Ga naar inhoud

Consult gehad dr.Nio 925 of 1050?


Pop18

Aanbevolen berichten

Goedenavond dames,

 

Vandaag heb ik een consult gehad bij dr.nio ik krijg motiva dual plain, nu kon ik kiezen 925 cc of 1050 cc! Ik heb nu zelf 480cc van mentor en hij zei dat beide kunnen. Zijn er hier dames met 925/1050? 

 

Bedankt alvast! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pop18 zei:

Goedenavond dames,

 

Vandaag heb ik een consult gehad bij dr.nio ik krijg motiva dual plain, nu kon ik kiezen 925 cc of 1050 cc! Ik heb nu zelf 480cc van mentor en hij zei dat beide kunnen. Zijn er hier dames met 925/1050? 

 

Bedankt alvast! 

Xx

Hoi hoi

Ik heb je topictitel een beetje aangepast, misschien dat je meer reacties krijgt.. Ik hoop wel dat het respectvolle reacties zijn en geen reacties in de trant van dat meiden dat te groot vinden en bla bla. ;) 
Maar volgens mij heeft @Jaydee de 925.. of had jij nou de 825? Sorry, weet het ff niet meer Jaydee.. 

En anders misschien even zoeken in de zoekbalk..  :) Er zijn wel verschillende meiden geweest met deze prothesen, en dit volume :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, best_boobie zei:

Hoi hoi

Ik heb je topictitel een beetje aangepast, misschien dat je meer reacties krijgt.. Ik hoop wel dat het respectvolle reacties zijn en geen reacties in de trant van dat meiden dat te groot vinden en bla bla. ;) 
Maar volgens mij heeft @Jaydee de 925.. of had jij nou de 825? Sorry, weet het ff niet meer Jaydee.. 

En anders misschien even zoeken in de zoekbalk..  :) Er zijn wel verschillende meiden geweest met deze prothesen, en dit volume :)

xx BB

@Pop18, nee.....ik heb de Motiva 825cc dual plane. In het begin na de operatie had ik af en toe spijt dat ik toch niet de 925cc had gekozen. Maar de laatste weken vind ik mijn boobs soms juist een beetje te groot :blush:. Ik merk ook steeds meer dat mensen tegen mijn borsten praten en niet tegen mij. Maar om mijn double bubble weg te krijgen moest ik nou eenmaal een stuk groter gaan, anders kreeg Nio de double bubble niet weg. Maar ik ben er heel blij mee hoor. Nio heeft het prachtig hersteld. Echt een vakman :35:. Als je wil, kan ik je wel toevoegen aan mijn album. Laat maar weten of je daar interesse in hebt.

 

XXX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Pop18 zei:

@Barb wire fijn dat er iemand bij zit die 1050cc heeft! Is het echt heel groot of valt het mee? Hoelang en zwaar ben jij als ik vragen mag? Zou ik jou album mogen zien? :) 

 

xx

Goedemorgend...

Voor mij valt de grootte heel goed mee haha,maar je went er ook heel snel aan...

Ik merk wel dat ik overal achterna gekeken wordt,ook al kleedt ik me om buiten te gaan niet met decolletés van hier tot in Tokio,dus het valt de mensen wel op;)

 

Mijn maat heeft net na de operatie (die ondertussen alweer vier jaar geleden is)80 I geweest....maar ik ben heel intensief beginnen trainen en daardoor wat kilo's kwijt gespeeld en dus is ook men bh maat veranderd.

 

Ik heb nu een 75 H....

Weeg 55 kg..

En ben 1,73m...

 

Mijn voorsituatie was een B cup...

 

Albums heb ik niet meer helaas,die heb ik een jaar geleden verwijderd,ik kan je wel via pb een foto sturen eventueel.

 

Moest je nog vragen hebben,Shoot!!!

Groetjes Barb :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pop18 zei:

@Jaydee bedankt voor je reactie! 

Fijn om te horen dat jij goede ervaringen hebt.. ik ben zelf ook soms bang dat het te groot gaat worden maar hij kwam zelf als eerst met voorstel 1050cc. Ik zou graag toegevoegd worden aan je album :) 

 

Xx

Ik heb je toegevoegd. Schrik niet van de voorsituatie; ik had nogal een double bubble :blush:. En ik ben (mede door medicijnen en de overgang) niet de slankste, dus in verhouding past de 825cc goed bij mijn (volle) lichaam. En ik ben ook al wat ouder (52). Ben benieuwd wat je voor keuze gaat maken. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Pop18 zei:

@Barb wire fijn dat er iemand bij zit die 1050cc heeft! Is het echt heel groot of valt het mee? Hoelang en zwaar ben jij als ik vragen mag? Zou ik jou album mogen zien? :) 

 

xx

Btw...... @Kiki heeft ook 1050cc dacht ik zo uit mijn hoofd te weten. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Barb wire 

Ik snap wat je bedoeld dat het best wel opvalt.. dat heb ik nu zelfs al! Ik vraag me ook af of het nou niet zwaar is? Als je me foto’s zou willen sturen :) ik had van mezelf een lege B dus dan kan ik wel iets indenken want nu weet ik het echt niet twijfel zo tussen 925 of 1050.. 

 

ik ben zelf 1.70cm 

60 kg 

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Pop18 zei:

@Barb wire 

Ik snap wat je bedoeld dat het best wel opvalt.. dat heb ik nu zelfs al! Ik vraag me ook af of het nou niet zwaar is? Als je me foto’s zou willen sturen :) ik had van mezelf een lege B dus dan kan ik wel iets indenken want nu weet ik het echt niet twijfel zo tussen 925 of 1050.. 

 

ik ben zelf 1.70cm 

60 kg 

 

x

Ik heb je net wat foto's door gestuurd via pb...

Groetjes Barb

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Pop18 zei:

@Jaydee bedankt voor het toevoegen aan je album! Wat een mooi resultaat zeg.. dat heeft hij mooi gemaakt! 

Xx

Dank je. Ben er zelf ook erg blij mee. Nadat een andere pc mijn boobs zo vernaggeld had door verkeerde plaatsing, heeft Nio het prachtig hersteld (daar waren wel twee operaties voor nodig).Ode aan Nio :57:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi ik ben ook wel benieuwd waar voor je gekozen hebt? Ik heb gister ook een gesprek gehad met Dr. Nio en twijfel ook tussen 9.25 of 1050!! Heb nu een DB aan de rechter kant echt zo lelijk ! Maar volgens hem trekt dat idd met de juiste grote weg spannend moet mijn keuze nog door geven 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2018 om 12:13, Barb wire zei:

Heey,ik heb de Motiva 1050 cc..

Als je vragen moest hebben,stel ze gerust hoor.:)

Hey zou ik jou foto's misschien ook mogen zien? Ik ben zo benieuwd hoe ze er uit zien zelf ben ik 176 en 75 kilo ...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.