Ga naar inhoud

Babbb : 29 november 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

 

 
  1. Hallo, nieuw in dit forum en meteen verkocht door al die eerlijke en interessante reacties op elkaar. Ik ben Babbb en ben ondertussen al op consult gegaan bij dr. Verdonck voor een borstvergroting deze wil ik laten uitvoeren na mijn 2 zwangerschappen en het geven van de borstvoeding is al mijn volume volledig weg. ik had voor mijn zwangerschap een mooie volle cupmaat. Helaas heb ik deze nu niet meer. Gelukkig zijn daar oplossingen voor. Op 8 november 18 moet ik langsgaan voor het beslissen van de cupmaat. Dit vind ik een hele moeilijke keuze ik denk wel dat ik weet wat ik wil maar ik hoorde onlangs dat de chirurg niet van tevoren zegt welke cup je op dat moment aan het passen Bent om je keuze niet te beïnvloeden hebben jullie hier ervaringen mee? En kunnen jullie mij tips geven omtrent deze chirurg? 

    Ik ben 1.61m weeg 59 kg en heb van nature bredere heupen. Ik zou graag mijn lichaam meer in balans willen door een grote cupmaat.

     

    Heeft iemand foto's van voor en na de mentor implantaten en hoeveel Cc hebben jullie ? 

     

    Liefs Babbb

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Babbb zei:

 

 
  1. Hallo, nieuw in dit forum en meteen verkocht door al die eerlijke en interessante reacties op elkaar. Ik ben Babbb en ben ondertussen al op consult gegaan bij dr. Verdonck voor een borstvergroting deze wil ik laten uitvoeren na mijn 2 zwangerschappen en het geven van de borstvoeding is al mijn volume volledig weg. ik had voor mijn zwangerschap een mooie volle cupmaat. Helaas heb ik deze nu niet meer. Gelukkig zijn daar oplossingen voor. Op 8 november 18 moet ik langsgaan voor het beslissen van de cupmaat. Dit vind ik een hele moeilijke keuze ik denk wel dat ik weet wat ik wil maar ik hoorde onlangs dat de chirurg niet van tevoren zegt welke cup je op dat moment aan het passen Bent om je keuze niet te beïnvloeden hebben jullie hier ervaringen mee? En kunnen jullie mij tips geven omtrent deze chirurg? 

    Ik ben 1.61m weeg 59 kg en heb van nature bredere heupen. Ik zou graag mijn lichaam meer in balans willen door een grote cupmaat.

     

    Heeft iemand foto's van voor en na de mentor implantaten en hoeveel Cc hebben jullie ? 

     

    Liefs Babbb

Hoi hoi,

 

Heel herkenbaar de twijfel in cupkeuze….mocht je niet aangeven waar je heen wilde qua Cup. dat heb ik namelijk wel gedaan bij mijn PC. En idd gepast....ene vond ik net te klein, andere te groot...nu heb ik alsnog keuze tussen 275 en 300...verschil van niks...maar damn wat blijf je dan ook twijfelen.

 

In het fotoalbum, zie je een antal meiden die hun album openbaar hebben...maar nog is t lastig om te vergelijken. want als jouw borst bv 12 cm breed is en je doet er 400cc in ziet dat er anders uit dan bij iemand met een breedte van 10,5 cm met zelfde aantal cc. Je kunt wel een beetje aan de hand van fotos een gokje wagen, maar blijft lastig....ook wat hun voorsituatie is...ene komt met een legere cup aan dan weer de andere.

 

Weet je al wanneer je geopereerd wordt? Ik zelf pas 14 jan...lang aftellen hier.maar mijn PC kon niet eerder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik denk dat mijne keuze van implantaten zo goed als vast staat. Ik wil graag de mentor implantaten kan hier iemand info over geven of mogelijks wat foto's bekijken? Zo heb ik een beter beeld wat het uitzicht zal zijn 

 

Alvast bedankt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is misschien een ideetje om mensen te zoeken met een vergelijkbare lichaamsbouw waar je de borsten mooi van vindt. 

Als je dan ook nog botst op mensen die een vergelijkbare voorsituatie (omtrekmaat!) hebben wordt het al helemaal fijn om hun operatieverslagen door te lezen, hun zoektocht te volgen,...

 

Als je chirurg daarvoor openstaat kan je voorbeelden meenemen van jouw droomboobs.

 

Waar ik achteraf gezien meer over had willen weten is de keuze van de breedte van de prothesen. Omdat daar uiteindelijk toch wel vanaf hangt welke prothese je krijgt naar grootte toe. Dus: werkt de chirurg graag iets smaller dan je eigen ruimte, breder,...wat is zijn persoonlijke voorkeur en wat is daar de reden voor,... 

Als hij je twee keuze’s voorlegt, wat zou dan het verschil geven, worden ze breder, of enkel meer naar voor,...wat doet dat dan met de vorm van je borst... 

Die dingen :) 

 

Ik wens je nog heel veel zoekplezier hier en hoop dat alles je wat duidelijker gaat worden, de wondere omvangrijke wereld van de implantaten :wub:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen125 hey heel goed, de keuze was eigenlijk heel snel gemaakt het enz was te klein het andere te groot dus uiteindelijk uitgekomen op 350cc komt mooi uit op mijn bredere heupen. En hoop nu dat ze effectief worden wat ik gezien heb :rolleyes: het aftellen is nu echt begonnen en jij? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.