Ga naar inhoud

Quirana : 22 november 2018 : Dr. Zaal : Velthuiskliniek


Gast Quirana

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ben hier nieuw en wil een bvk laten doen, ik heb cup H, ben 70 en soms denk ik wat heeft het nog voor zin, maar ik voel er me al jaren ongelukkig om, waarom niet vroeger gedaan, ja waarom, schrik zeker. Ik heb nu een afspraak met een PC van het OLV Aalst 20 december. 

Ik heb het verslag gelezen van Quirana, ik vraag me af hoeveel pijn heb je na je operatie en is dit doenbaar.

Ben bang dat het omdat ik al zo oud ben minder goed zal gaan dan bij iemand jong, voor m'n echtgenoot moet het niet, maar ik haat spiegels, door de zwaarte heb ik ook nek,schouder en rugpijn, en in de zomer is het vervelend omdat je zweet dan is verfrissen de enige oplossing. Ik ben blij dat ik deze site gevonden heb, zo kan ik leren van wat anderen voor mij hebben meegemaakt, groetjes aan iedereen en tot mails.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stoer plan @joke07 en groot gelijk! Ff goed bekijken of je lichamelijke conditie het allemaal goed aan kan betrek dus ook zeker je huisarts in het geheel en bij groen licht lekker doen! Ik heb BV dus kan je niet adviseren betreft pijn herstel ed, maar er zijn er hier vast die dat wel kunnen, genoeg te lezen in ieder geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.