog te klein en raden vaak een maatje groter aan dan wat je daadwerkelijk wilt, maar dat is aan jou de keus.

 

Ik vind het persoonlijk wel heel erg raar dat er niet is verteld 1: merkprothese en soort. 2: plaatsing en 3:of dit highprofile of low etc is. Je kan een belletje geven en hiernaar vragen als je dat prettig vind, persoonlijk vind ik het wel fijn om te weten wat er exact word gedaan met mijn lijf en daar onderzoek naar doe voor dat de operatiedag aanbreek. Gelukkig heb ik de zekerheid nu en mag aankomende donderdag door Nio onder het mes. Ik laat je weten hoe het gegaan is als je dit fijn vind, ook al krijg ik iets meer cc. @LoveBee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Vogeltje zei:

Wat bedoel je precies met middelste? Weet je nog welk merk hij vertelde? Eurosiliconen, Mentor, Motiva? Ik denk persoonlijk dat hij eurosiliconen aanraad want ik zie vaak meiden die bij dr Nio geweest zijn dat zij eurosiliconen krijgen, is vaak zijn voorkeur. In de eurosiliconen heb je inderdaad 3 versies. 100%Rond, 85%rond en anatomisch. 

 

Aahaa dan ben jij net als ik ook doorverwezen naar de kliniek. Die kliniek is heel fijn. Ik woon er 10 min van af en ben er al een aantal keren geweest voor vriendinnen. Nu is het aan mij de beurt. Ik denk dat als jij een volle C wilt je met het aangeraden CC zeker tevreden gaat zijn. Vaak vinden meiden het na de operatie wanneer het allemaal op zn plaats gaat vallen nog te klein en raden vaak een maatje groter aan dan wat je daadwerkelijk wilt, maar dat is aan jou de keus.

 

Ik vind het persoonlijk wel heel erg raar dat er niet is verteld 1: merkprothese en soort. 2: plaatsing en 3:of dit highprofile of low etc is. Je kan een belletje geven en hiernaar vragen als je dat prettig vind, persoonlijk vind ik het wel fijn om te weten wat er exact word gedaan met mijn lijf en daar onderzoek naar doe voor dat de operatiedag aanbreek. Gelukkig heb ik de zekerheid nu en mag aankomende donderdag door Nio onder het mes. Ik laat je weten hoe het gegaan is als je dit fijn vind, ook al krijg ik iets meer cc. @LoveBee

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ga me er nu nog beter in verdiepen en dan bij Dr Nio alle vragen neerleggen. Ik was zelf ook niet zo goed voorbereid blijkbaar. Misschien heeft hij van alles verteld, maar dat het langs me heen gegaan is (vond het allemaal best spannend ;)). 

 

Zou trouwens heel fijn zijn als je me op de hoogte houdt. Super bedankt alvast en heeeeeel veel succes donderdag! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gastmama zei:

Vraag bij nio ook maar eens naar de monoblock hydrogel. Die heb ik bij hem gekregen en nu bijna een jaar later enorm blij ermee! Zoek het maar eens op!

Jaaa, heb er net over gelezen.  Ga  ik zeer zeker doen! Dank je wel voor de tip :). Wat is het verschil qua herstel, prijs e.d.? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, LoveBee zei:

Je hebt helemaal gelijk hoor. Ik ga me er nu nog beter in verdiepen en dan bij Dr Nio alle vragen neerleggen. Ik was zelf ook niet zo goed voorbereid blijkbaar. Misschien heeft hij van alles verteld, maar dat het langs me heen gegaan is (vond het allemaal best spannend ;)). 

 

Zou trouwens heel fijn zijn als je me op de hoogte houdt. Super bedankt alvast en heeeeeel veel succes donderdag! :) 

Zo'n consult dag is ook wel heel indrukwekkend hoor! Was ook mijn eerste en enige. Je hebt gewoon verschil in soorten protheses. De een lekt niet, de ander is weer natuurlijker maar als die lekt is hij leeg dus jij ook. De een heeft sneller kans op kapselvorming dan de ander. Denk aan je eigen huiddikte en borstweefsel want daarop word dan de manier van plaatsing op gebaseerd enzovoort. 

 

En alsnog, zo'n arts weet echt wel wat hij doet, vooral dr Nio, Ik heb geen 1 slechte recensie over hem gelezen. Juist dames die bij hem gingen om alles op te knappen door wat mislukt was door een andere chirurg. Maar toch is het alsnog wel fijn om alles te weten neem ik aan en dat je dan daarop je keus maakt :). Slecht is het sowieso niet, meer persoonlijke wensen :) Heel veel succes en als je vragen hebt stel ze gerust. Ik stuur je een prive berichtje om tegen die tijd een berichtje te sturen van mn verloop :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, LoveBee said:

Jaaa, heb er net over gelezen.  Ga  ik zeer zeker doen! Dank je wel voor de tip :). Wat is het verschil qua herstel, prijs e.d.? 

Ik zat op 4500 euro met alles, consulten, operatie, en post op bh en controles. Wat herstel betreft... ik was met 5 dagen medicatievrij en kon weer rondlopen en lichte dingen doen. Ik heb ze achter de spier... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, gastmama zei:

Ik zat op 4500 euro met alles, consulten, operatie, en post op bh en controles. Wat herstel betreft... ik was met 5 dagen medicatievrij en kon weer rondlopen en lichte dingen doen. Ik heb ze achter de spier... 

 Hey @gastmama! Ik ga ook voor de Monobloc hydrogel bij Dr nio en ik krijg de 480 voor de spier, ben echt benieuwd zou ik eens naar je foto’s mogen kijken? Ben super zenuwachtig!ook omdat ik het gevoel heb dat de Dr een beetje heel ongeïnteresseerd was Door al het geen ik aan het vragen was!

Terwijl ik maar enkel goede zaken over hem lees.

en ik lees ook overal dat meiden met een verschil in hun borsten verschillende protheses krijgen, en hij mij juist heeft aangeraden Gwn het zelfde te nemen omdat de hangborst juist dan een beetje gelift moet worden en dit dus beter is 2dezelfde te nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, gastmama zei:

Ik zat op 4500 euro met alles, consulten, operatie, en post op bh en controles. Wat herstel betreft... ik was met 5 dagen medicatievrij en kon weer rondlopen en lichte dingen doen. Ik heb ze achter de spier... 

Klinkt goed! Heb je toevallig ook foto’s? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/11/2018 at 3:02 PM, Liana said:

 Hey @gastmama! Ik ga ook voor de Monobloc hydrogel bij Dr nio en ik krijg de 480 voor de spier, ben echt benieuwd zou ik eens naar je foto’s mogen kijken? Ben super zenuwachtig!ook omdat ik het gevoel heb dat de Dr een beetje heel ongeïnteresseerd was Door al het geen ik aan het vragen was!

Terwijl ik maar enkel goede zaken over hem lees.

en ik lees ook overal dat meiden met een verschil in hun borsten verschillende protheses krijgen, en hij mij juist heeft aangeraden Gwn het zelfde te nemen omdat de hangborst juist dan een beetje gelift moet worden en dit dus beter is 2dezelfde te nemen?

Ik zou nio vertrouwen op wat hij zegt dat het beste is. Hij weet echt wat hij doet. Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken. Ik heb ze achter de spier omdat ik weinig bedekking heb. 

 

On 11/12/2018 at 4:09 AM, LoveBee said:

Klinkt goed! Heb je toevallig ook foto’s? :) 

Mijn album staat openbaar dus je kunt gewoon kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ladies, 

 

Het is allemaal heel snel gegaan, ik word op 27 november geopereerd door Dr. Nio in het Park Medisch Centrum in Rotterdam. :) 

 

Dr. Nio had me dus 325cc aangeraden en ik heb uiteindelijk 300cc gekozen. Dit is rechts, links wordt iets minder ivm asymmetrie. 

 

Anywho, nu terug van vakantie en volop voorbereidingen aan het treffen. BH's, supplementen, aaaah, zo veel om aan te denken. 


Wat mag er volgens jullie absoluut niet ontbreken aan het pre-op to do lijstje? Hebben jullie tips voor BH's e.d.? 

 

Dank alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-11-2018 om 19:09, Desert-Rose zei:

@LoveBee

 

hoi hoi,

 

Omdat ik zie dat je een datum hebt , heb ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

Dank je wel, het aftellen is officieel begonnen, het is al overmorgen aaaaaah! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid! Bijna is het zover he! Ik zal je nog wel een pb'tje sturen. Hoe is het met je zenuwen? Dinsdag ben je aan de beurt. Ik heb inmiddels al 1e controle gehad. Top, niks op aan te merken. Je had mijn topic al gelezen toch, als je interesse had. :)

 

Ik raad je aan GEEN BH te kopen met een pad, ook niet als deze minimaal is. Ik draag nu de heavy sport van hema 18euro en vind dit de beste van alles die ik gepast heb. Zeker aan te raden. (https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/bhs/sport-bhs/sportbeha-zwart-1000006903.html)Ik had 3 maten gekocht. Een D/E/F En ben beland op een E (F kon wel, stond het mooist maar moet strak zitten voor compressie) Deze heeft een sluiting op je rug en verstelbare bandjes, kan je later nog geld terug vragen voor de overige maten waar je tussen twijfelde.

 

Ik raad je ook aan om meteen na je operatie de medicatie door iemand te laten halen, dus zorg ervoor dat daar wel tijd voor is. Eenmaal wanneer je een aantal uurtjes thuis bent begin je wel last te krijgen en dan wil je echt wel pijnstillers. Neem niet te snel de heftigste medicatie. Waarschijnlijk krijg je paracentamol naproxen en maagbeschermers en wanneer dit niet genoeg is oxycodon met een soort laxeermiddel voor je maag. Hier ben ik uiteindelijk wel aan begonnen en flink last gekregen, maar deze uitleg krijg je nog uitgebreider 27 novemeber!

 

Installeer alvast een heerlijk rustplekje thuis op de bank of bed met kussentje en kleedje.

 

Draag loszittende kleding die je vooral niet over je hoofd hoeft te doen. Ik deed een dik fleese vestje over mn sportbh, joggingbroek en dikke sokken in adidasslippers aan whaha.

 

Ohja ik had van nature zoals eerder vermeld 2 ongelijke borsten met bijna 1 cupmaat verschil. Nio heeft ze nu zo mooi symmetrisch gemaakt, je ziet geen verschil meer! Wees daar maar niet bang voor. Hij weet exact wat hij doet.

 

Wees voorbereid dat je het misschien in het begin nog heel lelijk zou vinden. Ze zijn gezwollen, lijken opgeplakt en alles glimt. Dit heeft tijd nodig om te hervormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.